YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. március 11. péntek, 13:29


YELLOW írta: de most akkor ez a gyári kartergázszűrő helyett van? meg minek ekkora? olyan gyorsan megtelik? pár konkrétumot lehetne róla írni... költségek stb...



nekem még mindig az nem világos csupán, hogy a gyári kartergázszűrő az nem jó? ami totojába beleteszik, abba is kell lenni... régi autóba biztos jó, de az újakba???

Robin írhatnál valamit...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. március 11. péntek, 12:23


YELLOW írta: de most akkor ez a gyári kartergázszűrő helyett van? meg minek ekkora? olyan gyorsan megtelik? pár konkrétumot lehetne róla írni... költségek stb...



Jujuj,a Magyar megint,fúr,faragne fene,azt ez kinek fér be a motortérbe? mert nekem biztos nem. Miért nem egy 10 literes marmon kannára kötötte rá a csöveket
jól mutatna egy M5 BMW motor terébe főleg ha az ember ökle is alig fér be.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. március 11. péntek, 11:29


de most akkor ez a gyári kartergázszűrő helyett van? meg minek ekkora? olyan gyorsan megtelik? pár konkrétumot lehetne róla írni... költségek stb...



seta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz seta

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (11 pont) | Hozzászólások: 323

Elküldve: 2011. március 10. csütörtök, 08:23


most h olvasom ezeket a cikkeket, mintha ez anno a tv-ben is lett volna, mint kibocsátás csökkentő kütyü. Igaz akkor egy öreg papát mutattak mint feltaláló, és az egésznek kicsit olyan íze volt h "röhögjetek a vén bolondon, a valóságban ilyen ugysem létezik". Kíváncsivá tett a dolog. Viszont ha jól emlékeszem nekem ugye a légtömegmérő után van bevezetve a kartercső. Tehát ahol megbonthatnám a rendszert h beépítsem ezt a kicsapatót, az egy kb 5cm-es csőszakasz. Kíváncsi vagyok mit választana ki nálam mundjuk 500-1000km alatt.. Lehet h nagyobb tartályú szűrőházat kellene szereznem hozzá

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. március 10. csütörtök, 06:31


Robin68 írta:
hil írta:
Robin68 írta:

NA igen........ még mindig be van építve és nem is tervezem kiszedni . Az való igaz, hogy kisebb fordulaton éreztem már, hogy jobban húz valamivel a kocsi. Télen 4-500 kilométerenként összegyűlik durván 2dl víz és a tetején kb 1cm olaj. De ha csak annyi haszna lenne, hogy ez nem megy vissza a motorba már ér valamit szerintem .


Képet és valami leírást tudnál prezentálni?



Ez volt ami kíváncsivá tett:
Az olajleválasztó/kartergáz-szűrő szükségessége

Cikk ezzel kapcsolatban:
Újabb csodaszer: a Bödön






Köszi, pont ezeket olvastam

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2011. március 09. szerda, 23:29


hil írta:
Robin68 írta:

NA igen........ még mindig be van építve és nem is tervezem kiszedni . Az való igaz, hogy kisebb fordulaton éreztem már, hogy jobban húz valamivel a kocsi. Télen 4-500 kilométerenként összegyűlik durván 2dl víz és a tetején kb 1cm olaj. De ha csak annyi haszna lenne, hogy ez nem megy vissza a motorba már ér valamit szerintem .


Képet és valami leírást tudnál prezentálni?



Ez volt ami kíváncsivá tett:
Az olajleválasztó/kartergáz-szűrő szükségessége

Cikk ezzel kapcsolatban:
Újabb csodaszer: a Bödön






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. március 09. szerda, 23:41

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. március 09. szerda, 22:51


Robin68 írta:

NA igen........ még mindig be van építve és nem is tervezem kiszedni . Az való igaz, hogy kisebb fordulaton éreztem már, hogy jobban húz valamivel a kocsi. Télen 4-500 kilométerenként összegyűlik durván 2dl víz és a tetején kb 1cm olaj. De ha csak annyi haszna lenne, hogy ez nem megy vissza a motorba már ér valamit szerintem .


Képet és valami leírást tudnál prezentálni?




Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2011. március 09. szerda, 22:28


Zolee írta:
hil írta:
Azt értem, hogy hogyan működik, de van-e valami gyakorlati haszna? Mert azt olvastam, hogy nagyobb lett (??) a nyomatéka a motornak. Igaz lehet, és mitől? Remélem Robin majd válaszol.

Robin csak jókat mondott róla, egyértelműen dicsérte! Alacsony fordulaton sokkal nyomatékosabb lett tőle a gép!


NA igen........ még mindig be van építve és nem is tervezem kiszedni . Az való igaz, hogy kisebb fordulaton éreztem már, hogy jobban húz valamivel a kocsi. Télen 4-500 kilométerenként összegyűlik durván 2dl víz és a tetején kb 1cm olaj. De ha csak annyi haszna lenne, hogy ez nem megy vissza a motorba már ér valamit szerintem .

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2011. március 09. szerda, 19:31


hil írta:
Azt értem, hogy hogyan működik, de van-e valami gyakorlati haszna? Mert azt olvastam, hogy nagyobb lett (??) a nyomatéka a motornak. Igaz lehet, és mitől? Remélem Robin majd válaszol.

Robin csak jókat mondott róla, egyértelműen dicsérte! Alacsony fordulaton sokkal nyomatékosabb lett tőle a gép!


