ute107 fórum hozzászólásai

ute107 Elküldve: 2020-12-07 23:32 Harman / Kardon

Sziasztok!

Pár év után visszatértem.

HK bekötéshez keresek szakértőt. Nagy hifis az autóm, majdnem minden benne van.

Csak: - nincs HK gombom
- SUB-okhoz nincs még csatim.

Ezt kellene áthidalni.

HK gombhoz nem ragaszkodom - úgy is mindig ON állásban lenne.

ute107 Elküldve: 2019-01-04 17:29 Fûtés - Klíma

Nem tudok már hova fordulni, hátha valaki járt már így!

e46...
Elindítom az autót, kb 20 percig van fűtésem, utána átvált hideg levegő fújásra mindenhol. Akkor "jön" csak vissza a meleg befújása, ha a digitklima panelt 32- azaz a legnagyobb értékre állítom. Ahogy onnan visszaveszem kisebb értékre még 2-3 percig fújja a megfelelő hőmérsékletű levegőt, és újra megjelenik a hideg.
Van olyan eset azonban hogy csak 40 perces utazás után produkálja ezt a jelenséget.

Amit megfigyeltem, hogy a hátsó lábtérbe általában 90%-ban mindig hidegebbet fúj.

Nos...amik cserélve lettek.
Süni, digitklima panel, a mögötte lévő belső hőmérséklet érzékelő, termosztát, elektromos fűtéscsap (két hegeres verzió). A fűtőradiátor átmosatva...remélem nem hagytam ki semmit.

Ja és INPA és Scanner olvasással az hibák száma: 0 .
Teljesen megőrülök, mert nem tudom már mit cseréljek ki.

Esetleg ha valaki tudja hogy az IKHA mit vezérel...a fűtéscsapon kívül vagy hol mérhet rossz jelet szívesen fogadom.

ute107 Elküldve: 2017-10-11 09:46 Nem tudom mi a baja az autómnak

VandaH írta:
Veszprém megye
Tény és való, hogy túl aggódom néha, mivel nagyok szeretem ezt a kocsit.
Hol csinálnak ilyen hibaolvasást?
Köszönöm a válaszod egyébként!
Mindenkinek hálás vagyok!
Még annyit, hogy szerintetek lehet ettől független menni velea, vagy hagyjam amíg szerelő nem látja?



Devecserben ha kell INPA-val ráolvasok az átlag dolgokra....

ute107 Elküldve: 2017-05-31 08:51 Mi lehet a baj?_

papamaci199 írta: Sziasztok!

Egy hosszabb sztoriról lenne szó de kezdem az elején. Egy E46 320d-ről lenne szó 2000-es évjáratú 136le-s adagolós....



Nem vagyok szerelő, de nekem az adagoló csere oldotta meg... vagy felújítás.
Az adagolót adagolós műhelyben nézesd meg.



ute107 Elküldve: 2017-05-25 14:22 kerékcsapágy

Tudja valaki a kerékcsapágy porvédő kupak cikkszámát?
Honnét tudnék rendelni egyet?

Köszi

ute107 Elküldve: 2016-11-13 13:09 Ajtónyítási Gondok!

Urak! Újra itt!

Nagy a baj. 3 hónapja nem működik a táviritányítós kulcsom... nem gond mivel a kocsit heti 1x használtam.

3 hete a turbóhiba miatt a kocsit leállítottam, majd ma akartam vinni a műhelybe.

Ami nem lepett meg, hogy újra megsz..pat!

Kulcsot belehelyeztem az ajtó zárjába, és éreztem, hogy a nyitási mozdulatkor eltörik a zárbetét spiáteres kis rudazata. --- már volt ilyen, csak akkor éppen működött a távirányítóm.

NA most nem tudok bejutni a kocsiba. Véleményeket kérnék, a legkisebb roncsolással járó nyitást szeretném.

ÚGy gondolom be kellene jutni az utastérbe és gyújtáson már ki tudnám nyitni az ajtókat.


ute107 Elküldve: 2016-05-17 09:36 Ajtónyítási Gondok!

hil írta:
ute107 írta:
YELLOW írta:
ute107 írta: Üdv!

Rég voltam itt gonddal.

