pityu79 fórum hozzászólásai

pityu79 Elküldve: 2013-01-12 18:33 Hûtõvíz

anubisz írta:
pityu79 írta:
pityu79 írta:
anubisz írta:
pityu79 írta: Sziasztok
lenne egy olyan problemam hogy egy 99-es E46 318i 1-2 km utan hirtelen felugrik a vizhomerseklet maxra es elmegy a motor ereje. Egybol lehuztam es leallitottam a motort, felnyitottam a motorhaztetot de semmi rendellenes nem latszott, ujra begyujtottam es a homerseklet 3 sec alatt visszaallt normalra. Eloszor egy hete kezdte, vizpumpara gyanakodtam(fura hangot ad, a csapagy elszallt benne), ezert rendeltem egy ujat, ami jovo heten erkezik, de addig is mintha fogyott volna a vizbol, utantoltottem fagyalloval(kb 0.5 liter)majd legtelenitettem es egy 3-4 napig nem tortent semmi(napi 20-30 km)
Ma a problema ujra jelentkezett es egybol felrealltam, felnyitottam a motorhaztetot s ismet semmi extra, megfogtam a tomlot ami a tagulasi tartalyba erkezik a motorbol hogy lassam mennyire meleg (alig langyos) viszont nincs nyomas benne
Attol felek nehogy hengerfejes legyen, habar lathato nyoma nincs (olaj a vizben, viz az olajban) de valahova eltunik a vizbol s fele hogy a kipufogon at tavozik...
Valakinek volt hasonlo problemaja? Vajon hol keressem a hibat? Nem szeretnem kicserelni a fel autot.


Azért egy valamire való szerelő már meg tudja állapítani, hogy hengerfejes, vagy nem, gondolom én. Elég ha a neten olvasod a tüneteket, már nagyjából lehet következtetni. Én olyanokat olvastam, hogy ilyen húgyszaga van a kipufogógáznak, a fagyálló égése miatt,meg buborékok jelennek meg a vízben a kiegyenlítő tartályba, van műszer is amit rácsatolnak és kimutatja a gázt a vízrendszerbe,az olaj is trutyis,habos, lesz. El megy a kocsiba a fűtés, meg sorolhatnám,csöveket is szokták fogdosni, ha kemény az nem jó, mert a gáz miatt van benne nagy nyomás, ha jól emlékszem.Arra nem emlékszem, hogy a termosztát előtt,vagy utána szokták megnyomkodni. Szerintem cseréld ki a vízpumpát mert a csapágynál is elmehet a víz,aztán faszán le kell légteleníteni, majd utána kiderül.
Érdekes, hogy a mutató kiakad, a csövek meg langyosak. Ha nincs műszered kellene nézni a hőfokot a titkos menübe, úgy tudom lehet. Lehet már levegős a rendszer, ha megy el a vized,akkor le is levegősödik. Sok lehetőség nincs, ha jó a termosztát, és a víz nem megy el sehol, és le van légtelenítve mégis megy a víz, vagy csak szivárgás lehet, vagy befelé, vagy kifelé. Csak nem adta be a kulcsot a hőfok jeladó, nem jellemző, de nem kizárt, mivel technika.


Hat a futessel gondom van amiota beallt a tel, sot a motor homerseklete ha halad az auto akkor normal alatt van(kiveve amikor felugrik 100 fok fole. Szerintem valahol elmegy a viz ettol belevegosodik, ezert nincs futes sem es ezert ugrik meg a homerseklet is, elkepzelheto hogy a termosztat sem nyit amikor kene... Ugyhogy kezdem a pumpaval es a termosztattal, s ha nem oldodik meg akkor piszkalom tovabb... Jelentkezem ha valami uj tortenik...
Kosz


A termosztat volt a ludas kicsereltem s minden ok, futes visszajott, nem ugral a hofok, hanem stabilan all mint a feszulet
Kosz


azért attól nem megy el a vized, ha rossz a termsztát, mert írtad az is megy. Az hol szökött?

