nickname fórum hozzászólásai

nickname Elküldve: 2013-09-22 18:07 Autóvásárlás

YELLOW írta:
nickname írta:
Ja csinálsz papírt meg mindent nagyon tudsz, komolyan mondom miattad kerülöm már ezt a fórumot.


helyes! úgysem tudsz mást csinálni csak velem foglalkozni.


Mert okádod magadból a rengeteg baromságot.

nickname Elküldve: 2013-09-22 18:06 Társalgó

nickname Elküldve: 2013-09-22 17:56 Autóvásárlás

YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
Csak a tanulság végett, le fogom írni a saját tapasztalatomat:
Első BMW-nk amit 1 hónapja vettünk, Ausztriából hozták be (egy kimondottan BMW-kre specializálódott illető aki 23 éve hoz be BMW-ket), 2002-es E46 318D, 42 000 km-el!!!! (tényleg annyi van benne!!!! a hitetlenek kedvéért, egy 77 éves emberé volt, első tulaja volt az autónak).......nagyritkán tényleg lehet még az "öreg" autók közt találni majdnem gyári autót (igaz, ritka mint a fehér holló)


nem akarlak megbántani, sőt megint tudom mit fogok kapni, de az az első vezetőülés nem 42ezer km-es, hanem 420ezer legalább... hihetsz amit akarsz. vagy annyira öreg bácsika lehetett, hogy minden ksizállás, beszállás alkalmával órákat töltött az ülés szélén. ott a combtámasz inkább lefelé áll. tény, hoyga küső, és minden falc, műanyag küszöb csak úgy csillog, mint amire 2 liter szilikont locsoltak. vannak, akik hisznek a mesékben. komolyan, esküszöm, nem sértésnek szánom, sőt ne legyen igazam. én átmennék rajta egy rétegvizsgálóval, amit előtte kalibrálok, a megfelelő kalibrálólapokkal, meg diaggal. A külsős képek valóban lenyűgözőek, meggyőző, de gondolod 42ezer km-es autóra nem csaptak volna le rögtön? főleg egy dízel BMW-re. sőt ha haszon is van rajta, gondolhatod kint milyen áron vették? saját magának is behozná, hisz, nagyon sok km lenne még benne hosszútávon.


azért sok sikert hozzá, és jó utakat! de ha valami olyan lesz, remélem azért megírod azt is


Gyere el, nézd meg élőben olyan műszerrel amivel csak akarod, nézd meg a papírjait, gyere le az aknába alá, és utána kezdjél el kekeckedni !!!!
Saját magának nem ilyen öreg autót hoz, x5-e van.



írtam, hogy nem kekeckedésből írtam. ha a közelben vagy, akkor megnézem. papírok... milyet akarsz? csinálok. és mit számít ha öreg az autó, ha ennyi km van benne? ha lehetne jó áron én 2004-es 0km-es E46-ot is megvennék. sőt. na mindegy, legyen ahogy gondolod. de mondom semmi kötekedési célom nincs, becs szó.


Ja csinálsz papírt meg mindent nagyon tudsz, komolyan mondom miattad kerülöm már ezt a fórumot.

nickname Elküldve: 2013-09-20 08:49 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
viktor írta: Sziasztok!

Vett már valaki a Schmiedmann-nál fékbetéteket?
Ki lehet a beszállitó?
Mi a tapasztalata a betétek minőségéről?

Köszi.


hát én erre anno nem kaptam választ. nincs írva gyártó, a képek sok esetben nem az adott alkatrészről készültek, tehát az alapján sem azonoisítható be a gyártó. számomra zsákbamacska az az egész. van aki esküszik rá. én tutti nem fogok onnan semmit venni. ez az oldal laikusoknak készült, akiknek elég annyi infó, hogy gyári alkatrész, gyári alkatrésszel megegyező minőség, stb, meg az ár.


