spree fórum hozzászólásai
« előző12következő »

spree Elküldve: 2011-06-09 17:55 Hibakód



Persze, hogy segítettél, legalább közelebb kerültem a problémához.
Én is valami ilyesmire gondoltam, itt lesz a gáz valszeg.

Szóval, köszönöm szépen!!





wizzaerr írta: http://www.xdrivers.co.uk/foru...p;start=15

szerintük MAF szenzor hiba. A füst és az erőtlenség is arra utal ha jól tudom... szóval nézz körül a légtömegmérő topicban, valószínűleg az lesz a hiba.

üdv


wizzaerr írta: P3264-Powertrain
http://www.bimmerforums.co.uk/...ht-t74300/
...itt azt írják, hogy csinálj / csináltass kódolvasást bmw specifikus progival (inpa /bmwscanner/stb) mert a p3264 egy általános hibakód amiből nem lehet rájönni, hogy mi okozza a problémát.

nem tudom segítettem-e

spree írta: Sziasztok!

Az alább körülírt problémámban kérném szíves segítségeteket:

Utóbbi 2 alkalommal a jó "Magyar" MOL-nál tankoltam a gépbe.
7-800 km után elkezdett az autó szürkésfekete, gyorsításnál korom fekete füstöt okádni, illetve a gyorsítással is valami gondok vannak, nem húz úgy mint eddig.
Közben többször felgyúlladt majd újraindításkor kialudt a sárga motorlámpa is.
Voltam egy hibakód olvasáson a hiba oka viszont rejtély a szerelő előtt sajna.

Szóval, ha valaki esetleg meg tudná mondani mit jelent ez a hibakód közelebb kerülnék a gond leküzdéséhez, bizonyára a füstöléssel, erőveszteséggel összefüggésben lesz valami.

Hibakód: p3264

Ha valakinek volt már hasonló, vagy hibakód guru kérem írja meg mi a stájsz?!

Előre is nagyon köszi....






spree Elküldve: 2011-06-08 17:51 Hibakód

Sziasztok!

Az alább körülírt problémámban kérném szíves segítségeteket:

Utóbbi 2 alkalommal a jó "Magyar" MOL-nál tankoltam a gépbe.
7-800 km után elkezdett az autó szürkésfekete, gyorsításnál korom fekete füstöt okádni, illetve a gyorsítással is valami gondok vannak, nem húz úgy mint eddig.
Közben többször felgyúlladt majd újraindításkor kialudt a sárga motorlámpa is.
Voltam egy hibakód olvasáson a hiba oka viszont rejtély a szerelő előtt sajna.

Szóval, ha valaki esetleg meg tudná mondani mit jelent ez a hibakód közelebb kerülnék a gond leküzdéséhez, bizonyára a füstöléssel, erőveszteséggel összefüggésben lesz valami.

Hibakód: p3264

Ha valakinek volt már hasonló, vagy hibakód guru kérem írja meg mi a stájsz?!

Előre is nagyon köszi....

spree Elküldve: 2011-03-24 19:36 Autóvásárlás

balesz írta: hmm elég érdekes



Nyilván csak kireppentette a szél menet közben valahol és nem találja.
Amúgy ha frankó még meg is ér ennyit némi alkuval, persze ha a sok hasznos cucc még benne van illetve az jó is. Pl. motor, váltó egyebek amik százezres tételek bontóban amúgy is, nem beszélve a kasztni elemeiről, amit felhasználhatsz bármikor bármire, ha érted mire gondolok?!

spree Elküldve: 2011-03-24 19:30 kettõstömegü lendkerék

cytromayl írta: Sziasztok!

BMW 320d Touring-om van. 2002 110kw E46
Olajcserés volt ma az autó és mondtam a szerelőnek mintha valami zörögne amikor megállítom talán a kipufogó? NEM!!!
Kettős tömegű lendkerék!
Azt mondta, használjam nyugodtan...
Kérdem én,ha nagy a rezonancia akkor gondolom előbb vagy utóbb az elromlik. és akkor mi van? azt nem kellene megvárni szerintem.
A kérdésem az lenne, ehhez a típushoz Kettős tömegű lendkereket, mennyiért lehet szerezni és mennyiért szerelik azt be?
Ha valakinek van infója az jelezze nekem, előre is köszi!



