paleszb fórum hozzászólásai
« előző123következő »

paleszb Elküldve: 2014-08-24 19:51 ABS-rõl általában

Sziasztok!

Az utóbb időben ha óvatosan nyomom a féket úgy üt vissza mintha szükség lenne az abs-re. Kicsiket visszaver a pedál. Ha erősen nyomom nem csinálja.
Van valakinek ötlete?

paleszb Elküldve: 2014-05-12 20:58 Segítsetek!

Sziasztok!

Ha az üzemanyag szivattyú nem helyesen mutatja a tank állapotát, akkor csak szimplán csere és kész?

Csatit megmozgattam, rendben.

paleszb Elküldve: 2014-04-30 10:33 Segítsetek!

Sziasztok e36-hoz ews2-es kulcsot szeretnék másoltatni. Tud valaki ilyen elérhetőséget?
Köszönettel.

paleszb Elküldve: 2014-04-24 07:54 Motorgenerál!

Sziasztok!

A szelepvezetőket és szimeringeket lehet cserélni a hengerfej leszedése nélkül?

Van olajfogyasztása a motornak, ha ez nem túl nagy munka nekivágnék. Idegesít, az előző mocimnál egy gramm olaj sem fogyott két olajcsere között. Tudom ,hogy elfogadott az 1000 km-kénti 1 liter, de engem zavar. Gondolom a motorkopásból is eredhet.

Arról mi a véleményetek, hogy beletölteni valami adalékot, amilyenek ezek a "csodaszerek".
És tudtok-e valamit, ami jó is? Pl. Liqui-Moly-tól, Castroltól? Nem ismerem őket, de komolyabb szétszedés előtt megpróbálnám, ha nem száll el rögtön az egész.

Most csak kérdezném, mert ha közel annyi a munka és a munkadíj egy felújítással, mintha vennék a egy komplett mocit, akkor nem fáradok vele.

paleszb Elküldve: 2014-04-21 13:11 BMW -be riasztó, lopásgátló.... ki mit használ?

Inkább törlöm az üzit, mert nehogy valaki megcsinálja.

paleszb Elküldve: 2014-04-07 14:33 Motorgenerál!

ZoleeSRB írta:
paleszb írta: Sziasztok!

Nem értek hozzá, egy kérdés: a turbó lehet félig, vagy valamennyire gyenge vagy erős?
Az vagy nyomja vagy nem?


Igen lehet gyengébb ha már kopott belül.


Az is lehet hogy amiatt fogy az olaj?, az intercoolert telenyomja, mármint vettem egy tisztát, jó állapotút, aztán már ugyan olyan mint előtte.

paleszb Elküldve: 2014-04-07 12:31 Motorgenerál!

Sziasztok!

Nem értek hozzá, egy kérdés: a turbó lehet félig, vagy valamennyire gyenge vagy erős?
Az vagy nyomja vagy nem?

paleszb Elküldve: 2014-04-04 18:25 Porlasztó

MattM325 írta:
paleszb írta:
compact írta:
paleszb írta: Sziasztok!

Tegnap meghuzattam (325 tds), de nem nagyon, éppen hogy elérte 5000-t. Hipp hopp dadogás, alapjárat időnként megszűnik, leáll. 6-ból 5 porlasztót kicseréltem már, de nem hiszem hogy ez a baj. Ma azért még kicserélem a 6-at is.
km: van vagy 300 000 benne az óra szerint. Az olaj: egy olajcsere alatt 2 l-t kell utántölteni.
Van valami ötletetek? Vagy csak computeren derül ki, hogy mi szállhatott el.


Az eset óta be tudtad indítani és jár normálisan a motor?
Mert ha hosszas indítózás után beindul és olyan mintha mi sem történt volna akkor nagy valószínüséggel elfogyott az üzemanyag /nem jutott az adagólóhoz annyi anyag amennyit szívott volna/ így belevegősödött.
Ez lehet az eltömődött üzemanyagszűrő miatt, vagy szimplán csak amiatt, hogy a tds motort nem 5.000-es fordulat környéki használatra tervezték.
Adagoló okosításkor ezért szokás nagyobb üzemanyagcsöveket behúzni, vagy ac, puffer stb.



