Ez egy archivált weboldal! bővebben
mgerihun fórum hozzászólásai
« előző12következő »

mgerihun Elküldve: 2015-01-21 15:14 M3 vásárlás

YELLOW írta:
mgerihun írta: Itt egy példa, ami miatt még nincs a seggem alatt M3. A V6-os biturbos remapped 335D iszonyatosan erős, 400 lóerő és 700+nm azért nem vicc, 900HP-s GT-R eknek van hasonló nyomatéka. Hangja sem rossz, alapjáraton hallatszik csak, hogy Diesel és széthajtva is megáll 13-14liternél, normálon 7,5 liter. Kérdés, hogy pályán mit tud M3 ellen. A nagy nyomaték segít kanyarokból kijönni, és ugyan úgy ott van I Drive alatta.

https://www.youtube.com/watch?v=OHWe07iKx3g


most már másodszor emlegetsz V6-ot BMW esetében. hogy míííííí?
nincs V6! az sor6!


Igaz, soros, hathengeres, nem olvasom vissza néha, és csak gépelek, sooory De azért értitek a gondom? M3 vagy 335D. És most ne azért M3 mert M-es BMW, hanem tényleges indoklást. Azt még senki nem adott. :

mgerihun Elküldve: 2015-01-21 14:56 M3 vásárlás

Itt egy példa, ami miatt még nincs a seggem alatt M3. A V6-os biturbos remapped 335D iszonyatosan erős, 400 lóerő és 700+nm azért nem vicc, 900HP-s GT-R eknek van hasonló nyomatéka. Hangja sem rossz, alapjáraton hallatszik csak, hogy Diesel és széthajtva is megáll 13-14liternél, normálon 7,5 liter. Kérdés, hogy pályán mit tud M3 ellen. A nagy nyomaték segít kanyarokból kijönni, és ugyan úgy ott van I Drive alatta.


https://www.youtube.com/watch?v=OHWe07iKx3g

mgerihun Elküldve: 2015-01-21 14:17 M3 vásárlás

Szebii írta: Kicsit zavaros a tema. Tehat evokat akarsz legyorsulni viszont ne fogyasszon sokat a kocsi?
Ha ennyire szamitanak a tizedmasodpercek minek foglalkozol egyaltalan kabrioval?


Nem legyorsulni, hanem köridőkben verni. EVO-knak nagyon jó meghajtásuk van, legerősebb kivitel 3,4mp-et is tud futni, Nissan GT-R szintjén mozog 2.0-ás meghajtással. BMW nem ellenfele gyorsulási versenyeken a 400as kivitelnek. Cabrio csak példa volt, hogy olcsóbb mint coupe, holott újként többe kerül, viszont jóval nehezebb a tető miatt és az nem is szénszálas ha jól tudom, így nem csak a teljesítmény rovására megy a sújtöblet, hanem az eloszlásra. Nehezebb tető + segg is jóval nehezebb lett, így azért a fél mp-es (0,6mp) hátrány + a rossz sújeloszlás rengeteg mp-et jelenthet, akár 3-4mpet is kör végén. A teljesítmény nem minden, max gyorsulási versenyeken. Mint írtam kocsi 80%-ban munkába járásra van használva, illetve bolt, de az a maradék 20% ami miatt keresem az ideális "Sport" autot. Listán van S5, Evo X, BMW 335D vagy M3 esetleg Mercedes E350 CDI. Ezek 5MP alatt vannak százon és van hajtás alattuk ami nem csak gyorsá teszi őket, hanem pálya kocsivá is. Viszont az M3 a legdrágább, a 335D és a Merci diesel, az Evo meg egy vadállat, de az kb tényleg csak versenyauto és 3-4000km-enként szerviz igényes.....Szóval M3 eddig ami talán a legideálisabb választás csak ár/érték arányban jobb-e annyival mint a többi.

mgerihun Elküldve: 2015-01-20 19:35 M3 vásárlás

minimal írta:
mgerihun írta:
minimal írta:
mgerihun írta: Megint picit okosabb lettem Na szóval, az automata gyárilag 0,3-sec-el gyorsabb mint a manuális és a cabrio lassab 0,5 mp-el. Tehát a legideálisabb E92-es coupe M3 automata DSG/DCT duplakuplungos kormány váltóval.....


nekem zavaros amit beszélsz...ha sokat városozol minek számit a gyorsulása? ha hazajössz 0,5mpvel elöbb leszel itthon? tulajdonképpen elkéne döntened hogy coupe v. cabrio tetszik/szeretnél, automata v. manuális tetszik/szeretnél illetve dizel v. benzines tetszik/szeretnél. Fogalmad sincs mit akarsz csak az adatok alapján próbálsz autót venni.


