zoliika fórum hozzászólásai

zoliika Elküldve: 2014-11-19 11:43 Teligumiszett

elgeri írta: Vááá, épp most cseréltettem le a gyári (7 éves) nyári defekttűrő Contimat, téli TS 850-es Continentalra. A méterek ugyanaz maradt (205/55/16), csak alufelniről lemezfelnire váltva.

A defekttűrőt mindenki (márkaszerviz, privát szerviz) mondta, hogy nagyon kemény, és hogy ha annyira nem fosok a pótkerék hiánytól, akkor inkább simát vegyek, mert az nem rázza annyira szét a futóművet. De nekem nagyon tetszett a közvetlensége, az hogy minden kis repedést érzek az aszfalton és hogy nagyon direkt a kormányzás. A gyenge motor ellenére, azért volt így valami sportosabb autó élménye a dolognak.

Erre most lett ez a sima, ami tényleg sokkal lágyabb - ami akár még jó is, de teljesen elveszítette a közvetlen kormányzás érzetét Olyan nyúlós lett kanyarban!

Remélem hozzászokom, de az eddigi nagyon rövid hazaúton baromira utáltam

Nem tudom, esetleg a rossz guminyomás okozhatja ezt?
A szervizes azt mondta 2.3-ra fújták mindet, de utána az ajtókeretbe tett adatokat nézve, ha jól látom 2-ő kellene előre, és valamivel több (2.4-2.6, de már nem emlékszem) hátra.
Jó, a gyári adatokra most hirtelen marhára nem emlékszem, de előre kevesebb, hátra pedig több kellene, az tuti!


Nekem a ts850 most a 3-dik szezonban fut.Nagyon jó gumi és én tényleg extrém időben is (sajnos)kipróbálhattam több soron.Erről már itt írtam.Lehet most úgy érzed,hogy nyúlós én is ezt érezném egy defekttűrő gumi után:lole hidd el nekem ,ettől jobb téli gumi nincs.

zoliika Elküldve: 2014-11-19 11:24 Touring hátsó ablaktörlõ

A problémám a következő:Időnként működik a hátsó ablaktörlőm és a szélvédőmosó motor ,időnként nem.Nem igazán használom sűrűn ,de mégis idegesít.
Bajuszkapcsolót hátra nyomom spriccel és működik az ablaktörlő is egyszerre, majd mindkettő egyszerre megáll ,majd újra próbálom és semmi...meg sem mozdul és nem spriccel.




Most megint szétszedtem,eltávolítottam minden szennyeződést.Aztán wd-40 az "O"gyűrűt is zsírral tettem vissza stb.Most azt csinálja ömlik a szélvédőmosó 2-3-at töröl és megáll a lapát


zoliika Elküldve: 2014-11-19 11:16 Teligumiszett

elgeri írta: Vááá, épp most cseréltettem le a gyári (7 éves) nyári defekttűrő Contimat, téli TS 850-es Continentalra. A méterek ugyanaz maradt (205/55/16), csak alufelniről lemezfelnire váltva.

A defekttűrőt mindenki (márkaszerviz, privát szerviz) mondta, hogy nagyon kemény, és hogy ha annyira nem fosok a pótkerék hiánytól, akkor inkább simát vegyek, mert az nem rázza annyira szét a futóművet. De nekem nagyon tetszett a közvetlensége, az hogy minden kis repedést érzek az aszfalton és hogy nagyon direkt a kormányzás. A gyenge motor ellenére, azért volt így valami sportosabb autó élménye a dolognak.

Erre most lett ez a sima, ami tényleg sokkal lágyabb - ami akár még jó is, de teljesen elveszítette a közvetlen kormányzás érzetét Olyan nyúlós lett kanyarban!

