nolan74 fórum hozzászólásai

nolan74 Elküldve: 2015-01-26 22:30 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Sziasztok!

Autó vásárlás előtt állok és a kiszemelt áldozat E 90 325i vagy 330i 2006 2007 körüli.
Érdekelne hogy mennyire jó választás, illetve mi a tapasztalatotok a tipussal kapcsolatba.
Válaszotokat előre is köszönöm.

nolan74 Elküldve: 2014-09-29 22:20 E90 vásárlás

Sziasztok!

Autó vásárlás előtt állok és a kiszemelt áldozat E 90 325i 2006 2007 körüli.
Érdekelne hogy mennyire jó választás, illetve mi a tapasztalatotok ezzel a tipussal kapcsolatba.
Válaszotokat előre is köszönöm.

nolan74 Elküldve: 2013-11-27 18:50 Turbo

csabika0810 írta: sziasztok!
Felújitattam a turbót és vissza lett szerelve, de azóta ha elinditom és hideg állapotba ilyen hangja van a turbónak! kb 1200-1800as fordulatig!
https://www.youtube.com/watch?v=Xej4McUOg4M

ha bemelegszik a motor akkor viszont nincs hangja!
mitől lehet ez?
tömités készlet az nem lett cserélve rajta, mert jó állapotú volt még!


Nekem is ugyan ez a hang van, 1 éve újították fel. Igaz hogy én a katalizátort is kivettem belőle de azóta semmi baja. Szerintem ez természetes hang.

nolan74 Elküldve: 2013-02-01 21:10 Futómû és hibái

Üdv mindenkinek !

Egy olyan gondom lenne, hogy 60km fölött ha leveszem a gázpedálról, a lábam, vagy ha kiteszem üresbe elkezd remegni az autó hátulja. Ha gyorsitok akkor semmi. Végig néztem az összes szilentet, kardán felfogatást, cseréltem váltótartóbakkot(az el volt ernyedve) átcseréltem a gumikat és semmi változás és nem birok rájönni hogy mi okozza, Ha valaki találkozott már ilyennel vagy van valami ötlete lenne kérem segítsen, hogy merre kezdjek elindulni. Előre is köszönom. E46-ról van szó és automata.

nolan74 Elküldve: 2012-02-26 18:04 Üzemanyag fogyasztás

Hori írta:
szeda írta:
Hori írta:
Koko001 írta: Sziasztok! Segítsetek kérlek! BMW 120d (163LE),2005-ös,Automata.
Normál használat mellett (értem ezalatt,hogy nincs hajtva,nincsenek gyorsulások-de persze nem is nyugdíjas tempó),vegyes használattal mit mondtok normális fogyasztásnak. A vegyes azt jelenti,hogy reggel 20 km át a rakparton,este ugyanez vissza forgalom nélkül. Havi 1000 km kb. Nekem 8.5-9 liter alá nem akar menni.. Egyik szervízben azt mondják,hogy automatánál télen ez normális,másik szervízben azt mondják 6.5 a normális.. Közte 2.5 liter.. Szerintetek? Tapasztalat? KÖSZÖNÖM!




Szerintem teljesen normális ez a fogyasztás hidegbe én reggel megyek 6km-t este megint 6km-t csillaggarázsból sok lámpával lassan araszolva, hömérséklettöl függően 7,5-10,5 így az átlagom


Nekem is ilyen adatok jönnek és nagyon csípi a szemem hogy a barátom széttuningolt 180 lovas 1.9 TDI audija meg ugyanazon a távon 7 literezik-Ráadásul mellette a bömöst kifejezetten lassúnak érzem.
Pályán nagyon jó a fogyasztás ezért szerintem ezek a kocsik inkább oda valóak nem a városba.Ki érti ezt...



Én épp most értem haza egy 1200km-es karikáról 80%ban pálya 145 tempomat a maradék 20% város így a bord mutat 6,2 a rátankolásnál meg a számításnál jött ki 6,28 az nem olyan rossz,



Nem vagyok egy szerelő de én most jártam így az én autómmal, hogy 2-2,5l-rel megnőtt a fogyasztásom. Hát porlasztócsúcs csere lett a vége. Én is kb 20 km megyek naponta de én városban kb5-6 km a többi az lakott területen kívül. De lehet hogy a hideg miatt van, de ha még most is fent áll a nagy fogyasztás akkor lehet hogy porlasztós. De ez csak az én véleményem.

nolan74 Elküldve: 2012-02-26 17:49 Turbo

szeda írta:
nolan74 írta:
Attila74 írta: mert utána kell járnom hogy mi okozza a füstölést. Ha valakinek van ötlete azt szívesen meghallgatom.