Miért te mi vagy ha nem laikus ??? LoL

nickname Elküldve: 2013-09-14 19:44 Társalgó

YELLOW írta:
nickname írta:

A szerelők nagy része egyszerűen hülye a modern dízel motorhoz, azért beszél le róla mindenkit, amelyik meg bátor az meg a fél autót kicserélteti veled mert találgat, vagy csak egyszerűen óriási károkat okoz.



valószínű ez is. de ha megnéued mennyi dízel BMW van, akkor ahhoz a kevés hozzáértőhöz nem viheti mindenki, akáér nem is teheti meg, hogy annyit utazzon, és autó nélkül legyen. nyílván jó a dízel, ha újonnan megveszi valaki, és úgy bánik vele ahogy kell, és az elejétől fogva, mindent a leírtaknak, sőt jobban csinál, jó helyre viszi. de az ilyen nem is fogja eladni. a sok eladó dízel azért van, mert sufniba vitte, nem értettek hozzá, pedig lehet már a fél autót lecseréltették, a hülye ki is fizette és már csak egy hajszál, egy nem is túl drága tétel a megoldás, de eladja. na az iylet jó kifogni. még több eladó meg abból van, amit sehova nem vittek, csak halmozták a hibákat. ezért rizikósabb mindenképp.


Persze ha sok utánagyártott "legolcsóbb" szeméttel telepakolták, akkor tényleg nagy karrier megvenni.

én eddig csak egy tulajdonosos ellenőrizhető szervizkönyvest e46 okat vettek, motorikusan soha nem volt probléma vele. "na meg persze nem is gyilkoltam öket"

nickname Elküldve: 2013-09-14 19:28 Társalgó

anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta:
Cseréld be benzinesre. Amíg nem késő. Arra is kell költeni, de inkább a futómű viszi a pénzt.Nálad meg mindkettő, motor, futómű. Dáva vára lesz. Igy kezdődik, na még ezt megcsináltatom.Majd nézz vissza 1 év múlva, menyinél tartasz. 13 éves dizel E46 ot nem szabad megvenni, főleg itthon.


Hál' Istennek a benzinesbe soha nem kell lambdaszonda, gyertya, trafó, fojtószelep, karterszűrő, kartercsövek, szelepfedéltömítés, olajszűrőház tömítés, üzemanyagszivattyú, lendkerék, kennfeldtermosztát,vezérműtengely jeladó, főtengely jeladó.

Arról nem is beszélve, hogy hány olyan benzines szaladgál, amelyiknek meg vannak számlálva a percei a törött láncfeszítő miatt, vagy a gyakori valvetronic probléma, újabbaknál meg a nagynyomású szivattyú befecskendezőkkel és a NOX katalizátorral és a 100e Ft os NoX szenzorral együtt.

Ha meg ehhez vesszük, hogy gyakorlatilag nincs nyomatéka, viszont többet eszik, akkor nincs is min gondolkodni.



Természetesen Itt is érdemes megnézni, melyik típust veszi az ember. Persze ami kopik, az itt is kopik. Örök vita. Szerelők többsége biztos egyet ért abban, hogy 10 éves dizelt venni bizony óriási lutri. Aki ezt tagadja az önmagának hazudik. Nem mindenki szerelő, hogy magának javít, hordja a szervizbe, ahol a gatyáját is lehúzzák.
Sokan csak vásárolnak, utána néznek utána,mik lesznek majd a problémák.
Én ma már úgy gondolom, kifizetődőbb ha vesz az ember egy E46 ot, mellé meg egyet kintről roncsot, bontóból, tartaléknak.


A szerelők nagy része egyszerűen hülye a modern dízel motorhoz, azért beszél le róla mindenkit, amelyik meg bátor az meg a fél autót kicserélteti veled mert találgat, vagy csak egyszerűen óriási károkat okoz.

