Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2014. április 06. vasárnap, 10:55


Ezen az oldalon találtam kartergázcsövet.


http://zsu.hu/webaruhaz/htmls/...9_s52_1995|10+++2003|01+++__10228/Motor_s75___Forgatty%C3%BAsh%C3%A1z_s67___Cs%C5%91,+forgatty%C3%BAsh%C3%A1z+szell%C5%91ztet%C3%A9s_s49___.Mind._s74_?gyakori=I&cikkkod=319+036+0002+*PA

Keresőbe kell beírni: 319 036 0002
A két találat közül melyik lenne a jó??

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. április 06. vasárnap, 11:00

Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2014. április 06. vasárnap, 08:22


Volna egy jó szakember Szolnok megyében?? Aki tényleg ért a masinákhoz?

zolie46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz zolie46

Újonc

Elismertség: 50% (1 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. április 06. vasárnap, 01:50


Kristen76 írta:
zolie46 írta: Sziasztok!

Sajnos kicsit hosszabb írás lesz, remélem tudtok segíteni!

Szóval, az autóm BMW E46 316i (1595 ccm), 2003.decemberi, N40B16AB motorkód.

Múlt hét szombaton Bp-en dugóba keveredtünk, kb 3 óráig csak araszoltunk. Kb másfél órányi araszolgatás után az autó kezdett érzéketlenebb lenni a finom gázadásra, nem volt elég szinte alapjáratra finoman engedni a kuplungot és úgy indulni, hanem kicsit pörgetni kellett. Az alapjárat kezdett ingadozni, nem drasztikusan, 100-200 fordulatot emelt rajta magától majd visszaesett, de közben rángatta a kasztnit. Víz hőfok rendben volt, nívón az olaj fél és 3/4 között van (most cseréltem benne olajat, szűrőt, üzemanyagszűrőt, láncot, vanos kerekeket, szelepszár szimeringeket). 18 óra körül indultunk haza Bp-ről, az oda vezető úton (Szarvasról), 6-8 liter körül volt attól függ hogy tapostam, ez visszafelé jócskán a duplájára ment (14-20 liter között), finomabb gázadásra lejjebb ment 12 literre, de az autó fulladozott, rángatott és erőteljesen feketén füstölt nagyobb gázadáskor. Szolnokig elvergődtem vele 90-100-al szaggatva, párszor megálltam, de nem segített neki a "pihenés", nehezen, de hazaértünk, másnap el is mentem vele diagnosztikára, elmondtam ott is mi történt, de a gép nem mutatott semmit, sem tárolt hibát semmit, (lámpa nem gyulladt ki a műszerfalon). Rájöttünk ha hagyjuk alapjáraton járni, és utána rányomunk egy nagyobb gázfröccsöt előjön a rángatás és a fordulatszám ingadozás, de már füst/korom nincs. A gép rögtön kihozta az 1. szabályzó lambda szondát, ki is cseréltettem ma, még nem volt időm vele sokat menni, csak pár kört a városban, de még mindig van valami gyíkja.

Alapjárat rendben van, már nem füstöl, kulturált szaga van a kipufogónak (mint mikor megvettem), és ami fontos nagyobb gázadásnál sincs a rángatás. De a gázpedál még mindig elég érzékeny, éppen hogy hozzá érek már szalad 4-6 literről 8-10-re, de az autóban is van egy pici torpanás olyan 2500-3000 fordulat körül, illetve ami még aggaszt, hogy a fogyasztásmérő órám, ha valahova szeretnék lefordulni, megállok kikuplungolok, akkor 0-ról felszalad 8-10 literre, akár 12-re is, kicsit vár, gondolkodik, utána finoman visszaesik. (Légtömegmérőt is néztük, tisztítottuk, de nagyon újnak tűnik).