GM-em jó, két éve cserélve. INPA hiba nincs.
Egyik kulcsom ha feltanítom egy zárást tudok vele elvégezni, majd a kocsit nem nyitja ki.
Ha manuálisan kinyitom a zárat, újra le tudom zárni, szóval csak a zárás működik.
Ha a zárral nyitok, szépen működik a központi, szóval ez is megerősíti, hogy talan nem GM hiba lesz.

INPA-val olvasva, az autó veszi a kulcs jelét mikor a nyitás gombot nyomkodom.

Valaki járt már így?


dupla nyitás gombra sem nyit? mármint egymás után 2x nyomod meg a nyitást.


Nem. Sőt 6x-ra sem. Nem értem mi lehet. Elem probléma? Mert 15éves az autó már....


Szia!
Az ajtó kinyitása, becsukása (nem zárása)alkalmával a belső világítás mit csinál? Ki kéne próbálni azt, hogy az utas ajtót kinyitod, majd becsukod és utána zársz a távirányítóval. Nekem konkrétan jó régen az volt (emlékeim szerint), hogy nyitotta, zárta az ajtót, de az utas oldali nem záródott be és a belső világítás sem kapcsolt be ha kinyitottam a vez oldali ajtót. Ha viszont bezárás előtt kinyitottam az utas ajtót, akkor távirányítóval is működött a zárás rendesen.Olvasd el a leírásomat, mert nagyon nem emlékszem már a részletekre. Jó régen volt.....



Idézek mert így érthető!
Szóval újratöltve a hibám. Havertól kaptam egy működő hibátlan GM modult, kocsiba betesz. Kulcstanítás megtörténik. Egyszer tudok zárni, de nyitni már nem. Szóval ha nem a GM a hiba, akkor kulcs lehet?

Vagy van még valami ami ezt a kib..szott zárat működteti?

Most már elkeseredésembe lehet elmegyek egy központizárral foglalkozó szakműhelybe.

ute107 Elküldve: 2016-03-19 13:18 320d Motor

solyom76 írta: Sziasztok.
Felteszem ide ,hátha valaki tud benne segiteni.
20d 136le.
Adagoló csere volt.
Ment az autó kb 500km-et.
Utolsó utja kb 8km minden a legnagyobb rendben volt.
Leállitottam,majd két nap múlva mennék,de nem indul a gép.
Tekerni teker,de nem indul el,közben a kipufogón jön a füst.
Mi lehet a kinja?
Tudom ,hogy diag meg stb.. de erre még hétfőig várnom kell,ez csak egy kérdés.
THX!



Bontott adagoló, feljújított? Akár lehet porlasztó hiba is...

ute107 Elküldve: 2016-03-02 19:23 NEM HÚZ 1500-2000 fordulaton

YELLOW írta:
szotakdavid írta:

Lefoglalt a celeb világ



bent melóhelyen olvastam a Balázs kommentjét, szóról szóra ezt mondtam magamban



Jól van!

Mondanám, hogy mik vagytok!

ute107 Elküldve: 2016-03-01 21:33 Segítség, beázik az autóm!!!!

Üdv

A "Beázás" topicot nem tudom megnyitni, így marad ez!

Nos...múltkor írtam hogy a kulcsom nem működik, feltanítás után talán 1x ha tudok zárni, de mást már nem.

Igaz az, hogy a touringoknál a "kombi" ajtóban van a kulcs jelét észlelő érzékelő?

Mert sajnos észrevettem, hogy víz van az akkumulátornak a tárolójában hátul, és a kárpitok leszedését követően azt sikerült megállapítanom, hogy a víz a hátsó csomagtér ajtóból folyik a csomagtartóba. A csomagtér ajtó alján folyik ki a kédergumi belső oldalánál és szépen egy vízpróba után csöpög bele az akksi tartó kialakításba.

Volt valakinek hasonló? Megoldás?

Hol ázhat be a csomagtér ajtó?

***Nem volt még időm szétszedni az ajtót - de úgy érzem eljön annak is az ideje?

MEgj.: az autó törve nem volt, szóval nem értem, hogy most ez mitől jött elő.

ute107 Elküldve: 2016-03-01 19:58 NEM HÚZ 1500-2000 fordulaton

YELLOW írta:
ute107 írta:
Robinson írta:
Jackson írta:

Nekem még porlasztócsúcs sor csere után is maradt a hibajelenség, adagoló gyanús :S


Mikor nekem meghalt az adagolóm, olyannyira nem húzott, hogy be sem indult
Úgy tudom, hogy adagoló okán ez történik, olyan nincs, hogy szar az adagoló, és "csak" nem húz.



