mlaller fórum hozzászólásai
« előző12következő »

mlaller Elküldve: 2014-05-19 14:42 Hangszóró infó

kempelen írta:
mlaller írta:
kempelen írta:
mlaller írta: Sziasztok!
A következőben kérném a segítségetek. Az előző tulaj akitől vettem a kocsit, kicserélte a hangszórókat HK-ra és nemrég tönkrement az egyik, illetve felette sem szól a csipogó. a hangszóró cikkszáma 6513-8368-245. Elvileg a hátsó ajtóba való, de nekem mind a két első ajtóban ilyen cikkszámú hangszóró van (21W, 3 ohm).
Ha minden igaz akkor az első ajtóba a 248-as cikkszám-végű való. Viszont a teljesítményéről nem találtam infot. Tudja valaki hogy megegyezik e a két hangszóró teljesítménye?
Továbbá abban tudna valaki segíteni, hogy felülre az első ajtóhoz mi az odavaló hangszóró cikkszáma? Vagy hol tudnám ezt kinyomozni?
Vagy ha esetleg tudtok valakit ajánlani aki jó áron tud szerezni hangszórót, azt is megköszönném
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv,


Az első ajtó középsugárzója is 21W.

A cikkszáma viszont a hangszórófedéltől függ, azaz annak a színétől, hiába egyforma a hagszóró belseje.

SCHWARZ 65138368243
PERLGRAU 65136911461
PEACH 65138374779
GRAU 65138374770
MARINE 65138374771
HELLBEIGE 65138374772
TANINROT 65138374773
MINT 65138374774
LIGHTGELB 65138374775
BROMBEER 65106915151
NATURBRAUN 65106915152
TRAUMROT 65106915153


Nagyon szépen köszönöm a válaszodat!
A fekete cikkszáma kell majd nekem.
A magassugárzónak nem tudod véletlenül a cikkszámát?


Szivesen, ha a tweeter is Harman, akkor :

65138368241 bal
65138368242 jobb



Köszönöm szépen!
Valaki tud ajánlani valakit aki a beszerzésben esetleg tudna segíteni vagy ahonnan érdemes lenne rendelni?

mlaller Elküldve: 2014-05-19 09:23 Hangszóró infó

kempelen írta:
mlaller írta: Sziasztok!
A következőben kérném a segítségetek. Az előző tulaj akitől vettem a kocsit, kicserélte a hangszórókat HK-ra és nemrég tönkrement az egyik, illetve felette sem szól a csipogó. a hangszóró cikkszáma 6513-8368-245. Elvileg a hátsó ajtóba való, de nekem mind a két első ajtóban ilyen cikkszámú hangszóró van (21W, 3 ohm).
Ha minden igaz akkor az első ajtóba a 248-as cikkszám-végű való. Viszont a teljesítményéről nem találtam infot. Tudja valaki hogy megegyezik e a két hangszóró teljesítménye?
Továbbá abban tudna valaki segíteni, hogy felülre az első ajtóhoz mi az odavaló hangszóró cikkszáma? Vagy hol tudnám ezt kinyomozni?
Vagy ha esetleg tudtok valakit ajánlani aki jó áron tud szerezni hangszórót, azt is megköszönném
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv,


Az első ajtó középsugárzója is 21W.

A cikkszáma viszont a hangszórófedéltől függ, azaz annak a színétől, hiába egyforma a hagszóró belseje.