Szia!
Jó dolog ez a kéttömegű, főleg ha cserélni kell.
Én találtam 70.000.-ért ez LUK.
Találtam 115.000.-ért ez is LUK.
Találtam 128.000.- ez is LUK.
Lehet venni persze sokkal drággábban is (akár 270.000.- gyári) de szerintem itt a lényegi kérdés az, hogy meddig akarod megtartani az autót, mert ha az átlag 4-5 évet, 100-130 e. kilométer futást veszed alapul arra semmi értelme (SZERINTEM) megvenni a rohadt drága alkatrészt, annyit, jópár tízezer kilométert elmegy az utángyártott de jó minőségű cucc is.
Nem mellékes, hogy a kéttömegű csere alkalmával preventíve illdomos kuplungozni is komplett, az is kb. hasonló árfekvésben mozog szettben.
Én legalábbis biztos azt is cserélem ha eljön valamelyiknek az ideje.
Munkadíj vonatkozásában alsó hangon is számíts egy min. 20-25 ropira még ha nem is szakműhelybe viszed, mert ez azért nem egy pollenszűrő csere téma.
Van itt az oldalon jópár alkatrész kereskedő korrekt márkatárs akik vágják a témát cakk-pakk, ezért nézd el nekem, hogy nem én ajánlgatok helyeket ahol be tudod szerezni a dolgokat, nem szeretnék senkit magamra haragítani emiatt.

U.I. ha valaki minden áron jóval olcsóbb árfekvésű egytömegű szettet akar rádtukmálni, azt hajtsd el messzire mert az gány. Egyébként sajna van rá mód berakni azt is, de ez kb. olyan mintha a gyárilag xenon lámpád helyére petróleumlámpát raknál óccsóért, hiszen az is világít.

Sok sikert!

spree Elküldve: 2011-03-24 14:39 Autóvásárlás

Bero írta:
Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: Sziasztok!

Mit gondoltok erről?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...io-4247398

Reális lehet? Komolyan érdekelne egy keveset futott 320D, de félek, hogy ebben sem 36k km van. Ebben az esetben viszont nem éri meg az árát...

Van valami ötletetek hogy hogyan lehet kideríteni? Hivatalos BMW partner adja el.


"Magyar Alció!!!"

asszem ez a mondat mindent elárul... akciós a km benne, legalább az eredetihez képest 75%-kal kevesebb, tehát 120-150 igen van benne



Amúgy 100-130k km-es 320D-vel még nem lehet sok gond, remélem. Ha a hahuról veszek, akkor csak ilyenek jönnek számításba. Márpedig beleszerettem, és nem nagyon mondok le róla. Max 4,5-5 milláig tudok elmenni, ha van ajánlatotok, szóljatok!


Szerintem ez az autó amit kinéztél,elég felejtős! Ha már a kilóméter órát ennyire pofátlanul visszatekerték ki tudja még mit sumákoltak el rajta.. Nekem nagyon gyanús! Nézzél szerintem másik ilyen típust vagy az E46ból a legfiatalabb modell 320D-t! Szerintem azok is nagyon jók! sőt..



Már meg ne haragudj, de te mennyire tartod reálisnak az évi 7.386 kilométer futást?
Inrteleváns, de én nem megyek túlzottan sokat, és a 4,5 hónapja vett autóval mentem 6.500-at.
Háát, én nem gondolnám, hogy ez frankó.
Ezen kívül pedig az évjárat tekintetében ez az autó amúgy "normál" futásteljesítménnyel, itthon vagy kintről hozva mindegy is, de megáll kb. 3,7 - 4,0 millánál.

Sok sikert a vásárláshoz amúgy!!

spree Elküldve: 2011-03-19 18:11 Felni csere

Hori írta:
spree írta: Sziasztok!

