mmike fórum hozzászólásai
« előző123következő »

mmike Elküldve: 2014-03-01 11:58 BMW C1 - robogó :)

minimal írta:
csbalu írta: Sziasztok!

Úgy alakult hogy a napi 80-100km ingázást felváltom napi 5km-re, és egyre többet fogok mozogni bent a városban, ami a 20d-nek nem biztos hogy annyira kedvező terep.
Először benzines alternatíván gondolkoztam de ilyen rövid távokra szinte semmilyen autó nem jó, csak az elektromos, ez egy másik projekt lesz, most ezzel nem foglalkozom.

Mivel hidalható át a problémám:
Bicikli - nyáron nagyon meleg, leizzadok, stb... és a város másik felére már nem akkora móka eljutni vele.
Elektromos Bicikli - Robogó árban van
Akkor más inkább motor, és meg is érkeztünk
Yamaha JOG-al széttépnek pesten, átgázolnak rajtad, megölnek, főleg hogy én nem vagyok egy nagy motoros, minden motoros kalandom egy S50B-hez fűződik, falun

Szóval kitaláltam ezt a BMW C1-et... ami E36 árban van de nem autó

Valakinek van bármilyen tapasztalata vele?
Azt olvasom hogy a 125-ös eléggé vérszegény, a 200-as (ami valójában 180-as) már jobban megy de azt meg nem vezethetném B125 jogsival.
Át lehet papírozni a 200ast 125-re regisztrációnál okosba?

Ki az aki próbált már ilyet?

Tudom, hogy ez nem motor, hanem egy mozgó telefonfülke, viszont az én elvárásaimnak megfelel, nem motoros szemmel nézem, hanem autós szemmel. + talán ebben nem halok meg az első esésnél, ami biztos hamar bekövetkezik

Előre is köszi a tanácsokat!

Üdv
B.

ui.: BKV-zni nem akarok


Sok öltönyös használja budán mert a nyári záporokat is átvészelik benne bukosisak nem kötelező, papírozni sajnos nem tudod máshogy csak ahogy a forgalmiban van, ha külföldit veszel, annyit tudsz csinálni, hogy veszel egy 125öst és aláteszitek a 200as blokkot és úgy viszed műszakira
ha teszel bele egy markolatfűtést és rákapsz erre az egészre egész hamar eltudod kezdeni használni és késő őszig biztosan nem szállsz le róla, ha nem akarsz komoly motorosruhát venni esetleg még veszel egy tucano-t hozzá és akkor nagyon jó idő lesz rajta
Csak az ára van elszállva.




Hát én kb. két percig gondolkoztam rajta, elmélázva, hogy milyen cool lehet szakadó esőben szárazon ellenni. Majd megnéztem mennyiért vesztegetik használtan, és hogy motoros fórumok mit írnak róla, és rájöttem hogy nem lehet alternatíva. Volt pár motorom, és tudható hogy bekötve a legalapvetőbb 'motoros' dolgokat nem lehet megcsinálni vele, vizes meg ugyanúgy leszel mert oldalról csapja be a vizet a másik autó. Ja és láttam már öltönyös mókus, álló helyzetben felborulni vele
Szóval sztem felejtős.


mmike Elküldve: 2014-02-23 09:26 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Mert Magyarországon vagyunk. Még hozzá tartozik a történethez, hogy kb. háromnegyed év múlva beidéztek tanúnak, hogy akkor pontosan mi történt. Nem volt bonyolult, lenyomtam a buy now gombot...
Utána mondták, hogy a márkakereskedők "védik" a piacot, mert az volt a hú de nagy kérdés, hogy autószerelő vagyok-e... Nem is értettem miért kérdezik. De felvilágosítottak, hogy szegény márka kereskedőknek milliókért kell megvenni a diagnosztikát, meg a szoftver és nehogymá egy kis fusi műhely meg tudja nézni a u.a tized áron...
Szóval elkobozták, és örülhetek h nem b@sztak még meg...
Hungarisztán
ui
Ja én kínából rendeltem.... utána UK és az ugye simán eljött

nickname írta:
mmike írta: Na ezt kobozta el tőlem a NAV... Mert rajta van a béjemvé logo...
nickname írta: Na rendeltem kíváncsiságból egy ilyen kis játékot.

