szotakdavid fórum hozzászólásai

szotakdavid Elküldve: 2015-08-05 19:56 Mi lehet a baj?

sanyi88 írta: Sziasztok! Olyan problémában kellene segítség hogy van egy e61-em 30-as diesel most lett kicserélve az összes termosztát a hőgomba és ha városban megyek az autóval akkor hűt normálisan de ha autópályán megyek 120-130-al akkor folyamatosan melegszik a víz! Ha valaki tudna erre valami megoldást azt megköszönném!


Hűtőket ki kell takarítani,vízpumpát megnézni stb..

szotakdavid Elküldve: 2015-07-31 04:12 hûtõ

southboy írta: Sziasztok

Nekem se sikeredett a megoldás az egr nél. Fogy a vizem pumpás nyomás próbáztuk 2 bár csökkent a nyomás 1.7 bárnál meglát. Alul nincs csepegés se fehér füst se olaj. Hengerfej? Hogy lehet azt ellenőrizni azt is nyomás próbázni ? EGR hűtő hogy lehet tesztelni hogy lyukas e ? Köszönőm előre is az instrukciókat. Kezdek már ki ábrándulni a BMW -ből. Pedig szeretem


Mennyi víz fogy?

szotakdavid Elküldve: 2015-07-18 04:30 kettõstömegü lendkerék

Elnnoo írta: Udvozlet mindenkinek! elso balozo vagyok Kb 3 hete vettem egy 320i kombit. mar a vetlkor is sejtettem hogy a kuplung kornyeken lesznek bajok, de nem tudom pontosan mi, ezert kernem a segitsegetek. Egyesben indulaskor remeg az auto..valamikor jobban valamikor kevesbe, ezen felul gazadaskor nyitott ablaknal hallok egy furccsa kicsit femes kicsit robogos hangot. A kettostomegu a ludas vagy a kuplung kulplungszerkezetet eleg cserlni? esetleg valami mas lehet... elore is koszonom a tanacsokat.

Ui: elnezest az ekezet nelkuli irogatasert, de a lapotopom kulfoldon nevelkedett


Szia!

Vegyétek le a vàltót cseréljetek kuplungot,meg kell nézni a kettőstömegű lógàsà lehet csak a kinyomó esett szét.

szotakdavid Elküldve: 2015-07-13 19:52 20d gázadásra megtorpanás

papamaci199 írta:
szotakdavid írta:
papamaci199 írta:

A napokban vettem egy diagnosztikai eszközt hogy végre hátha rájövök mi a baja az autónak. Az eredmény az az, hogy hibaüzenetet nem kaptam viszont teszteltem a turbót és az adagoló előtöltést. A turbó egész jól teljesített alapjáraton 950 milibar körül volt a kívánt érték és a mért adat is ennyit mutatott. Padlógáznál felment a kívánt érték 2000 milibarra a mért pedig 1850-1900 ra ami szerintem megfelelő. Ezt álló helyzetben mértem. Az adagolóra is indítottam egy tesztet ahol az előtöltést figyelte a szolanoid szeleppel. A program azt írta -3.5fok-0.5fok között kell lennie viszont -15fokot mért alapjáraton. Ez okozhat nekem torpanást vagy ez az érték lehet rossz? Mi okozhatja ezt, tudok rajta állítani?


Be van ragadva az előtöltés szabályzószelep! Vagy nincs jó helyen az adagoló.


Az előtöltést a szolenoid szelep szabályozza? mert mikor beindítom a diag először -45fokot ír majd mikor elcsendesedik akkor lesz -15 fok ez kb 2-3mp, esetleg egy képet tudnál mutatni a szabályzó szelepről? Az autó egyébként nem füstöl.