Remélem tudtok segíteni


Szia.Olvastam a történést.Én is ebben szenvedek már sajna évek óta.Most olyan van vele, hogy már nem is húz a szekér,nem pörög, lusta és hidegen max. 3500 fordulatom van, melegen meg max. 4500-5000. Kicseréltem rajta a héten a kartergáz szelepet, de azzal meg teljesen nincs alapjáratom se hidegen se melegen. És csak rángat, durrog meg büdös. És a gyárit vettem bele!!!!!!! Én sajna segíteni nem tudok, de kérlek majd írd meg a történést a továbbiakban is. Én is cseréltem lambdát, légtömegmérőt, hűtőfolyadék jeladót, de hiába.




Szia!
Néztem az adatlapodon, hogy a Tiéd '99-es, nem tudom mennyi különbség lehet, a facelift előtti - utáni bömös között. Az enyém már VANOS-os, facelift utáni. Tavaly nyáron lépte át a 170.000 km-t, azóta apránként jönnek elő rajta ilyen hibák. Múltkor úgy jártam, hogy valahonnan folyt a hűtővíz pont rá a kipufogó leömlőkre, és erőteljesen gőzölt piros lámpánál. Kiderült, hogy a tűzfal felől a blokkon közvetlen a hengerfej alatt van egy műanyag záró fedél amit 4 csavar tart, és abban van 2 Ó gyűrű gumi tömítés, egybe öntve 8-as alakban, és ez öregedett meg, és eresztette a hűtő vizet. Tavaly nyár óta már cseréltem VANOS kerekeket, láncot, patront, ezt a 8-as alakú tömítést, szelepfedél- olajdekni tömítést, levegő- pollenszűrőt, üzemanyagszűrőt, szelepszár szimeringeket, és most a lambda szonda.
Azon gondolkodom, hogy amikor a szelepszár szimeringek elkoptak, akkor erőteljesen sűrű kékes füstje volt, és kb 500-800 km alatt majdnem egy liter olajat benyelt, már a végén menni sem tudtam vele, mert úgy lekormolt mindent. Viszont csere után még ki nem tisztult a motor ingadozott a fogyasztásmérőm, és úgy tűnik most is olyan mint akkor volt. Még veszek bele most gyertyákat, utána megyek vele egy hosszabb utat, hátha kiég a rendszer és újra helyre jön. Majd írok mi van vele.

Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2014. április 05. szombat, 18:17


zolie46 írta: Sziasztok!

Sajnos kicsit hosszabb írás lesz, remélem tudtok segíteni!

Szóval, az autóm BMW E46 316i (1595 ccm), 2003.decemberi, N40B16AB motorkód.

Múlt hét szombaton Bp-en dugóba keveredtünk, kb 3 óráig csak araszoltunk. Kb másfél órányi araszolgatás után az autó kezdett érzéketlenebb lenni a finom gázadásra, nem volt elég szinte alapjáratra finoman engedni a kuplungot és úgy indulni, hanem kicsit pörgetni kellett. Az alapjárat kezdett ingadozni, nem drasztikusan, 100-200 fordulatot emelt rajta magától majd visszaesett, de közben rángatta a kasztnit. Víz hőfok rendben volt, nívón az olaj fél és 3/4 között van (most cseréltem benne olajat, szűrőt, üzemanyagszűrőt, láncot, vanos kerekeket, szelepszár szimeringeket). 18 óra körül indultunk haza Bp-ről, az oda vezető úton (Szarvasról), 6-8 liter körül volt attól függ hogy tapostam, ez visszafelé jócskán a duplájára ment (14-20 liter között), finomabb gázadásra lejjebb ment 12 literre, de az autó fulladozott, rángatott és erőteljesen feketén füstölt nagyobb gázadáskor. Szolnokig elvergődtem vele 90-100-al szaggatva, párszor megálltam, de nem segített neki a "pihenés", nehezen, de hazaértünk, másnap el is mentem vele diagnosztikára, elmondtam ott is mi történt, de a gép nem mutatott semmit, sem tárolt hibát semmit, (lámpa nem gyulladt ki a műszerfalon). Rájöttünk ha hagyjuk alapjáraton járni, és utána rányomunk egy nagyobb gázfröccsöt előjön a rángatás és a fordulatszám ingadozás, de már füst/korom nincs. A gép rögtön kihozta az 1. szabályzó lambda szondát, ki is cseréltettem ma, még nem volt időm vele sokat menni, csak pár kört a városban, de még mindig van valami gyíkja.