Szia, pont ide jutottam én is. Be tudom indítani, de elég hosszasan kell indítózni. Jár rendesen utána, de lassan pörög fel. Elmentem egy bontós ismerőshöz, akivel megnéztük először hogy az AC termel e rendeesen. Nem, csak fél gőzzel. Volt nála másik, kicseréltük, sokkal jobban nyomta a naftát. De motor leállítás után visszalevegősödik az üzemanyagcső a szűrő és az adagoló között. Az adagolóra tippelek most már elég erősen, mert látszik, hogy onnan jönnek visszafelé a buborékok motor leállítás után. Igen, nem huzattam meg mióta megvan 5000-ig soha, max 4000 volt eddig. Most egyszer megtörtént, baj is lett belőle.

Tudtok jó adagolóst? Mert ez eddig elég jó volt. Pöcre indult hidegen, melegen mindig.



Budaörsön jó?


Köszi, ma nem tudtam belépni a fórumra, tegnap beszéltem valakivel, most úgy illik hogy akkor elviszem hozzá.

Viszont ma annyira szétszedtem, hogy levettem a szívósort, az egyik porlasztónál a visszatérő ág le volt lökődve. Most az összes ilyen rövid csövet leszedtem. Abban tudtok segíteni, hogy hol tudok szombaton ilyen csövet venni? Előzőleg vettem a 16 ker.-ben egy jónak mondott szövetes külsővel csövet, de amióta azt feltettem, az is kitágult, elég gyengének bizonyult. Pedig erősködött az eladó, hogy az jó. Az eredeti, azok sokkal masszívabbak, csak elöregedtek. Hol tudnék ilyen erősebb, kifejezetten BMW-re elég erős fajtát venni hétvégén?
Ettől még nem tudom hogy megjavul-e a problémám, utána elviszem ahhoz akivel már megbeszéltem, mert jó lenne már ha valaki computerrel is ránézne.
Azért köszi, priv-be elküldöd az elérhetőséged? Ki tudja mikor lesz rá szükségem. Most a 16-ba lakom, de Érd felé sűrűn járok.

Közben találtam boltot, ahol van résolajcső. Holnap kiderül...








paleszb Elküldve: 2014-04-03 18:59 Porlasztó

compact írta:
paleszb írta: Sziasztok!

Tegnap meghuzattam (325 tds), de nem nagyon, éppen hogy elérte 5000-t. Hipp hopp dadogás, alapjárat időnként megszűnik, leáll. 6-ból 5 porlasztót kicseréltem már, de nem hiszem hogy ez a baj. Ma azért még kicserélem a 6-at is.
km: van vagy 300 000 benne az óra szerint. Az olaj: egy olajcsere alatt 2 l-t kell utántölteni.
Van valami ötletetek? Vagy csak computeren derül ki, hogy mi szállhatott el.


Az eset óta be tudtad indítani és jár normálisan a motor?
Mert ha hosszas indítózás után beindul és olyan mintha mi sem történt volna akkor nagy valószínüséggel elfogyott az üzemanyag /nem jutott az adagólóhoz annyi anyag amennyit szívott volna/ így belevegősödött.
Ez lehet az eltömődött üzemanyagszűrő miatt, vagy szimplán csak amiatt, hogy a tds motort nem 5.000-es fordulat környéki használatra tervezték.
Adagoló okosításkor ezért szokás nagyobb üzemanyagcsöveket behúzni, vagy ac, puffer stb.



Szia, pont ide jutottam én is. Be tudom indítani, de elég hosszasan kell indítózni. Jár rendesen utána, de lassan pörög fel. Elmentem egy bontós ismerőshöz, akivel megnéztük először hogy az AC termel e rendeesen. Nem, csak fél gőzzel. Volt nála másik, kicseréltük, sokkal jobban nyomta a naftát. De motor leállítás után visszalevegősödik az üzemanyagcső a szűrő és az adagoló között. Az adagolóra tippelek most már elég erősen, mert látszik, hogy onnan jönnek visszafelé a buborékok motor leállítás után. Igen, nem huzattam meg mióta megvan 5000-ig soha, max 4000 volt eddig. Most egyszer megtörtént, baj is lett belőle.