SCHWARZ 65138368243
PERLGRAU 65136911461
PEACH 65138374779
GRAU 65138374770
MARINE 65138374771
HELLBEIGE 65138374772
TANINROT 65138374773
MINT 65138374774
LIGHTGELB 65138374775
BROMBEER 65106915151
NATURBRAUN 65106915152
TRAUMROT 65106915153


Nagyon szépen köszönöm a válaszodat!
A fekete cikkszáma kell majd nekem.
A magassugárzónak nem tudod véletlenül a cikkszámát?

mlaller Elküldve: 2014-05-15 22:31 Hangszóró infó

Sziasztok!
A következőben kérném a segítségetek. Az előző tulaj akitől vettem a kocsit, kicserélte a hangszórókat HK-ra és nemrég tönkrement az egyik, illetve felette sem szól a csipogó. a hangszóró cikkszáma 6513-8368-245. Elvileg a hátsó ajtóba való, de nekem mind a két első ajtóban ilyen cikkszámú hangszóró van (21W, 3 ohm).
Ha minden igaz akkor az első ajtóba a 248-as cikkszám-végű való. Viszont a teljesítményéről nem találtam infot. Tudja valaki hogy megegyezik e a két hangszóró teljesítménye?
Továbbá abban tudna valaki segíteni, hogy felülre az első ajtóhoz mi az odavaló hangszóró cikkszáma? Vagy hol tudnám ezt kinyomozni?
Vagy ha esetleg tudtok valakit ajánlani aki jó áron tud szerezni hangszórót, azt is megköszönném
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv,

mlaller Elküldve: 2014-05-07 09:20 Alufelnit Szinterezni, vagy fényezni?

YELLOW írta:
mlaller írta:
toki24 írta:
mlaller írta: Sziasztok!

A segítségeteket / véleményeteket szeretném kérni.
Végigolvastam a topicot, de maradt bennem némi bizonytalanság.

Van egy 18-as M-es felnigarnitúrám, de voltak rajta sérülések, valamint rá volt kövülve némi fékpor is, és elvittem homokfúvásra. Szép lett a felni, bár a felülete látszólag is szemcsés egy kicsit.

Nekem is az lenne a kérdésem, hogy hagyományosan festessem le, vagy pedig szinterezéssel?
Ajánlottak egy szerelőt, aki szépen dolgozik, de hagyományos technológiával. Viszont azt olvastam, hogy egyenletesebb a porfestés.
Esetemben nem tudom, hogy a porfestés a homokszórás után maradt szemcsés felületet teljesen elfedné-e? Valamint mennyivel lenne tartósabb?

Előre is köszönöm a véleményeteket!
Üdv,

ui. mellékelem egy közelebbi - távolabbi képet is, hogy látszódjon miről beszélek.






Vigyázz,hogy kihez viszed mert ahogy látom elég rendesen megszórtátok homokkal, így elég rücsis lett, enyém is ugyanilyen és homokoztattam amit meg is bántam, végülis jo lett csak jó emberhez vidd aki normálisan lealapozza stb hogy a rücsik se látszódjanak mert akkora hiába festi le ha olyan maarad.Fényezést ajánlom legalábbis én


Sziasztok!
Köszönöm szépen a segítséget!
Lehet, hogy a fényezés lesz...megmutatom az arcnak a felniket, akit ajánlottak, mert még csak úgy beszéltem vele, hogy nem látta a portékát.
Szerintetek mi az elfogadható ára az alapozásnak és a fényezésnek együtt?
Nekem olyan 24e körül mondták a 4 kerékre.
Szép napot!


teljesen jó ár. általában 20 alatt senki nem vállalja.


Köszönöm szépen!

mlaller Elküldve: 2014-05-07 07:23 Alufelnit Szinterezni, vagy fényezni?

toki24 írta:
mlaller írta: Sziasztok!

A segítségeteket / véleményeteket szeretném kérni.
Végigolvastam a topicot, de maradt bennem némi bizonytalanság.

Van egy 18-as M-es felnigarnitúrám, de voltak rajta sérülések, valamint rá volt kövülve némi fékpor is, és elvittem homokfúvásra. Szép lett a felni, bár a felülete látszólag is szemcsés egy kicsit.

Nekem is az lenne a kérdésem, hogy hagyományosan festessem le, vagy pedig szinterezéssel?
Ajánlottak egy szerelőt, aki szépen dolgozik, de hagyományos technológiával. Viszont azt olvastam, hogy egyenletesebb a porfestés.
Esetemben nem tudom, hogy a porfestés a homokszórás után maradt szemcsés felületet teljesen elfedné-e? Valamint mennyivel lenne tartósabb?

