nickname fórum hozzászólásai

nickname Elküldve: 2014-11-25 12:57 Fûtés - Klíma

Ernesto írta: Sziasztok! Diagnosztika elektromos fűtésrásegítő hibát dobott ki és eléggé lassan is melegszik az autó! Tud nekem ebben valaki segíteni? Lövésem sincs, hogy most a kütyü szart be vagy elektronika gond van...
köszi



Tönkre ment, nem javítható csere. Elég húzós az új ára, a bontott meg szerencse játék, hogy meddig tart.

nickname Elküldve: 2014-11-24 17:59 Fûtés - Klíma

Üdv

Amikor a fűtés be van kapcsolva időszakosan olyan mintha enyhe kipufogógáz jönne be az utastérbe, vagy valamilyen égett szag.

Találkozott már valaki a hibával?

nickname Elküldve: 2014-11-22 21:07 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

joko55 írta: Sziasztok!
Tudna valaki bekötési rajzot küldeni 16:9 navi bekötéséhez? Már be van építve a nagyobbik része, de vannak még homályos foltok.. csatik amik nem illenek sehova.
Okoskodók ne írjanak! Csak olyan aki tud érdemi választ adni, linket, vagy aki a nyugati megyékben elérhető mint szerelő és látott is ilyet. Sowftver frissítés is kéne,meg magyarítani a menüt gps hangot.
Válaszotokat előre is köszönöm!



http://www.filedropper.com/e39naviretrofit

Tessék.

nickname Elküldve: 2014-11-19 15:44 Társalgó

blueman írta:
elgeri írta:
YELLOW írta: "A nyomkövetőt nem az autókra kellene kötelezővé tenni hanem sok politikusra akik milliárdokat sikkasztottak el"

http://www.netextra.hu/ez-fajh...-rendszer/


Nem úgy volt, hogy csak az újonnan gyártott kocsikban kell, hogy legyen ilyen cucc gyárilag a jövőben? Tehát a régiekbe nem kell utólag beszerelni, nem?!
Plusz én úgy tudtam, hogy ez egy zárt hálózat lesz (pár hónapja lett kész, most megy a tesztüzem), nem előfizetéses rendszerben.

Remélem csak ez a cikk a pontatlan!


http://www.biztoshely.hu/e-seg...-kell.html
Más forrás, azt mondja, hogy még nem dőlt el, hogy a régi autókba is be kell szerelni, az újakban viszont már biztos, hogy ott lesz.

http://www.nyugat.hu/tartalom/...vo_kozpont
ezt érdemes elolvasni!


Nekem már gyárilag benne van. egyszer poénból megnyomtam azonnal bejelentkezett a 112.

nickname Elküldve: 2014-11-19 06:47 Motor-váltó

szotakdavid írta:
Prof írta: Hy All

Mitől van az hogy leállításnál elég durván megrázkódik a motor ?

Motor és váltó tartó bakok 2 hónapja lettek cserélve.



Ékszíjtárcsa,szíj,lendkerék


Légtömegmérő ?


nickname Elküldve: 2014-11-17 15:34 Üzemanyag fogyasztás

elgeri írta:
zoliika írta:
Atilla írta:
elgeri írta: Adott a profilomban látható kis 116i!

Autópályán, és autóúton 7 l a fogyasztása. Vegyesben 8 l körül.
De amikor egész héten csak kb. 3 kilométeres szakaszon ingázok, amely 3 kilométeren nincs 300m egyesen útszakasz, csak kis utcákból kis utcákba való kanyargás, folyamatos váltogatás, megállás, indulás, akkor bizony valamivel 10 l fölött is eszik.

Ezt az óra mutatja, de tankolásoknál egyeztetve is helyesek a számok.

Műszerfal nem jelez vissza semmi rendelleneset.
Aggódjak? Ha igen, akkor motordiagnosztika a probléma feltárásának elsődleges módja?

Előre is köszi a tanácsokat!


Ne aggódj! A kocsi be sem melegszik, el sem éri az üzemi hőmérsékletet, és te már ott is vagy a célodnál. Ebből kifolyólag a fajlagos fogyasztás növekszik.

Még egy negatívum amit 3 km-es "ingázásod" kivált:felhígul az olajad és csökken a kenőképessége.


Sejtem, hogy sok negatívuma van ennek a közlekedésnek

Az olajjal annyit tudok tenni, hogy évente betartom a cserét, ami nálam 15e km alatt lesz, kb. 10e -es periódust jelent.
A 7 éves aksimat is féltem a lassan hideg időben.


