paci87 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

paci87 Elküldve: 2012-12-14 20:44 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
paci87 írta:
anubisz írta:
Tudom most megint én leszek a köcsög, de nem bírom ki, hogy megjegyezzem, ha azt nem tudta ellenőrizni, egy sima vízpumpánál, és pár csőnél, hogy jár e a motor, vagy a cső dugult el, esetleg biztosítékok megnézése, ami ugye pár perces munka, akkor ezt biztos érteni fogja. Én nem vagyok villanyszerelő, és gondolom ő sem, különben nem itt kérdezgetne ilyen villámgyorsan ellenőrizhető dolgokat, ez a kapcsolási rajz,így hirtelen ránézésre még nekem is Kínai.
Tudom hogy szerelő vagy, és értesz hozzá, de szerintem ez így tuti kínai neki.

Upsz... (Válaszomat jókedvűen, nem támadó jelleggel írtam.) Pedig ehhez nem kell diploma szerintem Oda is írtam a kép alá, hogy KÖZVETLENÜL egy modulról kapja az áramot, ami azt jelenti magyarra fordítva, hogy NINCS KÜLÖN BIZTOSÍTÉKA a WDS (Gyári BMW kapcsolási rajz gyűjtemény) szerint. Próbálok segíteni olyan szinten, ami ennek az autónak a javításához elengedhetetlen. Nem azért írom, hogy ne értsd, de ahhoz, hogy megcsináld, értened kell ezt az egyszerű rajzot.



azért mondtam, nem vagyunk egy műszaki zsenik, hogy rajzból dolgozzunk csak gondolom ha azt írod, hogy nincs biztosítéka jobban megérti

Próbálom magam leegyszerűsíteni legközelebb

paci87 Elküldve: 2012-12-14 19:50 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
Tudom most megint én leszek a köcsög, de nem bírom ki, hogy megjegyezzem, ha azt nem tudta ellenőrizni, egy sima vízpumpánál, és pár csőnél, hogy jár e a motor, vagy a cső dugult el, esetleg biztosítékok megnézése, ami ugye pár perces munka, akkor ezt biztos érteni fogja. Én nem vagyok villanyszerelő, és gondolom ő sem, különben nem itt kérdezgetne ilyen villámgyorsan ellenőrizhető dolgokat, ez a kapcsolási rajz,így hirtelen ránézésre még nekem is Kínai.
Tudom hogy szerelő vagy, és értesz hozzá, de szerintem ez így tuti kínai neki.

Upsz... (Válaszomat jókedvűen, nem támadó jelleggel írtam.) Pedig ehhez nem kell diploma szerintem Oda is írtam a kép alá, hogy KÖZVETLENÜL egy modulról kapja az áramot, ami azt jelenti magyarra fordítva, hogy NINCS KÜLÖN BIZTOSÍTÉKA a WDS (Gyári BMW kapcsolási rajz gyűjtemény) szerint. Próbálok segíteni olyan szinten, ami ennek az autónak a javításához elengedhetetlen. Nem azért írom, hogy ne értsd, de ahhoz, hogy megcsináld, értened kell ezt az egyszerű rajzot.

paci87 Elküldve: 2012-12-14 01:28 Mi lehet a baj?

cinike7777 írta: sziasztok valaki tud abban segíteni hogy melyik bizti fele a szélvédőmosó pumpa műkődéséért segítséget köszönöm itt van egy kép a biztosíték tábláról
űdv mindenkinek





Közvetlenül a Basic Body Modulról kapja az áramot, amit a kesztyűtartó mögött találsz.

paci87 Elküldve: 2012-12-12 00:34 Mi lehet a baj?

patrick88 írta:
ma szétszedettem más szervízben és semmi változás.És csak meleg motornál csinálja.Valakinek hasonló tapasztalatok??


Szia! Ugyan ez van E38 740i-n nálam, kardánkereszt és löbrócsere van a héten, utána kiderül javul-e.

paci87 Elküldve: 2012-12-12 00:15 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
jons írta:
paci87 írta:
Rossz szervízbe jártok akkor...


miért is?


valószínűleg autószerelőről van szó. ez az első hsz.-éből kiderült. sőt valószínű kuncsaft toborzáson van viszont már az elején bele akartam ugatni, de most megteszem.

szerintem jó, hogy itt van, legyen szó bárkiről, de ha szerelő, vagy szervízes, akkor szerintem úgy lenne korrekt, ha bemutatkozna, leírná fő területét, miben tudna a nagyérdeműnek segíteni, hol elérhető, stb.

szerintem többen szívesen vennénk eme gesztust, hogy a Tiszának ezen oldalán is van egyre több szaki.