Elég ügyes, átgondolt kis szerkezet.





Miért bontották ki egyáltalán a csomagot ? mikor bőven limit alatti tétel.


mmike Elküldve: 2014-02-22 15:22 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Na ezt kobozta el tőlem a NAV... Mert rajta van a béjemvé logo...
nickname írta: Na rendeltem kíváncsiságból egy ilyen kis játékot.

Elég ügyes, átgondolt kis szerkezet.



mmike Elküldve: 2013-11-04 17:06 Vanos

Hansolo írta: Sziasztok! e46 330 ci
Nekem a hibakód azt írja hogy a vanos beragadt vagy nem működik, és az összes hengerre irja az égéskimaradást!
alapjárat ingadozik, alacsony fordulaton rángat!
Vanost cserélni kell? Ötlet?


Szia,
Amit lentebb írtam az használhat.. nekem lekopogom megjavult.
Üdv,
M

mmike Elküldve: 2013-10-29 11:49 Hibakód

Cseccci írta:
YELLOW írta:
Cseccci írta: Hello sracok

Nekem is a DSC problemam van, kozben kigyul es idovel elalszik a lampa.
Diag pedig 5e21 nyomaserzekelo 2 hibakodot irta ki.
Valaki tudja, hogy ez mit jelent?

Koszonom elore is a segitsegetekett!



lehet valami BMW specifikus olvasó kéne vagy progi, pl INPA. nyomásérzékelővel kapcsolatban nekem a DSC tömb jut az eszembe...


en is erre gondoltam, hogy gyari progival nezetem meg

Szia,
Sztem, miután a DSC modul sok minden más mellet a főfékhengeren levő két nyomás jeladótól is olvassa az adatot, hogy fékezel e vagy nem, ezért vszeg az egyik jeladó rossz és hibás jelet ad. Azt nem tudom hogy INPA-val élő adatban ez látható-e de gyanítom. Bár a konkrét hibakód a 2es szenzort jelöli. Az MK60 részt nézd meg INPAval.
Üdv,
M
ps
Ennek a MK60 DSC vezérlőnek a kódjai kompletten itt: http://www.kneb.net/bmw/E46/DS...0chart.pdf

mmike Elküldve: 2013-10-21 10:49 Gyári telefonkihangosító

lalada írta:
jencispy írta: Sziasztok!

Mostantól E91

A gyári Snap in adapter mire jó, azon kívül, hogy tölti a telefont?
Nélküle simán Bluetooth-al kapcsolódtam a kocsira, Telo, névjegyzék működik.
Van értelme megvenni, mert sokallom 30-40e árát?

Köszi


Gratula a géphez majd pár képet nyomassál pls. Remek kasztni és a motor kombó
A kérdésedre: lesz a telefonodnak egy biztos helye ahonnan nem mozdul el
Meg szépen mutat..
Viccen kívül az általad is leírtakon kívül másra nem.



Elvben néhány telefonnak kivezeti az antenna jelét is a tetőre, ezek a régebbi nokiák. Sajnos az újabbaknak már nincs ilyen csatija. Nekem is volt de sztem csak parasztvakítás.

mmike Elküldve: 2013-10-17 09:37 Társalgó

YELLOW írta:
csuzlee írta: Drift kipróbálása

szeretném kipróbálni, érezni, milyen is az, amikor a hátsó kerekek elveszítik a tapadást és megindul a kocsi segge

Először tudtok-e olyan helyet (lehetőleg valami nagy parkoló ilyesmi), ahol bátran lehet próbálkozni?

Azzal tisztában vagyok, hogy a DTC-t ki kell kapcsolni, azt viszont nem tudom, melyik drift technikával kezdjem, melyiket egyszerűbb kivitelezni, melyikre képes az autóm (power over 122 LE-vel nem biztos, hogy megy, E-brake nem szedi szét a kéziféket?, talán a "kuplung rúgás" a legszimpatikusabb).