Remélem hozzászokom, de az eddigi nagyon rövid hazaúton baromira utáltam

Nem tudom, esetleg a rossz guminyomás okozhatja ezt?
A szervizes azt mondta 2.3-ra fújták mindet, de utána az ajtókeretbe tett adatokat nézve, ha jól látom 2-ő kellene előre, és valamivel több (2.4-2.6, de már nem emlékszem) hátra.
Jó, a gyári adatokra most hirtelen marhára nem emlékszem, de előre kevesebb, hátra pedig több kellene, az tuti!


Üdv!
Ha kell van egy guminyomás táblázatom(az összes autóra) csak dobj egy e-mail címet és küldöm excel-be

zoliika Elküldve: 2014-11-17 14:44 Üzemanyag fogyasztás

Atilla írta:
elgeri írta: Adott a profilomban látható kis 116i!

Autópályán, és autóúton 7 l a fogyasztása. Vegyesben 8 l körül.
De amikor egész héten csak kb. 3 kilométeres szakaszon ingázok, amely 3 kilométeren nincs 300m egyesen útszakasz, csak kis utcákból kis utcákba való kanyargás, folyamatos váltogatás, megállás, indulás, akkor bizony valamivel 10 l fölött is eszik.

Ezt az óra mutatja, de tankolásoknál egyeztetve is helyesek a számok.

Műszerfal nem jelez vissza semmi rendelleneset.
Aggódjak? Ha igen, akkor motordiagnosztika a probléma feltárásának elsődleges módja?

Előre is köszi a tanácsokat!


Ne aggódj! A kocsi be sem melegszik, el sem éri az üzemi hőmérsékletet, és te már ott is vagy a célodnál. Ebből kifolyólag a fajlagos fogyasztás növekszik.

Még egy negatívum amit 3 km-es "ingázásod" kivált:felhígul az olajad és csökken a kenőképessége.

zoliika Elküldve: 2014-11-17 13:54 Társalgó

Sziasztok!
Üdv minden régi és új tagnak.Ígérem aktívabb leszek

zoliika Elküldve: 2014-01-23 16:41 Autóvásárlás

nickname írta:
Robin68 írta:
Superpippo írta:
csbalu írta:
Superpippo írta: Sziasztok! Sokan azt hiszik kint pl Németbe a jó E46ok szarért,hugyért kaphatók. Amiket itthon 1milkóért vagy olcsóbban árulnak némelyiket lepapirozva azok mind a kinti kínálat legalja présszökevény kocsik(2000euros autok). Itt egy normális E46 : http://suchen.mobile.de/auto-i...usOwners=2

Ennyi az ára.Szóval el kéne gondolkodni azoknak akik az itthon árult présszökevényeket nézegetik.95%-a azoknak bontószökevény.Pénztemetők.Sokan megveszik azokat aztán szidják, hogy a Bmw ilyen szar meg olyan szar.A normális korai évjáratú Facelift elöttiek is 3500-tól vannak.
Ez az én véleményem nem akarok senkit megbántani.




Ez így van ahogy írod!
Rengeteg alja kocsit árulnak kint az arabok meg törökök, aki eladásra veszi az nyilván ezeket fogja venni és eladni mint német minőségi autó.
Amit linkeltél autó abban meg lehet nézni hogy még a műanyagok színe is teljesen más mint egy 2000 euroséban amit 1000x átszilikonoztak hogy újnak nézzen ki. Ülések állapota, stb... nem számít ha van benne 250-300.000, mert az is füst, ha tényleg gondoskodó gazdája volt.
Ezeken felül pedig gondoljunk bele abba mennyire jó és minőségi autók ezek. Például ilyen 45000 euros E46 nem is említhető egy lapon mondjuk egy 1.5millás focussal, vagy renault megane-al. Kérem ezek az autók még ma is prémium minőséget képviselnek ha úgy is bánnak vele.
Ettől függetlenül én simán megvennék egy porlasztóbajos vagy turbóhibásat is kintről, olcsó pénzél jól felszerelve, mert az itthon "fillérekből" lehet javítani és amúgy is azt a 2-300 eurot kapásból lealkudom vásárlásnál.



