pomzi fórum hozzászólásai

pomzi Elküldve: 2014-09-25 08:23 Társalgó

hil írta:
pomzi írta:
Tano írta:
pomzi írta: Sziasztok!

Féknyerget szeretnék festeni, több autós festékboltot is felhívtam, de sehol nincs kimondott erre való festék. A kérdésem az lenne, hogy jó lesz-e ha sima autófestéket kevertetek hozzá, illetve a grafit színű e46 színkódját tudja-e valaki?

Köszi


A színkódodat megtalálod a motortérben a bal első tornyon a típusplaketten.
Mindenképp hőálló feltéket használj, mert a fék eléggé fel tud melegedni.


Köszi a választ, nem tudod kb hány fokig legyen hőàlló? A grafitszürke kódot azért kérdeztem mert kb ilyet szeretnek kevertetni, nem az én autóm ilyen szinű. Köszi

Szia!
Én egy éve (és más is) Hammerite festékkel festettem le, hibátlan.
hil



Sziasztok!

Köszi a válaszokat, meg a színkódokat is A hammerite nekem is megfordult a fejemben

pomzi Elküldve: 2014-09-24 17:37 Társalgó

Tano írta:
pomzi írta: Sziasztok!

Féknyerget szeretnék festeni, több autós festékboltot is felhívtam, de sehol nincs kimondott erre való festék. A kérdésem az lenne, hogy jó lesz-e ha sima autófestéket kevertetek hozzá, illetve a grafit színű e46 színkódját tudja-e valaki?

Köszi


A színkódodat megtalálod a motortérben a bal első tornyon a típusplaketten.
Mindenképp hőálló feltéket használj, mert a fék eléggé fel tud melegedni.


Köszi a választ, nem tudod kb hány fokig legyen hőàlló? A grafitszürke kódot azért kérdeztem mert kb ilyet szeretnek kevertetni, nem az én autóm ilyen szinű. Köszi

pomzi Elküldve: 2014-09-24 15:00 Társalgó

Sziasztok!

Féknyerget szeretnék festeni, több autós festékboltot is felhívtam, de sehol nincs kimondott erre való festék. A kérdésem az lenne, hogy jó lesz-e ha sima autófestéket kevertetek hozzá, illetve a grafit színű e46 színkódját tudja-e valaki?

Köszi

pomzi Elküldve: 2014-07-31 20:11 xenon próbléma.

solyom76 írta:
solyom76 írta: Szissztok.. elszalt a xenonom , valamiért el kezd villogni.. izzókat cseréltem, nem jött be akkor most a trafó lesz a ludas? Vannak trafók amik helyetesíthetik a gyárit vagy mindenképpen gyári kell?




Valaki?


Mindkettő villan egyszerre vagy csak az egyik oldalról van szó? Ha mindkettő egyszerre villan az lehet lámpamodul hiba is.

pomzi Elküldve: 2014-05-17 17:23 Multikormány beszerelése utólag...

Sziasztok!

Multikormány gombokat lehet valahogy javítani? Hangerő állításnál rádiócsatornát vált...

pomzi Elküldve: 2014-03-28 13:36 Kopogás hátulról.

laci320d írta: Üdv! Valakinek fáradt már el a hátsó lengés csillapító tetelyén a toronycsapágy? Illetve ha igen mi volt a jelenség? :


Benézett a lengéscsillapítóm a csomagtartóba

pomzi Elküldve: 2014-03-06 22:05 Valaki segítsen

[quote="Bero"]
anubisz írta:
Bero írta: Az A oszlop belső takarója sehogy nem jön le. Teljesen bemegy a műszerfalhoz a takaró,valaki tud segíteni? Köszi



YouTube videó

Így könnyebb lesz! Köszi


Szia!

Egyebkent kijon a tetokarpit anelkul h leszedned az A oszlop takarot, csak a gumit kell a tetejen lefejteni kicsit es kicsuszik belole.

