vivaladiesel Elküldve: 2012-05-29 12:14 Autóvásárlás
RePTaiL írta:
na azért kikérem magamnak, ez nem egy fosvagány passat
Éreztem, hogy erre rá fog ugrani valaki.
![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/icon_biggrin.gif)
![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/icon_biggrin.gif)
vivaladiesel Elküldve: 2012-05-29 12:14 Autóvásárlás
RePTaiL írta:
na azért kikérem magamnak, ez nem egy fosvagány passat
vivaladiesel Elküldve: 2012-05-29 12:09 Autóvásárlás
RePTaiL írta:Coyote írta:
ezt akarta linkelni
"Az autó mind műszakilag, mind esztétikailag kiváló állapotban van: 10-12e km-enként cseréltük az olajat(5W30 LongLife BMW, csak 2 dl fogy el ezalatt)..."
Hát én is 10.000 km-ként cserélem az olajat, de nekem fél deci se fogy el ennyi idő alatt, nem hogy 2 dl
vivaladiesel Elküldve: 2012-05-29 11:49 Autóvásárlás
Coyote írta:
A világon egyedül Európában népszerűek a személyautó méretű ötajtósok...
vivaladiesel Elküldve: 2012-05-29 11:32 Segítsetek!
janco írta: Szevasztok!
Vagy 1 hónapja megállt alattam a verda.
Már előtte egy pár km-el néha berángatott.
Rögtön benzinre gondoltam hogy igen kevés lehet de a BC azt mondta még 80k-re elég.
Nem foglalkoztam vele mert abba maradt.
De rá kb 10 km-re megállt a verda és nem tudtam tovább menni.
Rá öntöttem 5 litert minden okés.
Ma megint megtörtént az eset de ma még csak nem is égett az alacsony üzemanyagszint jelző nem is rángatott és most a BC szerint még elég kellett volna legyen az üzemanyag 120km-re.
Rá öntöttem 5 litert majd elmentem a kútra és 47 liter ment bele.
Tehát 47+5=52 Liter! Vagyis kb 10 liternek kellett lennie a tankba.
Nem tudja valaki mi lehet a probléma?
Ha jól tudom két tank van közte meg egy cumó..azzal lehet a gubanc?
Köszi
vivaladiesel Elküldve: 2012-05-29 11:25 Autóvásárlás
vfeca írta:vivaladiesel írta:
VFeca! Ehhez mit szólsz? Szép példány 1,3-ért.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-5739053
DebrecZentől csak egy ugrás.
Hehe, ezt voltam pár hete megnézni, akkor még Nagykállóban árulták 1,2M-ért bontós srácok.
Ők sem voltak nagyon meggyőzőek, meg az autó sem. Eléggé lepusztult volt, meg amikor beindítottuk, úgy csörömpölt, mintha egy vödörben ráznánk fakockákat.
Bár végülis nem vagyok szakértő, lehet, hogy a sor6nak ilyen a hangja...
vivaladiesel Elküldve: 2012-05-29 11:11 Autóvásárlás
vivaladiesel Elküldve: 2012-05-29 11:09 Motorolaj
Szebii írta: Koszonom a valaszt, igen en is hallottam rola, hogy zabaljak az olajat de ez tenyleg sok. Kek fustot eddig nem lattam de majd megkerek valakit, hogy kovessen es nezze meg. Szerintem most a gyari 30as olaj van benne, megprobalom akkor 40-essel. Esetleg tudnal/natok ajanlani valamilyet? Ja es a castrollal vigyazzatok mert sok a hamisitvany beloluk, bar mar lehet volt rola szo.
vivaladiesel Elküldve: 2012-05-29 09:23 Féktárcsa és fékbetét
csbalu írta: Jóreggelt fórumtársak!
Ugye írtam, hogy kigyulladt a kis sárga told a képed a szervízbe betétecserélni lámpám. Na most elment vele a barátnőm hétvégén Celldömölkre meg vissza csinált egy 600km-es karikát autópályán meg főúton és ma reggel ahogy beleültem már nem világított a sárga visszajelző. Tippek?
ui.: Nem tudom a barátnőm hogy vezet de nekem eddig a BC(!!) szerint nem sikerült 4.9-5 alá vinnem a fogyasztást ő 4.6-al (valóban kb 5.1-5.2nek fele meg) hozta vissza...
vivaladiesel Elküldve: 2012-05-29 09:02 Motorolaj
Szebii írta: Sziasztok 2004 evveegi 330ci-m van es zabalja az olajat, parezer km alatt tobb litert is megeszik, a katalizatoromat pont most kellett cserelnem mert zorgott, rakerdeztem de az tiszta volt, ha ez szamit egyaltalan valamit. Otlet, hogy [b]merre induljak el? Elore is koszi!
vivaladiesel Elküldve: 2012-05-28 21:48 Autóvásárlás
vfeca írta: Megnéztem egyébként a múltkor említett kombit, vannak róla új képek is: Szürke 318i Touring
Összességében nem nézett ki rosszul.
Nincs nagyon lelakva, nem nagyon láttam szakadást meg erős kopást benne. Rosszabb állapotban volt, mint az enyém 155e-nél, de nem sokkal.
Az óra 238e km-t mutat, a szervizkönyvben 2008-ban volt az utolsó pecsét kb. 220e-nél, és volt egy matrica a motortérben egy 2009-es olajcseréről 236e-nél...
Eléggé lötyögött a váltó, de nem volt vészes, megvolt minden fokozat.
Ami furcsa volt, hogy beindítás után hallatszott egy kis bugyborékoló hang, mintha levegős lenne a hűtőkör, de egy próbaút után abbahagyta.