Sziasztok! Hívjatok nyugodtan Pacinak, mint szinte mindenki, aki BMW miatt ismer. Elég sok fórumot olvasok, ez az egyetlen magyar, ahol javítás a téma, csak még elég gyerekcipőben jár. Szakterületem bármilyen hihetetlen BMW-k javítása. A "rossz szervízbe jártok" kommentem visszafogott volt, nem szeretem, ha a szerelőket általánosítják holmi lehúzó kétbalkezesekként. Mint a linkemre kattintva láthatjátok nem vállalok több munkát, elég sok ügyfelem bánja, de külföldön folytatom a munkám, nem toborozni jöttem. További szép estét!

paci87 Elküldve: 2012-12-10 22:18 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
jons írta:
ABS jeladó is lehet a ludas. Diag kideríti.
Meg talán a másik okot is.

persze egyértelmű, de úgy gondolom előbb azt kell elírni, amit otthon is meg tud nézni, és ha szerencséje van, akkor egy dologgal kevesebbel húzzák le.

Rossz szervízbe jártok akkor...

paci87 Elküldve: 2012-12-09 12:51 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jrtom írta: Igen, lehet! Ugyan az a kocsi elektromoshálózta, csak kombi.

lalada írta: ment köszi mindenkinek!!
vki tudja esetleg hogy INPA v4.4-gyel lehet-e azért még diagolni E91-et ha csak az E90-et tartalmazza a szoftver?
sos!
köszi



Az EDIABAS-tól függ inkább, hogy mit tud az INPA.

paci87 Elküldve: 2012-12-09 12:44 Mi lehet a baj?

funkilaci írta:
Ez a nyomásszabályozó szelep 2 hete lett kicserélve tehát jó nyomon jártunk. Ment is 2 hétig de most újra előjött ugyanaz a probléma,nem indul és kiirja h a Rail nyomás alacsony.
MI lehet a következő lépés?
Én a porlasztót kizárnám, mert azt mondod szépen jár. Az elő tápszivattyú sem egy rossz ötlet, de attól még beindulna, csak lassabban, nagy tempónál pedig kis teljesítményt éreznél. Pl. ha cserélsz egy üzemanyagszűrőt és levegős lesz, akkor is beindul az autó, csak lehet tekerni kell egy percig. Új szelepet tettél bele, vagy bontottat? Én már jártam úgy, hogy a bontottal is majdnem ugyan azt csinálta. Érdekes, hogy ment 2 hetet hiba nélkül. Ha a szelep új, akkor a nyomásszenzor a railcső másik oldalán is megér egy próbát (mert az vezérli a szelepet), vagy a nagynyomású szivattyún a mennyiség szabályzó. Ilyenkor jól jön, ha van kéznél egy ugyan ilyen motor, ami jól működik... Indításkor nézzetek diaggal nagynyomást, hogy milyen gyorsan emelkedik. Egy-két másodperc után 200bar felett kell lennie. Ugyanezt nézzétek meg akkor amikor már indul is. A nyomászsabályzó nyitási értéke 13% körül szokott lenni nekem álló motornál, ha ettől jóval nagyobb, 30% és ilyesmi, akkor amiatt már lehet kicsi a nyomás.





paci87 Elküldve: 2012-12-08 16:52 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jons írta:
szotakdavid írta:
Ha INPA-val nézed akkor van benne tűrés határ sőt ha rossz az érték ! jelet rak


Azért erre én nem vennék mérget... Sajnos írkál tűréshatárban hülyeséget az INPA


Én már néztem porlasztókat résolaj veszteség mérővel is és hasonlítottam az inpa által mutatott korrekciókhoz meg a smoothcontrol értékeihez és sztem csupán a korrekcióból nem lehet megmondani, hogy melyik porlasztó rossz.

paci87 Elküldve: 2012-12-08 13:34 Mi lehet a baj?

funkilaci írta: HAlI!

2004 320D

A műszer 1 hibakódot adott ki miszerint alacsony a Rail nyomás.
Amint ezt a hibakódot kitöröljük máris indul az autó szépen jár.
Tehát akusaru vagy a hibakód kitörlése után indul az autó.