A B oszloptakarot pedig alul erosen megranthatod, ketoldalt tartja ket patent.


pomzi Elküldve: 2014-02-28 13:23 Segítség!!!

anubisz írta:
szicsu írta: Üdv!
Azt tudja valaki,hogy a küszöbtakaró patentjeit hogyan lehet kivenni?
Mert megpróbáltam patentkiszedővel,de letörik mindnek a feje,és meg sem indul...
Illetve,hogy hol lehetne venni hozzá másikat?Ha jól számoltam a két oldalra 18db kellene.


http://www.patentdepo.hu/


Szia!
Én bárdinál rendeltem.

pomzi Elküldve: 2014-01-17 21:26 Külsõ tükörlap

Sziasztok!

Nem fűt a jobbos tükröm, cseréltem már tükörlapot, szval az kizárva, kérdésem az lenne, hogy ez diaggal nem be-ki kapcsolható dolog?

pomzi Elküldve: 2013-10-09 10:58 Társalgó

dbtibi írta:
pomzi írta: Sziasztok!

Megosztom a szombati "kalandomat" okulásképp veletek, a képet lent láthatjátok mi lett az autómból. A történet pedig, lakott területen kívül 50-60-nal haladó két kocsit előztem 90-100 körüli tempóval, mikor a hátsó kocsi mellett voltam elkezdett rámhúzódni, átjött a felezővonalon, és mivel nem akartam összetüközni lehúzódtam a padkára, ott a kavicson megindult a hátulja, már nem tudtam megfogni, majd jött egy pörgés egy árok, az árok végén betonfal onnan visszapattanva a levegőben egy pörgés és visszaestem az útra keresztben. Szerencsére kiszálltam egyben a kocsiból. A másik autó sofőrje természetesen tagadja, hogy ő bármit is csinált volna. Jött rendőr, mentő, ezt muszáj megemlítenem, mivel a kiérkező rendőr első kérdése a fenti repülés után, hogy elviteti az autót vagy vitessem én...!? (megint bizonyitottak a rend éber őrei) Közben bevittek a kórházba, majd következett a vallomástétel, ahol nem is érdekelte, hogy hogyan zajlott az eset az én szemszögemből, azt hajtogatta, hogy csak azt látom, hogy lekap az útról aztán megcsúszik és biztos gyorsan is ment, és különben is örüljek, hogy élek...
Így első körben én viszem a balhét, a tanulság pedig, hogy figyeljetek oda, ha autóba ültök, mert ha az a köcsög egy suzukisra húzza rá a kormányt amiben gyerekes család ül, annak nem ilyen vége lesz..



Sajnálom
Nem tudom hogy fogod tudni bizonyítani a dolgot, ha aki rádhúzta tagadja, addig nem tudom mit fogsz tudni tenni. Te még kintebb is húzódtál, hogy ne érjetek össze. Így - a rendőrség szemszögéből nézve - simán lehet hogy Te csak lesodródtál a padkára előzés közben.
Sajnos a BMW-sek megítélésén amúgy sem sok jót dob a média :
- aki BMW-s az állat
- állat módon vezet, és
- Ők okozzák a baleset nagy többségét (mert csak a BMW - mint márka - van megemlítve a balesetek alkalmával, bárki szerepelt még a balesetben egyébként).
Kalappal neked, remélem be tudod bizonyítani valahogy az igazad.
Örülök hogy nem esett bajod, az esetet sajnos a kocsid bánta ami egyben meg is védett.


Hát megkérdezte a rendőr, hogy miért mentem le az útról..
A megítéléssel kapcsolatban pedig pont ez volt az érzésem amit írtál, ráadásul fiatal is vagyok. Egyedül a mentősök voltak jófejek, mondták is, hogy jó, hogy ilyen autóban ültem.

pomzi Elküldve: 2013-10-09 08:43 Társalgó

Sziasztok!