Van-e valami tanácsotok arra az esetre, ha teljesen elvesztem a kocsi felett az uralmam (azt sejtem, hogy fék kizárva, mindenhol a lassú gázlevételt ajánlják, csak nem tudom az mennyire megy egy kiélezett szitumban, illetve milyen gyorsan lehet vele megállni??)?

Most más nem jut eszembe, de minden tanácsot megköszönök

Csuzlee


na majd én a nagy driftes most jól megmondom.
szerintem mindenképp olyan helyen csináld, ahol nincs gáz, és a felület kellően csúszik. gondolom a havat nem akarod megvárni, így porosabb útfelületjavasolt, bár a kis kavics képes összebaxni a fényezést. neked talán azért neccesebb, mert nincs elég fara, ami még rásegítene oldalírányba a dolognak. midnenképp az elrugás marad, én azt hiszem kézivek max télen tudnám megindítani, de sosem szoktam. mondjuk nem tudom a 18d-k mennyire pörögnek, de pl soke stben kuplungolni sem kell, csak gáz adással elvétellel simán lehet.
ha gáz van, akkor a legjobb mód, ha kuplungot benyomod, akkor elmegy a hajtás. télen simán gázelvétettel olyan szépen egyenesbe hozható az autó, hogy na.
az a baj ebben, hogy ezt így elmondani nem lehet. a legjobb ha beülsz valaki mellé, aki már csinálta, és megmutatja, lehet az ladás is. most télen tervezem videó készítését, kiváncsi leszek lesz-e normális hó. bár már mostanában egy két kifelő lejtő korforgóban is simán eldobja egy gázfröccsre.
ja simán DTC-vel is csinálhatod, azért, hogy előbb szokd meg merre kell neki ellenkormányozni, ez fontos. aztán egyszer megnyomva a DTC-t akkor jobban enged, de meg fogja fogni az autót, ha gáz a dolog. aztán hosszan nyomva a DTC-t full ki lehet kapcsolni, de télen simán elég az 1x megnyomos móka is. szerintem sokat ezzel így nem tudtam segíteni. arra kell még figyelned, hogy már jobban megy, akkor a kuplung minél kevesebb időt legyen kuplungolási, csúsztatási állapotban, mert hamar odaégeted akkor.

A video érdekelne engem is step-by-step

mmike Elküldve: 2013-10-15 19:59 Vanos

anubisz írta:
mmike írta: Nyilván már nem izgalmas a téma, de én ma cseréltem az N52B30 motoron a két 'solenoid valve'-t (mágnes szelep), mert okos oldalakon a
2A98 crank shaft - inlet camshaft, correlation
2A99 crank shaft - outlet camshaft, correlation
hibaüzenet megoldási lehetőségeként írják, mondván hogy a Vanos hiba üzenetet okozhatja a kevés olajnyomás, ami a szelepek hibás működéséből adódhat. Nekem pont ez volt, folyamatos írja be ezeket a hibakódokat, egyszer még a hiba lámpát is kirakta. (törlés után csak hibát ír)
A szelepeket innen rendeltem: http://www.bmminiparts.com/
Totál korrekt, pont egy hét alatt jött meg! (kicsit olcsóbban mint Schmiedmann, ahol 3 hét pluszt mutat a rendszer)
Nem nagy mutatvány kiszedni és berakni, bár sok hely nincs. Az én motoromban nem csavaros, hanem egy M10 csavar fogja, tehát nem lehet rosszul berakni.
Most remélem megoldódik a történet, mert nincs több ötletem.

Ezekről van szó:

és itt vannak N52B30-ban


Szerencsés vagy akkor, mert nálunk jelölték, meg is kérdeztem miért, BMW márkaszervizbe, és mondta nem szerencsés el állítani. Letekerés előtt bejelölte,meddig volt visszatekerve. Be ís írta a hibát, amire felállt a teljes nyomás. Töröltem utána már nem jött vissza. Csak addig amíg ki lett állva a szervizből.