Lenne egy amatőr kérdésem.
15 collos gyári BMW alufelni 47-es ET-vel felmegy-e az én autómra vajon?
Olvastam, hogy e46 316 i, 318 i-re biztos jó, de gyanítom meg hallottam is, hogy azokon kisebbek a féktárcsák is.
Az enyémen elöl 300 mm-esek.
Van zsír új Michelin 195/65 15"-os téligumim, eladni sajnálom, illetve télen jobb lenne keskenyebb illetve "ballonosabb" gumikkal szaladgálni, legalább ezen időszakban nem annyira gyilkolom a futóművet sem.
Amúgy a felni teljesen hibátlan amit néztem amellett, hogy viszonylag még szép is meg olcsó.
A jelenlegi fekete 16"-os lemezfelniktől valamivel azért jobban mutatna.
Számomra mondjuk a praktikum már előnyt élvez az esztétikummal szemben, aki Pesten sokat jár az bizonyára osztozik a vélemnényemben.
Ezzel nem nézne ki nagyon rosszul.
Váltóméretre is jó lennék a gumikkal 205/55 16" vagy 225/45 17" az asszem ugyanekkora átmérőre.

Előre is köszi a válaszokat...






15" nem megy fel a faceliftes 20d-re



O.K, ha nem hát nem..
Akkor ezt a tervet bebuktam, azért köszönöm az egyértelmű választ!

spree Elküldve: 2011-03-19 15:33 Felni csere

Sziasztok!

Lenne egy amatőr kérdésem.
15 collos gyári BMW alufelni 47-es ET-vel felmegy-e az én autómra vajon?
Olvastam, hogy e46 316 i, 318 i-re biztos jó, de gyanítom meg hallottam is, hogy azokon kisebbek a féktárcsák is.
Az enyémen elöl 300 mm-esek.
Van zsír új Michelin 195/65 15"-os téligumim, eladni sajnálom, illetve télen jobb lenne keskenyebb illetve "ballonosabb" gumikkal szaladgálni, legalább ezen időszakban nem annyira gyilkolom a futóművet sem.
Amúgy a felni teljesen hibátlan amit néztem amellett, hogy viszonylag még szép is meg olcsó.
A jelenlegi fekete 16"-os lemezfelniktől valamivel azért jobban mutatna.
Számomra mondjuk a praktikum már előnyt élvez az esztétikummal szemben, aki Pesten sokat jár az bizonyára osztozik a vélemnényemben.
Ezzel nem nézne ki nagyon rosszul.
Váltóméretre is jó lennék a gumikkal 205/55 16" vagy 225/45 17" az asszem ugyanekkora átmérőre.

Előre is köszi a válaszokat...

spree Elküldve: 2011-03-16 09:32 Autóvásárlás

spree írta:
bagamery írta:
tschikosch írta:
bagamery írta:
tschikosch írta:
bagamery írta:
Bero írta:
bagamery írta: szuper, nagyon köszi, a gyors választ pedig kiemelten

Egy tesztben olvastam, hogy az 1-esbe nem fér be, tehát emiatt volt a félelmem. de megnyugodtam, akkor a 3er lesz a nyertes

Bero írta:
bagamery írta: sziasztok!

Most először járok itt. Szóval, a páromnak vásárolni szeretnék egy E46-os (320d) BMW-t. Mivel nem bírja elviselni a kombikat (az enyémmel sincs megbarátkozva), így csak sedan jöhet számításba. A közeljövőben lesz az esküvőnk, és hamarosan gyerkőcöt is szeretnénk, tehát a kérdésem is ide vonatkozik: be lehet-e szuszakolni az E46 sedan csomagtartójába egy átlagos babakocsit? Remélem igen, mert nem szívesen mondanék le erről a típusról csak emiatt

előre is köszi a válaszokat!


Hali! Nekem ugyan nincs gyerekem még (szerencsére ),de nővéremnek van már kettő is és engem szokott néha megkérni,hogy vigyem őket ide-oda stb.. Befér a babakocsi lazán, Nővéremnek ráadásul valami izom nagy hiper-szuper modern csodája van (nem tudom mi értelme ) és az is befért! Tehát a válasz: Igen!




Nagyon szívesen! Majd,ha meglesz a verda feldobhatsz pár képet róla


mindenképpen! egyébként van tipp, hogy mire kell különösen figyelni vásárláskor? 320d, 6 sebességes kézi váltóval (161 Le), széria utolsó darabok közül való a kiszemelt példány.


Nem 150 LE?



nem. a 20d volt 136 LE (98-tól), 150 Le (2001-től) és 161 Le (2004-től) teljesítménnyel (a 161-esből már alig-alig készült, nagyon a legvége volt).


