ute107 fórum hozzászólásai

ute107 Elküldve: 2012-06-04 12:21 Társalgó

YELLOW írta:
nickname írta:
okoska

az interneten minden részletesen le van írva


csak nem mindenki érti meg. de lusta böngészni ezek szerint.




Tudom, hogy fent van a neten... de hogyan állapítom meg melyik kurva környezetvédelmi osztályba... azon belül regadó kategóriába van a kocsi. Annyit tudok még egyenlőre róla amit írtam.

Hülye nem vagyok, nem is kell annak nézni. A viccet értem, de csak mertem kérdezni. Bocsánat.

De látom van aki érdemben tud nyilatkozni, annak pedig köszönöm szépen.

A kocsi már itt van, csak a részletek érdekeltek.
Köszönöm


ute107 Elküldve: 2012-06-04 12:01 Társalgó

Coyote írta:
Azért, mert mi csak autókkal foglalkozunk


Jogos...

Javítom kérdésem: Ki van képben külföldi KOCSI behozatallal?

ute107 Elküldve: 2012-06-04 11:25 Társalgó

Srácok! HELP!

Ki van képben külföldi autó behozatallal?

Adott egy Renault Twingo 1.2 benzin. 1998-as v. 97-es évjáratú... mennyi lenne ennek a regisztrációs adója illetve milyen környezetvédelmi osztályba tartozik. Akiket eddig kérdeztem azt mondják vagy ez vagy az! Senki sem tudott ezidáig kész tényeket mondani.

Köszi.

ute107 Elküldve: 2012-05-31 22:40 Egr szelep

lorand007 írta:
vivaladiesel írta:
lorand007 írta: Tiszteletem, lent van az egr szelep, levettem a szivó csonkot is, az lenne a kérdése, hogy azt is fujam ki a tisztitoval? mondjuk en felek hogy nem tudom kipucolni rendesen mert nagy ureges az egesz nem lehet beleférni, koszonom


Fontos lenne kitisztítani de inkább bízd szakemberre!



Hello, nagyon ritkan csinalnak ilyet inkabb cserelnek az alkatreszeket, ha csinalt mar v.ki ilyet , elkelnenek az otletek, a valvoline egr turbo cleaner csak az egr re let eleg, kiszeretnem a turbot is pucolni meg ezt a szivocsonkot, koszonom


Brigiciol...mind a szivósornak, mind az EGR-nek. Megázik, majd egy kis nagynyomású víz... Kipipálva!

ute107 Elküldve: 2012-05-29 21:32 Motor-váltó

lorand007 írta: Tiszteletem mindenkinek, eszrevettem, hogy neha nem tudom behuzni kettesbe a valtot, kcsit meg kell cibaljam vagy, megegyszer neki esek, koze lehet a lendkerek kuplung cserenek ehez vagy valtoban keresem a hibat?koszonom


Igaza van Yellow (ejtsd jelló... ), egy olajcsere és pikkpakk....

Én 60e kmként cserélem. Nem nagy összeg.

ute107 Elküldve: 2012-05-25 09:48 Féktárcsa és fékbetét

Coyote írta: Amúgy mikor jelez be a kopásjelző? A tárcsám már elég vékony, a betétek is fogytán vannak, de a következő olajcseréig talán kibírja. Nyugodtan belekarcolhat a tárcsába is, úgyis kuka lesz.


Kopásjelző bejelzése után én még bőven mentem 1000-1200 km-t... semmi gond nem volt.
Én Zimmermann tárcsákat vettem és hozzá EBC BlackStuff betéteket. Sokkal jobb lett a fékhatás mint a Tetart betéttel. De megkockáztatom, hogy legközelebb a GreenStuff betéttel szerelem be, igaz az már egy másik árkategória!

ute107 Elküldve: 2012-05-18 16:06 Lökhárító

wizzaerr írta: Sziasztok!

Vettem egy ABS M Tech II első lökhárítót:
http://www.bimmer.hu/index.php...prodid=303

...és rendelnék hozzá fékhűtőcsöveket:

ábra:
http://bmwfans.info/parts/cata.../air_duct/

Ezeket néztem ki:

bal:
http://www.schmiedmann.hu/51%2...reses.aspx

jobb:
http://www.schmiedmann.hu/51-7...reses.aspx

Meg tudnátok erősíteni, hogy ezekre van szükségem? Nem akarok elcseszni a rendelést...
köszönöm!


Nekem lehet h. van...
Most nem tudok kimenni a garázsba, de megpróbálom minél előbb megnézni és jelzek, hogy olyan-e.

ute107 Elküldve: 2012-05-04 18:15 Segítsetek!