Előre bocsátom nem vagyok nagy szaki csak egy tapasztalat. Ha 50-60E km-enként nem cserélsz kartergázszürőt, akkor egy idő után eltömődik és füstöl. De ennek a színe, inkább fehér, mint kék.


Meglett a probléma forrása hát sajnos úgy néz ki hogy turbo. A tengelynek hosszirányú mozgása van és még ha szerencsém van nem lesz olyan drága, de ez majd a végén kiderül.
Na meg a kuller hűtőt is levettük és az is lyukas, valami kidörzsölte, úgyhogy abból sem árt egy új, igaz most beragasztottuk de majd a nyomáspróba megmutatja hogy jó e így.
Úgyhogy most valakivel jót csinálok mert el akarom adni az autót és az új tulaj "remélem sikerül eladni" annak csak menni kell vele. De még így a legjobb mert így nem verek át senkit akaratomon kívül sem.
Köszönöm az eddigi tippeket.

Attila74 igaza van a szűrővel kapcsolatban de azt én 30E cserélem.


Nem tudom merre laksz de ha BP-i vagy környéki vagy akkor vidd el Budaörsre Papp Pálhoz.Google-ba beírod megtalálod a címét.Gyors korrekt és olcsó amennyire lehet.

[/quote]

Köszi szépen nagyon segítő kész vagy de én Nyíregyháza mellett lakom sajna.
Az egyik barátom ismerőse turboval foglalkozik és hátfőn tudom elvinni hozzá. Remélem nagyon baráti árat mond rá feltéve ha nincs olyan komoly baja. Az biztos hogy egy javító készlet az már kell a többi az szétszedés után derül ki. Ha meglesz az ár majd megírom hogy mennyi volt és hogy jó lett e.

nolan74 Elküldve: 2012-02-25 21:18 Turbo

Attila74 írta: mert utána kell járnom hogy mi okozza a füstölést. Ha valakinek van ötlete azt szívesen meghallgatom.


Előre bocsátom nem vagyok nagy szaki csak egy tapasztalat. Ha 50-60E km-enként nem cserélsz kartergázszürőt, akkor egy idő után eltömődik és füstöl. De ennek a színe, inkább fehér, mint kék.[/quote]

Meglett a probléma forrása hát sajnos úgy néz ki hogy turbo. A tengelynek hosszirányú mozgása van és még ha szerencsém van nem lesz olyan drága, de ez majd a végén kiderül.
Na meg a kuller hűtőt is levettük és az is lyukas, valami kidörzsölte, úgyhogy abból sem árt egy új, igaz most beragasztottuk de majd a nyomáspróba megmutatja hogy jó e így.
Úgyhogy most valakivel jót csinálok mert el akarom adni az autót és az új tulaj "remélem sikerül eladni" annak csak menni kell vele. De még így a legjobb mert így nem verek át senkit akaratomon kívül sem.
Köszönöm az eddigi tippeket.

Attila74 igaza van a szűrővel kapcsolatban de azt én 30E cserélem.

nolan74 Elküldve: 2012-02-25 10:54 Turbo

lalada írta: jaja nekem is ilyen sipolós meg hallottam többeknek, nekem a régi is meg az új is ilyen hidegen.


nolan74 írta:
szeda írta:
nolan74 írta: Üdv mindenkinek.
Egy kis problémával fordulnék hozzátok hátha tud valaki valami okosat vagy találkozott már ilyennel.
Az lenne a gondom hogy vagy 1 hónapja megnőtt a fogyasztásom kb 1,5-2 l-rel. Ennek utánna jártam és porlasztó csúcs csere lett a vége, így a fogyasztásom is helyreállt.
A legnagyobb gondom most már az hogy ha bemelegszik az autó néha elkezd kéken füstölni de csak egy pillanatra és abbamarad. Ha alapjáraton járatom és hirtelen rátaposok a gázra akkor 1500-2000 fordulat között tartom, akkor érzek egy kis rántást és ekkor jön a kék füst.Menet közbe csak nagyon néha egy kevés látszik ,ezt is onnan tudom mert az ismerősömmel elkocsikáztunk egymás után 10km, és az elmondása alapján semmi vészes nem látszott.
Ilyen gondal küzdök 1 hónapja és azért írtam hogy hátha tudnátok valami okos dolgot mondani vagy netalán nem-e találkoztatok ilyen jelenséggel és hogy mi volt rá a megoldás