Na meg bontóból építkezni motor alkatrészt az sem hosszú életű dolog.


nickname Elküldve: 2013-09-10 20:15 Társalgó

dbtibi írta: Autónavigátor.hu
2013. szeptember 10., kedd 6:05 (7 órája)

Újonnan drága volt, ma árával olcsó a BMW E46-os 3-asa
Kell-e félni az E46-os 3-as BMW-től?




Ez a cikk minden csak nem reális

nickname Elküldve: 2013-09-07 22:00 Autóvásárlás

zoliika írta:
bojan írta:
nickname írta:
bojan írta: Sziasztok!
Erről vélemény?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...or-7166569


ez baromi drága.



Szia!
Már láttam élőben, nem tűnt semmi furcsának (az árán kívül) ,szerinted mennyi volna reális?


Mihez képest drága?Egy széthajtott szarhoz képest.......vagy az újkori árához képestJót autót akarunk kis pénzért?Sem németben,sem európában nem kapsz.Ami jó és szép meg kell fizetni.Mennyi volt ez az autó újkorában ennyi extrával?Kb:15milla.........tehát az újkori ár ,egy harmadáért!3 éves autóról beszélünk!Én egyáltalán nem sokkalom,nagyon is reális árVagy venni kell egy fapadost 3 milláért és aztán bontóból összekukázod ami kell hozzá és a 3 millás fapad végül megáll 6 millába


4,5 milliios árban ebben az évjáratban kint azért már van jó állapotú és több extrás darab.

nickname Elküldve: 2013-09-07 17:46 Autóvásárlás

bojan írta: Sziasztok!
Erről vélemény?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...or-7166569


ez baromi drága.

nickname Elküldve: 2013-09-07 13:22 Hifi beszerelése e46-ba

YELLOW írta:
haka írta: Sziasztok,

Szerettem volna lecserélni a Business Cd lejátszót valami másra, hogy legyen mp3. Illetve telefon kihangosító se ártott volna, ekkor kezdtem el keresgélni, a neten és találtam ilyen kínai Navigációs rendszereket. Sokféle képen nevezik őket, de inkább kis számítógépek.

Ezek a lejátszók képesek sok audió és videó formátum lejátszására, pl. mp3 vagy avi.

Emellett van benne természetesen rádió is, és még navigáció is. Egészen kecsegtetően hangzik, de persze kínai cucc. Na gondoltam kipróbálom.

Ezt vettem meg: http://www.aliexpress.com/item...98408.html

Lejátszó + wifi + tmc + gps antenna + audio tool kit (műanya eszközök az autó elemienek szétszedéséhez is)

Ma végre rendesen ki tudtam próbálni:

A tmc-hez lehet még csatlakoztatni antennát, azt nem küldtek, szóval azt majd egyszer. Ma a nulláson belefutottam a dugóba (baleet) és az igo már fel is kínálta a kerülőt.
Itt meg is jegyzem, hogy ez egy hibája, hogy a navigációs résznek valószínűleg kevés a hardwaer a tökéletes működéshez. akadozva lépked az IGO, olyan mint pár évvel ezelőtti pda-kon. Ez szerintem kvázi kompromisszumként elfogadható, úgysem nézem állandóan, és a hangjelzés nem késik, időben.

A navigáció mellett van egy másik rendszer, ami függetlenül futtat 1-2 programot, a rádió, tv, audió, videó, stb.

Hátulról kivezetett (például a kesztyűtartóba) usb-n keresztül rá lehet dugni pendrive-ot, erre papiron 16 gigásat. Épp elég néhány zenéhez és filmhez.
A Highway Thru Hell sorozat aviját simán vitte amit letöltöttem. 800x480-as felbontású 7 colos kijelzője van, épp elég filmet nézni pl. egy két órás dugóban a nulláson Gondolom a codecek ismerete véges, ki tudja mikor softwarek vannak az amúgy WINCE 6.0-s oprendszereken. De jó lesz.