Napi 3 kilométerért be se indítanám az autót

nickname Elküldve: 2014-11-03 16:46 Társalgó

Robinson írta:
csbalu írta:
Robinson írta: Sziasztok,

FULL EXTRÁS FACELIFTES E46-ot keresek Budapesten olyan tulajjal, aki ráérne egy 10 perces fényképezésre (az autódat, nem téged ), és nem bánja, ha cikk készül az autója képeivel

Ok, nem baj, ha nem full extra, de olyanok ne jelentkezzenek, akiknek nincs az autójukban ezek valamelyike, azaz ez a minimum:

- CD-s nagy navi (DVD-s, azaz MK4 naviolvasóval, TV modullal)
- Sport, elektromos, memóriás, fűthető, derék és combtámaszos ülések (minimum félbőr)
- Elektromosan behajtható, fényre sötétedő tükrök
- Esőszenzor
- Automatikus, xenon (gyári, lámpamosóval!) fényszórók (ha van kanyarfény, mégjobb)
- Digitális klíma
- Tolatóradar
- Keréknyomás ellenőrző
- 4 elektromos ablak

Ha ettől többet tudsz mutatni, annak csak jobban fogok örülni

Minél közelebb van a ráncfelvarrás időpontjához (ergo minél régebbi az autó) annál jobb!

Jelentkezés privátban vagy a robinson kukac bmwfanatics.hu email címen,

Köszönöm!



Mindig csak a pornófilm forgatás.


Nincs ilyen?


Nem csodálom, nem a legáltalánosabb extra összeállítás

nickname Elküldve: 2014-11-03 11:03 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

lantika írta:
kzste írta:
lantika írta:
kzste írta:
Tano írta:
kzste írta: Szia!
Én is épp cserélném a kapcsoló panelt, mert csak ASC gomb van rajta. A kérdésem az lenne hogy miért kell ehhez teljes konzolt cserélni? Más a mérete a több gombosnak?
Köszi előre is!


Ez attól függ, hogy mikori évjáratú/felszereltségű az autó. A régebbiekben még nem volt schaltzentrum (SZM), hanem csak különálló gombok. Aztán ha jól rémlik 99 végén bejött a kapcsolókonzolos verzió is, és abban már egyben vannak a kapcsolók egy egységben, ez az SZM. Ha a régebbiről váltasz, mint pl én is így voltam vele, akkor az egész tartókonzolt is kell cserélni, mert a régibe nem lehet belerakni az SZM-t. Ha az újabb SZM-es verziód van, akkor a tartókonzolt nem kell cserélni, elég csak az SZM egységet.



Szia! Köszönöm a választ, nekem így néz ki ez a rész a kocsiban: http://www.powerfanatics.com/g...9p1192.jpg
Gondolom ez akkor még a régebbi változat. Magyarul cserélhetem a teljes konzolt.
Amúgy szerintem nem ez lehetett benne eredetileg, mert az ülésfűtés szépen be van kábelezve, meg is van a konzol mögött a csatlakozó. Csak épp nem tudom hová bedugni.


A rädiodrol tudnäl irni pär infot? Esetleg kepet tudnäl feltenni?


A rádió maga hátra van beépítve, elől egy 16:9-es nagynavi van. Mire gondoltál pontosan?


Az erdekelne,hogy ez a gyäri nagy navi,vagy valami utängyärtott. Akarok bele venni 2dines navit,de nem tudom melyiket merjem megvenni. Gyärit a sok-sok szereles miatt nem akarom.


Ha tényleg jót akarsz akkor csak DYNAVIN "kb kétszer annyiba kerül de minőségibb termék"

nickname Elküldve: 2014-11-02 21:57 Turbo

Tomi88 írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Turbot szeretnék cserélni az autón és nem tudom,hogy mit csináljak.A wizardnál nézegettem a felújítottat vagy utángyártott új vagy ez a turborail.A kérdésem csak az lenne ki melyiket rakná bele amit biztos nem kell 2 hét múlva cserélni.Mert hallottam jót is rosszat is pl a felújítottról!
Előre is Köszönöm a válaszokat!!!


Szia!
Pont nem sokkal előtted írtam, hogy nekem a Wizard-tól van a turbóm. A régit feladtam postán, másnap hozták a felújított gyári cseredarabot. Már több mint 3000 km-t mentem vele, és az egyetlen gondom, hogy gyengébb az autó, de ez nem feltétlenül a turbó hibája, az okot még keresem. Viszont napi szinten használom a kocsit, rövid és hosszú távon is, illetve párszor már jól meg is hajtottam, úgyhogy szerintem nem kell félni a Wizard-tól, főleg, hogy garancia is jár hozzá.
Remélem tudtam segíteni!