Robinson.

Nekem zsír új porlasztók behelyezése után, ugyanezt csinálta. 1 hónap múlva nem indult, adagoló csere segített. 360.000 km-nél jött elő.


ettől régebbit nem találtál, amire válaszolhattál volna?


Jaja. Ez volt a legrégebbi. Most keltem fel 3 év álom után....

ute107 Elküldve: 2016-02-22 11:21 Autóvásárlás

Lehet láttátok hirdetem az autóm és láttam téma volt a magyarországi autóspiac km óra állása.

Ma kicsit ráértem és nézegettem.

320d touring - 380.000 km felett 1999-2001 évjárati (136le) szűkítéssel keményen 5 db autó van.

Képzeljétek el, a kutya sem hív fel, pedig az autó most jelenleg hiba és költségmentes állapotban van, meg azt mondom, hogy valahogy még ki is néz.

Mellettem van akik Ausztiából és Németo-ból hozzák be az autókat, van sok e46-is! Azok általban a hasonló 300-500e km között érkeznek be az országba, de a hirdetéskor már 230.000 km-rel jelennek meg. - "megjegyzés...ezt csak hallottam...nem tudom ki csinál ilyet"
És ezek az autók mindenhol korrodáltak...

Nem értem mi történik itt, de azt tudom ha valaki leguggol elém, akkor sem fogom 700.000 Ft-ért eladni, akkor inkább megtartom.

A talán valós km-t futott e46 touringok 136le

ute107 Elküldve: 2016-02-22 10:57 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE

SP_323i írta:


Mivel engem is zavart, hogy a turbó elé bevezetett kartergáz bevezető jelentős mennyiségű olajat ereszt a turbó elé és így gyakorlatilag végig olajos innentől a szívó oldal, úgy döntöttem, hogy kap a vas egy kartergáz olaj lecsapatót.

Most jelenleg a gyári kartergáz szűrő szivacsos és egy éve (kb 10ekm) lett betéve, de már azt is azért kapta a moci, mert csipegette az olajat a membrános lecsapatóval.

Mivel ez a megoldás tüneti kezelésnek tűnik, holnap megy a vas kompresszió mérésre, hogy kiderüljön, a kopás okozza e a megnövekedett olaj mennyiséget a kartergáz visszavezetésnél. Ha nem, akkor szarul lett berakva a szűrős betét és elég drága módon lett kiderítve a hiba



Nem akarok ugatni. Én ugyanilyen megoldással kötöttem be egy hasonló felfogatót.
Ahogy megálltam az autóval egy piros lámpánál, vagy dugóban, elkezdett melegedni és a kipufogó okádta a kékes füstöt. Hirtelen nem tudtam hogy összefüggésben van-e az általam előtt pár nappal beszerelt tartállyal, de mikor kiszedtem az említett jelenségek elmúltak.
Ezt csak azért írtam, hogy ha hasonlót tapasztalnálm tudd hol keresd a hibát.

ute107 Elküldve: 2016-02-20 18:45 NEM HÚZ 1500-2000 fordulaton

Robinson írta:
Jackson írta:

Nekem még porlasztócsúcs sor csere után is maradt a hibajelenség, adagoló gyanús :S


Mikor nekem meghalt az adagolóm, olyannyira nem húzott, hogy be sem indult
Úgy tudom, hogy adagoló okán ez történik, olyan nincs, hogy szar az adagoló, és "csak" nem húz.



Robinson.

Nekem zsír új porlasztók behelyezése után, ugyanezt csinálta. 1 hónap múlva nem indult, adagoló csere segített. 360.000 km-nél jött elő.

ute107 Elküldve: 2016-01-28 19:10 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:

ha bent ülsz az autóban, akkor működik a kulcs távosa? ha igen, akkor elem gond lehet. mert közelről jó.
gondolom kulcs tanítást csináltál? attól, hogy ad jelet az INPA-ban figyelve, még lehet a jel hibás. ha ezt megcsináltad, akkor nem tudom. meg kell próbálni elem cserét, tanítani és kipróbálni.


Nem, akkor sem jó. Olyan mintha szerintem akksi hiba lenne a kulcsban. Kerítek valakit aki kiforrasztja, és újra feltanítom.

De félek, hogy megint a GM lesz a sz@r.