Miért, a színe alapján vegyek autot? Nem, a használtauto tesztek és a gyári adatok alapján próbálok autot venni...Mérlegelek, ez nem 1 milliós tétel, gondoltam BMW fórumon hátha akad valaki, akinek már volt köze valamelyikhez, de eddig még senki nem jelentkezett. Adok mások véleményére, ha jó érvekkel támasztja alá amit mond. Nem városozom sokat, és kis város, nincsenek nagy dugók, de van a környéken pár pálya ahova lejárnak tulajok, és számít az a fél mp ebben a kategoriában, amikor a 2.0L-es 400-as Evo X 3,7 mp alatt futja a 100-at, M3 4,6 (cabrio 5,2) és csak azért hoztam fel cabriot, mert árban a sima coupe-k alatt mozog, de az nem az én világom, hiába kemény tetős.


Az én tapasztalatom az, hogy aki akár csak egy "mezei" BMW-t vesz még annak is vannak elképzelései, hogy mit szeretne pl. 3mas dizel kombi belül navi legyen minimum és a színéről is van elképzelése ha már évekig nézegetni fogja. Az eddigi írásod alapján akkor jó lesz egy rózsaszín m3 e92 dsgvel ezek szerint? értem hogy adsz más véleményére, de te mit szeretnél? mi áll hozzád alapból közel? Ha van valami komoly gyorsulási verseny a környéken amire járni akarsz akkor építeni kell és nem kell félni hogy lenyom az evo X...


Vezetési élmény számít, semmi más na és, hogy ne legyen ellenfél . Imádtam RX8-at, "kevés" lóerő volt benne, kis nyomatékkal, de mégis azért kanyarokban szerintem máig ver mindent.
A szín az fehér, fekete tetővel és kerekekkel, ez fix, mindegy mi lesz a háztető alatt Ha rózsaszín de olcsóbb, jó km-es, akkor azt veszem meg, színcsere bele van kalkulálva

Ezzel a kettővel szemezgetek, illetve coupe-val már tárgyalok. Ezek kb 130e KM-esek, kb 800ezerrel többért van 70-80e Km-es is, lehet még érdemes rászánni annyit.

http://www.autotrader.co.uk/cl...?logcode=p

http://www.autotrader.co.uk/cl...?logcode=p

mgerihun Elküldve: 2015-01-20 18:29 M3 vásárlás

minimal írta:
mgerihun írta: Megint picit okosabb lettem Na szóval, az automata gyárilag 0,3-sec-el gyorsabb mint a manuális és a cabrio lassab 0,5 mp-el. Tehát a legideálisabb E92-es coupe M3 automata DSG/DCT duplakuplungos kormány váltóval.....


nekem zavaros amit beszélsz...ha sokat városozol minek számit a gyorsulása? ha hazajössz 0,5mpvel elöbb leszel itthon? tulajdonképpen elkéne döntened hogy coupe v. cabrio tetszik/szeretnél, automata v. manuális tetszik/szeretnél illetve dizel v. benzines tetszik/szeretnél. Fogalmad sincs mit akarsz csak az adatok alapján próbálsz autót venni.


Miért, a színe alapján vegyek autot? Nem, a használtauto tesztek és a gyári adatok alapján próbálok autot venni...Mérlegelek, ez nem 1 milliós tétel, gondoltam BMW fórumon hátha akad valaki, akinek már volt köze valamelyikhez, de eddig még senki nem jelentkezett. Adok mások véleményére, ha jó érvekkel támasztja alá amit mond. Nem városozom sokat, és kis város, nincsenek nagy dugók, de van a környéken pár pálya ahova lejárnak tulajok, és számít az a fél mp ebben a kategoriában, amikor a 2.0L-es 400-as Evo X 3,7 mp alatt futja a 100-at, M3 4,6 (cabrio 5,2) és csak azért hoztam fel cabriot, mert árban a sima coupe-k alatt mozog, de az nem az én világom, hiába kemény tetős.

mgerihun Elküldve: 2015-01-20 17:01 M3 vásárlás

Megint picit okosabb lettem Na szóval, az automata gyárilag 0,3-sec-el gyorsabb mint a manuális és a cabrio lassab 0,5 mp-el. Tehát a legideálisabb E92-es coupe M3 automata DSG/DCT duplakuplungos kormány váltóval.....