Bero írta: Hali! Nekem sok a kőfelverődés a kocsi motorháztetején! Sok kicsi pötty,meg an 1-2 nagyobb is! Újra kéne az egészet fényezni? Ti mit ajánlotok,lehet esetleg valahogy másképp javítani? Minden nap használom a kocsit,és ezért nem szeretném ha a festőnél kéne hagyni pár napig! A másik: Elkezdett nyekeregni a jobb első kerék felől a kocsi! Csak,ha tekerem a kormányt akkor nyekereg! Nem csikorgatósan,hanem olyan mintha ropogna a csont olyan a hang! De csak kanyarodáskor! Ez mi lehet így a leírásom szerint? A jövőhéten megyek megnézetni,de addig is kíváncsi lennék a véleményetekre! Gömbcsukló,vagy lehet csak egy szilent? Nemrég sikerült belemennem egy nagy kátyúba.. Köszi előre is !!!


Máshogy nagyon nem lehet, ha láthatóak a sérülések. Nálam két napot állt az autó a lökhárító és a motortető festés miatt.

A második kérdésedre pedig akkor lehet igazán megtudni a választ, ha elviszed egy futóműveshez. Ott meg tudják úgy rázatni az autót, hogy "kibukik" a hiba.
Ez általában amúgy lengőkar gömbfej szokott lenni. :-S E46-nál zsebbenyúlós dolog a lengőkar csere. Egy normálisabb lengőkar 30e Ft felett van, és akkor már illik cserélni az első lengőkar hátsó szilentet is, ami megint egy 10-es.

ute107 Elküldve: 2012-05-02 17:55 Hûtõvíz

Na én személy szerint és kb. fél órája megállapítottak alapján igazat adok bmw320d4-nek - mint mindig!

Eltolta a kocsi a hűtővizet, szerintem vizpumpánál és alig volt víz a kocsiban a hőfok már 110 volt, és leállításkor nem ment a ventilátor...

ute107 Elküldve: 2012-04-28 14:54 Ajtónyítási Gondok!

Ha van egy másik valószínüleg nem Touringhoz való GM modulom, és beteszem addig amíg a másikat meg "hackkelem", lesz valami baja a kocsinak.

Amit be szeretnék addig tenni, abban pl. csak a belső relék vannak... külső nincs. És a felszereltsége is LOW - nem mint az enyém, hogy HIGH!

2 napról lenne szó, mivel annyi az átfutási ideje a relék beszerelésének, garázsom meg nincs, és nem be szeretném zárni az ajtókat.

Vagy mit csinál a kocsi GM nélkül? ::

Tudom hogy sok a kérdés, de nagyon fontos lenne!

ute107 Elküldve: 2012-04-28 14:03 Segítsetek!

aniko77 írta:
aniko77 írta:
seta írta:
aniko77 írta: Sziasztok!
Egy ilyen alkatrészre lenne szükségem,tudnátok segíteni hogy hol tudok ilyet venni?

Köszi a segítséget!


milyen alkatrészre? nincs sem kép, sem link


Pedig beillesztettem a képet , megpróbálom még 1X


utolsó próbálkozás besz@rt a gépem,nem azt csinálja ,amit szeretnék



http://auto-motor.vatera.hu/al...51780.html Tessék!!

Ja bocsi A link neve


[/quote]



ute107 Elküldve: 2012-04-22 18:51 Heeelp...!

blasekati írta: Sziasztok!

Szerintetek hol lehet a hézag a kocsinál? Folyik belőle a víz,nem kicsit. A felülröl nem látható helyen a motortakaró alsóburkolatánál mindkét helyen. kb. 1 hónapja eszrevettem índitáskor felvillanó piros sáv a vízhőmérsékletmérőn. Nem tudom van-e öszefüggés a két dolog között,de jövő hét végén jutok aknaközelbe.Addig megöl a kíváncsiság,legyetek szívesek segítsetek. Előre is köszi.


A vízhőmérséklet jelző piros része mindig felvillan!

Amúgy kérdésedre válaszolva bárhol folyhat. Azt át kell nézni.

ute107 Elküldve: 2012-04-21 10:50 Ajtónyítási Gondok!

PG_Junior írta:
YELLOW írta:
PG_Junior írta:
YELLOW írta:
PG_Junior írta: Sziasztok!