Előre is köszönöm a véleményeteket!
Üdv,

ui. mellékelem egy közelebbi - távolabbi képet is, hogy látszódjon miről beszélek.






Vigyázz,hogy kihez viszed mert ahogy látom elég rendesen megszórtátok homokkal, így elég rücsis lett, enyém is ugyanilyen és homokoztattam amit meg is bántam, végülis jo lett csak jó emberhez vidd aki normálisan lealapozza stb hogy a rücsik se látszódjanak mert akkora hiába festi le ha olyan maarad.Fényezést ajánlom legalábbis én


Sziasztok!
Köszönöm szépen a segítséget!
Lehet, hogy a fényezés lesz...megmutatom az arcnak a felniket, akit ajánlottak, mert még csak úgy beszéltem vele, hogy nem látta a portékát.
Szerintetek mi az elfogadható ára az alapozásnak és a fényezésnek együtt?
Nekem olyan 24e körül mondták a 4 kerékre.
Szép napot!

mlaller Elküldve: 2014-05-06 15:04 Alufelnit Szinterezni, vagy fényezni?

Sziasztok!

A segítségeteket / véleményeteket szeretném kérni.
Végigolvastam a topicot, de maradt bennem némi bizonytalanság.

Van egy 18-as M-es felnigarnitúrám, de voltak rajta sérülések, valamint rá volt kövülve némi fékpor is, és elvittem homokfúvásra. Szép lett a felni, bár a felülete látszólag is szemcsés egy kicsit.

Nekem is az lenne a kérdésem, hogy hagyományosan festessem le, vagy pedig szinterezéssel?
Ajánlottak egy szerelőt, aki szépen dolgozik, de hagyományos technológiával. Viszont azt olvastam, hogy egyenletesebb a porfestés.
Esetemben nem tudom, hogy a porfestés a homokszórás után maradt szemcsés felületet teljesen elfedné-e? Valamint mennyivel lenne tartósabb?

Előre is köszönöm a véleményeteket!
Üdv,

ui. mellékelem egy közelebbi - távolabbi képet is, hogy látszódjon miről beszélek.



mlaller Elküldve: 2014-01-31 08:46 Motorolaj

Csabi056 írta: Sziasztok,
most vásároltam egy 320d 150le bmw-t és szeretném leszervizelni, szerelöm van, de az alkatrészeket magam fogom megrendelni (van sok kedvezményem)
Milyen olajat érdemes belerakni? 5w30 ról beszélnek sokan, de volt aki 5w40et emítette...
200e km van a kocsiban plusz infóként.
Régebbi autómnál (nem bmw) 5w40ról áttértem 10w40re mert halkabb volt, kevésbé ette.
illetve márk´ban idáig a Mobile 1 et használtam most is jó lesz? 10km enként le fogom cserélni, nem hiszek a 15e periódusokban.
Köszi az infókat!
Üdv


Szia!
Nekem is 150LE 320d-m van. 1 éve használom, mentem vele 34e km-t, eddig kétszer cseréltem olajat, 5W 30-as Mobile került bele mindkét alkalommal. Szerintem ez egy jó olaj, illetve úgy tudom, hogy a 10w viszkozitásút nem szokták bele javasolni. A lényeg még, hogy LL04-es legyen.
Az olajat nem eszi egyáltalán, 150e km van most az autóban. Azt viszont nem tudom, hogy halkabb lenne e motor másik olajjal. Inkább hidegen hangosabb csak a járása.
Remélem segített a tapasztalatom. Használd sokáig.
Üdv,

mlaller Elküldve: 2014-01-20 09:44 Termosztát

mlaller írta:
mlaller írta:
hancurozo írta:
mlaller írta: Sziasztok!
Pár napja úgy látom, mintha nem teljesen függőlegesen állna a vízhőfokjelzőm, és mintha a fogyasztásom is növekedett volna picit. Elképzelhető, hogy valamelyik termosztátom gyengélkedik? Nincs semmilyen hibajelzésem...viszont olvasgatva a korábbi kommenteket, nem tudom, hogy hány fokos lehet a vizem, még nem diagoltuk ez ügyben.
Előre is köszönöm a segítséget, ha valakinek volt már hasonló...


