silver_e46 fórum hozzászólásai
« előző1234567következő »

silver_e46 Elküldve: 2007-03-14 13:50 BMW Sauber F1

BMW Sauber F1 Team

A csapatról talán az egyik pilóta, Robert Kubica alkotta a legfrappánsabb véleményt, amikor azt mondta: "Ha megy az autó, akkor gyors." A lengyel valóban nagyon elkapta a lényeget, hiszen a felkészülési idõszak egyik legkellemesebb meglepetését a BMW okozta remek idõeredményeivel. A tesztek utolsó állomásán, Bahreinben azonban a megbízhatóság már hagyott némi kívánnivalót maga után, az F1.07-es modell nemegyszer megadta magát.

A BMW tavaly tudta le elsõ önálló évét, ami remekül sikerült, de a hároméves terv záró szakaszában, 2008-ban már az elsõ futamgyõzelmet is be kell húznia a pilótáknak. Ehhez pedig az kell, hogy a Nick Heidfeld-Robert Kubica duó idén rendszeresen a pontszerzõ, sõt a dobogós helyek környékén autózzon. A páros egyébként remekül kiegészíti egymást, hiszen már az elõzõ évben is láthattuk, hogy Kubica remek pilóta, és jobb teljesítményre sarkallja Heidfeldet is. Az egészséges rivalizálás idén is folytatódhat, ráadásul egyikõjük sem kényelmesedhet el, hiszen a roppant fiatal, ám annál tehetségesebb Sebastian Vettel bármikor beugrásra kész.

Ha a mérnökök kijavítják azokat a hibákat, amelyek Bahreinben leálláshoz vezettek, akkor a csapat felzárkózhat közvetlenül az élmezõny mögé, és szerencsés esetben akár már 2007-ben megszerezheti elsõ futamgyõzelmét. A tavaly még Michelin gumikat használó gárda zökkenõmentesen állt át a Bridgestone termékeire, aminek fõként az elsõ néhány futamon vehetik hasznát Heidfeldék, hiszen nem mindenkinek ment ez ilyen egyszerûen. A tavalyi tanulóévet két dobogós hellyel az ötödik helyen zárta a csapat, a téli eredmények alapján idén ennél még elõrébb kerülhet, és elõrébb is vágyik a BMW.



Elõny
+ csúcstechnológiás szélcsatorna

+ egészséges rivalizálás a pilóták közt

Hátrány


- gyenge erõforrás

- megbízhatatlan technika

silver_e46 Elküldve: 2007-03-14 09:05 Business rádió kérdés

Petike írta: ....a kikapcsológombbal , engem is kurvára idegesít, hogy nincs pause..

p.


miért kell pause? onnan indul tovább az mp3, ahol kikapcsoltad a rádiót.

Hogy lehet az elõre ill. hátra keresést gyorsítani? Nagyon lassan keres.
3 perc telik el, mire egy 70 perces mixlemez közepére akarok menni...

silver_e46 Elküldve: 2007-03-08 12:01 Tempomat - utólag?

Sziasztok,

sima háromküllõs kormányhoz szeretnék multifunkciós gombsort. (2002. 316i facelift)

Olvasgattam a hozzászólásokat, de nem nagyon állt össze a kép...

Ha megveszem a gombsort és a kábelt, akkor lesz tempomat + kormányról vezérelhetõ rádió? (most nincs benne tempomat)

Milyen áron szerezhetõk be a szükséges alkatrészek?

Köszi a válaszokat.

silver_e46 Elküldve: 2007-03-08 08:41 BMW Sauber F1

Az idei évadban remélem Heidfeld vagy Kubica megveri a mezõnyt.

A teszteken nagyon jól teljesít a BMW.

http://index.hu/sport/forma1/nhbah0223/

Ki mit vár az elkövetkezõ idénytõl??

silver_e46 Elküldve: 2007-03-08 08:06 E46 Óra

rhantos írta:
collins írta: értem.. tehát akkor nem lehet olyat, hogy egyikben látom az abszolut átlagot (utolso nullázásátol számitva) ill. a pillanatnyit?