Így igaz az itthoni nepperek kint megveszik Török vagy Arab kollégájától a hulladék 2000eurost behozza, kiglancolja és fénylik mind a tücsök valaga aztán hirdetik, hogy Német gondos gazdától kitűnő megkímélt kocsi.Sokan bedőlnek ennek.


Mivel az utóbbi pár évben többet vagyok kint mint otthon, nekem is változott a véleményem és ami jó az nem olcsó.
Egy hasznos cikk amiben sok igazság rejlik....


Én ezt már egy éve leírtam nektek alkalmi vételt ki lehet fogni szemtelenül olcsón de az nagyon ritka eset.




Én is párszor ezeket már leírtam.Kintről akkor fogok venni autót,ha itthon olyan felszereltségűt nem kapok és nem az ár fog dominálni elsősorban,nem azért mert szarom a pénzt ,de az,hogy kint "becsületesebben" szervizelik az autókat és tuti a km óra.........ha-haez mind kamu, ez már nem az "NSZK".

zoliika Elküldve: 2014-01-18 13:47 Üzemanyag minõsítés és átverések!

BarG írta:
zoliika írta:
ateszka86 írta:
BarG írta:
andree írta: Sziasztok,
Egy kis infó a prémium üzemanyagok tekintetében. Ma a Dunai finomítóba a tankautó töltőben jártam, és ha már ott voltam kérdezősködtem egy kicsit. 3 üzemanyag forgalmazó került szóba, a Mol, OMW és a Shell. Ezek közül is a gázolajok. A Mol Evo diesel és a shell prémium diesel közötti különbség csupán a hozzáadott BASF gyártmányú adalék cikkszámában eltérő 1 db szám. Ugyanaz a Molnál Magyarországon finomított gázolaj az alapja, innen szállítják és itt is keverik be. Az OMW normál gázolaja szintén mol termék. A maxxmotion diesel hajón érkezik Ausztriából és átfejtés után tartálykocsival kerül a kutakra.
A benzines kollégáknak pedig annyi hogy nem olyan rég óta a prémium benzinek is mol alapon nyugszanak és nálunk keverik be. Tehát a V-power benzinek sem kintről vannak.

Üdv!


És kivel beszéltél? Nem név szerint, hanem a beosztásukra gondolok. Csak mert az átlag molos melós azt se tudja, hogy milyen előírások alapján kell tevékenykednie, és ez most nem vicc, nem hiába hal meg évente pár ember az üzemeikben.

Van már vagy 4-5 éve, hogy mindenfajta kútról vettem gázolajokat és vizsgálgattam őket. Akkor a shell prémiumja pont olyan volt mint az omv-é. Az garantáltan nem a molos orosz származékú savas gázolaj volt, hanem vagy északi tengeri, vagy arab. Molnál nem tankolok, mostanság vizsgálódni se vettem semennyit se.
Appropo: az AGIP prémiumja az valóban mol származék, csak jobb adalékcsomagot kap. Egyébként az is jó. A molos prémium meg sokáig úgy nézett ki, mint valami barna színű zavaros moslék.



egy szó mint száz mindenki tankoljon OMW maxxot vajon más országban is u.az az omw max? gondolok pl. Románia

Én nem akarnék bele ugatni,de a Ömv prémiumja származik Ausztriából vagyis osztrák finomítás és Ők a STATOIL nevű norvég állami olajkutató és termelő társaságtól veszik 90%-ban a maradék 10% az saját olajmezőiből nyerik Európában..Közel-keleti "oil-field"-jei mint Pakisztán,Irak .........A Közel-keleten megtermelt"anyagot"általában Kínának adják el nyersolaj formájában ennyit erről..
Az ,hogy itt mindenki Európában főleg a keleti részen,mindenki az orosz "savas" olajat szidjaez egy faszság!Az adott országok finomítói a szarok és nem az orosz olaj.Az alapanyag alapjában teljesen mindegy a finomítás ill. a párlás a lényeg.Na,persze szép zöld színű "Brent" olajból a legkönnyebb csinálni jó üzemanyagot.Az amcsiknak ott van Texasban a jó alapanyag és mégis az ottani gázolaj cetánszáma rendkívűl alacsony és savtartalma 5*-e az európai átlagnak.Még egy gondolat...Német.o is jelentős importra szorul kőolajból és ennek döntő többsége Orosz.o-ból származik .Ott nem savas??????