Ha Bc-s a kocsid, akkor ki tudod íratni a műszerfaladon.
http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm


Igen, BC-s. Délután meg is nézem, köszönöm!


Sziasztok!
Ma hazafelé megnéztem, hogy mennyire melegszik fel a hűtővíz. Kb. 40 km-t jöttem haza (+5fok, országút-város vegyesen) és maximum 79fokig ment fel, de menet közben inkább 76-77 volt. Olvasgattam a délutáni hozzászólásokat, ugye ennél jobban fel kellene melegednie?
Úgy néz ki hétvégén termosztát csere.
Üdv,


Sziasztok!

Gondoltam megosztom Veletek a tapasztalataimat. Túl vagyok a termosztát cserén (bár nem volt olcsó...) és most már gyorsabban is melegszik, és simán felmegy 88-89 (a korábbi 77-79 helyett), és tartja is a hőfokot. Arról nem is beszélve, hogy sokkal jobban megy a verda.
üdv,

mlaller Elküldve: 2014-01-14 14:48 Egyenetlen alapjárat

Darius írta:
mlaller írta:
tomi330cd írta:
YELLOW írta:
tomi330cd írta: sziasztok nekem olyan probléman van mikor +5fok alá csökken a külső hömérséklet hideg inditásnál olyan mikor inditom mint ha 1henger nem menne pár másodpecig.pedig gyári beru izzitó gyertya került bele.valamikor olyan is vagy , hideg mootornál nem egyszerre rákapcsolom a fütést és az alapjárat nem egyenletlen nem tudom mitöl van ha valaki tud valamit az nagyon megköszönném amugy bmw e46 330cd röl van szó.


szerintem ha a hideg modor helyett, melegebb kedélyes hangulattal indítanál, lehet jó lenne
ezt nem hagyhattam ki



)))))))))))


Szia!
Nekem is van hasonló problémám...2004es 320d-ről van szó.
Írtam tegnap a termosztát topikba is, úgy néz ki hogy az rossz, mert nem melegszik be rendesen, csak ilyen 76-79 fokig. Azt vettem észre, hogy hasonlóan mint Neked, ilyen 5fok alatt, egyenetlen az alapjáratom. Viszont ha nem megy a fűtés, akkor teljesen egyenletes, de amint rákapcsolom ingadozik egy picit. Nem sokat, a fordulatszámmérő szerint olyan 50 fordulat körül ingadozhat. Gyanítom, hogy a termosztát miatt lehet ez is, de én sem értek annyira hozzá. Mindenesetre pénteken megyek termosztátot cseréltetni, és megnézetem ezt a problémát is, de az is lehet hogy megoldódik a termosztát miatt.
Ha okosabb lettem, a csere után írok!
Üdv,



Ha hidegben ingadozik az alapjárat hideg motornál főleg ha ráadod a fűtést az vszinüleg izzitásvezérlő lesz.Nekem is volt hasonló problémám és az izzitásvezérlő volt a hibás.