Tudtok jó adagolóst? Mert ez eddig elég jó volt. Pöcre indult hidegen, melegen mindig.



paleszb Elküldve: 2014-04-03 18:46 Segítsetek!

MattM325 írta:
paleszb írta:
YELLOW írta:
paleszb írta:
duend írta:
paleszb írta: Sziasztok!

Egy topikot találtam, ami segítségkérős. Ezért ide írom kérésemet, lehet hogy ez sem jó hely, de előbb megkaptam a lb-st hogy van külön segítség kérős topik oda írjak ne nyissak meg újabbat. De nem találtam a motorikus topikban külön segítségkérőst.

325 tds, meghuzattam tegnap, 5000-ig, bement a pirosba, de csak éppen hogy. Pár km után elkezdett dadogni, belassult, nem gyorsult hiába léptem oda neki. Üresbe tettem, le is állt. Aztán menet közben vissza sebességbe, berántottam, volt alapjárat.
Indulni nehezen indul azóta.

Tegnap kicseréltem 5 porlasztót, a jeladósat is, még nem javult meg. Ma lesz időm kicserélem a hatodikat is, nem tudom hogy ez-e a gond. Van valakinek ötlete?

Köszönettel venném.


Szerintem nem basztalak le...


Ok, borítsunk rá fátylat. Lehet hogy én is eltúloztam egy kicsit. Elég lehangolt vagyok, mert már az autó árát ráköltöttem, mióta megvan (fél éve) és még mindig van újabb és újabb hiba. Nagyon megszerettem ezt a típust, de nem bírom már. Bontókból bontókba járok, hogy életben tartsam. Közben kifúrtak a mh-ről. Most már nem lesz miből fizetnem sem. Akitől vettem, arról meg nem is beszélnék, mert mikor megvettem húzott mint a barom az autó, mikor érte mentem, mert 2 hétig papírozta le, akkor meg zsiguli szinten gyorsult. Motort cseréltem, ami jó volt, de most kezdtem egy kicsit tolni neki, nem vészesen ,de kicsit örülni akartam volna, hogy nem egy átlag autót vettem. stb stb.
Most már egy utolsó próbálkozás részemről hogy megjavíttassam, de már nem tudok többet rákölteni. Jó lenne valaki, aki tud egy viszonylag olcsó szerelőt, aki jó is. Nem várom el, hogy ingyen csinálja valaki, mert én is pénből élek, de 500 e. Ft. ráköltés után kész vagyok.



1. ez van ha az ember ingyen akar (szaréhugyé) autót venni
2. valószínű tesztre beraktak egy jó alkatrészt, mikor érte mentél meg kivették. legalább elmondta volna, mivel van baja.
3. E39-ből nagyon nehéz kifogni jót, sokat mennek főleg a dízelek, és agyon használják.
4. mivel írod, hogy már 500ezret ráköltöttél, azaz az autó árát, tehát 500ezer körül vetted, és így 1 millánál jársz, akkor jobb lett volna, 1,4 misi körül nézni, amire lehet nem kellett volna költened. azért ne akarjunk már BMW-t venni 1-es swift áron. még ha több a fenntartása akkor sem. sok fiatal ezért baxik rá, mert van egy kis pénze nyári munkából, aztán rögtön BMW-t akar mindegy milyen állapotó, de ócsó legyen, menőzni jó lesz. aztán meg jön a sírás, rívás. (ez nem neked szól)
5. igen a BMW-k ára nagyon lement, de nem a jóké. hanem azoké a szaroké, amiket nem tudnak eladni, mert sokan nem hülyék, így adják bagóért, csak valaki vigye már el. vannak mazochista emberek, akik megveszik, van kapcsolat alkatrészek után, és felújítják, de az is benne lesz a duplájába, mint amenniyért vette.