Alapjárat rendben van, már nem füstöl, kulturált szaga van a kipufogónak (mint mikor megvettem), és ami fontos nagyobb gázadásnál sincs a rángatás. De a gázpedál még mindig elég érzékeny, éppen hogy hozzá érek már szalad 4-6 literről 8-10-re, de az autóban is van egy pici torpanás olyan 2500-3000 fordulat körül, illetve ami még aggaszt, hogy a fogyasztásmérő órám, ha valahova szeretnék lefordulni, megállok kikuplungolok, akkor 0-ról felszalad 8-10 literre, akár 12-re is, kicsit vár, gondolkodik, utána finoman visszaesik. (Légtömegmérőt is néztük, tisztítottuk, de nagyon újnak tűnik).

Remélem tudtok segíteni


Szia.Olvastam a történést.Én is ebben szenvedek már sajna évek óta.Most olyan van vele, hogy már nem is húz a szekér,nem pörög, lusta és hidegen max. 3500 fordulatom van, melegen meg max. 4500-5000. Kicseréltem rajta a héten a kartergáz szelepet, de azzal meg teljesen nincs alapjáratom se hidegen se melegen. És csak rángat, durrog meg büdös. És a gyárit vettem bele!!!!!!! Én sajna segíteni nem tudok, de kérlek majd írd meg a történést a továbbiakban is. Én is cseréltem lambdát, légtömegmérőt, hűtőfolyadék jeladót, de hiába.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. április 05. szombat, 18:18

zolie46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz zolie46

Újonc

Elismertség: 50% (1 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. április 05. szombat, 13:44


Sziasztok!

Sajnos kicsit hosszabb írás lesz, remélem tudtok segíteni!

Szóval, az autóm BMW E46 316i (1595 ccm), 2003.decemberi, N40B16AB motorkód.

Múlt hét szombaton Bp-en dugóba keveredtünk, kb 3 óráig csak araszoltunk. Kb másfél órányi araszolgatás után az autó kezdett érzéketlenebb lenni a finom gázadásra, nem volt elég szinte alapjáratra finoman engedni a kuplungot és úgy indulni, hanem kicsit pörgetni kellett. Az alapjárat kezdett ingadozni, nem drasztikusan, 100-200 fordulatot emelt rajta magától majd visszaesett, de közben rángatta a kasztnit. Víz hőfok rendben volt, nívón az olaj fél és 3/4 között van (most cseréltem benne olajat, szűrőt, üzemanyagszűrőt, láncot, vanos kerekeket, szelepszár szimeringeket). 18 óra körül indultunk haza Bp-ről, az oda vezető úton (Szarvasról), 6-8 liter körül volt attól függ hogy tapostam, ez visszafelé jócskán a duplájára ment (14-20 liter között), finomabb gázadásra lejjebb ment 12 literre, de az autó fulladozott, rángatott és erőteljesen feketén füstölt nagyobb gázadáskor. Szolnokig elvergődtem vele 90-100-al szaggatva, párszor megálltam, de nem segített neki a "pihenés", nehezen, de hazaértünk, másnap el is mentem vele diagnosztikára, elmondtam ott is mi történt, de a gép nem mutatott semmit, sem tárolt hibát semmit, (lámpa nem gyulladt ki a műszerfalon). Rájöttünk ha hagyjuk alapjáraton járni, és utána rányomunk egy nagyobb gázfröccsöt előjön a rángatás és a fordulatszám ingadozás, de már füst/korom nincs. A gép rögtön kihozta az 1. szabályzó lambda szondát, ki is cseréltettem ma, még nem volt időm vele sokat menni, csak pár kört a városban, de még mindig van valami gyíkja.