Azt meg nem kaptam meg, ujratoltottem a rendszert, s meglatom ezutan hogy fog viselkedni...szerintem nyitva maradt a termosztat es a nagykoron jart a viz s ezert nem melegedett fel, s a hogomba mutatott rosszhomersekletet, hisz ha tenyleg felfut a viz homerseklete 100 fokra akkor eselytelen h 3 sec alatt ismet 70-80 fokra visszahuljon.

pityu79 Elküldve: 2013-01-12 14:06 Hûtõvíz

pityu79 írta:
anubisz írta:
pityu79 írta: Sziasztok
lenne egy olyan problemam hogy egy 99-es E46 318i 1-2 km utan hirtelen felugrik a vizhomerseklet maxra es elmegy a motor ereje. Egybol lehuztam es leallitottam a motort, felnyitottam a motorhaztetot de semmi rendellenes nem latszott, ujra begyujtottam es a homerseklet 3 sec alatt visszaallt normalra. Eloszor egy hete kezdte, vizpumpara gyanakodtam(fura hangot ad, a csapagy elszallt benne), ezert rendeltem egy ujat, ami jovo heten erkezik, de addig is mintha fogyott volna a vizbol, utantoltottem fagyalloval(kb 0.5 liter)majd legtelenitettem es egy 3-4 napig nem tortent semmi(napi 20-30 km)
Ma a problema ujra jelentkezett es egybol felrealltam, felnyitottam a motorhaztetot s ismet semmi extra, megfogtam a tomlot ami a tagulasi tartalyba erkezik a motorbol hogy lassam mennyire meleg (alig langyos) viszont nincs nyomas benne
Attol felek nehogy hengerfejes legyen, habar lathato nyoma nincs (olaj a vizben, viz az olajban) de valahova eltunik a vizbol s fele hogy a kipufogon at tavozik...
Valakinek volt hasonlo problemaja? Vajon hol keressem a hibat? Nem szeretnem kicserelni a fel autot.


Azért egy valamire való szerelő már meg tudja állapítani, hogy hengerfejes, vagy nem, gondolom én. Elég ha a neten olvasod a tüneteket, már nagyjából lehet következtetni. Én olyanokat olvastam, hogy ilyen húgyszaga van a kipufogógáznak, a fagyálló égése miatt,meg buborékok jelennek meg a vízben a kiegyenlítő tartályba, van műszer is amit rácsatolnak és kimutatja a gázt a vízrendszerbe,az olaj is trutyis,habos, lesz. El megy a kocsiba a fűtés, meg sorolhatnám,csöveket is szokták fogdosni, ha kemény az nem jó, mert a gáz miatt van benne nagy nyomás, ha jól emlékszem.Arra nem emlékszem, hogy a termosztát előtt,vagy utána szokták megnyomkodni. Szerintem cseréld ki a vízpumpát mert a csapágynál is elmehet a víz,aztán faszán le kell légteleníteni, majd utána kiderül.
Érdekes, hogy a mutató kiakad, a csövek meg langyosak. Ha nincs műszered kellene nézni a hőfokot a titkos menübe, úgy tudom lehet. Lehet már levegős a rendszer, ha megy el a vized,akkor le is levegősödik. Sok lehetőség nincs, ha jó a termosztát, és a víz nem megy el sehol, és le van légtelenítve mégis megy a víz, vagy csak szivárgás lehet, vagy befelé, vagy kifelé. Csak nem adta be a kulcsot a hőfok jeladó, nem jellemző, de nem kizárt, mivel technika.


Hat a futessel gondom van amiota beallt a tel, sot a motor homerseklete ha halad az auto akkor normal alatt van(kiveve amikor felugrik 100 fok fole. Szerintem valahol elmegy a viz ettol belevegosodik, ezert nincs futes sem es ezert ugrik meg a homerseklet is, elkepzelheto hogy a termosztat sem nyit amikor kene... Ugyhogy kezdem a pumpaval es a termosztattal, s ha nem oldodik meg akkor piszkalom tovabb... Jelentkezem ha valami uj tortenik...
Kosz


A termosztat volt a ludas kicsereltem s minden ok, futes visszajott, nem ugral a hofok, hanem stabilan all mint a feszulet
Kosz