Amennyiben elektromos turbód van, akkor az egyik lehetséges ok, hogy a geometria van rosszul beállítva.

nickname Elküldve: 2014-11-02 07:48 Autóvásárlás

Prof írta:
gfeco írta:
nickname írta:
gfeco írta:
dani00 írta: Sziasztok!
A közeljövőben egy E46-os vásárlását tervezem, külföldről szeretném behozni. Találtam most egy ígéretesnek tűnőt, 280000km van benne, viszont végig Bmw szervízben volt szervízelve, ami számomra pozitívum. A folyamatos, elvileg precízen végzett szervízek ellenére lehet probléma a sok km-ből adódóan? Mi a véleményetek erről?



Szia
A turbo szerintem 150 ezrenként gatya,biztos lesz vele valami nyűg.
Ha nem volt kuplungozva és jo volt a sofőr akkor az mostanta csereérett lesz.Nem kis pénz lendkerékkel együtt.(nekem 290et birt az első kiplung)
Szivosor vagy dugozva vagy ha cserélték akkor 320 ezerig nincs gond.
Azt 160 ezrenként kell cserélni.egyszerübb ledugózni.
De ne aggódj nyugodtan vedd meg ha jó,nincs olyan autó amin előbb vagy utobb ne kéne valamit javitani.


Honnan veszed ezt a baromságot hogy a turbó 150 ezrenként gatya ?

Mondom ezt ugy hogy 2db e46 20d volta birtokomba.


Itt olvasom a fórumon
Csak ki ne találd nekem hogy 300 ezerig hozzá sem kell érni a turbóhoz...
De nyugtassuk inkább meg a turbó a legbiztosabb pontja a 20d nek
Sosem lessz semmi baja millio km ert elmegy










elsö 20d -m most 285.5xx km van benne gyári turbóval probléma mentesen
Második 20d -m kb 240.xxx lehet benne gyári turbóval probléma mentesen
e90 bmw 318d ismerösé, 290.xxx nél lett gyári turbó cseréle.

Csak azért ezt a három autót hoztam fel példának, mert 100% ban ellenőrzött volt az előéletük, tehát valós szerviz lista és hiteles futás teljesítménnyel rendelkeztek.

A turbó használhatósága mindig a felhasználón múlik.

Egyébként meg hogy itt mit írnak azt, nem nagyon kell alapul venni, mert amelyikről le esnek a turbók kb 2x annyi a futásteljesítménye mint amit az óra mutat. Vagy ütik vágják mert 320d oszt nagyon megy, olajat meg vagy cserélünk vagy nem.

nickname Elküldve: 2014-11-01 20:56 Autóvásárlás

gfeco írta:
dani00 írta: Sziasztok!
A közeljövőben egy E46-os vásárlását tervezem, külföldről szeretném behozni. Találtam most egy ígéretesnek tűnőt, 280000km van benne, viszont végig Bmw szervízben volt szervízelve, ami számomra pozitívum. A folyamatos, elvileg precízen végzett szervízek ellenére lehet probléma a sok km-ből adódóan? Mi a véleményetek erről?



Szia
A turbo szerintem 150 ezrenként gatya,biztos lesz vele valami nyűg.
Ha nem volt kuplungozva és jo volt a sofőr akkor az mostanta csereérett lesz.Nem kis pénz lendkerékkel együtt.(nekem 290et birt az első kiplung)
Szivosor vagy dugozva vagy ha cserélték akkor 320 ezerig nincs gond.
Azt 160 ezrenként kell cserélni.egyszerübb ledugózni.
De ne aggódj nyugodtan vedd meg ha jó,nincs olyan autó amin előbb vagy utobb ne kéne valamit javitani.


Honnan veszed ezt a baromságot hogy a turbó 150 ezrenként gatya ?

Mondom ezt ugy hogy 2db e46 20d volta birtokomba.