Megosztom a szombati "kalandomat" okulásképp veletek, a képet lent láthatjátok mi lett az autómból. A történet pedig, lakott területen kívül 50-60-nal haladó két kocsit előztem 90-100 körüli tempóval, mikor a hátsó kocsi mellett voltam elkezdett rámhúzódni, átjött a felezővonalon, és mivel nem akartam összetüközni lehúzódtam a padkára, ott a kavicson megindult a hátulja, már nem tudtam megfogni, majd jött egy pörgés egy árok, az árok végén betonfal onnan visszapattanva a levegőben egy pörgés és visszaestem az útra keresztben. Szerencsére kiszálltam egyben a kocsiból. A másik autó sofőrje természetesen tagadja, hogy ő bármit is csinált volna. Jött rendőr, mentő, ezt muszáj megemlítenem, mivel a kiérkező rendőr első kérdése a fenti repülés után, hogy elviteti az autót vagy vitessem én...!? (megint bizonyitottak a rend éber őrei) Közben bevittek a kórházba, majd következett a vallomástétel, ahol nem is érdekelte, hogy hogyan zajlott az eset az én szemszögemből, azt hajtogatta, hogy csak azt látom, hogy lekap az útról aztán megcsúszik és biztos gyorsan is ment, és különben is örüljek, hogy élek...
Így első körben én viszem a balhét, a tanulság pedig, hogy figyeljetek oda, ha autóba ültök, mert ha az a köcsög egy suzukisra húzza rá a kormányt amiben gyerekes család ül, annak nem ilyen vége lesz..

pomzi Elküldve: 2013-08-07 12:53 Társalgó

dbtibi írta: Sziasztok !
Kellene egy kis segítség - szerintem nem vagyok egyedül a problémámmal - :
Gondolom én a hőség és a meleg hatására az A oszlopon lévő légzsák takarója elkezdett felválni és elég furcsán néz ki.
Mivel lehet ezt visszaragasztani úgy, hogy az anyagon se nagyon látszódjon, normális kinézete legyen, és ne váljon fel újra és újra ?!
Biztos "szervizelte" már ezt otthon valaki.
Egy kép segítségként ha valakinek nem lenne egyértelmű amit írtam - a kép nem tőlem származik - . A felső A oszlop takarón kezdett el felkunkorodni az anyag.



Szia!

Én ajánlom a Palmatexet, csak óvatosan kell használni. Mindkét ragasztandó felületet nagyon vékonyan bekened és miután megszáradt összenyomod és done

pomzi Elküldve: 2013-04-18 14:33 320d Motor

Tano írta:
Padre323i írta: Sziasztok!

20d 136LE.Indítás után 1-2 mp-ig ég az olajnyomáslámpa,"zörög" a motor amíg meg nem kapja az olajat.Ez hidegen,melegen ugyanaz,ugyanannyi idő kell neki,nem változik.Ugyanaz a jelenség,mint olajcserekor az első indítás.5W-40 BMW olaj,Mann szűrő,de csere előtt is ugyanez volt.
Van valami típusbetegség?


Szerintem az 1-2 mp még normálisnak számít. Mégiscsak fel kell épülnie annak a nyomásnak. Ha hosszabb, akkor az a korábbi tapasztalatok szerint vagy a szűrőház alján lévő szelep, vagy a szivíttyú hibáját jelenti.
E kapcsán kérdezném én is, hogy lehet külön kapni azt a szelepet? Mert én az ETK-ban nem találtam meg.


Én úgy tudom nem lehet, csak házzal együtt

pomzi Elküldve: 2013-03-23 20:49 Turbo-intercooler-kipufogó-chip

valter320d írta: Lesz ilyen hangja a kocsinak ha kiiktatom a középső dobot,és lesz valami változás csk kérdezem?


Nem lesz ilyen hangja

pomzi Elküldve: 2013-02-12 21:33 Társalgó

ateszka86 írta: sziasztok! Kb harmadjára megkérdezem, hátah most több sikerrel járok azt a műanyag lábtartót h tudom kivenni h megragasszam?


Szia
Kiveszed egy csillagcsavarhúzó segítségével a motorháztető nyitót és szerintem ki is jön, de ha elkezded bontani egyértelmű, hogy mit hogy kell