mgerihun Elküldve: 2015-01-18 00:36 M3 vásárlás

jah, E92-est akarok, 2008 vagy 2009-est Olyan 80-90e Km-est. Azért kérdeztem rá technikai részre, mert ugye 2005-2006-os E90-92es szériákkal gondok voltak benzinben és dieselben is, asszem 2009-ig, legalább is itt UK-ban kiadottak közt, nemtudom azonosak-e az othoniakkal, néhány kocsinál van eltérés. De áll nálam is, ha megvan és netán UK-ban jársz, vagy nyáron Pécs fele, ki lehet próbálni bárkinek, valami Tesco vagy Plaza parkolóban

mgerihun Elküldve: 2015-01-17 12:39 M3 vásárlás

Az a vicc, hogy pl az M5 és M6-os olcsóbb. Sedan nem kell, akkor Evo X-et vennék, 6-os meg....nos tudjátok, nem lett valami szép, na bocs ha valakit sértek ezzel. Persze jó az M3 mellé valami olcsóbb diesel, lehet tartok mellé egy 8-10 éves saab-ot vagy egy 206-os Peugeotot , kb 200-300 fontért lehet kapni utóbbit. Biztosítás, adó elég dúrva M3-ra itt UK-ban. Évi 1800 font a biztosítás és 450font az adó, kb 915.000Ft/év XD de 335D sem sokkal jobb, ott 1600 és 225
Manuális váltó nálam sem opció, szerintem kell a kormány fityegő, vagy egy automata/fél automata váltó 300Le felett.
Csatis írhatnál pár szót, mik a tapasztalatok, kopó alkatrészek, szervízigény stb. 95ös elég bele, vagy 98as, gumik ha normál használatban van 95%-ban, akkor meddig bírják, fogyasztást ismerjük, de azért azt is leírhatnád. Motor bírja-e hosszabb távokat, teszem azt nyáron haza szeretnék menni 2-3 hétre, 2200-2400km innen Manchesterből Pécs, lehet vele ekkora távon gond?

mgerihun Elküldve: 2015-01-16 18:30 M3 vásárlás

YELLOW írta:
mgerihun írta: Na igen, csak ugye 335D tuning sem jár semmi fizikai gányolással, szakszervizek is állítanak itt ECU-t, ha csak azt csináltatod meg akkor kapsz 80-100lóerőt a D-hez így 360-370et kihozod alaphangon. Kérdés az, hogy az M3 +70 lóereje több e mint a 335D +300-350nm-e. Azért majdnem 2x annyi nyomatékkal bír mint az M3. Rengeteg usa-uk fórumbejegyzést olvastam már, videókat is néztem ahol remaped 335D veri gyári M3-at vagy RS5-öt 1/4 mile-on, és ami a poén, hogy nem ugrik fel 14liter fölé a fogyasztása, legalábbis tulajok fórumbejegyzései szerint. Jó, persze 335D fenntartása sem olcsó, sok a biztosítás, szervízköltség stb. Gyárilag 1mp a difi a 2 kocsi között, de ott ugye 280 ló vs 420 áll szemben. Néztem remaped 335D és M3 grafikonokat is, de ott sem lettem okosabb, ugyan azt mutatja m3 kevesebb nyomaték de több lóerő. A 4 literes V8-as biztos veri a 3.0-ás V6-os Dieselet magasabb tartományban, de az már csak 180-200km/h óra környékén jön elő. Szóval ez a fő gondom Már szemezgeteg velük 2-3 hónapja, előző autóm rx8 volt 235 lovas, most 1.4 Turbo Alfa Mito-m van. Nehéz a döntés és nem kis összeg, ezért szeretném alaposan körbejárni a témát, hátha valaki tud valami okosat mondani. M3 presztizs, persze, top sport kupé de nem biztos,hogy annyival jobb egy remapped 335D-nél. Szóba jött volna még S5 vagy RS5, Toyota Gt, Evo X, itt ezek kb egy árban mozognak, de hogy őszinte legyek piszkálja a fantáziámat a Diesel sport coupe, ami felveszi ezekkel a versenyt, meg azért a 700+ Nm is kellemesen hat a startnál.


mivel már be is állítottad az autód típusát az adatlapodon, így van értelme miről beszélni?
csak irigyellek, hogy ilyen gondjaid vannak. én ha megtehetném, akkor csakis M3. nehogy már dízel. nem érdekel mennyi a nyomaték meg ilyenek. nem versenyezni akarok, hanem élvezni a V8 hangját, nem dízelt hallgatni. bár biztos annak sincs annyira rossz hangja, de na. Karotta azt kifogásolta a manuális M3-nál, hogy nem elég sportos a váltó, és a kapcsolása a kulisszában. nem elég sportos ahhoz a motorhoz. de ennyi. egy M3 mégis csak M3. én nem tökölnék a dízellel. de ez én vagyok.