Értem.Esetleg nem tudnád belinkelni ide a kiszemelt autót?


nem, mert nincs fent interneten. de ma-holnap megyek a sráchoz, és kattintok majd néhány fotót róla, azokat majd feltöltöm!



Nem akarlak elkeseríteni, de szerintem nem csak én vagyok aki nem hallott még a 161 le-s e46 20d motorváltozatról, emiatt gyanítom, hogy ilyen nincs is.
Az e90/91-es utódnál is teljesen más teljesítmények vannak.(163, 177, 184 le) de meglehet, hogy én vagyok alulinformált.

http://www.bmwinfo.com/23480.html

Mindenesetre a vásárlás előtt ennek kérdezz utána,lehet, hogy cippelve van és amiatt annyi a ló. (bár azzal együtt meg ez kevés lenne)
Nemtom, sok sikert hozzá!


Akarom mondani chippelve...





spree Elküldve: 2011-03-16 09:30 Autóvásárlás

bagamery írta:
tschikosch írta:
bagamery írta:
tschikosch írta:
bagamery írta:
Bero írta:
bagamery írta: szuper, nagyon köszi, a gyors választ pedig kiemelten

Egy tesztben olvastam, hogy az 1-esbe nem fér be, tehát emiatt volt a félelmem. de megnyugodtam, akkor a 3er lesz a nyertes

Bero írta:
bagamery írta: sziasztok!

Most először járok itt. Szóval, a páromnak vásárolni szeretnék egy E46-os (320d) BMW-t. Mivel nem bírja elviselni a kombikat (az enyémmel sincs megbarátkozva), így csak sedan jöhet számításba. A közeljövőben lesz az esküvőnk, és hamarosan gyerkőcöt is szeretnénk, tehát a kérdésem is ide vonatkozik: be lehet-e szuszakolni az E46 sedan csomagtartójába egy átlagos babakocsit? Remélem igen, mert nem szívesen mondanék le erről a típusról csak emiatt

előre is köszi a válaszokat!


Hali! Nekem ugyan nincs gyerekem még (szerencsére ),de nővéremnek van már kettő is és engem szokott néha megkérni,hogy vigyem őket ide-oda stb.. Befér a babakocsi lazán, Nővéremnek ráadásul valami izom nagy hiper-szuper modern csodája van (nem tudom mi értelme ) és az is befért! Tehát a válasz: Igen!




Nagyon szívesen! Majd,ha meglesz a verda feldobhatsz pár képet róla


mindenképpen! egyébként van tipp, hogy mire kell különösen figyelni vásárláskor? 320d, 6 sebességes kézi váltóval (161 Le), széria utolsó darabok közül való a kiszemelt példány.


Nem 150 LE?



nem. a 20d volt 136 LE (98-tól), 150 Le (2001-től) és 161 Le (2004-től) teljesítménnyel (a 161-esből már alig-alig készült, nagyon a legvége volt).


Értem.Esetleg nem tudnád belinkelni ide a kiszemelt autót?


nem, mert nincs fent interneten. de ma-holnap megyek a sráchoz, és kattintok majd néhány fotót róla, azokat majd feltöltöm!



Nem akarlak elkeseríteni, de szerintem nem csak én vagyok aki nem hallott még a 161 le-s e46 20d motorváltozatról, emiatt gyanítom, hogy ilyen nincs is.
Az e90/91-es utódnál is teljesen más teljesítmények vannak.(163, 177, 184 le) de meglehet, hogy én vagyok alulinformált.

http://www.bmwinfo.com/23480.html

Mindenesetre a vásárlás előtt ennek kérdezz utána,lehet, hogy cippelve van és amiatt annyi a ló. (bár azzal együtt meg ez kevés lenne)
Nemtom, sok sikert hozzá!



spree Elküldve: 2011-02-28 08:10 Idegesítõ nyikorgások az autóból.

tschikosch írta: Sziasztok!

Azt a bizonyos Carbaflo nevű anyagot használta már valaki ablaknyikorgás ellen?
Ér valamit?
Honnan lehet rendelni?


Szia!