Nekem is ajtó nyitási problémám van. Eleinte csak télen kezdte, de most, a 20 fokban is csinálja egyre gyakrabban. Igazából azt veszem észre, hogy a reggeli indulásnál szinte sosem nyílik. Aztán pár száz méter után, ha bemelegszik, akkor nyílik rendesen. Az is fura, hogy valamikor belülről sem engedi nyitni az ajtókilinccsel, valamikor igen. Hallom, hogy erőlködik, de a zár nem kattan. Néha olyan hangot is hallok a hátsó ajtónál, mintha szikrázna, össze érne a vezeték. Lehet, hogy olykor zárlatos és azért nem nyílik, vgy tuti GM? Nem szeretnék felesleges pénzeket kifizetni a találgatásért. Esetleg Somogy, Fejér vagy Veszprém megyében valaki maszekban megtudja nézni, csinálni? Természetesen nem ingyen!

Ezek a hibák egyértelmű GM hibák, vagy lehet esetleg más is? Diag ezt mutatja? Vagy autó villamossagi szakembernek is érdemes lenne megmutatni?

Köszönöm a segítséget!

Üdv: PG


hát kb nekem ugyanez volt. relé!


Hát ez remek. És mi lett vele? Csere vagy lehetett javítani? Hol van ez egyébként? Bontóban érdemes beszerezni?


eBay-ről rendeltem relét feel annyiért, mint akik itthon árulják és kicseréltem magamnak.


Szuper! És ha szépen megkérlek, tudnál ebben segíteni? Mennyi volt eBay-ről? Meg mindig nem tudom hol van ez a GM!



http://www.bmwfanatics.hu/apro...ml?id=1076

EGy klubbtag is árul. Nem olcsóbb mint az ebay, és nem is olyan macerás...

ute107 Elküldve: 2012-04-20 08:42 Ajtónyítási Gondok!

PG_Junior írta: Sziasztok!

Nekem is ajtó nyitási problémám van. Eleinte csak télen kezdte, de most, a 20 fokban is csinálja egyre gyakrabban. Igazából azt veszem észre, hogy a reggeli indulásnál szinte sosem nyílik. Aztán pár száz méter után, ha bemelegszik, akkor nyílik rendesen. Az is fura, hogy valamikor belülről sem engedi nyitni az ajtókilinccsel, valamikor igen. Hallom, hogy erőlködik, de a zár nem kattan. Néha olyan hangot is hallok a hátsó ajtónál, mintha szikrázna, össze érne a vezeték. Lehet, hogy olykor zárlatos és azért nem nyílik, vgy tuti GM? Nem szeretnék felesleges pénzeket kifizetni a találgatásért. Esetleg Somogy, Fejér vagy Veszprém megyében valaki maszekban megtudja nézni, csinálni? Természetesen nem ingyen!

Ezek a hibák egyértelmű GM hibák, vagy lehet esetleg más is? Diag ezt mutatja? Vagy autó villamossagi szakembernek is érdemes lenne megmutatni?

Köszönöm a segítséget!

Üdv: PG


Már nagyon rajt vagyok ennek a megoldásán. Május 1-én jön haza egyik rokonom, hasonló cégnél dolgozik és átnézi az egész autót. Ha valami érdemleges információm lesz, jelzek ebbe a topicba. Én véleményem szerint két hiba is lehet.

1. GM modul hiba: sokak írt relék rosszak.
2. Valami feszül az ajtókban.

Utóbbi azért is érdekes mert amikor szétszedtem az ajtót, és be lett neki fújva kenőanyaggal, sokáig nem csinálta.
Hil kolléga itt csinált egy kis szösszenetet hasonlóról: http://www.bmwfanatics.hu/cikk...vitas.html

ute107 Elküldve: 2012-04-19 09:30 Lökhárító

Urak!

Az általam ígért képek megtekinthetőek az albumomban. Szóval... a Coupe lökhárítót fel lehet szerelni a touringra. Ha 320d-nél van annyi probléma, hogy a gázolaj hűtés és a fékhűtés felé vezető légcsatornák elejét ami a lökhárítónál van, egy kicsit meg kellett szabdalni, illetve a gyári lökhárító csavarját ki lehet dobni mivel, rövidebb kell hozzá. Húztam a fogom mikor mentem a csavarboltba, de a kedves eladó mindössze 250 Ft-ért adott kettőt.

Annyi probléma van még, amit talán hetek kérdésével megoldok, hogy a lökhárító a sárvédő végének találkozásánál eláll a bal oldalon. Igaz nekem ott az előző tulaj kicsit átrendezte régebben a lemezeket, szóval lehet ettől.
Ezt ki akartuk küszöbölni a lökhárító felfogatásánál a fel-le lehetőség állításával. Ezt az "ütözéselnyelő" ütközés csillapító végén található imbuszos megoldással lehetne állítani, de ez nálam azt eredményezte, hogy az anyag eldeformálódott. Inkább nem erőltettem, megpróbálok olyan bal oldali felfogatót rendelni és tökéletes lesz a mű.

Ha valakinek bármilyen kérdése lenne, szívesen segítek.

KÉP