vivaladiesel fórum hozzászólásai

vivaladiesel Elküldve: 2012-06-19 08:45 riasztó gond

wagusty írta: "felhivom a Wallis Pest-et illetve a Budapest motors-t akkor talán ténylegesen utánanéznek és nem nekem kell megmondanom ,hogy hol nézzék "


Túl sokat ne várj tőlük...

vivaladiesel Elküldve: 2012-06-19 08:34 Chip tuning

funez írta: Sziasztok

Érdeklődnék hogy tuningbox használatáról mik a tapasztalatok mert most szeretnék venni egy ilyet és hogy érdemes e ennél a cégnél vásárolni ??

http://tuning-box.hu/bmw-tunin...ngbox.html



Felejtsd el, csak a szenzorokat veri át...

Keress olyat aki komolyan ért az elektronika átíráshoz. Pl: Kollár Szabit, Pusztaszabolcson van a ménesgyár.

vivaladiesel Elküldve: 2012-06-18 19:26 turbo gond


Szia!
Szerintem nem érdemes felújítgatással szórakozni, keresd AtiTDI-t. Nála jobb árat új turbóra szerintem nem fog adni senki.
bmwcucc@gmail.com

vivaladiesel Elküldve: 2012-06-18 15:35 Piros olaj lámpa!!

Simonek írta:

Szerintetek mi lehet a hibajelenség oka ::


Nem biztos, de nekem az olajszivattyú ugrik be elsőnek... Nézesd meg egy hozzáértővel.

vivaladiesel Elküldve: 2012-06-18 14:52 Társalgó

Sziasztok!
Ha valaki apartmanos nyaralást tervez Horvátországba:
(egy Mercis fórumon "hirdette" a tulajdonos.)

Poljica. Trogirtól 7KM, az apartman bejáratától 10méter a tenger.
web: http://www.scampirent.com/apartmanok.html (villa opatija)
info: straniero71@gmail.com

vivaladiesel Elküldve: 2012-06-18 11:33 Intenziv Kormolás

Coyote írta:
jrtom írta: Igen, elég sokmindent elárúl. A tied füstől?

Ferko320d írta: Szevasztok. Kormolás színe elárul valamit, vagy az csak hülyeség?




- KÉK: olaj, (tömítetlenség vagy túltöltés),
- FEKETE: gázolaj (porlasztócsúcsok?)
- SZÜRKE: benzin - irreleváns
- FEHÉR: víz (télen normál)

kihagytam valamit?


Nem hagytál ki semmit. Annyit hadd okoskodjak bele, hogy a fekete füstaz elégtelen égésen felül, turbó problémára/ turbócső repedésre is utalhat. A fehér füst pedig akár hengerfejességre is. (télen valamilyen szinten előfordul)

vivaladiesel Elküldve: 2012-06-17 09:49 Autóvásárlás

amateaur01 írta: Sziasztok!

Mind az oldalon mind a BMW vásárlói körben még abszolút újonc vagyok.
Mindig is szerettem volna egy BMW-t venni, de sajnos eddig nem volt rá lehetőségem. Most azonban úgy alakult, hogy tudnék egyet venni.

Első körben a 730d illetve az 530d-ket nézegettem 2003-2004-2005 évjáratúakat kb 3,5 Millió érékben. Természetesen nem ragaszkodok a fent említett 2 modellhez.

Nem tudom mik azok a szempontok (azon kívül hogy jól nézzen ki és ne zörögjön a motor) amire oda kéne figyelni a vásárláskor? mennyire költséges a fenntartásuk? menyire szervízigényesek? igazak azok a mende-mondák mely szerint az út szélén hagy ha nem szervizeled rendesen? Váltó? turbó élettartam stb... Szóval minden amire szerintetek fel kéne készülnöm a befektetés előtt

Tisztában vagyok vele, hogy a kérdések eléggé amatőren hangzanak, de valahol el kell kezdeni

Segítségeteket és válaszaitokat előre is köszönöm.

Üdv: Laci


Szia! Amire figyelni kell: porlasztók, AC, turbó, részecske szűrő állapota.

http://forum.index.hu/Article/...?t=9175426 Erről a fórumról, vásárlás előtt egy komplett átvizsgálásra keresd fel 'MasziBmw'-t olyan algoritmust használ a valós km megállapításához amivel szemben mindenféle tekerési módszer hatástalan...

Ezt is érdemes lenne végigolvasnod:
http://www.e39.hu/viewtopic.php?f=24&t=1434

vivaladiesel Elküldve: 2012-06-15 17:58 Mi lehet a baj?

mclane írta: Sziasztok!
Autópályán jövet hazafele tapasztaltuk, hogy a klíma az anyósoldalra már szinte alig nyom levegőt, az is langyos, meleg. A vezetőoldalon teljesen jó, középen már necces a kiáramló levegő. Mi lehet a gondja?
Előre is kösz a válaszokat.