-15 fokkal be se indulna,gyári géppel kell nézni. Adagoló oldalában van a szabályzószelep.

szotakdavid Elküldve: 2015-07-13 18:36 20d gázadásra megtorpanás

papamaci199 írta:

A napokban vettem egy diagnosztikai eszközt hogy végre hátha rájövök mi a baja az autónak. Az eredmény az az, hogy hibaüzenetet nem kaptam viszont teszteltem a turbót és az adagoló előtöltést. A turbó egész jól teljesített alapjáraton 950 milibar körül volt a kívánt érték és a mért adat is ennyit mutatott. Padlógáznál felment a kívánt érték 2000 milibarra a mért pedig 1850-1900 ra ami szerintem megfelelő. Ezt álló helyzetben mértem. Az adagolóra is indítottam egy tesztet ahol az előtöltést figyelte a szolanoid szeleppel. A program azt írta -3.5fok-0.5fok között kell lennie viszont -15fokot mért alapjáraton. Ez okozhat nekem torpanást vagy ez az érték lehet rossz? Mi okozhatja ezt, tudok rajta állítani?


Be van ragadva az előtöltés szabályzószelep! Vagy nincs jó helyen az adagoló.

szotakdavid Elküldve: 2015-07-13 18:33 320d Motor

papamaci199 írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
l0rkaY írta: Sziasztok!

Mivel nem tudok létrehozni új témát, ezért ide posztolok.

Csattog a lánc, nagy valószínűséggel a láncfeszítő patron a ludas. Elkezdtük szétbontani, viszont csak az egyik porlasztó jött ki, a többi meg sem mozdul.. Állt több, mint 24 órát wd40-ben, felmelegítettük, rángattuk, de semmi. A kompresszió sem lőtte ki őket.
Létezik ehhez valami célszerszám vagy tudtok valami hasznos tanáccsal szolgálni? Persze azért a beletörést mellőzzük

1999 320D 204D1

Köszi


igen, célszerszám kell hozzá. kár kókányolni, mert több kárt csináltok...
el kell vini egy olyan szerelőhöz akinek van megfelelő eszköze, és nem Mekk Elek-hez


Általában amint én is tapasztaltam beszoktak keményen rágódni tüzkarika miatt gondolom én.
Nekem beleis tört pl 1 anno.

Olyan műhelybe kell venni,ahol van normális pneumatikus kiszedő!


Szervusz!
Nekem is cserélni kellet porlasztót ami nem akart kijönni, én csináltam hozzá egy célszerszámot ami igazából egy negatív kalapács, szépen kijött vele.


Biztos hogy a lánc csattog és nem a porlasztó???

Van hogy célszerszámmal se jön ki,ilyenkor van a szopás!! szelepfedelet szét kell törni!!!

szotakdavid Elküldve: 2015-07-06 18:41 Mi lehet a baj?

lantika írta:
billy76 írta:
billy76 írta:
lantika írta:
billy76 írta: Sziasztok!


e46 320d hütőventillàtor gondolt eggyet és nem kapcsol ki hőgombára tippelnék viszont sehol nem találom segítségeteket előre is köszönöm.
További szép napot!
M


Oh. Ahhoz nem kell sok mindent leszedni. Elsöre,hogy sporolj 2 ora szerelest inkäbb olvasd vagy olvastasd ki a hibakodokat. Egyebiränt itt egy cuki kis video a mütetröl. Ha meg mär ennyire belemäszol a motorterbe,akkor celszerü kitakaritani az AGR-t,meg a szivosort.


Igen azon túl vagyok mar szivosor agr szerencsémre patika az autó
gép semmit nem ir nincs hiba .
köszönöm szépen a segítséget


Nekem a hűtőventillátor vezérlő hőgomba helye kellene.


A videot azert linkeltem,mert ha leveszed a szivosort akkor ott lesz alatta a högomba.


A ventilátor vezérlője szart be!

Ventit vegyétek ki és meglátod a vezérlőt.

szotakdavid Elküldve: 2015-07-06 18:39 Mi lehet a baj?

kecsurobi írta: üdv
megvan mért megy el az erő a kocsiból
melegbe megnyúlik a lánc és elötőltés is változik és pont annyira elég hogy utána nem megy úgy a kocsi azt mondta a szerelő.


