xNorbi fórum hozzászólásai

xNorbi Elküldve: 2011-08-21 10:25 E36 318tds

hancurozo írta:
YELLOW írta:
xNorbi írta: Hello

Nekem egy 318tds ejti az üzemanyagot, leállítás után 2-3órával probléma nélkül beindul,de ha egy egész éjszakát várok vele, vagy több napot akkor nagyon sokat kell indítóznom, hogy elkapja, közbe az üzemanyagfiltertől a nagynomyású pumpába(adagolóba) menő vezetékben légbuborékok mászkálnak, lehet más vezetékekben is, de csak ez átlátszó. A porlasztóra menő fém csövek nem szivárognak.

Már nagyon elegem van ebből a hibából, már az a helyzet hogy két akksival járok, ha az egyik lemerülne ott legyen a másik és eltudjak indulni... az aksik is elég ramaty állapotban vanak sajnos.

Érdekes, mert néha egyéltalán nem csinálja és napok után is probléma nélkül elindul, de sajnos nem ez a jellmző.

Télen -15 fokban se volt probléma az indítás.

Hol lehet a hiba?


először is ott lehet a hiba, hogy ennek új topic-ot nyitottál. legalább 5 topicba belefért volna a kérdésed.
én azt mondom haldoklik az üzemanyag szivattyúd. esetleg üzemanyag szűrő dugulás is lehet.



Áthoztam ide a témát, ha nem baj.
YELLOW. Az adagolós dieselekben általában az adagolóban van a szivattyú.
Ha levegő van az üzemanyag csőben, akkor valahol levegőt szív. Ellenőrizd végig a csöveket. Ha kopott a szivattyúd akkor visszaengedheti a lapkák mellett a gázolajat, de akkor is indulnia kell, mivel a magasnyomású csőveidben megmarad a gázolaj (hibátlan fejszelepet feltételezve)


Szétszedtem hátul a tankot, az egyik fele ahol a gázlajszivattyú is van majndem tele van üzemanyaggal, a másik fele viszont teljesen üres. Ez normális? Azthittem eddig hogy egyenlő mértékben osztja el a gázolajat.

xNorbi Elküldve: 2011-08-20 20:57 Leejti az üzemanyagot

YELLOW írta:
xNorbi írta: Hello

Nekem egy 318tds ejti az üzemanyagot, leállítás után 2-3órával probléma nélkül beindul,de ha egy egész éjszakát várok vele, vagy több napot akkor nagyon sokat kell indítóznom, hogy elkapja, közbe az üzemanyagfiltertől a nagynomyású pumpába(adagolóba) menő vezetékben légbuborékok mászkálnak, lehet más vezetékekben is, de csak ez átlátszó. A porlasztóra menő fém csövek nem szivárognak.

Már nagyon elegem van ebből a hibából, már az a helyzet hogy két akksival járok, ha az egyik lemerülne ott legyen a másik és eltudjak indulni... az aksik is elég ramaty állapotban vanak sajnos.

Érdekes, mert néha egyéltalán nem csinálja és napok után is probléma nélkül elindul, de sajnos nem ez a jellmző.

Télen -15 fokban se volt probléma az indítás.

Hol lehet a hiba?


először is ott lehet a hiba, hogy ennek új topic-ot nyitottál. legalább 5 topicba belefért volna a kérdésed.
én azt mondom haldoklik az üzemanyag szivattyúd. esetleg üzemanyag szűrő dugulás is lehet.


itt van AC neked eladó


Hát sajnos, most veszem észre, hogy nagyon rossz helyre ment, nem az elektromoshoz akartam írni. Egy moderátor átrakhatná.

Épp most jövök az automtól szétszedtem a tankot és nagyon meglepődtem amikor belekukantottam.
Az egyik fele ahol a gázolajpumpa van nagyából 70-80%ig lehet gázolajjal(ez már így soknak tűnt), viszont a nagy meglepetés akkor ért amikor belekukantottam a másik felébe, az szinte teljesen üres volt, épphogy a nagyobb mélyedésekben lehetett fellelni nyomokban a gázolajmardékot.
Ez mitől lehet? Sajnos nem értem teljesen hogy műkodik a tank... mire van ott az a 4 darab cső..., mitől lehet, hogy az egyik fele teljesen üres? Mit tisztítsak ki?

xNorbi Elküldve: 2011-08-20 09:39 Leejti az üzemanyagot

Hello

Nekem egy 318tds ejti az üzemanyagot, leállítás után 2-3órával probléma nélkül beindul,de ha egy egész éjszakát várok vele, vagy több napot akkor nagyon sokat kell indítóznom, hogy elkapja, közbe az üzemanyagfiltertől a nagynomyású pumpába(adagolóba) menő vezetékben légbuborékok mászkálnak, lehet más vezetékekben is, de csak ez átlátszó. A porlasztóra menő fém csövek nem szivárognak.