Ahol dolgozok, ott évente ~1,5 MILLIO TONNA orosz származású olajterméket dolgozunk fel. Durván másképp kell a vele érintkező rendszerek vegyi kezelését végezni, mint a barátibb minőségű olajokkal dolgozó cégeknél. Nekem többek közt ez is a munkám része. Van az arab olajok között is magas kéntartalmú, meg savas is, de az nálunk csak néha jön elő, amikor anyánk kísérletezik. Tudtommal Triestből van Bécs alá kőolaj vezeték, amin az osztrákok tudnak az Adrián olajat venni. Hogy ezt mennyire használják, azt nem tudom. Meg a molnak is van vezetéke az Adriáról, de néhány próba kivételével nincs napi használatban. Szóval az volna a lényeg, hogy az orosz olaj egy kicsit nagyobb figyelmet igényelne, de a mol ezt nem adja meg neki, meg még futtat néhány kifejezetten minőségellenes programot - lásd a Quality Giveaway-t - ami alapján én messzire kerülöm a mol kutakat. Meg lehetne csinálni rendesen, de nem teszik.

Látod erről egyről beszélünk.A finomítási eljáráson van a hangsúly,a legsilányabb kőolajból is lehet jó üzemanyagot előállítani csak a MOL ezt nem teszi és nem is fogja ameddig ilyen vezetői lesznek.......

zoliika Elküldve: 2014-01-18 00:34 Autóvásárlás

BarG írta:
Bero írta:
lacaca írta: Sziasztok!

A segítségeteket kérném abban az ügyben, hogy szeretnék venni egy 520D vagy 525D-t (E39), de sehol nem találni jót 1400000-ért. Vagy túl sokat kérnek érte, vagy ha jó árban van, akkor ha odamegyek megnézni kiderül, hogy az egész autó egy hulladék és sok minden nem is úgy van, mint ahogy azt a hirdetésben leírták.

Az igények: 2002 v. 2003-as évjáratú E39, 520D Touring vagy 525D Touring, megkímélt, szép állapotú, műszakilag hibátlan, nem rozsdás, nem törött, minden berendezése hibátlanul működjön, vagy maximum nagyon apró hibával, ha lehet, akkor szervizkönyvvel, 250000-300000 km-rel benne.

Esetleg ha valaki tud valamit ajánlani, akár oldalt (használtautó.hu-n eddig nem sok jó volt), vagy ismerőse által eladni kívánt darabot, kérem írjon üzenetet, vagy hívjon: 30/93-55-621

Köszönöm!


Üdv! Szerintem 1.4 millió nagyon kevés egy hibátlan állapotúért! szvsz.


Elég relatívek ezek a dolgok. Bárki bármit is mond, az, hogy volt-e a karosszéria javítva, az még ilyen korban is 5-700e Ft-ot jelent. A javítás mentesek kb ennyivel kerülnek többe. Az enyém volt javítva és 1,3-ért fogják beszámolni, hacsak addig össze nem csukom



ohh,meine Güte!Eladod?Szabad kérdezni az új kiszemelted tipusát "F".. mennyi?




zoliika Elküldve: 2014-01-18 00:30 Üzemanyag minõsítés és átverések!