Szia! Biztos megérezte az autó, hogy az anyóst viszed a jobb egyben... A viccet félretéve, a fűtéscsapot kéne jól kitisztítani, ha nem javul a helyzet akkor csere. (water valve az angol neve talán)

Győr környékén ajánlom Torsten Cox-ot Ikrényben. Németországból települt át, kicsit töri a magyart de a bmw-k nyelvét tökéletesen beszéli! Az A1 autót pedig felejtsd el...

vivaladiesel Elküldve: 2012-06-15 08:14 Mi lehet a baj?

taki1987 írta:

amugy ma hoztam hozzá konfort modult azt mondták az lehet azért nem megy a műszerfal meg az ablakemelő de sajna nem semmi változás szóval nem tom mi lehet a baj biztik jók meg ez a szar is:@ és még se megy szóval van egy eladó konfort modulom ha kell valkinek


Méresd be a generátort! (villamossági szerelővel)
Ha olyan állapotban van akkor még fel lehet újítani.


vivaladiesel Elküldve: 2012-06-14 20:00 kuplung___

vidarene1991 írta: Hali!segítsetek az lenne a problémám a kuplungomon,most lett összerakva új lamella új kinyomó csapágy és az lenne a baj vele hogy be gyujtom a kocsit és kinyomom a kuplungot félig lenyomva nagyon könyü utána meg anyira kemény hogy gond lenyomni padlóig...ésnem tudok sebességet rakni!!!de viszont mikor ledöglesztem kuplung+berakom 1 esbe begyujtom kicsit ránt rajta kiengedem a kéziféket lassan gurul a kocsi...és utánna nem tudok 2 rakni 3 se egyiket se...csak ha közgázt adok valaki tud segítsen köszönöm!!!
lehetséges hogy a kinyomicsapágy roszul ül a helyén??merta lamellárol le lett szedve a gyári használt,és fel lett rá ütve egy ugyan olyan gyári méretü új!



Egy másik bmw fórumon, ugyanígy szendvedett valaki a kuplunggal. Végül kiderült, hogy a fakezű barom szerelője fordítva rakta be a kuplungtárcsát!!

vivaladiesel Elküldve: 2012-06-14 10:13 Mi lehet a baj?

farkasdavid írta: [*] Kék a füst, világos kék. De rengeteg jön ki belőle, mint egy gyárkémény, és közben ráz az alapjárat, majd utána beáll normálisra, és nem füstöl.


Ha kék a füst akkor olajat éget el az autó... Nekem a szelepszár szimmering ugrik be elsőként.
Akkor lehetne megbizonyosodni erről ha kipróbálnád a következőt: közepes fordulaton haladsz, hosszan motorfékezel majd keményen odalépsz neki. Ha ilyenkor nyom egy kék "pamacsot" akkor valószínűleg szelepszár-szimmering csere! (nem nagy összeg )
Nem tudom mióta tart ez a kék füstölés de ellenőrizd le az olajszintet!

Lhet más oka is: Hengerfal kopottság esetleg az olajlehúzó gyűrők. Érdemes lenne mérni egy kompressziót.
Egyik sincs túl közel hozzád de, Somogyiékat (Pellérden) vagy Divinyi Józsit (Gyenesdiáson) merem ajánlani!

vivaladiesel Elküldve: 2012-06-14 09:28 Mi lehet a baj?

farkasdavid írta: Üdv!
Olyan problémám van, h van egy E46 320d-m 98-as, és amikor indítom, elkezd rázni alapjáraton, és rengeteg füstöt nyomat ki a kipufogón. Ez mindig csak az első indításnál van, ha megyek vele, utána már nem csinálja ezt, valamint, nem tom, h ebből adódik e, de 150nél elmegy az ereje, előzés közben, elég rémisztő.


Szia! Milyen színű füstöt látsz indításkor? Fehér, kék, fekete? Egyik sem jó de lényeges lenne tudni.

vivaladiesel Elküldve: 2012-06-14 08:36 Turbo

vfeca írta:
És nekem sem áll be középre a vízhőfok mutatója még hosszú úton sem, illetve ingadozik menet közbe elég sokat.



Szia! A turbód szerintem hibátlan, amit le kell ellenőrizni azt Hancurozo leírta.
Érdekes, a próbaút során nem ingadozott a vízhőfok. Ettől függetlenül ezt termosztát cserével lehet "orvosolni". Érdemes kicseréli mind a kettőt. (hűtőköri + EGR).

A 320d-vel én is így jártam. Először a hűtőköri "nagy" termosztátot cseréltem. Természetesen kiderlült, hogy az EGR nem működött tökéletesen ezért azt is kicseréltem.
Érdemes egyszerre kicserélni mindkettőt és akkor tökéletes lesz.
Mellékelem a számlákat az alkatrészekről, így láthatod, hogy mennyibe kerülnek.
A link neve


vivaladiesel Elküldve: 2012-06-14 08:25 Mi lehet a baj?

taki1987 írta: Sziasztok, SOS segítsetek ma mentem az e46-ommal egyszer csak elhalványodott a műszerfal világítás azt hittem a lámpák és az index is elszállt de amikor haza értem láttam azok működnek ami nem megy az elektromos ablak meg a műszarfal világitás + viszajelzések a kis autó amit mutatni szokott nyitott ajtónál végülis semmi csak a motor diagnosztikai rész megy a biztosítékokat végignéztem az alul az első 15 ös volt elszállva meg a meg amivel a kulcs távirányitót észlelte aksi sarut levettem, biztosítékokat kicseréltem de semmi javulás kérlek segítsetek igy nem merek elindulni a talira:S



Szia! Nem szeretnélek elszomorítani de ezt a műszerfal világítás elhalványodását és bizonyos funkciók "bedöglését" faterom volt e39-e is eljátszotta... Aztán puff, megállt az autó. A generátor döglött be!
Szerintem amíg nem látja (villamossági) szerelő addig ne indulj el vele mert tréler lesz a vége! (Jó esetben még felújítható állapotban van...)

Merre laksz?

vivaladiesel Elküldve: 2012-06-13 10:17 Mi lehet a baj?

Fűtéscsap/víz szelep. (water valve, heater control valve)

4-es számú alkatrész (bekeretezve) Cikkszáma: 64 11 8 369 805
Egyébként nem kell feltétlenül cserélni. Lehet, hogy elég neki egy kitisztítás!