Hát a turbó 1500 alatt picivel pörög fel.Én ott kezdenék keresgélni



Az lenne még a kérdésem hogy hidegen van egy kis sípoló hangja és hogy ez természetes vagy ennek nem kell így lenni.






csak azért kérdeztem mert én is így tudtam hogy ez ilyen, csak a szerelő "mesterek" akiket már kérdeztem ezzel problémával kapcsolatban és meghallgatták az autót nagyrészt mind azt mondta hogy ez a sípolás rendellenes és ez a turbo haldoklása miatt van. De szerintem ha turbo gond lenne az folyamatosan okádná a füstöt és fogyna az olajom. De semmi olaj fogyásom nincs. Én még a levegő hűtőre gondolok hogy sok benne az olaj és onnan nyomja be a motorba, mivel még ez nem volt soha takarítva. De ez lehet hogy rossz ötlet de majd kiderül ma este, mert utána kell járnom hogy mi okozza a füstölést. Ha valakinek van ötlete azt szívesen meghallgatom.

nolan74 Elküldve: 2012-02-25 09:59 Turbo

szeda írta:
nolan74 írta: Üdv mindenkinek.
Egy kis problémával fordulnék hozzátok hátha tud valaki valami okosat vagy találkozott már ilyennel.
Az lenne a gondom hogy vagy 1 hónapja megnőtt a fogyasztásom kb 1,5-2 l-rel. Ennek utánna jártam és porlasztó csúcs csere lett a vége, így a fogyasztásom is helyreállt.
A legnagyobb gondom most már az hogy ha bemelegszik az autó néha elkezd kéken füstölni de csak egy pillanatra és abbamarad. Ha alapjáraton járatom és hirtelen rátaposok a gázra akkor 1500-2000 fordulat között tartom, akkor érzek egy kis rántást és ekkor jön a kék füst.Menet közbe csak nagyon néha egy kevés látszik ,ezt is onnan tudom mert az ismerősömmel elkocsikáztunk egymás után 10km, és az elmondása alapján semmi vészes nem látszott.
Ilyen gondal küzdök 1 hónapja és azért írtam hogy hátha tudnátok valami okos dolgot mondani vagy netalán nem-e találkoztatok ilyen jelenséggel és hogy mi volt rá a megoldás


Hát a turbó 1500 alatt picivel pörög fel.Én ott kezdenék keresgélni



Az lenne még a kérdésem hogy hidegen van egy kis sípoló hangja és hogy ez természetes vagy ennek nem kell így lenni.

nolan74 Elküldve: 2012-02-24 20:28 Turbo

Üdv mindenkinek.
Egy kis problémával fordulnék hozzátok hátha tud valaki valami okosat vagy találkozott már ilyennel.
Az lenne a gondom hogy vagy 1 hónapja megnőtt a fogyasztásom kb 1,5-2 l-rel. Ennek utánna jártam és porlasztó csúcs csere lett a vége, így a fogyasztásom is helyreállt.
A legnagyobb gondom most már az hogy ha bemelegszik az autó néha elkezd kéken füstölni de csak egy pillanatra és abbamarad. Ha alapjáraton járatom és hirtelen rátaposok a gázra akkor 1500-2000 fordulat között tartom, akkor érzek egy kis rántást és ekkor jön a kék füst.Menet közbe csak nagyon néha egy kevés látszik ,ezt is onnan tudom mert az ismerősömmel elkocsikáztunk egymás után 10km, és az elmondása alapján semmi vészes nem látszott.
Ilyen gondal küzdök 1 hónapja és azért írtam hogy hátha tudnátok valami okos dolgot mondani vagy netalán nem-e találkoztatok ilyen jelenséggel és hogy mi volt rá a megoldás