Pontosan így gondolom én is. Építkezünk, elfogyott a mani, az üzlet nem készült el, amit nyitni akartam, viszont a 18 éves daewoo kihalt alattam. 80-ért eladtam. Rg létemre beálltam építőiparba dolgozni, hogy legalább egy occsó bmw-t vegyek, ráfáztam. 3 hét alatt kigletteltem, kifestettem egy teljes házat, fél áron, hogy végre legyen egy régóta áhított bmw-m. Megismertem egy csávót Dunakeszin, összebarátkoztunk, megbeszéltük hogy majd együtt hozunk be autókat, stb. Elhittem neki, hogy szabin van ez meg az és azért nincs meg az autó 1-2 nap alatt. Aztán jöttek a hibák...
Tökéletesen igazad van. Most többet kaparok majd össze... Az a gondom, hogy ennek az asszony és az építkezés látta kárát, nem csak én, mert az én hibámért még csak én vagyok felelős, de egy f..sz miatt, aki eladta gerinc nélkül, szívtam ekkorát. Ha valakit érdekel szívesen megírom piv-be a nevét. Kár hogy nincs egy fekete lista, minden fórumon, könnyen ki lehetne szűrni az ilyeneket. Nem publikusan, csak pl. emilbe le lehetne kérni, akkor nem sért személyiségi jogokat, mert nem nyilvános, de mégis van.





Szerezz már valakitől egy belevaló motorvezérlőt egy próba erejéig... Nem kerül semmibe.



OK meglesz az is. Most délután elmentem egy bontós ismerőshöz egyéb okok miatt. Ő szólt, hogy az adagolótól levegő jön visszafelé az átlátszó csövön mikor leállítom a motort. Valami az adagolóban kattant meg, vagy az után a porlasztóig. Valahonnan levegőt szív vissza.

Ismer valaki jó adagolóst? Szerintem jobb ha annál kezdek. Most hogy belegondoltam az előbbiekbe.

paleszb Elküldve: 2014-04-03 09:58 Segítsetek!

YELLOW írta:
paleszb írta:
duend írta:
paleszb írta: Sziasztok!

Egy topikot találtam, ami segítségkérős. Ezért ide írom kérésemet, lehet hogy ez sem jó hely, de előbb megkaptam a lb-st hogy van külön segítség kérős topik oda írjak ne nyissak meg újabbat. De nem találtam a motorikus topikban külön segítségkérőst.

325 tds, meghuzattam tegnap, 5000-ig, bement a pirosba, de csak éppen hogy. Pár km után elkezdett dadogni, belassult, nem gyorsult hiába léptem oda neki. Üresbe tettem, le is állt. Aztán menet közben vissza sebességbe, berántottam, volt alapjárat.
Indulni nehezen indul azóta.

Tegnap kicseréltem 5 porlasztót, a jeladósat is, még nem javult meg. Ma lesz időm kicserélem a hatodikat is, nem tudom hogy ez-e a gond. Van valakinek ötlete?

Köszönettel venném.


Szerintem nem basztalak le...


Ok, borítsunk rá fátylat. Lehet hogy én is eltúloztam egy kicsit. Elég lehangolt vagyok, mert már az autó árát ráköltöttem, mióta megvan (fél éve) és még mindig van újabb és újabb hiba. Nagyon megszerettem ezt a típust, de nem bírom már. Bontókból bontókba járok, hogy életben tartsam. Közben kifúrtak a mh-ről. Most már nem lesz miből fizetnem sem. Akitől vettem, arról meg nem is beszélnék, mert mikor megvettem húzott mint a barom az autó, mikor érte mentem, mert 2 hétig papírozta le, akkor meg zsiguli szinten gyorsult. Motort cseréltem, ami jó volt, de most kezdtem egy kicsit tolni neki, nem vészesen ,de kicsit örülni akartam volna, hogy nem egy átlag autót vettem. stb stb.
Most már egy utolsó próbálkozás részemről hogy megjavíttassam, de már nem tudok többet rákölteni. Jó lenne valaki, aki tud egy viszonylag olcsó szerelőt, aki jó is. Nem várom el, hogy ingyen csinálja valaki, mert én is pénből élek, de 500 e. Ft. ráköltés után kész vagyok.



