turiati fórum hozzászólásai

turiati Elküldve: 2019-08-05 00:30 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
turiati írta:
YELLOW írta:
turiati írta: Sziasztok.
Van egy 1999-es E46, 323i-m.
A problemak nem mindig jonnek elo. Van hogy tobb ezer kilomter utan egyszersem, van hogy egy heten tobbszor is.
Szoval hideg vagy meleg inditasnal kicsit jaratva az autot egyszercsak elkezd remegni-dadogni-razkodni (mindegy hogy nevezzuk) az auto/ motor. Erzesre olyan mintha nem utemben jarnanak a hengerek. Leallitva es ujra elinditva megszunik a problema.
Gyertyak kb 20ezer kilometerrel ezelott voltak cserelve.
Elofordulnak neha elektronikai anomaliak pl. kieg a lampa/lefagy a radio/nem mindig villanak az indexek amikor nyitom vagy zarom az autot. Mindezek is egy leallitassal es ujrainditassal a legtobb esetben orvosolhato.
Otletek?


valamelyik gyújtótrafód fog tönkre menni hamarosan végleg. az új gyertya megadja neki a kegyelemdöfést. azt lenne jó tudni, hogy amikor a hiba van, akkor milyen hibát ír be. mert sajna ha gyújtás kimaradás van, majd megszűnik a hiba, akkor nem mindig lesz nyoma.
amikor rázkódik, olyankor a check engine lámpa is villog? ha igen, akkor biztos trafó lesz, ugyanis nem megy az egyik henger, ez meg próbálná beindítani. amúgy nem folyamatosan villog, csak mikor rossz akkor olyan 5sec-ig próbálja, majd hagyja, aztán megint próbálja.


A check engine lampa nem villog. Lett olvasva (annyira nem biztam a mokaficekben aki nezte) gyujtasproblemat irt.


most nézem neked FL előtti, azt hiszem azok nem villognak. viszont, hogy gyújtás kimaradást ír be, az gyanús. trafó lesz ez szerintem. amelyik hengerhez beírja a gyújtás problémát, ott kellene trafót cserélni. de ha volt minden gyertya cserélve, lehet nem árt a többi trafót is kidobni. de ez csak javaslat.


Mindenkeppen viszem szerelohoz, csak elotte kicsit okosodni akartam, hogy ne nezzen hulyenek. Koszonom szepen a segitsegedet!

turiati Elküldve: 2019-08-04 14:12 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
turiati írta: Sziasztok.
Van egy 1999-es E46, 323i-m.
A problemak nem mindig jonnek elo. Van hogy tobb ezer kilomter utan egyszersem, van hogy egy heten tobbszor is.
Szoval hideg vagy meleg inditasnal kicsit jaratva az autot egyszercsak elkezd remegni-dadogni-razkodni (mindegy hogy nevezzuk) az auto/ motor. Erzesre olyan mintha nem utemben jarnanak a hengerek. Leallitva es ujra elinditva megszunik a problema.
Gyertyak kb 20ezer kilometerrel ezelott voltak cserelve.
Elofordulnak neha elektronikai anomaliak pl. kieg a lampa/lefagy a radio/nem mindig villanak az indexek amikor nyitom vagy zarom az autot. Mindezek is egy leallitassal es ujrainditassal a legtobb esetben orvosolhato.
Otletek?


valamelyik gyújtótrafód fog tönkre menni hamarosan végleg. az új gyertya megadja neki a kegyelemdöfést. azt lenne jó tudni, hogy amikor a hiba van, akkor milyen hibát ír be. mert sajna ha gyújtás kimaradás van, majd megszűnik a hiba, akkor nem mindig lesz nyoma.
amikor rázkódik, olyankor a check engine lámpa is villog? ha igen, akkor biztos trafó lesz, ugyanis nem megy az egyik henger, ez meg próbálná beindítani. amúgy nem folyamatosan villog, csak mikor rossz akkor olyan 5sec-ig próbálja, majd hagyja, aztán megint próbálja.


A check engine lampa nem villog. Lett olvasva (annyira nem biztam a mokaficekben aki nezte) gyujtasproblemat irt.

turiati Elküldve: 2019-08-04 02:13 Mi lehet a baj?_

Sziasztok.
Van egy 1999-es E46, 323i-m.
A problemak nem mindig jonnek elo. Van hogy tobb ezer kilomter utan egyszersem, van hogy egy heten tobbszor is.
Szoval hideg vagy meleg inditasnal kicsit jaratva az autot egyszercsak elkezd remegni-dadogni-razkodni (mindegy hogy nevezzuk) az auto/ motor. Erzesre olyan mintha nem utemben jarnanak a hengerek. Leallitva es ujra elinditva megszunik a problema.
Gyertyak kb 20ezer kilometerrel ezelott voltak cserelve.
Elofordulnak neha elektronikai anomaliak pl. kieg a lampa/lefagy a radio/nem mindig villanak az indexek amikor nyitom vagy zarom az autot. Mindezek is egy leallitassal es ujrainditassal a legtobb esetben orvosolhato.
Otletek?