Ha megnézed a lukacskák nyilván nem mindegy merre állnak, vszeg ezért módosították, hogy ne kelljen csavarni...
Megnézve sztem a bele forog és így különböző irányba tereli az olajat.

mmike Elküldve: 2013-10-15 17:35 Vanos

Nyilván már nem izgalmas a téma, de én ma cseréltem az N52B30 motoron a két 'solenoid valve'-t (mágnes szelep), mert okos oldalakon a
2A98 crank shaft - inlet camshaft, correlation
2A99 crank shaft - outlet camshaft, correlation
hibaüzenet megoldási lehetőségeként írják, mondván hogy a Vanos hiba üzenetet okozhatja a kevés olajnyomás, ami a szelepek hibás működéséből adódhat. Nekem pont ez volt, folyamatos írja be ezeket a hibakódokat, egyszer még a hiba lámpát is kirakta. (törlés után csak hibát ír)
A szelepeket innen rendeltem: http://www.bmminiparts.com/
Totál korrekt, pont egy hét alatt jött meg! (kicsit olcsóbban mint Schmiedmann, ahol 3 hét pluszt mutat a rendszer)
Nem nagy mutatvány kiszedni és berakni, bár sok hely nincs. Az én motoromban nem csavaros, hanem egy M10 csavar fogja, tehát nem lehet rosszul berakni.
Most remélem megoldódik a történet, mert nincs több ötletem.

Ezekről van szó:

és itt vannak N52B30-ban

mmike Elküldve: 2013-10-10 10:15 Társalgó

YELLOW írta:
batigol09 írta: http://totalcar.hu/magazin/koz...bbe_bmw-t/

Aki még nem olvasta volna...


ahogy elkezdtem olvasni, először az első képről azt hittem egy porsche "terepjáró"
aztán ahogy olvasni kezdtem, mondom magamban, na végre egy BMW olajra visszavezetett téma lesz. bár a végére sem zártam volna ezt ki... mint ahogy tette a szakértő, meg mindneki. persze lehet valóban konstrukciós hiba, hisz láttunk már sok iylet, amit ugye a BMW nem szeret, nem akar elismerni.
azt viszont nagyon hülyeségnek tartom, hogy arra fogják, hogy a legnagyobb fokozatban nem engedi maximális fordulatra az autót, ugye ezzel van korlátozva 250km/h-ra a sebesség.
hát ezt kb az egyel alatta lévő fokozatban is eléri. illetve hogy ez azért van, hogy uyge ne legyen túlpörgetve a motor. hát kérem, ha egyesben, kettesben, stb fokozatban elengedi tiltásig, akkor mi értelme, hogy az utolsóban nem? üresben is el lehet füstölni egy motort, miközben nullával megyünk az tény, hogy kevesebb a terhelés, mert nincs ellenszél, amit plusszban le kell győzni, de a motor akkor is terhelt és pörög mint állat. szóval ez hülye indok. ez arra jó, hogy van mire fogni, nem hibázott a BMW, sem a szervíz, így nyelje be.
azt nem tudom ezeknél a motoroknál van-e konkrét olaj előírás, de gondolom még márkára lebontva is van, legalábbis itt már illő lenne. azt meg nm tudjuk a szervízben mit raktak bele. az, hogy vett hozzá "olyan" olajat, mint "amit beleraktak" az emgint egy olyan, hogy rámondani rá lehet iylen ment bele, iylet vigyen kettőt.
szóval nekem ez az ügy eléggé sántít, és amire fogták a hibát, pont annak volt a leginkább köze hozzá. itt mindneki leverte magáról a felelősséget, akinek a legnagyobb köze volt hozzá valószínűleg, mert ők "nagyok" a tulaj úgysem tud mit csinálni, kénytelen lesz beletörődni.

Nekem az első gondolatom az volt, hogy az érdi rossz körülmények között élő 'vállalkozó' nyilván azért vesz ilyen autót mert 1430-as fordulaton 92-vel szokott autózni. És nem azért hogy a pályán, úgy menjen el mellettem üvöltő motorral hogy a széllökés majdnem felborít
Plusz ki tudja mit kapott szegény autó már előzőleg...

mmike Elküldve: 2013-10-07 20:37 Társalgó

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
mmike írta: Sziasztok,
Olajszűrő ház leszerelő szerszámot 86mm hol érdemes venni olcsón?
Köszi a tippeket.
(Schmiedmannál tudom)

