mokussska fórum hozzászólásai

mokussska Elküldve: 2014-05-17 07:55 Valaki segítsen

Sziasztok!
arra lennék kiváncsi valakinél fordult-e már elő hasonló jelenség.
M43B16 a motor, 220.000 km-el. minden sebességi fokozatban teljesen azonosan 2500-as fordulaton egy pillanatra zúgó hangot ad,amit sem a fordulatszám alatt,sem felette nem hallat.csakis 2500-on... amióta ezt észrevettem 4 napja, és 8-900 km óta, azóta kb 6-7milliméter olajfogyás mutatkozik a nívón. az olajban 9000 km van, és egészen idáig, a felzúgó hang kezdetéig, az égvilágon semmi olajfogyást sem produkált.(BMW super power 5W-40 olaj) a felzúgás erőssége a sebességfokozatokat növelve egyre hangosabb,alapjáraton pörgetve alig észrevehető. az olajsapkán találtam egy kevés szürkés színű tajtékot...a hűtővíz szintjében nem látok változást

mokussska Elküldve: 2014-05-17 07:52 Motor-váltó

Sziasztok!
arra lennék kiváncsi valakinél fordult-e már elő hasonló jelenség.
M43B16 a motor, 220.000 km-el. minden sebességi fokozatban teljesen azonosan 2500-as fordulaton egy pillanatra zúgó hangot ad,amit sem a fordulatszám alatt,sem felette nem hallat.csakis 2500-on... amióta ezt észrevettem 4 napja, és 8-900 km óta, azóta kb 6-7milliméter olajfogyás mutatkozik a nívón. az olajban 9000 km van, és egészen idáig, a felzúgó hang kezdetéig, az égvilágon semmi olajfogyást sem produkált.(BMW super power 5W-40 olaj) a felzúgás erőssége a sebességfokozatokat növelve egyre hangosabb,alapjáraton pörgetve alig észrevehető. az olajsapkán találtam egy kevés szürkés színű tajtékot...a hűtővíz szintjében nem látok változást

mokussska Elküldve: 2014-01-26 18:07 Ki tapasztalt ilyet?

hancurozo írta:
mokussska írta: egy olyan jelenségre valakinél volt példa,hogy az indítást követően,az első 10-12 másodpercben a fékpedált nyomkodva az alapjárat erőteljesen ingadozik? leállni nem áll le,de az ingadozás eléggé jelentős, mondhatni 0-1200 között van.



Ha gyorsan pumpálod a fékpedált, akkor ezt bármikor elérheted. (amennyiben a fékrásegítőd a vákumot a szívócsőből (a pillangószelep és a hengerfej közötti részből) kapja.


ez csak akkor ilyen jelentős,amikor hidegben, néhány óra állás után indítok.1-2 perc után ugyanabban a tempóban pumpálva a féket is van minimális ingadozás,de olyankor csak 1-2 milimétert ingadozik a fordulatszám mutató.

mokussska Elküldve: 2014-01-26 15:52 Ki tapasztalt ilyet?

egy olyan jelenségre valakinél volt példa,hogy az indítást követően,az első 10-12 másodpercben a fékpedált nyomkodva az alapjárat erőteljesen ingadozik? leállni nem áll le,de az ingadozás eléggé jelentős, mondhatni 0-1200 között van.

mokussska Elküldve: 2013-11-29 21:55 Egr szelep

SZevasztok! tudna valaki segíteni abban,hogy 316i compact-ban hol találom az egr-t pontosan?

mokussska Elküldve: 2013-11-28 21:19 316 i Kartelgázmembrán

Szevasztok.Bár nem teljesen ide tartozik,de a múltkori alapjárat leesős dolog mint ma kiderült a menbrán dugulása miatt volt... a csöveket és a menbránt lecserélve minden tökéletesen működik.az olajbetöltőt levéve láttam,hogy eléggé dzsuvás bent a történet,eléggé sok olajsár van bent.. a szelepfedelet levéve hogyan tudnám ezt megtisztítani?

mokussska Elküldve: 2013-11-14 14:56 Egyenetlen alapjárat

YELLOW írta:
anubisz írta:
mokussska írta: ma a harmadik reggel történik meg a következő.az első indításkor a motor pár másodperc után lefullad,és gázadás nélkül másodszorra is lefullad.harmadik alkalommal kicsi gázadás mellet beindul,pár másodpercig ingadozik az alapjárat kb 800-1300 között,aztán minden oké. mi lehet a probléma?


Talán meg kéne nézni az üzemanyag nyomást, ha az jó, utána lehet tovább menni. Nem véletlen, hogy kell neki a gázfröccs. Lehet hogy fossá van dugulva a szűrő,vagy gyenge az AC már. Ha ezek jók, utána kellene gondolkodni. Nekem is ez volt, nem indult egyből, ha indult lefulladt, csak gázfröccsre indult, az AC volt a szar, csere után pöccre indult, Természetesen azért más oka is lehet, de illene sorba menni, ha már lefullad, nehezen indul egy benzines, illene először azért mindjárt az üzemanyag-ellátásra gondolni.
Nem pedig kicserélni minden érzékelőt,aztán lehet nem kap elég benzint.
Sorry....


osztom


a szerelő is erre tippelt,remélem ennyivel meg is oldódik a dolog.viszont kicsit sikerült neki beszaratni, hogy volt itt nyíregyen egy srác hasonló problémával,nála pl minden szóba jövő dolgot kicseréltek,és egy 'alapjárati szelep' volt végül a probléma.

mokussska Elküldve: 2013-11-12 07:06 Egyenetlen alapjárat

ma a harmadik reggel történik meg a következő.az első indításkor a motor pár másodperc után lefullad,és gázadás nélkül másodszorra is lefullad.harmadik alkalommal kicsi gázadás mellet beindul,pár másodpercig ingadozik az alapjárat kb 800-1300 között,aztán minden oké. mi lehet a probléma?

mokussska Elküldve: 2013-11-10 19:15 help:)

nagyon szépen köszönöm

mokussska Elküldve: 2013-11-10 10:31 help:)

kösz kösz kösz
hogyan lehetne ezt "jóváhagyni" otthon,a drótos, 7-19 összezárós verzión kívül?

mokussska Elküldve: 2013-11-10 09:43 help:)

Hello mindenki.újként lenne egy eléggé hülye kérdésem
Indításkor a km-óra állás alatt megjelenik egy skála,ami pár másodperc után eltűnik.Tudna valaki segíteni benne,hogy ez mit is mutat pontosan?

http://kepfeltoltes.hu/view/13...es.hu_.jpg