Az autóm pont ugyanolyan mint a tiéd, bár ebben a témában ez inreleváns.
Nem kell ezt az ablakrecsegést annyira túlspirázni.
Nekem is recsegett mint állat, sokszor akartam miatta kiverni az üvegeket is mérgemben.
Akárhová fel-le huzigáltam egy kis idő múlva újra elkezdte.
A megoldás egyszerű: WD 40 spray vastagon, mindenhová de leginkább az ajtó tetején lévő műanyag borítás és a gumikéder közé kell adni neki, jól befolyatni.
Felhúzott állapotban ugyanis az üveg itt feszít valamit és az recseg, kotajol.
Jómagam az ajtókereten az ablaküveggel érintkező részt is befújtam, lehet azt okosan is, nem kell, hogy tocsogjon az olajban meg az üveg is tiszta gány legyen.
Nekem segített, halálos csend van azóta, a legnagyobb hidegben sem recseg, többször mostam is már.

Remélem segítettem, sok sikert.

spree Elküldve: 2011-02-21 21:08 Szívócsonk-pillangószelep

BarG írta: Ezaz Emberek!
Szavazzunk! Arról, hogy leszakad-e a pillangó vagy sem. Én annak a pártján vagyok, hogy soha-senkinek se fog leszakadni. Eddig se szakadt le senkinek, csak egy nagy hoax az egész, hogy néha motorokat kell ezért cserélni, jobb esetben felújítani. A rémhírterjesztők ideje lejárt! Ahogy most szavazunk, a motorok ahhoz fogják tartani magukat, különben lesz nekik nemulass!



Így is van ez kérem szépen!

Szerintem is sokkal jobb, ha gyár által kitartott, sok idióta semmirekellő kubikus mérnök rengeteg kétes agyszüleményét, esetleges direkt rosszra törekvő újításait, népszívató találmányait, fejlesztéseit mind-mind kivesszük vezényszóra az autóinkból!
Pillangószelepek, EGR szelepek, részecskeszűrők, katalizátorok, kartergázszűrők???
Mííík ezek, minek ezek oda?? Régen sem voltak! Oszt ment a kocsi...
Sok felesleges, elromló szar!
Én elgondolkodom sokat, hogy esetleg kivegyem-e a hajtókarokat meg a dugókat, nehogymá egyszer azok is megálljanak.
Legtöbb bosszúságot a beszívott levegő hőmérséklet érzékelő okozza, ki...szom!!
Idegesít, hogy sokan írnak róla itt-ott rosszakat, nehogymá majd nálam egyszer elromoljon.
Ja, nem is beszélve a kettőstömegű lendkerekekről, meg a légtömegmérőkről.
Ennyi szart...
Dobáljunk ki mindent, nehogy egyszer esetleg valami KOPÓALKATRÉSZ elkopjon és cserélni kelljen.

Remélem senkit nem sértettem meg, de emberek!
Lássuk be, ez a sok dolog amit sokat ki akarnak venni, le akarnak dugózni, ki akarnak szoftveresen ölni, az mind-mind nem véletlenül vannak ott, valami szerepük nyilván van.
Akinek autója van annak érdemes tudni, hogy bizonyos idő és kilométerfutás után lesznek dolgok amiket ki KELL cserélni.
Biztos!
Akinek nincs kedve-pénze ezekre áldozni az meg véleményem szerint vegyen biciklit, bár azzal is sok baj lehet.
Suzukival jártam régen 7 éven át, mindig, mindenhova.
1 pár féktárcsa garnitúrán kívül én semmit nem költöttem rá 175.000 km-en át.
Csak hát... Az nem ilyen volt na. Valamit valamiért elvén, talán ez így logikus is.
Több kényelmi, biztonsági, és egyéb technikai felszerelés = több alkatrész, több hibaforrás, több pénz.
Ennyi, bár ez bizonyára mindenki előtt ismert tény.

Ne szedjük már szét autóinkat, jóóvan az úgy, ha meg elromlik meg kell csináltatni.

Még 1x senki ne vegye soraimat senki magára, de ezt már előbb is meg akartam írni, az előttem szóló poénját (nagyon jó) pedig kicsit továbbgondoltam.

További sok szerencsét a gépekhez, asszem legtöbben napjainkban csak abban bízhatunk.

spree Elküldve: 2011-02-18 21:14 manuális váltó

Hello mindenki!