Viszont az izzításvezérlőm az év elején lett cserélve, és a csere után nem írt rá hibajelzést. Na mindegy, utánajárok majd

mlaller Elküldve: 2014-01-14 14:30 Egyenetlen alapjárat

tomi330cd írta:
YELLOW írta:
tomi330cd írta: sziasztok nekem olyan probléman van mikor +5fok alá csökken a külső hömérséklet hideg inditásnál olyan mikor inditom mint ha 1henger nem menne pár másodpecig.pedig gyári beru izzitó gyertya került bele.valamikor olyan is vagy , hideg mootornál nem egyszerre rákapcsolom a fütést és az alapjárat nem egyenletlen nem tudom mitöl van ha valaki tud valamit az nagyon megköszönném amugy bmw e46 330cd röl van szó.


szerintem ha a hideg modor helyett, melegebb kedélyes hangulattal indítanál, lehet jó lenne
ezt nem hagyhattam ki



)))))))))))


Szia!
Nekem is van hasonló problémám...2004es 320d-ről van szó.
Írtam tegnap a termosztát topikba is, úgy néz ki hogy az rossz, mert nem melegszik be rendesen, csak ilyen 76-79 fokig. Azt vettem észre, hogy hasonlóan mint Neked, ilyen 5fok alatt, egyenetlen az alapjáratom. Viszont ha nem megy a fűtés, akkor teljesen egyenletes, de amint rákapcsolom ingadozik egy picit. Nem sokat, a fordulatszámmérő szerint olyan 50 fordulat körül ingadozhat. Gyanítom, hogy a termosztát miatt lehet ez is, de én sem értek annyira hozzá. Mindenesetre pénteken megyek termosztátot cseréltetni, és megnézetem ezt a problémát is, de az is lehet hogy megoldódik a termosztát miatt.
Ha okosabb lettem, a csere után írok!
Üdv,

mlaller Elküldve: 2014-01-13 20:18 Termosztát

mlaller írta:
hancurozo írta:
mlaller írta: Sziasztok!
Pár napja úgy látom, mintha nem teljesen függőlegesen állna a vízhőfokjelzőm, és mintha a fogyasztásom is növekedett volna picit. Elképzelhető, hogy valamelyik termosztátom gyengélkedik? Nincs semmilyen hibajelzésem...viszont olvasgatva a korábbi kommenteket, nem tudom, hogy hány fokos lehet a vizem, még nem diagoltuk ez ügyben.
Előre is köszönöm a segítséget, ha valakinek volt már hasonló...


Ha Bc-s a kocsid, akkor ki tudod íratni a műszerfaladon.
http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm


Igen, BC-s. Délután meg is nézem, köszönöm!


Sziasztok!
Ma hazafelé megnéztem, hogy mennyire melegszik fel a hűtővíz. Kb. 40 km-t jöttem haza (+5fok, országút-város vegyesen) és maximum 79fokig ment fel, de menet közben inkább 76-77 volt. Olvasgattam a délutáni hozzászólásokat, ugye ennél jobban fel kellene melegednie?
Úgy néz ki hétvégén termosztát csere.
Üdv,

mlaller Elküldve: 2014-01-13 10:59 Termosztát

hancurozo írta:
mlaller írta: Sziasztok!
Pár napja úgy látom, mintha nem teljesen függőlegesen állna a vízhőfokjelzőm, és mintha a fogyasztásom is növekedett volna picit. Elképzelhető, hogy valamelyik termosztátom gyengélkedik? Nincs semmilyen hibajelzésem...viszont olvasgatva a korábbi kommenteket, nem tudom, hogy hány fokos lehet a vizem, még nem diagoltuk ez ügyben.
Előre is köszönöm a segítséget, ha valakinek volt már hasonló...


Ha Bc-s a kocsid, akkor ki tudod íratni a műszerfaladon.
http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm


Igen, BC-s. Délután meg is nézem, köszönöm!

mlaller Elküldve: 2014-01-13 10:36 Termosztát

Sziasztok!
Pár napja úgy látom, mintha nem teljesen függőlegesen állna a vízhőfokjelzőm, és mintha a fogyasztásom is növekedett volna picit. Elképzelhető, hogy valamelyik termosztátom gyengélkedik? Nincs semmilyen hibajelzésem...viszont olvasgatva a korábbi kommenteket, nem tudom, hogy hány fokos lehet a vizem, még nem diagoltuk ez ügyben.
Előre is köszönöm a segítséget, ha valakinek volt már hasonló...

