Profil: YELLOW
Adatok
YELLOW

autója adatai

Széria:
3
Típus:
E46
Kivitel:
Sedan
Modell:
316i
Évjárat:
2002

Elismertség:
91% (14681 pont)

Tartózkodási hely:
Tiszaújváros

Foglalkozás:
Test Engineering Technician

Saját weboldal:
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=37153

Msn cím:

Bemutatkozás/Autó bemutatása:

BMW E46 316i (2002.06)

N42B18A motorkódú: 1796 cm3, 16 szelepes, Valvetronic, dupla-VANOS,
soros 4 hengeres hosszában

1796 cm3
116 LE / 5500 rpm
175 Nm / 3750 rpm


TELJESÍTMÉNY

0-100 Km/h: 10,9 s (gyári érték, de szerintem kevesebb)

Max. sebesség: 206 km/h (gyári adat) - sikerült kipróbálnom mit megy, igaz nem végig:
5. fokozat 6000 f/p = 210 km/h GPS-el (hozzáteszem a leszabályzás 6500-6700 f/p-nél van)

LE: 116 LE / 5500 rpm (gyári adat)

Tömeg: 1320 kg

Nyomaték: 175 Nm / 3750 rpm (gyári adat)


MOTOR

Motor: 1796 cm3, 16 szelepes, Valvetronic, dupla-VANOS, soros 4 hengeres hosszában
( N42B18A )

Hajtás: hátsókerék, DSC III

DSC

DSC (Dynamic Stability Control - dinamikus stabilitás-szabályozás )
A dinamikus stabilitás-szabályozás (DSC) gondoskodik arról, hogy a vezetés maximális élménye mellett minden ellenőrzés alatt maradjon, még akkor is, ha a vezető hibát követne el. Íme egy intelligens futómű-szabályozó rendszer számos biztonsági funkcióval. Szenzorok figyelik folyamatosan az autó állapotát, és ha a helyzet megkívánja, a DSC beavatkozik a motorvezérlésbe és lefékezi a megfelelő kereket vagy kerekeket, így megakadályozza az autó kitörését. Az autó rendíthetetlenül tartja a kívánt irányt. A DSC kanyarban is gondoskodik az autó stabilitásáról, hiszen a fékezést kerekenként külön-külön, elektronikusan szabályozza. Vészfékezés esetén a DSC azonnal maximális fékerővel fékez, így a fékút életmentő méterekkel rövidíthető le. Gyorsulás közben vagy tempós kanyarban a vonóerő-szabályozás (a DSC gombnyomásra aktiválható alrendszere) egy bizonyos határig megengedi a meghajtott kerekek kipörgését. Ez sportosabb vezetési stílust tesz lehetővé. Laza talajon – havon vagy kavicson – a vonóerőt a fékek működtetése optimalizálja.

Elektronika: BOSCH DME ME9.2

Légszűrő: Mahle-Filt csakis gyári papír

Kipufogó: 4-2-1-es leömlő, Brutus Sound hátsódob, dupla véggel

Egyéb: CASTROL SLX Professional Powerflow BMW LL04 0W-30 motorolaj


FUTÓMŰ

Gumik:

- nyáron:

elöl: 225/45 ZR17 91Y BFGoodrich GForce Profiler
(MADE IN HUNGARY)

hátul: 245/40 ZR17 91Y BFGoodrich GForce Profiler
(MADE IN FRANCE)

- télen:

195/65 R15 Bridgestone Blizzak LM-18

Felnik:

- nyáron: M5 M-tech felnik (8JJx17) ET40 (M Parallel Spoke 66) most már egyedi fényezéssel + rejtett szeleppel

- télen: 15"-os acél

Rugók: H&R ültetőrugók (elvileg 35/35)

Gátlók: M3 lengéscsillapítók eredeti gyári (SACHS)

Fékek: gyári ATE rendszer

- elöl:
286 mm hűtött tárcsa ATE Power Disc
( ATE 189 fékbetét )

- hátul:
280 mm tömör tárcsa ATE
( ATE 166FF fékbetét )

ATE SL.6 DOT4 fékolaj

Merevítők: első toronymerevítő mindenképp lesz

Egyéb: Poliuretán első lengőkar silent-ek


KÜLSŐ OPTIKA

Karosszéria:
- M-tech II első lökös ködlámpákkal
- fekete vesék, gyárilag króm keret (thx Plasti Dip!)