1. ez van ha az ember ingyen akar (szaréhugyé) autót venni
2. valószínű tesztre beraktak egy jó alkatrészt, mikor érte mentél meg kivették. legalább elmondta volna, mivel van baja.
3. E39-ből nagyon nehéz kifogni jót, sokat mennek főleg a dízelek, és agyon használják.
4. mivel írod, hogy már 500ezret ráköltöttél, azaz az autó árát, tehát 500ezer körül vetted, és így 1 millánál jársz, akkor jobb lett volna, 1,4 misi körül nézni, amire lehet nem kellett volna költened. azért ne akarjunk már BMW-t venni 1-es swift áron. még ha több a fenntartása akkor sem. sok fiatal ezért baxik rá, mert van egy kis pénze nyári munkából, aztán rögtön BMW-t akar mindegy milyen állapotó, de ócsó legyen, menőzni jó lesz. aztán meg jön a sírás, rívás. (ez nem neked szól)
5. igen a BMW-k ára nagyon lement, de nem a jóké. hanem azoké a szaroké, amiket nem tudnak eladni, mert sokan nem hülyék, így adják bagóért, csak valaki vigye már el. vannak mazochista emberek, akik megveszik, van kapcsolat alkatrészek után, és felújítják, de az is benne lesz a duplájába, mint amenniyért vette.


Pontosan így gondolom én is. Építkezünk, elfogyott a mani, az üzlet nem készült el, amit nyitni akartam, viszont a 18 éves daewoo kihalt alattam. 80-ért eladtam. Rg létemre beálltam építőiparba dolgozni, hogy legalább egy occsó bmw-t vegyek, ráfáztam. 3 hét alatt kigletteltem, kifestettem egy teljes házat, fél áron, hogy végre legyen egy régóta áhított bmw-m. Megismertem egy csávót Dunakeszin, összebarátkoztunk, megbeszéltük hogy majd együtt hozunk be autókat, stb. Elhittem neki, hogy szabin van ez meg az és azért nincs meg az autó 1-2 nap alatt. Aztán jöttek a hibák...
Tökéletesen igazad van. Most többet kaparok majd össze... Az a gondom, hogy ennek az asszony és az építkezés látta kárát, nem csak én, mert az én hibámért még csak én vagyok felelős, de egy f..sz miatt, aki eladta gerinc nélkül, szívtam ekkorát. Ha valakit érdekel szívesen megírom piv-be a nevét. Kár hogy nincs egy fekete lista, minden fórumon, könnyen ki lehetne szűrni az ilyeneket. Nem publikusan, csak pl. emilbe le lehetne kérni, akkor nem sért személyiségi jogokat, mert nem nyilvános, de mégis van.



paleszb Elküldve: 2014-04-03 09:47 Segítsetek!

YELLOW írta:
paleszb írta: Sziasztok!

Egy topikot találtam, ami segítségkérős. Ezért ide írom kérésemet, lehet hogy ez sem jó hely, de előbb megkaptam a lb-st hogy van külön segítség kérős topik oda írjak ne nyissak meg újabbat. De nem találtam a motorikus topikban külön segítségkérőst.

325 tds, meghuzattam tegnap, 5000-ig, bement a pirosba, de csak éppen hogy. Pár km után elkezdett dadogni, belassult, nem gyorsult hiába léptem oda neki. Üresbe tettem, le is állt. Aztán menet közben vissza sebességbe, berántottam, volt alapjárat.
Indulni nehezen indul azóta.

Tegnap kicseréltem 5 porlasztót, a jeladósat is, még nem javult meg. Ma lesz időm kicserélem a hatodikat is, nem tudom hogy ez-e a gond. Van valakinek ötlete?

Köszönettel venném.


a porlasztós topic tökéletes volt. azért mert nincs utána írva, hogy segítség, vagy nem azon belül van, attól még jó. ne legyünk már ennyire gyerek gondolkodásúak...

a másik, attól, hogy 20 helyre beírod, nem fogsz hamarabb választ kapni. sokan dolgoznak, hétköznap délelőtt van. a másik, hogy akkor sem biztos, hogy tudják. ha pedig ennyire sürgős, akkor vidd el szervízbe. eleve látatlanban senki nem fogja neked neten keresztül megjavítani, de lehet a valós hibát sem megállapítani. ez olyna hibáknál lehetséges, ami típushiba, vagy nagyon sűtűn fordul elő.
szóval kérlek több helyre neee. mert inkább az ellenkezőjét éred el, azaz a kutya nem fog rá válaszolni. az okosabbnak leesik, hogy miért nem kapott választ.