MP3-as is normálisan játszotta le, az equalizer is nekem elegendően (nekem elég jónak tűnt, végül is software-es) kihatott.

Minkét felület elég gagyi, de ez nem a telefonom, nem izgat.

Lehetőség van arra, hogy nézek egy filmet (vagy TV-t mert azt is lehet felárért) és egy fizikai gombbal átkapcsolok a navigációra (ami egyébként teljesen egyedi, bárki bármilyet felrakhat, ami elmegy wince 6.0-n) és PIP-ben láthatom a videot, két méretben. Meglepően éles, élvezhető. Újjal bárhova rakhatom a felületen, ami ugye pl az igó felület. Kényelmesen el lehet navigálni, miközben látjuk a videót.

És még bluetooth is van benne!
Szintén gagyi felülettel, ami kb. használhatatlan  De egyszer összepárosítottam és mindig meglepődtem, hogy a képernyőn írja a számot és felvehetem, király.
Hívni is lehet, de a névjegyek kezelhetetlenek, hiába próbálja meg átvenni a telótól. Lehet Iphone-al jobb, arra biztos jobban rágyúrtak. Arra külön alkalmazások is vannak, de azokat nem tudtam kipróbálni. A zenét át lehet onnan játszani az biztos, bluetoothon.

Én magam be bírtam szerelni , csak a klímabefúvó leszedése necces az egészben. Itt van a beszerelésről videó: http://youtu.be/h9Eg7ZXez0c

Még annyi, hogy nem a képen látható előlappal jött a cucc a TMC miatt, mert azt csak az alábbi külsőbe tudták belerakni. Ez azért necces egy kicsit, mert ezen csak egy SD kártya van, amin nem tudunk videót vagy zenét tárolni. Vagyis nincs értelme. Így csak a hátsó pl. a kesztyűtartóba kivezetett usb-t lehet úgy használni, hogy ne legyen szem előtt. Ezen kívül egy első miniusb aljazot keresztül is lehet csatlakozni.

Persze sok dolgot tud még, pl tolató kamerát kezelni, és marha sok féle létezik belőle, ez csak egy a sok közül.

Azt gondolom sok ember szeretné ezeket a feature-öket, csak senki sem bízik a kínaiban (sokszor jogosan) azért írtam le, nekem tetszik



köszi a részletes leírást, tapasztalatot. úgy gondolom amit leírtál és amit elolvastam róla, nem egy nagy valami, de hát mit is várhatnénk. azé meg dádá, hogy a klímának nem vettél hozzávaló keretet



Több féle hardwwre el szerelik őket, ami az áron is meglátszik, de átlagban 800 Mhz proci van a normálisakban, a jobbakban már 1.2 Ghz de az csak androidos változatban van.

Talán a legbiztosabb müködésü a DYNAVIN márkájú, egyébként ök is hozták be ezeket a piacra.

Áfát vámot hogy sikerült megkerülni ?

nickname Elküldve: 2013-09-01 22:58 Ültetés

anubisz írta: Meg kellene nézni, hogy a gyári, és a Bilst. első csillapítók egymás mellé téve, pont egyforma helyen van e minden, mert ugye pont az elsőre panaszkodnak, hogy van akinek nagyon kiemeli a kasznit.


Na ez az amit nem tudsz megnézni, mivel a gyári sport lengéscsillapító vissza húzza a szárat.