Már nagyon elegem van ebből a hibából, már az a helyzet hogy két akksival járok, ha az egyik lemerülne ott legyen a másik és eltudjak indulni... az aksik is elég ramaty állapotban vanak sajnos.

Érdekes, mert néha egyéltalán nem csinálja és napok után is probléma nélkül elindul, de sajnos nem ez a jellmző.

Télen -15 fokban se volt probléma az indítás.

Hol lehet a hiba?

xNorbi Elküldve: 2011-08-05 22:49 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Hello

Van nekem egy 1994. novemberi gyártásu 318tds autom, ezt szeretném diagnosztizálni, hibakódokat kiolvasni, esetleg törölni, kilométerállást megnézni hogy reális-e amit jelenleg mutat(ugyolvastam ezt is lehet).

Ez a kábel megfelelő erre?
http://cgi.ebay.com/BMW-Scanne...798wt_1270


Milyen programokat ajánlotok ehhez?És honnét tudnám letölteni?

A válaszokat köszönöm.

xNorbi Elküldve: 2011-03-07 16:21 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

hil írta:
xNorbi írta:

Köszönöm azért a választ, carsoftal probálkoztam én is ebayrol vettem csak kábelt 3-4euroért és rádugtam a számítógép soros protjára, de egyáltalán nem működött, gondolom interface is kellene hozzá... A link neve
Ehhez mit szólnátok? A DIS telepítésében mi okoz nehézségeket?
DIS Erre gondoltál?DIS


Én úgy látom, hogy a kábel, amit az Ebayról belinkeltél, az INPA kábel, az OBD csatiban van benne az interface. Azon megy az INPA és az NCs Expert diag alapból, ezt a két progit adják is hozzá.. A Carsoft ezzel a kábellal biztosan nem műxködik. A Carsoft-hoz van egy interface dobozka. Sok olyat hallottam, hogy Ebayról vett, de Kínából származó Carsoft interface az nem volt felprogramozva, tehát nem használható semmire sem.
A DIS feltelepítése viszont nem kis mutatvány, itt a fórumon Tano a nagy ász ebben, és az e39 fórumon kb két éven keresztül tárgyalták. Oda be kell reggelni, mert azt a topikot csak akkor láthatod. Én végig olvastam az egészet, de Tano segítsége nélkül semmire nem mentem volna. Igaz próbáltuk a DIS-t 1994-es e36-on, de sokat nem tudtunk kiolvasni belőle.


Lassan beszerzem a dolgokat már csak a kábelre várok, ebayrol azaz olcsó INPA, Pontosan mit jelent, hogy sokat nem tudtunk kiolvasni? Én csak a hibakódokat szeretném kiolvasni és törölni is, ezt azért tudja?

Pontosabban porlasztócsúcs hibát jelez, de már ki lett cserélve másra ezt szeretném kitörölni.

xNorbi Elküldve: 2011-02-17 16:33 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

hil írta:
xNorbi írta:

Sajnos szlovákiából vagyok a hatértól 60kmre (az adatokat pótoltam). Esetleg azt tudni lehet, hogy mik azok a kábelek és szoftverek amik álltalában működni szoktak?

Szia! Nem azért nem válaszoltam, mert Szlovákiából vagy, csak vártam, hátha tud valaki okosabb tanáccsal szolgálni, de így marad az én szerény tapasztalatom: én e36-nál két féle diaggal próbálkoztam: Carsoft ez sajna a 94 autóban sok mindenre nem használható, mert nagyon kevés modult ismer fel. A másik, ami szintén van nekem az Inpa kábel, amin megy az Inpa, NCs Expert és a DIS programok. (Expert német nyelvű, számomra istentelen szenvedést okoz ebből kifolyólag). A DIS sok mindenre jó, de a telepítése nem egyszerű. Ez az utóbbi kábel 40K pénz volt (www.fulldiag.hu), de sokan vettek Ebayról sokféle kábelt, viszont nem írtak még arról, vagy csak az én figyelmemet kerülte el, hogy mi és hogyan működik rajta.



Köszönöm azért a választ, carsoftal probálkoztam én is ebayrol vettem csak kábelt 3-4euroért és rádugtam a számítógép soros protjára, de egyáltalán nem működött, gondolom interface is kellene hozzá... A link neve
Ehhez mit szólnátok? A DIS telepítésében mi okoz nehézségeket?
DIS Erre gondoltál?DIS



xNorbi Elküldve: 2011-02-14 15:34 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

hil írta:
xNorbi írta:

Egyenlőre csak hibakód olvasására és törlésére, erre milyen lehetőségek vannak?


Mivel nem olvasható, hogy merre vagy jelen az országban, ezért nem ajánlom, hogy próbáljuk ki, hogy mit tudnál használni.



Sajnos szlovákiából vagyok a hatértól 60kmre (az adatokat pótoltam). Esetleg azt tudni lehet, hogy mik azok a kábelek és szoftverek amik álltalában működni szoktak?

xNorbi Elküldve: 2011-02-13 15:38 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

hil írta:
xNorbi írta: Hello

Én egy E36os 318tds tulajdonosa vagyok, gyártási év: 1994.
Milyen diagnosztikai programot és kábelt tudnátok hozza javasolni?Interface is kell?
Lehetőleg minél elfogadhatóbb áron.