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. március 09. szerda, 19:23


DDT írta: Hello,
Ez egy un. mélységi szűrő. Úgy szűri, vagy inkább választja ki az olajat a kartergázból, h az áramló levegő a szilárd felületeken sokszor irányt változtat, és a finom olajcseppek sűrűségük és tehetetlenségük révén kicsapódnak az ütköző felületen.
Aztán, h ez az olaj vissza van-e vezetve a karterbe, v nincs, az már részletkérdés, de a Winkler-féle leválasztóból sztem nincs visszavezetve. És persze időnként ki kell tisztítani a töltetet. így legalább nem a szívóágban kondenzál le a sok szemét. Ez mondjuk inkább sokat futott kocsinál lehet érdekes.
Amennyire én tudom a BMW kartergáz visszavezető szelepben az esetek nagyobb részében a szabályozó membrán nem átszakad, hanem az oxidálódott, szinte szilárdra besűrűsödött olaj miatt beragad, nem tud mozogni. Aztán persze át is szakadhat, ha a vákuum elég combos
Egy ismerősöm a Winn's hidrotőke tisztítójával elég jól ki tudta pucolni, szétszedés nélkül. A szelepfedél csatinál bontotta meg, és onnan töltött bele 3X-4X 10ml-t, aztán érezhetően nagyobb lett a vákuum a olajbetöltő sapkánál. Persze nem azonnal, hanem napok múlva.
bye


hil írta: Sziasztok!
Találtam egy érdekes oldalt. http://www.annazsofi.hu/olajlevalaszto/ Mi a vélemény erről???


Azt értem, hogy hogyan működik, de van-e valami gyakorlati haszna? Mert azt olvastam, hogy nagyobb lett (??) a nyomatéka a motornak. Igaz lehet, és mitől? Remélem Robin majd válaszol.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. március 09. szerda, 19:22


DDT írta: Hello,
Ez egy un. mélységi szűrő. Úgy szűri, vagy inkább választja ki az olajat a kartergázból, h az áramló levegő a szilárd felületeken sokszor irányt változtat, és a finom olajcseppek sűrűségük és tehetetlenségük révén kicsapódnak az ütköző felületen.
Aztán, h ez az olaj vissza van-e vezetve a karterbe, v nincs, az már részletkérdés, de a Winkler-féle leválasztóból sztem nincs visszavezetve. És persze időnként ki kell tisztítani a töltetet. így legalább nem a szívóágban kondenzál le a sok szemét. Ez mondjuk inkább sokat futott kocsinál lehet érdekes.
Amennyire én tudom a BMW kartergáz visszavezető szelepben az esetek nagyobb részében a szabályozó membrán nem átszakad, hanem az oxidálódott, szinte szilárdra besűrűsödött olaj miatt beragad, nem tud mozogni. Aztán persze át is szakadhat, ha a vákuum elég combos
Egy ismerősöm a Winn's hidrotőke tisztítójával elég jól ki tudta pucolni, szétszedés nélkül. A szelepfedél csatinál bontotta meg, és onnan töltött bele 3X-4X 10ml-t, aztán érezhetően nagyobb lett a vákuum a olajbetöltő sapkánál. Persze nem azonnal, hanem napok múlva.
bye


hil írta: Sziasztok!
Találtam egy érdekes oldalt. http://www.annazsofi.hu/olajlevalaszto/ Mi a vélemény erről???


egyszerű, be kell rakni egy olajleválasztós reduktort

DDT
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz DDT

Újonc

Elismertség: 11% (1 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2011. március 09. szerda, 19:13


Hello,
Ez egy un. mélységi szűrő. Úgy szűri, vagy inkább választja ki az olajat a kartergázból, h az áramló levegő a szilárd felületeken sokszor irányt változtat, és a finom olajcseppek sűrűségük és tehetetlenségük révén kicsapódnak az ütköző felületen.
Aztán, h ez az olaj vissza van-e vezetve a karterbe, v nincs, az már részletkérdés, de a Winkler-féle leválasztóból sztem nincs visszavezetve. És persze időnként ki kell tisztítani a töltetet. így legalább nem a szívóágban kondenzál le a sok szemét. Ez mondjuk inkább sokat futott kocsinál lehet érdekes.
Amennyire én tudom a BMW kartergáz visszavezető szelepben az esetek nagyobb részében a szabályozó membrán nem átszakad, hanem az oxidálódott, szinte szilárdra besűrűsödött olaj miatt beragad, nem tud mozogni. Aztán persze át is szakadhat, ha a vákuum elég combos
Egy ismerősöm a Winn's hidrotőke tisztítójával elég jól ki tudta pucolni, szétszedés nélkül. A szelepfedél csatinál bontotta meg, és onnan töltött bele 3X-4X 10ml-t, aztán érezhetően nagyobb lett a vákuum a olajbetöltő sapkánál. Persze nem azonnal, hanem napok múlva.
bye


hil írta: Sziasztok!
Találtam egy érdekes oldalt. http://www.annazsofi.hu/olajlevalaszto/ Mi a vélemény erről???


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. március 09. szerda, 19:00


Zolee írta:
hil írta: Sziasztok!
Találtam egy érdekes oldalt. http://www.annazsofi.hu/olajlevalaszto/ Mi a vélemény erről???

Robin68 megcsinálta, láttam beépítve nála, a trutyit is ami kicsapódott a tartályban, elég meggyőző volt. Bővebbet Ő tud mondani...


Csak olvassa az oldalt.... Mi a véleménye róla???



Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2011. március 09. szerda, 18:58


hil írta: Sziasztok!
Találtam egy érdekes oldalt. http://www.annazsofi.hu/olajlevalaszto/ Mi a vélemény erről???

Robin68 megcsinálta, láttam beépítve nála, a trutyit is ami kicsapódott a tartályban, elég meggyőző volt. Bővebbet Ő tud mondani...


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. március 09. szerda, 18:39


Sziasztok!
Találtam egy érdekes oldalt. http://www.annazsofi.hu/olajlevalaszto/ Mi a vélemény erről???