Ha a schmid nem jó, maradt az ebay és társai, 15,20 dollárért, és idegeskedésért.
Magyarba vannak olyan rafináltak, hogy többnyire készletbe árulják, aranyárba, vagy maradt a szíjas lehúzó,de azzal nem tudsz nyomatékot húzni.

http://beta-szerszam.hu/spd/be...zedo-betet
Kiválaszthatod a méretet.
Ja, látom nincs náluk, itt van 86 os 2800 is. a 18 szögös, a 9 szögös már 9500.



nem értem minek számít anynira a nyomaték. megszakadni nem fog ráhúzod és nem ereszt. agyő. mondjuk nekem egyszer nyoamtékkal húzták meg, aztán bejelöltem és ugyanaddig húzom.

Hát majd neked is fog számítani, ha beletépik a gyertyádat, és 200 ezerért sikerül megjavítani, ha bármerre nyúlsz a kocsiba, szétgyilkolt csavarokat, meneteket találsz, ha a leng, csillapító befogó atom kemény csavar fejét letépve találod , úgy, hogy rá se lehet hegeszteni, mert a vége nem lóg ki, a feje meg befelé tört vagy 1 centit. Szedj ki egy csavart amiből sehol nem lóg ki semmi. De sorolhatnám napestig, aztán ha kiszámolod az ebből adódó javítások már kitesznek 100 200 ezret vagy fél millát! Ja, olajleeresztő csavar beletörögetéseket nem is mondom. Főleg mivel a olajszűrő sapka is műanyag, tovább is van, mondjam még?


én csak az olajszűrő sapkára gondoltam...


azért nekik ha jól láttam agresszívan bele van olvasztva az olaj,sz.ház tetőbe a meghúzási nyomaték, jól látható helyen, gondolom nem véletlen, esetleg ha nincs jól meghúzva ereszthet, főleg ha tágul a melegedéstől,persze itt nem akkora gond, max szivárog az olaj, vagy a sok túlhúzástól esetleg elrágódik e menet, de máshol én fontosnak tartom.
Esetleg ha szivárog majd utána húz. Sokan húzzák a szájukat, majd ha sírnak egy ebből adódó fél millás javítás után, akkor nekik is a mániájuk lesz.


Köszi! Nálam a nyomatékkulcs 'alap'

mmike Elküldve: 2013-10-07 16:28 Társalgó

Sziasztok,
Olajszűrő ház leszerelő szerszámot 86mm hol érdemes venni olcsón?
Köszi a tippeket.
(Schmiedmannál tudom)

mmike Elküldve: 2013-10-04 11:41 Társalgó

Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


BMW service inclusive 5 év / 100.000km


Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.


100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok


Kivéve az E90 320si


pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..


Akkor "putrikkal" járunk? Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!


Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...


Már nagyon rég nem beszélhetünk német minőségről. Az olcsóbbnál olcsóbb alkatrész beszállítók, a tömeggyártás "fossák" mindenhol szalagról az új autókat, egymással versenyezve. Meg ugye mindent max 5 évre gyártanak azt utána vegyél szépen újat, hogy forogjon a piac.....


Még az E46 az istenes, ezt még lehet barkácsolni, úgy ahogy, de majd ha a mostaniak kiöregednek,és veszi a nép félig széthullva, a rengeteg technikával, ott majd vagyonokat hagynak a szarvízbe. a drága 7seb. váltók, meg a rengeteg vezetésbiztonsági kütyi, meg a sok lófasz. Beszart? Irány a szerviz, 600 ezer, vagy kis millió, vagy vidd a roncstelepre.


Hát pedig 1x szeretnék egy E60 320i venni. Majd meglátom.....