mlaller Elküldve: 2013-12-04 15:09 Mi lehet a baj?

dfle írta:
YELLOW írta:
dfle írta:
YELLOW írta:
dfle írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy teljesen vizes a két első ülés előtt lévő lábtérnél a kárpit, de csak lent, oldalt száraz, így nem tudom, hogy honnan kerül oda víz. Az autóban nincsen fagyálló szag, ezért abban bízok, hogy nem a hűtővíz folyik be, de akkor hol ázhat be az autó? Egyáltalán beázhat valahol??? Ha valakinek van tapasztalata, vagy ötlete, kérem segítsen.
Köszönöm előre is!


érdemes alá menni, és alulról nézni a lábtér részt. vannak ott gumidugók, lehet kieset aze gyik, vagy ilyesmi. cagy a szélvédő mentén ázik be.


A dugók megvannak, de ha a szélvédő mentén ázik be, akkor nem kéne vizes legyen a kárpit lefele is a lábtérnél??? És olyankor mi a megoldás???


azért írtam ezt, mert azt írtad oldalt nem vizes. de már most nem tudom, mert nem fogalmaztál egyértelműen. ha fentről nem vizes, akkor nem ázik a szélvédőnél, ha a dugók megvannak, akkor ott sem. akkor az marad amit dbtibi írt, de azt azért nem írtam, mert azt írtad, hogy oldalról nem vizes...


Bocsi ha értelmetlenül fogalmaztam... ott vizes nekem is, ahol dbtibi írta, a satírozott részen. Oldalt az ajtó felől, a középkonzol felől és a szélvédő alatt is száraz. Az az érdekes, hogy a vezető oldalon és az anyósülés oldalán egyaránt így van, és annyira, hogy mikor kivettem a szőnyegeket és a radiátorra tettem száradni, 15 percen keresztül csöpögött a víz belőlük,annyira átáztatta őket a kárpit, pedig nem volt felénk eső hetek óta... (Az igaz, az autó mosva azért volt.)


Szia!
Akkor lehet h az lesz a probléma, amit dbtibi írt. Még a klíma kondenzvize okozhat hasonló beázást, ha el van tömítődve valahol.

mlaller Elküldve: 2013-12-04 15:02 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
dfle írta:
YELLOW írta:
dfle írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy teljesen vizes a két első ülés előtt lévő lábtérnél a kárpit, de csak lent, oldalt száraz, így nem tudom, hogy honnan kerül oda víz. Az autóban nincsen fagyálló szag, ezért abban bízok, hogy nem a hűtővíz folyik be, de akkor hol ázhat be az autó? Egyáltalán beázhat valahol??? Ha valakinek van tapasztalata, vagy ötlete, kérem segítsen.
Köszönöm előre is!


érdemes alá menni, és alulról nézni a lábtér részt. vannak ott gumidugók, lehet kieset aze gyik, vagy ilyesmi. cagy a szélvédő mentén ázik be.


A dugók megvannak, de ha a szélvédő mentén ázik be, akkor nem kéne vizes legyen a kárpit lefele is a lábtérnél??? És olyankor mi a megoldás???


azért írtam ezt, mert azt írtad oldalt nem vizes. de már most nem tudom, mert nem fogalmaztál egyértelműen. ha fentről nem vizes, akkor nem ázik a szélvédőnél, ha a dugók megvannak, akkor ott sem. akkor az marad amit dbtibi írt, de azt azért nem írtam, mert azt írtad, hogy oldalról nem vizes...


Sziasztok!
nekem is beázott tavasszal...az anyósülés előtt volt vizes mindig, és a két hátsó gumidugóm hiányzott. Azokat megvettem, belerakattam, azóta nem ázik be. Viszont azóta is mozgatja a fantáziám, hogy azok a gumidugók, hogy kerülhettek ki onnan? tud valaki valamit, hogy miért hiányozhat ilyen esetben onnan a gumidugó?
Előre is köszi a válaszotok.
Üdv,
« előző12következő »