Atya Úristen,ezt remélem nem gondolta komolyan! Azért megy el az előtöltés mert ahogy melegszik be a motor veszi vissza a vezérlő az előtöltést!!!

szotakdavid Elküldve: 2015-07-03 18:44 320d Motor

batigol09 írta: Sziasztok!

2007. 04. havi az autóm, 163 lovas. Még ugye nem facelift, nem a 177 lovas. Azt szeretném kérdezni, hogy ez a motor még szívósor problémás? (azaz megegyezik az e46 150 lovas mocijával, csak emeltek a lóerőn ) köszi


Igen az!

szotakdavid Elküldve: 2015-07-02 03:07 320d Motor

Csabika136 írta:
Tano írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Újabb kérdésem lenne hozzátok!
Az E46 320d touring 136 lovas dízel motorjából is olyan nehéz és körülményes kiszerelni a porlasztókat mint ahogy a youtube videókon is látszik? Vagy azok a videók csak a 150 lovas változatra érvényesek?
Van porlasztó beszabályozó készülékem és egyszer ha megszáll az ihlet, lehet hogy ránéznék a porlasztókra majd. múltkor mikor a feleségem távolodott tőlem a kocsival és gázt adott, mintha párat be-be csilingelt volna. Esetleg után csöpöghet, vagy nem olyan a porlasztási kép. Minden esetre egy ellenőrzés féle nem hiszem hogy ártana neki 14 év után.

Köszönöm!


Ugyanarra lehet számítani, ez nem attól függ hogy CR-e a motor vagy a régebbi. 1x év után ugyanúgy beszorul.


Értem. Akkor ettől is félnem kell kiszedni? Az az igazság, hogy nekem ez nagyon új, mert a sima régi dieseleknél még nem találkoztam ilyennel. Nincs is semmi biztos módszer arra, hogy sérülésmentesen kiszedje az ember?


Van amikor ki lehet simàn szedni és van h a szelepfedelet össze kell tördelni,hengerfejet le kell szedni. Sajnos ez ilyen. Érdemes célszerszàmmal neki esni.

szotakdavid Elküldve: 2015-06-26 02:50 320d Motor

zotya-01 írta: Sziasztok! Van egy '99 320d 136LE Touringom és olyan gondom van vele, hogy 7,5-8 (70-80% város) litert eszik. Nem kínzom, de nem is simogatom a gázpedált, megyek ahogy a forgalom lehetővé teszi. Nemrégiben csinált olyat az autó, hogy 2300-3000 fordulatig nem húzott olyan intenzíven, ahogy kellene. Ezt leginkább 3-4. fokozatba éreztem, a legutóbbi hiba törléssel ez a jelenség nem érezhető. Azonban az INPA továbbra is rossz légtömeg értéket mutat és egy másik progi (szerintem) izzitógyertyával kapcsolatos dolgot ír. Mellékelt fotókon az adatok. Az autó kormolgat, de szertintem nem vészesen, télen jobban észre vehető volt.



Szia!

Az előtöltésed minuszban van ez így nem jó! Ennek az okàt gyorsan meg kell keresni mert adagoló csere lesz a vége. Ezért érezheted a lomhasàgot is. Csinàlj egy légtömegmérő tesztet is.

Az izzitàs hiànys még elöbb fogja megölni az adagolót.

A kieg.fűtésed meg a generàtorodat!

Dàvid

szotakdavid Elküldve: 2015-06-20 20:37 Kuplung

kernor írta: Udv mindenkinek.

Nemreg a tulajdonomba kerult egy frissites elotti 2001-es 2.2-es 320i. Azt vettem eszre hogy finoman vibral a kuplungpadal. Akkor mutatkozik leginkabb ha finoman nyomast gyakorlok a pedalra, de nem nyomom ki. Ez mitol lehet? A valtast pedig koppano hangok kiserik, neha hangosabban, neha alig hallhatoan.



