szabomate fórum hozzászólásai

szabomate Elküldve: 2014-01-29 12:50 Egyenetlen alapjárat

kalmaristi írta:
szabomate írta: Üdv!

Olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy adott egy 1.8-as benzines motor és a következő problémákat produkálja: Olvastam sok hozzászólást az alapjárat ingadozással kapcsolatban de eddig egyik sem volt hasonló az enyémhez. Beindítást követően gyönyörű szépen jár fix 750-800 között viszont mikor megyek vele városban/országúton és kinyomom a kuplungot a fordulatszám először olyan 1050-nél picit megáll, majd tovább esik 500 köré ahol elkezd rázkódni és ott szépen ugrál, majd visszaáll rendes alapjárati fordulatra. Ezt hidegen és melegen is ugyanúgy produkálja. Az alapjárat szabályzó motor lehet a ludas, vagy esetleg a légtömegmérő ?? Egyébként szépen gyorsul és nem rángat, a fogyasztás is rendben van. Előre is köszönöm a válaszokat

Ha tudod vidd el diagnosztikára nekem is hasonlókat produkált főtengely jeladó volt a ludas
Ha az lenne a baj ERA-t ne rakjatok bele nekem 2 hétig birta


Most jött nemrég szerelőtől, 0 hibával (állítólag...), de lehet hogy megtaláltam a problémát. Megfigyeltem, hogy irdatlan hang jön hátulról a tank nyílás alól, valószínűleg a nagynyomású üzemanyag szivattyú gyengélkedik. Olvastam, hogy szeret behalni, bár nem tudom ez hogy befolyásolhatja az üzemanyag ellátást és az alapjáratot mikor menni megy mint a meszes, nem rángat és a fogyasztás is 7,2-7,6 körül van.

szabomate Elküldve: 2014-01-27 22:33 Egyenetlen alapjárat

Üdv!

Olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy adott egy 1.8-as benzines motor és a következő problémákat produkálja: Olvastam sok hozzászólást az alapjárat ingadozással kapcsolatban de eddig egyik sem volt hasonló az enyémhez. Beindítást követően gyönyörű szépen jár fix 750-800 között viszont mikor megyek vele városban/országúton és kinyomom a kuplungot a fordulatszám először olyan 1050-nél picit megáll, majd tovább esik 500 köré ahol elkezd rázkódni és ott szépen ugrál, majd visszaáll rendes alapjárati fordulatra. Ezt hidegen és melegen is ugyanúgy produkálja. Az alapjárat szabályzó motor lehet a ludas, vagy esetleg a légtömegmérő ?? Egyébként szépen gyorsul és nem rángat, a fogyasztás is rendben van. Előre is köszönöm a válaszokat

szabomate Elküldve: 2013-12-04 21:11 kopogó/kattogó hang

bmw320d4 írta:
anubisz írta:
szabomate írta: Olvasgatom már egy ideje a fórumot, hozzászólásokat, de sehol nem bukkantam még rá olyan problémára ami nálam jelentkezett...
Egy 1999-es 11. havi E46-os 318-asról lenne szó. Az autót nemrég vettük, Olaszországból behozott gyönyörű állapotban. Ki is próbáltuk a helyszínen, beindítottuk gyönyörűen duruzsolt, tettünk vele egy kört és nyugtáztuk, hogy valóban nincs vele semmi baj. Apróbb hibáktól eltekintve műszakilag valóban tökéletes volt...egészen addig amíg itthon, ki nem próbáltuk. Az első probléma: miután elérte az üzemi hőmérsékletet elkezdett hangosan nyikorogni, ezt betudtuk az elöregedett szíjaknak. Leálltunk a ház elé és járattuk még egy kicsit és lám... a vízhőfok az egekben. Következőnap szerelő majd egy sor csereérett alkatrész (szíjak, görgők, vízpumpa, termosztát). Ezzel meg is oldódott a vizes téma, de a nyikorgás tovább folytatódott. Szerelő állítása szerint a motor és a váltó körül jön a hang, minden más lehetőség kizárva. Most értetlenül áll ő is a probléma előtt. Arra kérnék valakit, ha esetleg találkozott már hasonló problémával, azt megköszönném ha megírná mi is a hiba valójában. A válaszokat előre is köszönöm


Olaszból behozott autókról inkább nem mondok semmit. Még 1,2 évest is meleg onnan bevállalni..


A légszűrőház lemezanyája szokott nyikogni a kasztniban.


Sajnos nem ez a probléma

Szerk.: Probléma megoldódott


szabomate Elküldve: 2013-12-01 16:12 kopogó/kattogó hang

Olvasgatom már egy ideje a fórumot, hozzászólásokat, de sehol nem bukkantam még rá olyan problémára ami nálam jelentkezett...
Egy 1999-es 11. havi E46-os 318-asról lenne szó. Az autót nemrég vettük, Olaszországból behozott gyönyörű állapotban. Ki is próbáltuk a helyszínen, beindítottuk gyönyörűen duruzsolt, tettünk vele egy kört és nyugtáztuk, hogy valóban nincs vele semmi baj. Apróbb hibáktól eltekintve műszakilag valóban tökéletes volt...egészen addig amíg itthon, ki nem próbáltuk. Az első probléma: miután elérte az üzemi hőmérsékletet elkezdett hangosan nyikorogni, ezt betudtuk az elöregedett szíjaknak. Leálltunk a ház elé és járattuk még egy kicsit és lám... a vízhőfok az egekben. Következőnap szerelő majd egy sor csereérett alkatrész (szíjak, görgők, vízpumpa, termosztát). Ezzel meg is oldódott a vizes téma, de a nyikorgás tovább folytatódott. Szerelő állítása szerint a motor és a váltó körül jön a hang, minden más lehetőség kizárva. Most értetlenül áll ő is a probléma előtt. Arra kérnék valakit, ha esetleg találkozott már hasonló problémával, azt megköszönném ha megírná mi is a hiba valójában. A válaszokat előre is köszönöm