Köszi!


Pillanatnyit csak a titkos menüben látod, azt meg macerás mindig elõhívogatni


vagy a pillanatnyi fogyasztás analóg mutatója jelzi

silver_e46 Elküldve: 2006-12-22 08:05 Kilóméteróra probléma

"egy olyan hardver elem, ami kívülrõl szemléli a vezérlõegységben a program futását, és ha az valahol mégis elakadna, végsõ megoldásként reseteli (újraindítja) a vezérlõt. Menet közben ebbõl legföljebb nagyon rövid rángatás, esetleg a mûszerfalon a mutatók pillanatnyi lekókadása vehetõ észre: a vezérlõ ugyanis 0,4 másodperc alatt (!) újrabootol, és ott folytatja a befecskendezést, ahol abbahagyta."

Szerintem ez lehet a kihagyás oka nálam. Tehát vagy új relé és/vagy szofterfrissítés kellene. A hardver elem a relé lehet?? Hol található, tudja valaki?

silver_e46 Elküldve: 2006-12-15 14:56 Kilóméteróra probléma

silver_e46 írta:


Mostanában egy elektronikai hibára lettem figyelmes:
menet közben a kilómétermutató és fordulatszámmérõ "bebolondul", leesik nullára, (ilyenkor a motor is pár pillanatra kihagy) és egy pár másodperc kihagyás után a mutató fokozatosan visszaáll és újra a valós sebességet és fordulatszámot mutatja. Nyáron nem nagyon produkálta, inkább hûvösebb-nedvesebb idõben csinálja ritkán, alkalmanként.



DME computer (Digital Motor Electric) reléje hol található?

silver_e46 Elküldve: 2006-12-15 13:06 Kilóméteróra probléma

brazil_8 írta:
silver_e46 írta:

A másik problémám, hogy a jobb hátsó izzó hibáját jelzõ ikon a mûszerfalon kigyullad, egy idõ múlva pedig elalszik...

Hátha valakinek van ötlete, hogy mi okozza a fentieket.

Köszi a válaszokat elõre is.


Nekem is volt ilyen csak a bal elsõvel. És azt nem csinálja, hogy ilyenkor indexelésnél teljesen más ütemben villog az index? Mert nekem ezt is csinálta.
Egyébként VSZ csak egy kis kontakt hiba van. Én kiszedtem az izzót, megtörölgettem, a foglaltot befújtam kontakt sprayvel és azóta tökéletes.


A index normálisan funkcionál. Szerintem is kontakthiba miatt lehet, majd megnézem.

silver_e46 Elküldve: 2006-12-14 14:57 Kilóméteróra probléma

Eapa írta: A DME ( komputer) reléjét cseréld ki.


OK, de több ilyen reléje is van a DME-nek. (fuel pump, ignition)

Melyiket (cikkszám esetleg) pontosan és mennyibe kerül kb.?

silver_e46 Elküldve: 2006-12-14 10:04 Kilóméteróra probléma

Sziasztok,

2002-es e46-os boldog tulajdonosa vagyok.

Mostanában egy elektronikai hibára lettem figyelmes:
menet közben a kilómétermutató és fordulatszámmérõ "bebolondul", leesik nullára, (ilyenkor a motor is pár pillanatra kihagy) és egy pár másodperc kihagyás után a mutató fokozatosan visszaáll és újra a valós sebességet és fordulatszámot mutatja. Nyáron nem nagyon produkálta, inkább hûvösebb-nedvesebb idõben csinálja ritkán, alkalmanként.

A másik problémám, hogy a jobb hátsó izzó hibáját jelzõ ikon a mûszerfalon kigyullad, egy idõ múlva pedig elalszik...

Hátha valakinek van ötlete, hogy mi okozza a fentieket.

Köszi a válaszokat elõre is.
« előző1234567következő »