ateszka86 írta:
BarG írta:
andree írta: Sziasztok,
Egy kis infó a prémium üzemanyagok tekintetében. Ma a Dunai finomítóba a tankautó töltőben jártam, és ha már ott voltam kérdezősködtem egy kicsit. 3 üzemanyag forgalmazó került szóba, a Mol, OMW és a Shell. Ezek közül is a gázolajok. A Mol Evo diesel és a shell prémium diesel közötti különbség csupán a hozzáadott BASF gyártmányú adalék cikkszámában eltérő 1 db szám. Ugyanaz a Molnál Magyarországon finomított gázolaj az alapja, innen szállítják és itt is keverik be. Az OMW normál gázolaja szintén mol termék. A maxxmotion diesel hajón érkezik Ausztriából és átfejtés után tartálykocsival kerül a kutakra.
A benzines kollégáknak pedig annyi hogy nem olyan rég óta a prémium benzinek is mol alapon nyugszanak és nálunk keverik be. Tehát a V-power benzinek sem kintről vannak.

Üdv!


És kivel beszéltél? Nem név szerint, hanem a beosztásukra gondolok. Csak mert az átlag molos melós azt se tudja, hogy milyen előírások alapján kell tevékenykednie, és ez most nem vicc, nem hiába hal meg évente pár ember az üzemeikben.

Van már vagy 4-5 éve, hogy mindenfajta kútról vettem gázolajokat és vizsgálgattam őket. Akkor a shell prémiumja pont olyan volt mint az omv-é. Az garantáltan nem a molos orosz származékú savas gázolaj volt, hanem vagy északi tengeri, vagy arab. Molnál nem tankolok, mostanság vizsgálódni se vettem semennyit se.
Appropo: az AGIP prémiumja az valóban mol származék, csak jobb adalékcsomagot kap. Egyébként az is jó. A molos prémium meg sokáig úgy nézett ki, mint valami barna színű zavaros moslék.



egy szó mint száz mindenki tankoljon OMW maxxot vajon más országban is u.az az omw max? gondolok pl. Románia

Én nem akarnék bele ugatni,de a Ömv prémiumja származik Ausztriából vagyis osztrák finomítás és Ők a STATOIL nevű norvég állami olajkutató és termelő társaságtól veszik 90%-ban a maradék 10% az saját olajmezőiből nyerik Európában..Közel-keleti "oil-field"-jei mint Pakisztán,Irak .........A Közel-keleten megtermelt"anyagot"általában Kínának adják el nyersolaj formájában ennyit erről..
Az ,hogy itt mindenki Európában főleg a keleti részen,mindenki az orosz "savas" olajat szidjaez egy faszság!Az adott országok finomítói a szarok és nem az orosz olaj.Az alapanyag alapjában teljesen mindegy a finomítás ill. a párlás a lényeg.Na,persze szép zöld színű "Brent" olajból a legkönnyebb csinálni jó üzemanyagot.Az amcsiknak ott van Texasban a jó alapanyag és mégis az ottani gázolaj cetánszáma rendkívűl alacsony és savtartalma 5*-e az európai átlagnak.Még egy gondolat...Német.o is jelentős importra szorul kőolajból és ennek döntő többsége Orosz.o-ból származik .Ott nem savas??????

zoliika Elküldve: 2013-12-03 10:23 Társalgó

kempelen írta: ..

Szegény Kempelen ,valaki beléd folytotta szót.........