Gondolom az autóiparban is ez van, érdemes megnézni aki még nem látta és elgondolkozni 5 percet...(Tervezett elavulás)
http://vimeo.com/65996589

mmike Elküldve: 2013-09-11 10:32 Futómû és hibái

anubisz írta: Meg lett az oka a hátsó futóművem roppanásának. A stab. rúd szilentek szárazak voltak, és mivel lett rugó, csillapító cserélve, így mivel valamennyire már nem úgy állt a rendszer mint eredetileg, meg volt feszülve. Leoldás, zsírzás, és elhalhatott.
Aki cserél ilyesmit hátul, figyeljen rá, a későbbi szervizlátogatás elkerülése végett.
Mindenképpen oldják le, kis kenés és vissza, hogy ne legyen megszorulva a régi pozícióba.
Felemelve a kocsit, a kereket olajemelővel emelgetve is éktelenül ropogott, csalóka volt mert a difi felől fel a csomagtérbe jött a hang, és mind két kerékre.
Röviden ennyi. Hátha valaki más elkerül egy 2 hetes idegeskedést.

Szia mindig ropogott vagy csak ha lassan ki be álltál valahová szar úton?
Én ezzel szívok már rég óta, rugó csere->stab rud csere->torony szilent csere és még mindíg ropog.... Már ötször voltam szervívben de tök tanácstalanok...
Köszi

mmike Elküldve: 2013-09-01 12:10 irányfény

aeroengine89 írta:
mmike írta:
aeroengine89 írta:
YELLOW írta:
aeroengine89 írta:
YELLOW írta:
aeroengine89 írta: Aki esetleg nem tudná és érdekelné ha nincs bent a kulcs az autóba akkor reflektor bajuszkapcsoló magunk felé való meghúzásával aktiválható az irányfény más néven hazavezetö fény ami nálam 1 percig égve tartja a tompitott világitást a helyzetjelzöket elöl-hátúl és a rendszámtábla világitást! Ez a funkci akkor praktikus mikor egy teljessen sötét helyen vagy és nem lát szemmit ha kiszáltál az autóból! Azt hiszem hogy ezt lehet programoztatni hogy melyik lámpák égjenek nálam ez volt alapból de megfogom változtatni a ködfényszoróra és a tolató lámpára ha lehet


sőt azt is be lehet hány másodpercig égjen. ezt tudjuk sőt akinek van parkolófény, gyújtás nélkül index megbillentve amelyikre oldalra billented, az az oldali lámpasor, helyzetjelzők égnek. sőt számos dolog van még. azért ahogy ismerkedsz az autóval nem muszáj minden dolgot leírni, ami neked újdonság
persze bajnak nem baj, sőt az a jó, hogy nem a hibákról írsz. mééég....


Csak azért irtam mert ebbe blogba nem irta le senki konkrétan hogy van e ilyen funkcio vagy nincs. de amúgy még mindig nem jöttem rá minden funkciójára az autónak de minden nap találok valamit és ez jó érzés mert azért nem hiába ez azért még is csak egy BMW de segithetnél hogy miket tud még az autó ha van rá idöd?


jobb az úgy ha magadtól jössz rá. utána túl unalmas lesz.
én pl tavaly, de lehet idén jöttem rá, 6 év után, arra a parkolófényre amit írtam. láttam rajta a piktogrammot, de azt hittem az lenne, hogy lehet refivel villantani mondjuk valszeg sosem fogom használni ezt a funkciót.
amit kb 2-3 év után vettem észre az a középső lámpa melletti 2db piros LED, ami a áltógombra világít. észrevettem világít a kezem, azt hittem a rádióról közben meg fentről. tök zsír nekem nagyon tetszik. van ám titkos menü is keress rá, az lesz neked a kánaán.


A parkoló fényröl tudtam csak azt nem hogy ha ccfl karikák vannak a autóba akkor stroboszkópként de szakaszossan villog a másik fele is az autónak erre pl. magam jöttem rá! Bár lehet hogy ez csak nálam ilyen a 2 piros led nekem is bejön nagyon én is mikor hoztam el az autót nézegettem honnan jön a fény a kezemre és mire rájöttem fuuu konagyon jó érzés ilyen technikailag fejlet autókba ülni és még csak 2002 röl beszélünk nem is valami új autokról elötte mondjuk én opelos voltam nagyon!!! ott is voltak jó technikai megoldások de azért nem tudom összehasonlitani a kettöt


Köszi ez agyon hasznos volt, mert nem tudtam


Nm. amúgy a Z4-be is igy van?

Van az LSz modulban alehet programozni, z4 nagyon sokban azonos az e46-tal
« előző123következő »