Majd rakok fel képet ha megjöttek a gyári lengéscsillapítók.

nickname Elküldve: 2013-09-01 20:30 Ültetés

szotakdavid írta:
YELLOW írta:
Bulll85 írta:
szotakdavid írta:
Bulll85 írta: Üdv! 320d Touringom,nagyon levan ültetve,18-as kerék van alatta,most vettem és szeretném ha az eleje kicsit magasabb lenne.Tud valaki segíteni? köszönöm ,előre is


persze,másik rugókat tegyél alá


sajnos nincs hozzá szerszámom,és nem tudom milyen rugó paszolna hozzá..gondoltam lehetne valakivel cserélni,vagy tud tanácsot adni,hova vihetném...


vagy gyárilag van ilyen, bak a rugó, meg a toronycsapágy rész közé. talán 1-2 centi emeléssel. vagy ugye a rugó. de hát nem tudjuk jelenleg milyen van alatta... vagy miylen lehet. másnem ha látszik, hogy ültetve van, akkor gyári touring rugó oszt kész, ami ehehz a motorhoz való. vagy Dávid M-tech rugója lehet jó is neked.


M-tech marad a polcon Már Robinson is leakart rá csapni


Vedd meg a BILSTEIN lengéscsillapítómat, tuti magasabb lesz, hogy szakadt volna az anyukba a fejük amikor be katalogizálták.

nickname Elküldve: 2013-08-31 16:21 Megvegyem? Vegyek ilyet?

YELLOW írta:
kempelen írta:
Igen, lehetett kérni csak M kormányt vagy csak M (fekete) tetőt, megvolt hozzá a saját SA kód.
Komoly ember túlteszi magát az M csomagon vagy ahogy mondják M pakett-en. Ez olyan 18 éves szint, hogy M csomag legyen, mert anélkül nem bmw a bmw...
Nem vagyok az M ellensége és nem is unszimpatikus, de ebben az országban kicsit túl van misztifikálva. Ha tökös gyerek akar lenni valaki, vegyen M3-at... jah, hogy a fenntartása sokkal több? Hát valamit valamiért...



igen bizonyos részét vágom, de azt hittem ha belülre kell M-es, akkor ott csomag van, mármint ha kormány, akkor tető, meg váltógomb, meg lábtámasz, meg belépőküszöb.
azt tudom felni volt külön, futómű volt külön, meg a lökös szett is volt külön.
jó lenne élőben megnézni egy fekete tetőkárpitost, még nem láttam, ha volt olyan autó sosem ültem be. nem tudom tetszene-e. mármint úgy avgyok vele tetszene, de néha mikor képen látom nem mindig adja.
egyébként a tetővel nem arra céloztam, hogy nem gyári, hanem pont az én azt hittem csak csomagban van.
az tényleg igaz, hogy mindenki m-pack, m-pack, néha jó látni egy szép felnivel ülettett, gyári kasztnisat. nekem mondjuk csak kívülről a felniken kívül, az első lökös jön be, ami M-es.


Sokkal jobb a fekete tető kárpit,

nickname Elküldve: 2013-08-30 22:04 Mi lehet a baj?

kecsurobi írta: üdv azt szeretném megkérdezni hogy , menyire nehéz ezeknek a 3-mas bmw-nek tekerni a kormányt?


Egy Yarisbol visszaülve, azt az érzetet adta hogy, tönkre ment a szervó mert olyan nehéznek tűnt a kormány.



nickname Elküldve: 2013-08-30 14:13 Lengéscsillapitó

jlaci74 írta:

Részlet egy privát levelezésből:

Üzenet:

-------------------------------------------------------------------------------------
nickname írta:
.......... minden tanácsot meghallgatok, elviekben van valakin keresztül xx% kedvezmény a bárdiban ........

..... sport futomüves
-------------------------------------------------------------------------------------
jlaci74 írta:

az a baj, hogy a bárdis katalógus összekeveri a simát meg a sportot a bilsteinnél,
most néztem rá gyári szám alapján...



Konklúzió - alkatrészt mindig VIN alapján keresett gyári számból forgatva keresünk !
Tudom hogy rengeteg webáruház és önjelölt szakértő van, de elég egyszer mellényúlni...
( nickname , ez nem neked szólt, csak úgy általánosságban jegyeztem meg )


Mint linkeltem nem a bárdi katalógust, hanem a gyárit vettem alapul.