nickname Elküldve: 2014-11-01 15:10 Egyenetlen alapjárat

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
akkor elmondom gondolatmenetem, a témával kapcsolatban. remélem ülsz?!
most tegyük fel a kérdező kérdésére nem írok semmit. azóta nem ír senki semmit. iylenkor jön a rámírás, kb ugyanazt írtam volna le privátban, vagy ugyanúgy ide a fórumra, amit leírtam, mert erre emlékeztem. tehát az általam TALÁN jónak vélt megoldást ugyanúgy megkapta volna. ha nem írom be ide, akkor te sem írsz rá semmit valószínű, bár lehet. de mivel beírtam ida, amit gondoltam, így reagáltál rá, a szokásos stílusodban, így én is kinyertem belőle a magamnak való hazsnos infót, így legalább legközelebb (ha el bírom raktározni) nem fogom ezt megírni hasonló kérdésnél, és legalább a kérdező kapott egy feltehetően jó választ, hisz tőled jött. én suliban is sosem féltem kérdezni, sosem féltem úgymond ellent mondani a tanárnak, mert ha volt annyira értelmes az a tanár, akkor nem elhajtott, hanem más megközelítésből vezetett rá. persze akkor is akiket nem érdekelt a téma, akkor jött a cammogás, de a végén a vizsgákon, dolgozatoknál meg is lett az eredménye. van valamilyen mondás, hogy tanulva tanulsz, vagy nem is tudom, hogy van ez a mondás. ha nincs benen az ember napi szinten, vagy adott témával 3 havonta találkozik, akkor felejthet. majd lesz aki kijavítja és az által tanul, feleleveníti a tudást. lehet rosszul gondolom, de én is gondolom, és gondoltam régen is.



Ja, én csak akkor írok, ha te is. Nem elég, hogy hülye vagy, még fel is vagy háborodva.

Nem is írok többet ehhez, mert te ezt élvezed baszod.


élvezi a tököm... csak miért nem lehet, minden olyan stílusmentesen írni, mint ahogy szoktál, normálisan, hogy? nem jeló, hanem YELLOW, ha már meg akarsz nevezni, és hogy az nem úgy van, mert így van. inkább csinálja ezt, meg azt a kérdező. minden egyéb kommentár nélkül.
de igazad van hagyjuk abba.


Nem értem miért kell vitatkoznod, egy olyan emberrel akinek az elméleti és gyakorlati ismerete, fényévekkel előtted jár. "vagyis neked nincs ilyen irányú ismereted csak az ami fórumokról ragad rád sokszor téves alapokon"

Osztod az észt reggeltől estig,de egy csöves multikormányt meg nem tudtál berakni az autóba. Miattad nem ír ide sok fórumos.



nickname Elküldve: 2014-10-26 08:29 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

andree írta:
bmw320d4 írta:
andree írta: Sziasztok,
Egy pár gondolat és benyomás a Wepp2030 diesel tisztítóról. Először is mindig OMW Maxmotion üzemanyaggal járok, amennyire lehet vigyázok az adagolóra és a porlasztókra egyaránt. Az üzemanyaghoz öntött adalékokat nem kedvelem, és ezért jutottunk Szotakdavid fórumtársunk ajánlásával a Wepp2030 tisztító kipróbálásához.
Észrevételek: csendesebb, egyenletesebb motorjárás, csökkenő rezonancia, padlógázas füstölés minimálisra csökkent, egyenletesebb teljesítmény minden fordulatszám tartományban.
A fogyasztásra és a hosszabb távú tapasztalatokra még várni kell, de amint tudok beszámolok róla.
A költségek nem eget rengetőek, mindenképpen ajánlom annak aki gondolkozott hogy kipróbálja vagy csak szeretné a rendszerét kicsit karbantartani.


Lassan kipróbálom én is.




Én valahogy nem hiszek ezekben az adalékokban.

nickname Elküldve: 2014-04-04 19:23 Társalgó

Kettészakadt az E46

A link neve

nickname Elküldve: 2014-03-31 16:08 Megvegyem? Vegyek ilyet?

duend írta:
nickname írta:
duend írta:
nickname írta:

Nekem korrekt áron javította "egy pici horpadást", volt ott még vagy 3 BMW

Más is csak pozitívan nyilatkozott eddig róla




En egyältalän nem ketlem, hogy jo szakember, csak hät tulzottan messzemenö következteteseket vont le abbol, hogy hol es milyen autorol van szo. Az itt elöfordulo jegesö semmiben sem különbözik az otthonitol, talän gyakoribb, de ennyi. De lätatlanban azt tanäcsolni, hogy csereljünk elemet, majd fujjuk szinre, mert ugy olcsobb... Talän max akkor ha menthetetlen, de ugye a javitäsnak eppen az lenne a lenyege, hogy fenyezes nelküli legyen, mert ugy ertektartobb az auto.



Védeni nem akarom mert semmi közöm hozzá, de lehet hogy a szakmai tapasztalat beszélt belőle.

Azért van egy pont ahol már el kell dönteni mi a gazdaságosabb


Igen, ez termeszetes, nincs is ezzel baj, csak lätatlanban tenykent közölte a csere szüksegesseget a "nemet" es a "BMW" szavak utän...
De köszönöm a tippet, te legaläbb ajänlottäl vkit!


Az a gond, most utána kérdeztem kíváncsiságból, hogy pl a BMW karosszéria lemezei elég kemények és ha már ezen látványos jégverés van akkor, azzal rengeteg a meló