Vélemény,ötletek?
Szia! "Indításkor történő lassú nyomásépülés" hibakódnál a nyomásszabályzó szelep a railcsövön a leggyakoribb ok (néha megragad), ha emiatt letilt a motor. Érdemes próbából kicserélni, mielőtt megrendeled. Ha levegős, vagy kevés az üzemanyag, akkor nem szokott tiltani.

paci87 Elküldve: 2012-12-08 13:25 Turbo

Ha az EGR hűtő átlyukad, akkor is olyan tünetek vannak, mintha hengerfejes lenne, sűrű fehér "füst" a kipufogóból, vízfogyasztás...

paci87 Elküldve: 2012-12-08 01:07 Akkumulátor

anubisz írta:
Jó, persze, de hol van a mi 10 éves E46 unk egy 2010, 2011 es csúcsmodellhez. Ezekbe már tényleg csúcsra van járatva az elektronika. Persze hogy tudják változtatni, hisz gondolom azért van a fesszabályzó.


A programozott töltést 2004-től megtalálod e60-ban is, e46-ban nem tudom hogy 2005-ben volt-e ilyesmi, ha valaki tudja ossza meg velünk...

paci87 Elküldve: 2012-12-08 00:47 Akkumulátor

anubisz írta:
Nem akarok vitát gerjeszteni, de szerintem ilyen nincs, akkor 2 fajta generátort dobna a kocsikhoz , szerintem ez egységes, mivel az akuk is egységesek, csak a teljesítményük más. Enyém is 14-14,1 el tölt, mert látom a kijelzőn menet közben. Legyen ez is egy újabb legenda, vagy megmondja itt valami aksi guru. Szerintem a generátoroknál egységes töltési referencia értéktartomány van. Honnan tudják, hogy egy Európába vásárolt kocsi nem Alaszkába fog üzemelni? Vagy fordítva. Vagy egy Magyar, nem Északon. Pl kartergáz szellőztető szelepbe van hideg, és meleg éghajlatra ajánlott, gyártott típus.


Ha példának Negativ0001 autóját vesszük, azt 90 és 100 amperes generátorral is szerelték, de a töltési feszültséget tudják változtatni egyfajta generátor esetén is. Az újabb autókon minden féle akksit külön töltési görbével programozva tölt az autó, ezért ott már nem is lehet (legalábbis nem ajánlott) diag nélkül cserélni. A gyár egyébként a rendeléshez igazítja az autót, nem nézi 3 év múlva hol fog üzemelni, akkor már nem tartozik a garanciába. Egyébként elég sokféle módosítást tudnak csinálni hideg és meleg országok között.

paci87 Elküldve: 2012-12-07 23:55 Turbo

kecsurobi írta: nagyon füstöl ugy akkor mi van nyugodtan nyomjam neki nem lessz baj a motornak?

Maximum elolvad egy-két dugattyú. Általában oka van annak, hogy kormol az autó, itt azért elég jól szabályzott dízelmotorokról beszélünk, elsősorban a kormolás okát kell elhárítani, ez általában légtömegmérő, vagy porlasztó probléma. Ezután lehet a kormot kitakarítani a kipufogóból, de a VNT-t nem fogod kitakarítani adalékkal, ahhoz le kell venni a turbót, de ezt se mindegy ki csinálja... Én Protec rendszer tisztítót használok, ez nem csak az üzemanyag rendszert tisztítja jól, de tömény alkalmazáskor (2 flakon 10 liter gázolajhoz) a kormot is takarítja főleg a dugattyú tetejéről és a katalizátorból vagy DPF-ből.


paci87 Elküldve: 2012-12-05 21:58 Csodaszerek - Mûködnek?

bmw320d4 írta: Én egy bicskát szereltem egy régi ablaktörlőmotorra, amit elhelyeztem a szívójáratba.
A forgó (gondosan kiélezett) bicska kettéhasítja az oxigénatomokat, tehát 2x annyi lesz belőle, ezért úgy húz a gép mint állat és fele annyit fogyaszt.
Ja, jót tesz a turbónak is, mert a megnövekedett oxigénfelület jobban hűti, ezért minimum 5-8 x hosszabb lesz az élettartama.


Ezt feltétlen kipróbálom én is!
« előző12következő »