Ok, nem írtam be húsz helyre, nem is az volt a szándékom. Tudom milyen amikor húsz helyre be van írva valami. Rg. vagyok. És nagyon jó ez a fórum, nem akarok senkivel sem összetűzésbe kerülni, mert sok segítséget kaptam már, nem úgy mint más fórumokon, úgy hogy inkább alul maradok ebben a vitában... Tisztában vagyok vele, hogy láttatlanban nem lehet autót javítani, de mivel nem értek hozzá, gondoltam ha típ. hiba, akkor hátha van valakinek ötlete.

paleszb Elküldve: 2014-04-03 09:37 Segítsetek!

duend írta:
paleszb írta: Sziasztok!

Egy topikot találtam, ami segítségkérős. Ezért ide írom kérésemet, lehet hogy ez sem jó hely, de előbb megkaptam a lb-st hogy van külön segítség kérős topik oda írjak ne nyissak meg újabbat. De nem találtam a motorikus topikban külön segítségkérőst.

325 tds, meghuzattam tegnap, 5000-ig, bement a pirosba, de csak éppen hogy. Pár km után elkezdett dadogni, belassult, nem gyorsult hiába léptem oda neki. Üresbe tettem, le is állt. Aztán menet közben vissza sebességbe, berántottam, volt alapjárat.
Indulni nehezen indul azóta.

Tegnap kicseréltem 5 porlasztót, a jeladósat is, még nem javult meg. Ma lesz időm kicserélem a hatodikat is, nem tudom hogy ez-e a gond. Van valakinek ötlete?

Köszönettel venném.


Szerintem nem basztalak le...


Ok, borítsunk rá fátylat. Lehet hogy én is eltúloztam egy kicsit. Elég lehangolt vagyok, mert már az autó árát ráköltöttem, mióta megvan (fél éve) és még mindig van újabb és újabb hiba. Nagyon megszerettem ezt a típust, de nem bírom már. Bontókból bontókba járok, hogy életben tartsam. Közben kifúrtak a mh-ről. Most már nem lesz miből fizetnem sem. Akitől vettem, arról meg nem is beszélnék, mert mikor megvettem húzott mint a barom az autó, mikor érte mentem, mert 2 hétig papírozta le, akkor meg zsiguli szinten gyorsult. Motort cseréltem, ami jó volt, de most kezdtem egy kicsit tolni neki, nem vészesen ,de kicsit örülni akartam volna, hogy nem egy átlag autót vettem. stb stb.
Most már egy utolsó próbálkozás részemről hogy megjavíttassam, de már nem tudok többet rákölteni. Jó lenne valaki, aki tud egy viszonylag olcsó szerelőt, aki jó is. Nem várom el, hogy ingyen csinálja valaki, mert én is pénből élek, de 500 e. Ft. ráköltés után kész vagyok.

paleszb Elküldve: 2014-04-03 09:20 Segítsetek!

Sziasztok!

Egy topikot találtam, ami segítségkérős. Ezért ide írom kérésemet, lehet hogy ez sem jó hely, de előbb megkaptam a lb-st hogy van külön segítség kérős topik oda írjak ne nyissak meg újabbat. De nem találtam a motorikus topikban külön segítségkérőst.

325 tds, meghuzattam tegnap, 5000-ig, bement a pirosba, de csak éppen hogy. Pár km után elkezdett dadogni, belassult, nem gyorsult hiába léptem oda neki. Üresbe tettem, le is állt. Aztán menet közben vissza sebességbe, berántottam, volt alapjárat.
Indulni nehezen indul azóta.

Tegnap kicseréltem 5 porlasztót, a jeladósat is, még nem javult meg. Ma lesz időm kicserélem a hatodikat is, nem tudom hogy ez-e a gond. Van valakinek ötlete?

Köszönettel venném.

paleszb Elküldve: 2014-04-03 09:02 Porlasztó

Sziasztok!

Tegnap meghuzattam (325 tds), de nem nagyon, éppen hogy elérte 5000-t. Hipp hopp dadogás, alapjárat időnként megszűnik, leáll. 6-ból 5 porlasztót kicseréltem már, de nem hiszem hogy ez a baj. Ma azért még kicserélem a 6-at is.
km: van vagy 300 000 benne az óra szerint. Az olaj: egy olajcsere alatt 2 l-t kell utántölteni.
Van valami ötletetek? Vagy csak computeren derül ki, hogy mi szállhatott el.
« előző123következő »