zoliika Elküldve: 2013-11-27 19:09 Autóvásárlás

Szemy írta:
zoliika írta: Üdv Szemy!
Nagyon sajnálom,hogy félreérthetően fogalmaztam vagy az is lehet ,hogy Te értelmezted félre az "élményemet"amit láttam.
1.)Nem gondoltam volna ,hogy M.o-on is létezik ekkora futásteljesítményű autó és itt a évi 96e km-re gondolok.
2.)A németek vásárlási szokásait ismerem,sajnos velük kell dolgoznom
3)A tökéletes makulátlan állapotot arra értettem,hogy 248e km és nyoma sincs kívűl-belűl kopásnak,ezenkívül mentem és vezettem is.........azt nem vitatom melyik alkatrész,hogy és mennyire kopott,nyílván nem új autó bla-bla
Hozzászólásom lényege az lett volna elsősorban az évi futás és az,hogy 248ekm egy bajoron mennyire észrevehetetlen.A többi okfejtésedbe Én nem mennék bele.A téli gumi témánál szerinted az a fasza amit a kollégád csinál ,hogy 12 éves téli gumival közlekedik,ezt arra írtad mikor leírtam 12e km-nél lecseréltem a téli gumijaimat.Bizony ,hogy le, mikor minden másnap faszig ért a hó a bajoroknál és hóláncoztam is és minden rohadt nap a latyakban közlekedtem meg a 10-15 centis friss hóban.Azért arra kíváncsi lenék,hogy a 12 éves téli gumival ezt ,hogy oldottátok volna meg.Mindegy ez még nyomta a "bögyömet" Én nem tudományos alapon használom az autómat, a mindennapokban és sajnos elég sokat.



Tschüß!


Szia Zoli!

Valo igaz, en ertelmeztem egy kicsit felre az irasod, ezert elnezest is kerek rögtön. Remelem nincs harag!

A 12 eves teligumival csak arra szerettem volna ravilagitani, hogy a nemetek nem olyan nagyvonaluak, mint azt az ember gondolja. Ha muszaj, akkor nyilvan 1-2 evente veszi az uj teli gumit, de ha nem muszaj, akkor bizony szarik ra es hasznalja, amig csak lehet. De itt sem allt szandekomban ketsegbe vonni a Te allitasodat, csupan a masik oldalt is szerettem volna megmutatni.

Ha több heten keresztül vezetnel egy 20-30 ezer km-t futott E90-es BMW-t, megszoknad es megismerned, akkor utana Te magad is rögtön eszrevenned, hogy a 250 ezer km megtetele nem tünik el nyomtalanul (müszaki tartalomra ertem, nem az esztetikara).

Remelem mar nincs semmi, ami nyomja a "bögyödet"!
Szemy


Nincs semmi gond Nem vagyok ma a "top"-on, kicsit indiszponált vagyokés lehet Én is túlreagáltam.

zoliika Elküldve: 2013-11-27 13:37 Autóvásárlás

Szemy írta:
zoliika írta:
hancurozo írta: http://www.vezess.hu/hirek/roh...ora/48228/


Nem tudom,hogy már megint miért döbbentem le,pedig már rájöttem ill. tapasztaltam,hogy semmi sem lehetetlenTörtént ez pár napja,hogy egyik volt kollégám autót vett.2010 .nov. szervízkönyvel első tulaj, M.o-i ahol végig volt szervizelve és vásárolva újonnan ott is lett eladva használtan.e-90 grafit szürke 320d rogyásig extrával 248E KM-EL A poén több mint 5 hónapig árulták,mert sokalták a kedves vevők a km-t.3,8m forintocska volt,tökéletes és makulátlan állapotban van az autó "de sok a km sajnos" idióta beidegződés,de ha vissza lett volna pörgetve biztos 6 milláért eladták volna 2 hét alatt.
Igazából nem is ez az érdekes.........3 éves az autó levonunk belőle 5 hónapot az 31 hónap és ez 248.000 km és ez itthon nálunkpafffff....Évi 96.000km!!!!!!


Szia!

Ne haragudj, de sajnos most ellent kell mondjak Neked. Az evi majd' 100.000 km futasteljesitmeny nem csak Magyarorszagon, hanem a vilag barmely tajan borzasztoan soknak szamit. Mivel Nemetorszagban is megfordulsz, gondolom tisztaban vagy azzal, hogy 150.000 km-töl nagyobb futasteljesitmenyü autot a nemetek nem nagyon vesznek (leszamitva a nagyon "csoringereket" es az egyetemistakat). Söt, az ilyen autokat szinte csak kereskedöknek (föleg külföldi kereskedöknek) lehet eladni.