Hosszas gondolkodás után vettem a gépbe egy új sebváltó gombot, a régi már elég gáz.
Szóval most van a baj, mert a sokak által leírt módon (csak egyszerűen felfelé lehúzni) nekem sehogy sem akar még csak megmozdulni sem.
A szemem kijön az erőlködéstől, attól félek lassan felhúzom az egész váltóházat kardánostól diffistől a lyukon, a sérvem kiújul de ez akkor sem jön le.
Valóban nincs semmilyen pl. évjárattól függő trükkje ennek?
Nem kell semerre tekerni, vagy esetleg a tetején a kupak alatt csavaros?
Nem akarom szétbarmolni a váltókulisszát meg a mechanikát még jobban, így sem tökéletes sajnos olajcsere után a váltóm, nem akarok még plusz törni vagy feszíteni valamit.
Plííz adjatok tanácsot vagy aki biztosan meri állítani, hogy ez csak ilyen nehezen jön le, de lejön simán felfelé húzva, vagy járt ugyanígy mert csinálta, kérem írja meg, én akkor bátran ráfogok keményen oszt leszakítom a f...ba..

Köszi előre is....

spree Elküldve: 2011-02-16 17:19 lámpa

Dog írta:
spree írta:
Sziasztok!

Megint csak nem találtam a megfelelő topic-ot a gondomra, ezért ide írom.
Szóval az autómban gyárilag önbeállítós xenon első lámpa van, és úgy tudom ezért nincs belül állítási lehetőség a lámpakapcsolónál.
A műszerfal fényerősség állító tekerentyű mellett viszont van egy sárgás led-féleség gyárilag.
Na az mikor ég vagy villog, vagy mi az egyáltalán?
Köszi...


Automata fényerösség mérő a müszerfalvilágitást állitja ki tudod probálni ha nappal letakarod vagy ha este rávilágitasz változik a fényerő.



Aztazannyátnekiii..
Hát erre ha megölnének miatta akkor sem gondoltam volna, bár kicsit beszédes, hogy pont a fényerő állító tekerő mellett van. )))
Ha ez tényleg így van akkor nagyon zsír, mindjárt ki is próbálom.
Köszi szépen!

spree Elküldve: 2011-02-16 13:25 lámpa


Sziasztok!

Megint csak nem találtam a megfelelő topic-ot a gondomra, ezért ide írom.
Szóval az autómban gyárilag önbeállítós xenon első lámpa van, és úgy tudom ezért nincs belül állítási lehetőség a lámpakapcsolónál.
A műszerfal fényerősség állító tekerentyű mellett viszont van egy sárgás led-féleség gyárilag.
Na az mikor ég vagy villog, vagy mi az egyáltalán?
Köszi...

spree Elküldve: 2011-02-14 18:40 BMW gyerekülés

hancurozo írta:
spree írta: Sziasztok!

Remélem senkit sem sértek meg, hogy ide írtam a kérdésem, de a témához ezt a környezetet találtam a legmegfelelőbbnek.
Szóval a touring hátsó üléseinek támláján hátul van 1-1 műanyag sín vagy valami olyasmi.
Na az mi az a mi az?
Talán ledöntött állapotban a kiszerelt rolót oda tudom bepasszintani valahogy?
Illetve az ülőlapokat nem lehet vagy csak én nem tudom előrebillenteni, hogy síkban legyen az egész csomagtér olyankor?
Kíváncsi lennék ezekre mielőtt széttörök vagy tépek valamit?!
Előre is köszi és bocs a sötétségemért.....



Oda tudod oldalról becsúsztatni a rolót, sőt a "kutyahálót" ebben az esetben fel tudod húzni a "majrévashoz", hogy a csomagok ne a nyakadba potyogjanak.
Az ülőlapokat nem tudod előrebillenteni, csak a háttámlát de nekem így is sík a csomagtér.


Ahaaa...
Hát köszi, sokkal okosabb lettem.
Amúgy a síkságról csak annyit, hogy van benne azért némi emelkedés, teljesen sík felületet én nem tudok csinélni a ledöntött üléstámlákkal.
Jó ez így is, köszi a választ..
« előző12következő »