Lendkerék esetleg kinyomó fogja feladni a harcot.

szotakdavid Elküldve: 2015-06-20 20:36 Porlasztó

daflava írta:
szotakdavid írta:
daflava írta:
szotakdavid írta:
lantika írta:
daflava írta: Rákerestem a kód alatti számsorra a neten, mindegyik kód alatt ugyanaz a számsor van.

0445110149

És a találatok alapján ez az autómba való tehát nem más autó porlasztóját rakták be.
Ha ez így van akkor már ötletünk sincs mi lehet a baj...

https://alkatreszek.hu/injekto...5110149_la


Ha a kodoläs utän sem jo,akkor talän lambdaszonda,viszont ha a szerelö nem tudja kodolni,akkor az nem szerelö,hanem barkäcsolo. Akkor inkäbb vidd be a BMW szervizbe,vagy egy BOSCH szervizbe.


1. Normális diag GYÁRI GÉPPEL!

2. Mivel az általad leírt hibák porlasztóra utalnak..szedjétek ki a porlasztókat és el kell küldeni bevizsgáltatni BOSCH műhelybe!

3. Nem is fogja tudni felkódolni Autocommal az e46 20d-t soha!!!!



Értem, és tudsz valakit a gyáron kívül akinek van gyári diagnosztikája, és meg is tudja ezeket csinálni?


Ha az adatlapodon látható lenne h hol laksz,már az előző kommentbe leírtam volna kit keress.


Dunaújvárosban.


Kecel Bosch műhely. Fehérvár hepamotors.

szotakdavid Elküldve: 2015-06-20 14:46 Porlasztó

daflava írta:
szotakdavid írta:
lantika írta:
daflava írta: Rákerestem a kód alatti számsorra a neten, mindegyik kód alatt ugyanaz a számsor van.

0445110149

És a találatok alapján ez az autómba való tehát nem más autó porlasztóját rakták be.
Ha ez így van akkor már ötletünk sincs mi lehet a baj...

https://alkatreszek.hu/injekto...5110149_la


Ha a kodoläs utän sem jo,akkor talän lambdaszonda,viszont ha a szerelö nem tudja kodolni,akkor az nem szerelö,hanem barkäcsolo. Akkor inkäbb vidd be a BMW szervizbe,vagy egy BOSCH szervizbe.


1. Normális diag GYÁRI GÉPPEL!

2. Mivel az általad leírt hibák porlasztóra utalnak..szedjétek ki a porlasztókat és el kell küldeni bevizsgáltatni BOSCH műhelybe!

3. Nem is fogja tudni felkódolni Autocommal az e46 20d-t soha!!!!



Értem, és tudsz valakit a gyáron kívül akinek van gyári diagnosztikája, és meg is tudja ezeket csinálni?


Ha az adatlapodon látható lenne h hol laksz,már az előző kommentbe leírtam volna kit keress.

szotakdavid Elküldve: 2015-06-20 11:43 Porlasztó

lantika írta:
daflava írta: Rákerestem a kód alatti számsorra a neten, mindegyik kód alatt ugyanaz a számsor van.

0445110149

És a találatok alapján ez az autómba való tehát nem más autó porlasztóját rakták be.
Ha ez így van akkor már ötletünk sincs mi lehet a baj...

https://alkatreszek.hu/injekto...5110149_la


Ha a kodoläs utän sem jo,akkor talän lambdaszonda,viszont ha a szerelö nem tudja kodolni,akkor az nem szerelö,hanem barkäcsolo. Akkor inkäbb vidd be a BMW szervizbe,vagy egy BOSCH szervizbe.


1. Normális diag GYÁRI GÉPPEL!

2. Mivel az általad leírt hibák porlasztóra utalnak..szedjétek ki a porlasztókat és el kell küldeni bevizsgáltatni BOSCH műhelybe!

3. Nem is fogja tudni felkódolni Autocommal az e46 20d-t soha!!!!