Egy 250.000 km-t futott autorol azert azt allitani, hogy tökeletes es makulatlan allapotban van inkabb elfogultsag mintsem realitas. A müszaki vegzettsegü tagok jol ismerik a kifaradasi görbeket (Wöhler-diagramm, Smith-diagramm, ...), amiknek a tengelyen az igenybeveteli ciklusok szama szerepel. Ez egyenes aranyban van a megtett km-ekkel. A BMW 240.000 km-re teszteli az autoit, becslesük szerint ez atlagosan 10 evi hasznalat. Tehat a megvasarolt auto futomüve, motorja es hajtaslanca mar annyi igenybevetelt latott a majdnem 3 ev alatt, mint egy "atlagos" futasteljesitmenyü 10 ev alatt. Arrol nem is beszelve, hogy mar a BMW tesztel lebiztositott tartomanyatt is elhagyta az auto.

Meg egyszer hangsulyozom, hogy nem bantasbol irom es nem akarok senkit sem megbantani, de azert ne csinaljunk mar ugy, a 250-300 ezer km-t futott auto ugyanolyan szuper müszaki es esztetikai allapotban van, mint az uj.

A piacon (meg Nemetorszagban is) vannak joval kisebb futasteljesitmenyü hasznalt autok is, csak azoknak az arat igen megkerik. Kerem szepen, a jot meg kell fizetni.

Szemy


Üdv Szemy!
Nagyon sajnálom,hogy félreérthetően fogalmaztam vagy az is lehet ,hogy Te értelmezted félre az "élményemet"amit láttam.
1.)Nem gondoltam volna ,hogy M.o-on is létezik ekkora futásteljesítményű autó és itt a évi 96e km-re gondolok.
2.)A németek vásárlási szokásait ismerem,sajnos velük kell dolgoznom
3)A tökéletes makulátlan állapotot arra értettem,hogy 248e km és nyoma sincs kívűl-belűl kopásnak,ezenkívül mentem és vezettem is.........azt nem vitatom melyik alkatrész,hogy és mennyire kopott,nyílván nem új autó bla-bla
Hozzászólásom lényege az lett volna elsősorban az évi futás és az,hogy 248ekm egy bajoron mennyire észrevehetetlen.A többi okfejtésedbe Én nem mennék bele.A téli gumi témánál szerinted az a fasza amit a kollégád csinál ,hogy 12 éves téli gumival közlekedik,ezt arra írtad mikor leírtam 12e km-nél lecseréltem a téli gumijaimat.Bizony ,hogy le, mikor minden másnap faszig ért a hó a bajoroknál és hóláncoztam is és minden rohadt nap a latyakban közlekedtem meg a 10-15 centis friss hóban.Azért arra kíváncsi lenék,hogy a 12 éves téli gumival ezt ,hogy oldottátok volna meg.Mindegy ez még nyomta a "bögyömet" Én nem tudományos alapon használom az autómat, a mindennapokban és sajnos elég sokat.



Tschüß!

zoliika Elküldve: 2013-11-26 21:57 Autóvásárlás

hancurozo írta: http://www.vezess.hu/hirek/roh...ora/48228/


Nem tudom,hogy már megint miért döbbentem le,pedig már rájöttem ill. tapasztaltam,hogy semmi sem lehetetlenTörtént ez pár napja,hogy egyik volt kollégám autót vett.2010 .nov. szervízkönyvel első tulaj, M.o-i ahol végig volt szervizelve és vásárolva újonnan ott is lett eladva használtan.e-90 grafit szürke 320d rogyásig extrával 248E KM-EL A poén több mint 5 hónapig árulták,mert sokalták a kedves vevők a km-t.3,8m forintocska volt,tökéletes és makulátlan állapotban van az autó "de sok a km sajnos" idióta beidegződés,de ha vissza lett volna pörgetve biztos 6 milláért eladták volna 2 hét alatt.
Igazából nem is ez az érdekes.........3 éves az autó levonunk belőle 5 hónapot az 31 hónap és ez 248.000 km és ez itthon nálunkpafffff....Évi 96.000km!!!!!!