Valamit megadtam regisztrációnál Ez úgy néz ki, hogy reggel felkelsz és 335D mert fele annyit eszik és így sincs nagyon ellenfele az utakon, de délben már M3 mert nincs még egy olyan gép+presztizs és 5 év múlva is jelenlegi használt(2008-2009-es) értékének max 20%-át veszíti, legalábbis ha az előző szériát vesszük alapúl. Estére megint 335D mert sokat autozom városban vagy nyaralásnál nagy távok vannak, de elalvásnál ismét M3, mert ha beállna mellém lámpánál egy, lehet megbánnám, hogy 335D-t vettem. Tudom remek érvek és nem vagyok 100as...., de talán valaki technikai oldalról is tud javasolni valamit. Még alszom rá párat, olvasgatok, nézek teszteket, de nem tudom egyikre sem rámondani most 100%-osan, hogy azt akarom....

mgerihun Elküldve: 2015-01-16 16:01 M3 vásárlás

Na igen, csak ugye 335D tuning sem jár semmi fizikai gányolással, szakszervizek is állítanak itt ECU-t, ha csak azt csináltatod meg akkor kapsz 80-100lóerőt a D-hez így 360-370et kihozod alaphangon. Kérdés az, hogy az M3 +70 lóereje több e mint a 335D +300-350nm-e. Azért majdnem 2x annyi nyomatékkal bír mint az M3. Rengeteg usa-uk fórumbejegyzést olvastam már, videókat is néztem ahol remaped 335D veri gyári M3-at vagy RS5-öt 1/4 mile-on, és ami a poén, hogy nem ugrik fel 14liter fölé a fogyasztása, legalábbis tulajok fórumbejegyzései szerint. Jó, persze 335D fenntartása sem olcsó, sok a biztosítás, szervízköltség stb. Gyárilag 1mp a difi a 2 kocsi között, de ott ugye 280 ló vs 420 áll szemben. Néztem remaped 335D és M3 grafikonokat is, de ott sem lettem okosabb, ugyan azt mutatja m3 kevesebb nyomaték de több lóerő. A 4 literes V8-as biztos veri a 3.0-ás V6-os Dieselet magasabb tartományban, de az már csak 180-200km/h óra környékén jön elő. Szóval ez a fő gondom Már szemezgeteg velük 2-3 hónapja, előző autóm rx8 volt 235 lovas, most 1.4 Turbo Alfa Mito-m van. Nehéz a döntés és nem kis összeg, ezért szeretném alaposan körbejárni a témát, hátha valaki tud valami okosat mondani. M3 presztizs, persze, top sport kupé de nem biztos,hogy annyival jobb egy remapped 335D-nél. Szóba jött volna még S5 vagy RS5, Toyota Gt, Evo X, itt ezek kb egy árban mozognak, de hogy őszinte legyek piszkálja a fantáziámat a Diesel sport coupe, ami felveszi ezekkel a versenyt, meg azért a 700+ Nm is kellemesen hat a startnál.

mgerihun Elküldve: 2015-01-16 13:22 M3 vásárlás

Üdv !

Nekem olyan kérdésem lenne, hogy tudtok-e tanácsot adni vásárlással kapcsolatban. A közeljövőben szeretnék venni egy BMW E92.est (2006-2012 coupe) de nem csak casual használatra. 2 kiszemelt van, az M3-as és a 335D. Fogyasztást tekintetében persze 335D, teljesítmény M3 de viszont egy ECU remappal, sport légszűrövel a 335D is az M3-as teljesítményét adja, sőt, papíron jobbnak is kell lennie. M3-hoz remappal adhatsz 30 lovat és kb ennyi nyomatékot, így kapsz egy kb 440-450HP-s 420nm-es gépet, míg ugyanez 335D-nél 285-ről 360-400HP és 700+nm -re nő, ami már alacsony fordulaton eltöri gerinced. Futomű ugyan az, automata váltó kormény fityegőkkel 335D-ben talán jobb is mint kézi az M3-ban. Akkor most mégis melyik éri meg jobban? Fogyasztás tekintetében Diesel elmegy 7,5-13 liter között, M3 9,5-20liter közötti tartományban mozog. Tényleg bármi értelmes hozzászólásnaks örülök, már egy ideje megy a mérlegelés. UK-ban élek, azonos évjárat (2008-2009) kb azonos árban mozog.
« előző12következő »