Egyéb: sötétített üvegek sajna az első két üvegen lévőtől meg kellett válnom, mert nem engedték műszakira! de így, hogy leszedtem meglett a műszaki, kifogástalan autóm van, első két fólia nélkül!


BELSŐ OPTIKA

Festés, dekor: gránitszürke berakás, amit majd alura akarok cserélni

Ülések: tervezve van sport ülés vétele, eredeti BMW

Kormány: M-es multi (eredetileg sima 4 ágú volt)

Kiegészítők:

- M-es pedálszett taposóval
- M-es váltógomb
- M-es kézifékkar markolat
- M-es első toronycsapágy takaró

Egyéb:

- alu műszergyűrűk
- gyári BMW szőnyegek
- 6 AIRBAG
- esőszenzor
- automata világítás
- hátsó szélvédőbe integrált rádióantenna
- fűtött külső tükrök és ablakspriccnik

+ elsősegély doboz, elakadásjelző háromszög, izzókészlet, láthatósági mellény, emelő, BMW-s szerszámok (gyári), vontató kötél (nah erre nem lesz szükség), tűzoltókészülék... csak, hogy a rend éber őrei ne köthessenek bele semmibe


HIFI / Multimédia

Fejegység: gyári ALPINE BMW Business, de egy mp3-ra képes cuccot bele kellene eszkábálni, vagy egy DVD lejátszót

Erősítő: gyári

Hangszórók: gyári (2 db csipogó, 2 db közép, 2 db mély-közép)


Regisztráció időpontja:
2008. június 08. vasárnap, 00:00

Utolsó belépés időpontja:
2018. február 22. csütörtök, 16:48

Hozzászólások száma:
16008 (megnézem)

online offline


Galéria

Plasti Dip - Vese

Plasti Dip - Vese

Plasti Dip - Vese

Plasti Dip - Vese

Plasti Dip - Vese

Plasti Dip - Vese

Plasti Dip - Vese

Plasti Dip - Vese

távirányítós kulcs röntgen kép

távirányítós kulcs röntgen kép

távirányítós kulcs röntgen kép

távirányítós kulcs röntgen kép

távirányítós kulcs röntgen kép

távirányítós kulcs röntgen kép

szervíz kulcs röntgen kép

szervíz kulcs röntgen kép

szervíz kulcs röntgen kép

szervíz kulcs röntgen kép

tárca (kis műanyag) kulcs röntgen kép

tárca (kis műanyag) kulcs röntgen kép

tárca (kis műanyag) kulcs röntgen kép

tárca (kis műanyag) kulcs röntgen kép

VT

VT

VT

VT

VT

VT

szülinapi

szülinapi

BRUNO

BRUNO

névnapi

névnapi

hil elcsípve

hil elcsípve

a következő kép 888 km múlva jön :)

a következő kép 888 km múlva jön :)

88.888 km - 2012.04.28.

88.888 km - 2012.04.28.

ekkor gyulladt fel a sárga, garázsból kiállás közben, megtett út, még megtehető, ebből 550km város

ekkor gyulladt fel a sárga, garázsból kiállás közben, megtett út, még megtehető, ebből 550km város

4 éves ATE Power Disc

4 éves ATE Power Disc

ezé lettem YELLOW, még nagyon régen :)

ezé lettem YELLOW, még nagyon régen :)

még régen 2007 környékén

még régen 2007 környékén

még régen 2007 környékén

még régen 2007 környékén

nevem ellenére maradtam a kék-fehér-nél :)

nevem ellenére maradtam a kék-fehér-nél :)

2014.08.31.

2014.08.31.

... csak a KÉK-FEHÉR

... csak a KÉK-FEHÉR

belehúztam :D

belehúztam :D

Videók
BMW Tavaszi NT Tali 2009.03.21.

BMW Tavaszi NT Tali 2009.03.21.