zoliika Elküldve: 2013-11-22 00:21 Üzemanyag fogyasztás

m_attila írta:
Bima írta:
nickname írta:
m_attila írta:
haka írta:
MattM325 írta:
vitomi24 írta: Hello!
Gondoltam megosztom veletek fogyasztásom,hátha valaki kedvet kap diesel üzemü gèpjárművèt èlvezhetö 6 hengeres benzinesre cserèlni.
Szóval a tipus:e90 325i m sport automata(2007)
Város(ahol leginkább használom):15.2 liter(5-5km megyek)
Országut:8.5 liter 130-140km\h tempomat
225\40 18
255\35 18


Én már rég kedvet kaptam

E46 325Ci SMG 6 sebesség

Város: Nem tudom, mert ott nem használom, de hasonló helyzetben, 12.8l volt a fogyi, 320d 150le - 9l/100km
Autópálya: 140-150km/h 8,5-9l között. /320d 150le: 7-8l között.
Országút: 75-120km/h 7,5-8l /320d 6-6.5l
Melóba járás 15km-re: 3 perc autóút, 10 perc dugó, 5 perc autópálya 120-170km/h között.
Így 10.8l/100km ugyanez 320d 8-8.5l
Minden adatot rátankolással mértem, mindkét autó hibamentes.
Összességében a városi fogyasztás az, ahol lényegesen nagy különbség van. Átlag 2 literért nem éri meg NEKEM a diesel. Viszont CR nem való városba, az a halála!!!

Ja és a kerékméret: 325ci: 225/40r18-255/35r18, 320d: 225/45r17



Hmm nekem azért jóval kevesebbet fogyaszt a 320 150le hála isten.
Autópálya: 130-170 6.1l (mondjuk van benne 90km országút is)
Melóba járás: 33km ebből kb 20 perc dugó, 10-15 perc autóút/autópálya 20 perc város 6.4 - 6.9l
Én se a mutató alapján mérek 7-et még nem mértem

Valaki még leírhatná, mert én pályáztam eddig még arra, hogy ha minden rendbekerül, meg esetleg kap egy kis tuningot, akkor lejebb megy 6 alá, csak a móka kedvért.





áá a 20d 150 le városban 5.5 eszik nekem volt 3 , 8.5-9


n47s városi fogyasztás 9.2 gyári adat 6.9 ...


20D stabil 7,6 - 8 literrel el van, full városban nálam 225 40/18 gumikkal.

Most megcsinálom a téli tesztet 205 55/16 gumikkal



hello!
az enyém 20d 150le városban 6.2 l
városon kívül 100 km/h 4.9 l
pályán 140 km/h 5.2 l

igaz meg van chippelve, egr lekötve



egy 150 lovas 20d M47n nem 6.2 eszik városba
fogadunk?
feldobom a forgalmim


Én is feldobomHa valaki elfogult az autójával az Én vagyok ,de városban bizony 8,5 -9 lityi

zoliika Elküldve: 2013-11-21 07:49 Üzemanyag fogyasztás

Pocses írta:
vitomi24 írta: Hello!
Gondoltam megosztom veletek fogyasztásom,hátha valaki kedvet kap diesel üzemü gèpjárművèt èlvezhetö 6 hengeres benzinesre cserèlni.
Szóval a tipus:e90 325i m sport automata(2007)
Város(ahol leginkább használom):15.2 liter(5-5km megyek)
Országut:8.5 liter 130-140km\h tempomat
225\40 18
255\35 18


A városi az nagyon komoly kérem.


Ohhhhh,jaEddig Nov.ben mentem 3100km-t jelenleg max 6liter a fogyim azaz a különbség csak ezt a hónapot nézve 77,5liter×400huf/liter egységáron=31 e hufInkább a családra költöm