Illetve a generátoron meg körülötte olyan réteg volt az alkatrészeken, mint amikor az elem belefolyik a távirányítóba, ilyen érdes fehéres bevonat.
Valahol van egy kis vízszivárgás, látszott alul a védőburkolaton.
Illetve volt egy kis olajsár a motor elején, a tárcsákon is, de nem folyás, hanem inkább mintha vékony permet lenne. Mint amikor a ecset még festékes, de már alig, és ha megsuhintom, akkor apró különálló pöttyöket hagy...
Amúgy nem volt rossz hangja a motornak.
Érdekes módon kicsit nehéz volt tekergetni a kormányt még szervóval is, bár lehet, hogy ez csak a büdös nagy 17-es kerekek miatt volt.
Meg rendszám nélkül csak egy rövid kört mentem vele, úgyhogy nem tudtam kipróbálni a tempomatot.
Hát ennyi, ha bárkinek van ezek alapján észrevétele, örömmel hallgatom.
vivaladiesel Elküldve: 2012-05-26 22:41 Társalgó
csbalu írta:vivaladiesel írta: Nagyon zsákbamacska az e38... A többségük nagyon le van pukkanva. 20 autóból talán 1, amit érdemes megvenni.
És annak az egynek is nagyon megkérik az árát. De jogos, én is megkérném.
vivaladiesel Elküldve: 2012-05-26 22:19 Társalgó
vivaladiesel Elküldve: 2012-05-26 21:36 Társalgó
csbalu írta:jokerface írta: Nagyon melegben meg tud izzadni a tenyerem,de csak átlagosan.
Nincs semmi ilyen betegségem. De azért lehet majd egyszer kipróbálom.
Egy a kormány varrásához színben passzoló gyári bmw kesztyűnél nem a praktikusság számít, hanem az életérzés.Odasétálsz a kocsihoz, előveszed a gyönyörű BMW kulcsot, kinyitod a csomagtartót. Leveszed a gyári BMW dzsekidet, alatta hófehér Motorsportos ing. Kiveszed a csomiból a gyári kesztyűket. Beülsz, beindítod a gépet, finoman melegíted aztán elérsz az autópálya felhajtóig ahol 40es tábla van de te 100al veszed már a kanyart. Érzed, hogy az M-es futómű milyen gyönyörűen teszi a dolgát, markolod a kormányt és tudod hogy nem fog kicsúszni a kezedből mert kibaszott pöpec kesztyűben nyomod. Aztán felérsz a pályára még a záróvonalon bevágódsz a belső sávba és 240ig meg sem állsz.
Ezért kell a kesztyű!
Én csak driftelésnél használtam kesztyűt, nem gyűri meg a kezeden a bőrt ha elkapod a pörgő kormányt és biztosabban tudod fogni.
vivaladiesel Elküldve: 2012-05-26 21:21 Turbo
csbalu írta:vivaladiesel írta:csbalu írta:vivaladiesel írta:dio írta: Hello
Hülye kérdés: Mostanában nem hallom menet közben az autóm turbójának a "fütyülő" hangját. Régebben ez mindig tisztán hallható volt.
Ez valami problémára utalhat? Teljesítménycsökkenést nem tapasztaltam, illetve kartergázszűrőt is rendszeresen cserélek, utoljára idén év elején.
Elképzelhető, hogy egy kicsit odaléptél mostanában az autónak (pl: autópálya) és a tartós magas fordulatszám miatt megtisztult a sok koromtól a turbód.![]()
A lerakódás egyébként felerősíti a fütyülő hangot.
Mikor megvettem az autót fütyült a turbója mint a kisangyal, most hogy belenyomtam kb 3000et pályán nincs fütyülő hang, legalábbis nem hallom már
Néha érdemes önteni a gázolajba egy kis rendszertisztítót (pl: metabond megasel, stp ) utána pedig:
Hehe.Tudsz élni
Na majd nyomok egy flakon csodaszert aztán megjáratom a paripát.
OFF: Tegnap belémbotlott a pályán egy nagyontuning civic, nem ismerte a követési távolság fogalmát. Növeltem a tempót, de csak integetett meg bemutatott hogy menjek már le előle... hát megmutattam neki hogy mit tud egy gyári bajor. Röhögtem magamban amikor 190nél ő már 100méterre volt tőlem, én pedig fél kézzel fogva a kormányt hallgattam a petőfi rádióban egy kellemes muzsikát
vivaladiesel Elküldve: 2012-05-26 20:53 Társalgó
Helioport írta: Két hete leparkoltam a Kékgolyó utcában, majd kisétáltunk az Alkotás úti kínaiba kajálni. Nagyon jó kajájuk van, máshol nem nagyon eszem meg a kínait. Elpilledve tértünk vissza a kocsihoz. Közeledve rányomok a riasztóra, majd nyomok még egyet... semmi. Mondom rögtön magamban, hogy mi a fa...nyomtam még egyet, de közben már ott álltam az ajtó mellett, és közben húzom a nyitókart, míg másik oldalon a feleségem nem tudja kinyitni az ajtót...
Erre felvillan az előttem álló autó lámpája.
Mondom az asszonynak... TE... EZ NEM A MI AUTÓNK... Ránézek az előttem álló autóra, hát ott a rendszám... Baszki, az én kocsim mögött állt meg egy ugyanolyan kék Touring, J-vel kezdődő rendszámmal állapotra hasonló, csak annyi a különbség, hogy nem automata, és nem xenonos... K..va jót röhögtünk rajta.