Köszönöm a válaszokat.

Mire szeretnéd használni? Általában kell hozzá interface.



Egyenlőre csak hibakód olvasására és törlésére, erre milyen lehetőségek vannak?

xNorbi Elküldve: 2011-02-13 00:32 Porlasztó

Hello

Választ tudna nekem valaki adni arra hogy egy jeladós porlasztócsúcs szétszedés és összerakás után még működhet-e, és a jeladó is? Mert azt halottam hogy elromlik.
Le tudná valaki írni a pontos összerakási útmutatót is?

xNorbi Elküldve: 2011-02-12 21:05 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Hello

Én egy E36os 318tds tulajdonosa vagyok, gyártási év: 1994.
Milyen diagnosztikai programot és kábelt tudnátok hozza javasolni?Interface is kell?
Lehetőleg minél elfogadhatóbb áron.


Köszönöm a válaszokat.

xNorbi Elküldve: 2011-02-11 02:15 E36 318tds

Hogy tudnám kimérni hogy a motorban levő porlasztócsúcs jeladója működik-e? Járó motornál mérjek feszültséget?

Ha beleteszek egy működő jeladós porlasztót akkor a műszerfalon levő hibajelző lámpának rögtön el kéne aludnia vagy számítógéppel kell kitörölni?

xNorbi Elküldve: 2011-02-10 15:58 E36 318tds

m_attila írta: Szia

Tudomásom szerint a 18tds és 25tds porlasztói egyeznek, a jeladós is!!!
Más bibi lesz.


xNorbi írta: Hello

Van egy 318tds tipusű BMWm 1994es évjárat, 230 000km van rajta, 3000 mehettem vele, addig tökéletesen is ment, de egyszercsak elkezdett rángatni, egyre jobban néha teljesen le is állt a motor, elvittem egy szervízbe ott lemérték a porlasztócsúcsokat es a jeladósrol KCA 21S91 megállapították, hogy rossz, szereztem bele használtat 2.5tdsről de hamar kiderült hogy ez nem ebbe való, magyarán átcsesztt az akitol vettem KCA 21S76os tipusú volt, de azért belerakták a szervizbe, az auto működött viszont világitott egy hibajelző lámpa és a teljesíménye is nagyon lecsökkent, gyorsan szereztem egy 318tdsből való porlasztócsúcsot belerakták,de a helyzte ugyanaz maradt világít a hibajelző és alacsony volt a teljesítmény, azóta szereztem mégegy porlasztócsúcsot, de a helyzet ugyanaz az autó megy, viszont alig van teljesítménye 130tól többre nem is képes... már teljesen tanácstalan vagyok, nemtudok kihez fordulni aki segíttene, márkszervizbe nemakarom vinni nincs annyi nélkülözhető pénzem.
FRANCE KCA 21S91 ilyen volt benne
GERMANY KCA 21S91 ilyen van most benne
Lehet az a probléma, hogy máshol gyártották?

Nagyon szépen köszönöm mindenki segítségét!







Nem, ezek nem egyeznek, A link neve 208. oldal. Nem lehet hogy az auto számítógépet hozzá kéne tanítani az új porlasztóhoz? Vagy csere után rögtön működnie kéne?

xNorbi Elküldve: 2011-02-10 01:15 E36 318tds

Hello

Van egy 318tds tipusű BMWm 1994es évjárat, 230 000km van rajta, 3000 mehettem vele, addig tökéletesen is ment, de egyszercsak elkezdett rángatni, egyre jobban néha teljesen le is állt a motor, elvittem egy szervízbe ott lemérték a porlasztócsúcsokat es a jeladósrol KCA 21S91 megállapították, hogy rossz, szereztem bele használtat 2.5tdsről de hamar kiderült hogy ez nem ebbe való, magyarán átcsesztt az akitol vettem KCA 21S76os tipusú volt, de azért belerakták a szervizbe, az auto működött viszont világitott egy hibajelző lámpa és a teljesíménye is nagyon lecsökkent, gyorsan szereztem egy 318tdsből való porlasztócsúcsot belerakták,de a helyzte ugyanaz maradt világít a hibajelző és alacsony volt a teljesítmény, azóta szereztem mégegy porlasztócsúcsot, de a helyzet ugyanaz az autó megy, viszont alig van teljesítménye 130tól többre nem is képes... már teljesen tanácstalan vagyok, nemtudok kihez fordulni aki segíttene, márkszervizbe nemakarom vinni nincs annyi nélkülözhető pénzem.
FRANCE KCA 21S91 ilyen volt benne
GERMANY KCA 21S91 ilyen van most benne
Lehet az a probléma, hogy máshol gyártották?

Nagyon szépen köszönöm mindenki segítségét!