paci fórum hozzászólásai

paci Elküldve: 2009-04-10 13:42 e46 Tipusok-motorkodok-évjárat

Petike írta: szerintem 2003/3-tól az összes megkapta a CR-t.


Köszönöm, sokat segítettél!

paci Elküldve: 2009-04-10 13:07 e46 Tipusok-motorkodok-évjárat

Petike írta: ..oops, látom ott a Vin pár hozzászólással lejjebb, tuti, hogy M47 adagolós moci van benne, és valszeg 100%, hogy elírták a forgalmit.
Egyébként 2003/3-tól van a CR-es M47N motor a 18d-ben.

petike


Mindegyik kasztni megkapta egybõl a CR-t 03/03-tól, vagy itt is fokozatosan elõbb a limó, majd a tour, majd a coupé és végül a cabrió?
Ha fokozatosan jött be, tudja valaki a pontos dátumokat? (legalább hónapra)

paci Elküldve: 2009-04-10 13:04 e46 Tipusok-motorkodok-évjárat

Petike írta: ...az ETK is hozza mindkét motort, nem tudod megszerezni a kocsi VIN-kódját???

petike


A VIN az utolsó 7 karaktere az alvázszámnak. Azonban itt van a teljes alvázszám, ha ez segít megoldást találni:
wbaeu51020cj07293

paci Elküldve: 2009-04-10 11:49 e46 Tipusok-motorkodok-évjárat

Elírták volna a forgalmit...hmm. Én inkább motorcserére tippelek, csak a motorkód nem stimmel, mert az alapján 2002/06 gyártású a motor, amikor már nem gyártották ezt a típust.
Csak úgy mellékesen: a 18d-k adagolósak, vagy már CR?

paci Elküldve: 2009-04-10 09:42 e46 Tipusok-motorkodok-évjárat

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni egy 318d-vel kapcsolatban. Nem sikerült még napirendre térnem fölötte, hátha valaki többet tudna nekem errõl mondani.

Tehát. 318d. 2003/03 forgalomba helyezésû, de ha minden igaz, akkor 2002/08 gyártású. M47 a motorkódja, a VIN: cj07293
Viszont 100Kw teljesítményû motor van benne, amit sehogy sem értek...akkor már nem gyártották ezt az adagolós 136Le-s motort, amit 2001-ig raktak a 20d-be. Az újabb motorok 2002-tõl 115Le a 18d-be, 150Le a 20d-be.
Motorkód: 89345136204D1
Valaki? Pls!

paci Elküldve: 2009-03-30 12:14 Társalgó

Woockie írta:
SoundkeY írta: .......ugy erzem ha jobban indulok siman 1:1 vagy jobb ......mert jol elbenaztam, nem porgettem fel es volt egy kis megtorpanas ( turbolyuk )
( DSC off )

Nem ertek hozza, de mivel nem 500Nmes nyomateka van az autodnak, amikor a gumi betapad, mindenkepp vissza fog esni a fordulatszam. Nagy nyomateku autoknal a tapadas hosszabb ido alatt lesz max, igy nem terhel be hirtelen a motornal. Persze lehet, h marhasagot mondok.


Már ne haragudj, de ez úgy hülyeség, ahogy van. 500nm-es nyomatéknál nem hogy nem esne vissza a fordulat, de a kerekeknek sem lenne esélye betapadni...
Alacsony fordulatról indult a kolléga, és ott kevés volt a turbó töltõnyomása, ezáltal a nyomaték is, és ezért esett vissza a fordulat, torpant meg az autó....
Annyit tudnék javasolni, hogy dsc off és nézd meg, melyik az a fordulat, ahol már rendesen kipörgõ kerekekkel tudsz indulni. Na ez után egy kicsivel az alatt a fordulatszám alatt indulsz a sprinten, és még ha egy picit ki is pörög a kerék, na akkor a tuti!

paci Elküldve: 2009-01-23 08:37 ABS-rõl általában

Az ABS önmagában nem sokat ér, viszont a menetstabilizátorral, fékerõszabályzóval és a vészfékasszisztenssel kiegészítve a mindennapi használatban jobb fékhatás érhetõ el, mint egy ABS nélküli autóban.
A vészfékasszisztens az egyik leghasznosabb funkció az ABS mellett, hiszen a pedál hirtelen érintésére azonnal, az adott esetben elérhetõ 100% fékerõt mûködteti. A mindennapokban e nélkül sok plusz métert megtennénk, mire ezt a fékhatást elõ tudnánk idézni.

Teoretikusan hamarabb állunk meg ABS (és egyéb segédberendezések) nélkül, de a mindennapi használatban nem reagálunk azonnal maximális fékerõvel, nem ideális a tapadás...stb, így a segédberendezések nélkül lényegesen hosszabb idõbe telik, hogy megállítsuk gépjármûvünket.

...szerintem

paci Elküldve: 2009-01-21 10:04 Fogyasztás 320d

SoundkeY írta: 320d topic, 320d fogyasztasrol szol
.....a termosztatcsere utan:

Megyeri hid M0 elejetol nullaztam , vegig M0, majd M3 pest fele......90km / ora , hatodikba tempomattal......( meg igy is 10 el atleptem a megengedett sebesseget )......

4,4L / 100 km !


Azért gondolom azt érzékeled, hogy mennyire laboratóriumi körülményekrõl beszélsz...Semmi gyorsítás-lassítás, melegítés, csak 90 tempomat. Ez nem fogyasztásmérés, így egy 330i is 6 litert eszik.

paci Elküldve: 2009-01-15 15:04 Autóvásárlás

bmw320 írta: Elég rossz a szemed! Napfénytetõ,alufelni, bõrbelsõ......ezek nincsenek ingyen! Én is eldöntöttem hogy csak M-packeteset veszek igaz hogy drágábban de rájöttem hogy ez már mindig igy lesz! A két autó közt azért van egy kis különbség tipikus fapad csak a navi dobja fel!


Igazad van, fapados navis...hmm.
Amúgy ami extrával többet tud a másik, az újonnan ér 1 gurigával többet, használtan az már csak a töredéke. De a lényeg, nem is nekünk kell dönteni.

paci Elküldve: 2009-01-15 08:01 Autóvásárlás

Zsooti írta:
Lehet haver vett olcsobban, en is azt tennem szivesen, mutass egyet Szivesen sporolok...



Nehogy azt hidd, látom én a különbséget, de 1 guriga az 1 guriga...
íme a találatom:

http://www.hasznaltauto.hu/2561142_bmw_320_2006

paci Elküldve: 2009-01-15 07:48 Bemelegedés

Hát ez attól is függ, hogy mit raktál bele. Nálam a Gates vált be.

paci Elküldve: 2009-01-12 05:26 Ablakmosó folyadék befagyott, vagy a motor halt meg?

az 599 Ft-os TS gazdaságos is jó ebben a kivételes helyzetben, csak higítani nem szabad...

paci Elküldve: 2009-01-11 06:58 Gyári telefonkihangosító

Enkozpont74 írta: megoldottam...


a hogyan lehet, hogy nem csak engem érdekelne...

paci Elküldve: 2009-01-11 05:10 Lámpák

Norex írta: Üdv. bocs ha bezavarok az idétlen kérdésemmel,de angel eye keresek régi 2002 típusú X5 be...halottam már hogy a neon az csúnya és a led a szép nos milyen megoldások vannak és kinek van eladó?


üdv

van 1 ilyen topicunk, ott igen bõven ki van tárgyalva ez a kérdés.

paci Elküldve: 2009-01-10 12:47 karbantartás

alakulgat...