pityu79 Elküldve: 2013-01-08 14:29 Hûtõvíz

anubisz írta:
pityu79 írta: Sziasztok
lenne egy olyan problemam hogy egy 99-es E46 318i 1-2 km utan hirtelen felugrik a vizhomerseklet maxra es elmegy a motor ereje. Egybol lehuztam es leallitottam a motort, felnyitottam a motorhaztetot de semmi rendellenes nem latszott, ujra begyujtottam es a homerseklet 3 sec alatt visszaallt normalra. Eloszor egy hete kezdte, vizpumpara gyanakodtam(fura hangot ad, a csapagy elszallt benne), ezert rendeltem egy ujat, ami jovo heten erkezik, de addig is mintha fogyott volna a vizbol, utantoltottem fagyalloval(kb 0.5 liter)majd legtelenitettem es egy 3-4 napig nem tortent semmi(napi 20-30 km)
Ma a problema ujra jelentkezett es egybol felrealltam, felnyitottam a motorhaztetot s ismet semmi extra, megfogtam a tomlot ami a tagulasi tartalyba erkezik a motorbol hogy lassam mennyire meleg (alig langyos) viszont nincs nyomas benne
Attol felek nehogy hengerfejes legyen, habar lathato nyoma nincs (olaj a vizben, viz az olajban) de valahova eltunik a vizbol s fele hogy a kipufogon at tavozik...
Valakinek volt hasonlo problemaja? Vajon hol keressem a hibat? Nem szeretnem kicserelni a fel autot.


Azért egy valamire való szerelő már meg tudja állapítani, hogy hengerfejes, vagy nem, gondolom én. Elég ha a neten olvasod a tüneteket, már nagyjából lehet következtetni. Én olyanokat olvastam, hogy ilyen húgyszaga van a kipufogógáznak, a fagyálló égése miatt,meg buborékok jelennek meg a vízben a kiegyenlítő tartályba, van műszer is amit rácsatolnak és kimutatja a gázt a vízrendszerbe,az olaj is trutyis,habos, lesz. El megy a kocsiba a fűtés, meg sorolhatnám,csöveket is szokták fogdosni, ha kemény az nem jó, mert a gáz miatt van benne nagy nyomás, ha jól emlékszem.Arra nem emlékszem, hogy a termosztát előtt,vagy utána szokták megnyomkodni. Szerintem cseréld ki a vízpumpát mert a csapágynál is elmehet a víz,aztán faszán le kell légteleníteni, majd utána kiderül.
Érdekes, hogy a mutató kiakad, a csövek meg langyosak. Ha nincs műszered kellene nézni a hőfokot a titkos menübe, úgy tudom lehet. Lehet már levegős a rendszer, ha megy el a vized,akkor le is levegősödik. Sok lehetőség nincs, ha jó a termosztát, és a víz nem megy el sehol, és le van légtelenítve mégis megy a víz, vagy csak szivárgás lehet, vagy befelé, vagy kifelé. Csak nem adta be a kulcsot a hőfok jeladó, nem jellemző, de nem kizárt, mivel technika.


Hat a futessel gondom van amiota beallt a tel, sot a motor homerseklete ha halad az auto akkor normal alatt van(kiveve amikor felugrik 100 fok fole. Szerintem valahol elmegy a viz ettol belevegosodik, ezert nincs futes sem es ezert ugrik meg a homerseklet is, elkepzelheto hogy a termosztat sem nyit amikor kene... Ugyhogy kezdem a pumpaval es a termosztattal, s ha nem oldodik meg akkor piszkalom tovabb... Jelentkezem ha valami uj tortenik...
Kosz

pityu79 Elküldve: 2013-01-06 21:55 Hûtõvíz

Sziasztok
lenne egy olyan problemam hogy egy 99-es E46 318i 1-2 km utan hirtelen felugrik a vizhomerseklet maxra es elmegy a motor ereje. Egybol lehuztam es leallitottam a motort, felnyitottam a motorhaztetot de semmi rendellenes nem latszott, ujra begyujtottam es a homerseklet 3 sec alatt visszaallt normalra. Eloszor egy hete kezdte, vizpumpara gyanakodtam(fura hangot ad, a csapagy elszallt benne), ezert rendeltem egy ujat, ami jovo heten erkezik, de addig is mintha fogyott volna a vizbol, utantoltottem fagyalloval(kb 0.5 liter)majd legtelenitettem es egy 3-4 napig nem tortent semmi(napi 20-30 km)
Ma a problema ujra jelentkezett es egybol felrealltam, felnyitottam a motorhaztetot s ismet semmi extra, megfogtam a tomlot ami a tagulasi tartalyba erkezik a motorbol hogy lassam mennyire meleg (alig langyos) viszont nincs nyomas benne
Attol felek nehogy hengerfejes legyen, habar lathato nyoma nincs (olaj a vizben, viz az olajban) de valahova eltunik a vizbol s fele hogy a kipufogon at tavozik...
Valakinek volt hasonlo problemaja? Vajon hol keressem a hibat? Nem szeretnem kicserelni a fel autot.