Alapjárat rendben van, már nem füstöl, kulturált szaga van a kipufogónak (mint mikor megvettem), és ami fontos nagyobb gázadásnál sincs a rángatás. De a gázpedál még mindig elég érzékeny, éppen hogy hozzá érek már szalad 4-6 literről 8-10-re, de az autóban is van egy pici torpanás olyan 2500-3000 fordulat körül, illetve ami még aggaszt, hogy a fogyasztásmérő órám, ha valahova szeretnék lefordulni, megállok kikuplungolok, akkor 0-ról felszalad 8-10 literre, akár 12-re is, kicsit vár, gondolkodik, utána finoman visszaesik. (Légtömegmérőt is néztük, tisztítottuk, de nagyon újnak tűnik).

Remélem tudtok segíteni

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2014. április 04. péntek, 21:19


Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta:
Zolee írta:
kalmaristi írta: A csövet is szokták cserélni(vagy legalább pucold át)
Azért kéne diag más problémák is lehetnek (holtponti jeladók,légtömegmérő)

Így van, plusz ha még nem tetted meg, a fojtószelepet is tisztítsd ki


A fojtó szelep hol van?? A cső az eléggé viseletes.Cserélni kéne lehet.Milyen csövel lehetne kiváltani a régit?? Az új az 11 pénz.Van valami egyszerűbb megoldás is?

A légtömegmérő után van, így néz ki.
Nincs egyszerűbb megoldás, csak újjal tudod kiváltani, ha csak el van koszolódva, brigéciollal, vagy valami erősebb zsíroldóval ki tudod tisztítani.


Sajnos megnéztem és egy darabot ki is törtem a végéből. Így majd cserés lesz akkor. A fojtó szelepet megfogom nézni.Esetleg valami tanácsok a takarításról??
És köszönöm a segítséget.

Szívesen! Azért jó lenne, ha lenne valami eredmény is
Módszeresen tisztíts ki minden keverékképzéssel kapcsolatos alkatrészt, nézd meg a gumigyűrűket, tömítéseket, nézd meg nincsenek e elöregedve. Féktisztítóval vagy tiszta alkohollal tisztítsd ki a légtömegmérőt és a fojtószelepet, és minden csövet, amit a környéken találsz, de éles tárgyat ne használj a tisztításhoz


Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2014. április 04. péntek, 21:03


Zolee írta:
Kristen76 írta:
Zolee írta:
kalmaristi írta: A csövet is szokták cserélni(vagy legalább pucold át)
Azért kéne diag más problémák is lehetnek (holtponti jeladók,légtömegmérő)

Így van, plusz ha még nem tetted meg, a fojtószelepet is tisztítsd ki


A fojtó szelep hol van?? A cső az eléggé viseletes.Cserélni kéne lehet.Milyen csövel lehetne kiváltani a régit?? Az új az 11 pénz.Van valami egyszerűbb megoldás is?

A légtömegmérő után van, így néz ki.
Nincs egyszerűbb megoldás, csak újjal tudod kiváltani, ha csak el van koszolódva, brigéciollal, vagy valami erősebb zsíroldóval ki tudod tisztítani.


Sajnos megnéztem és egy darabot ki is törtem a végéből. Így majd cserés lesz akkor. A fojtó szelepet megfogom nézni.Esetleg valami tanácsok a takarításról??
És köszönöm a segítséget.


Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2014. április 04. péntek, 20:56


Kristen76 írta:
Zolee írta:
kalmaristi írta: A csövet is szokták cserélni(vagy legalább pucold át)
Azért kéne diag más problémák is lehetnek (holtponti jeladók,légtömegmérő)

Így van, plusz ha még nem tetted meg, a fojtószelepet is tisztítsd ki


A fojtó szelep hol van?? A cső az eléggé viseletes.Cserélni kéne lehet.Milyen csövel lehetne kiváltani a régit?? Az új az 11 pénz.Van valami egyszerűbb megoldás is?

A légtömegmérő után van, így néz ki.
Nincs egyszerűbb megoldás, csak újjal tudod kiváltani, ha csak el van koszolódva, brigéciollal, vagy valami erősebb zsíroldóval ki tudod tisztítani.


Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2014. április 04. péntek, 20:42


Zolee írta:
kalmaristi írta: A csövet is szokták cserélni(vagy legalább pucold át)
Azért kéne diag más problémák is lehetnek (holtponti jeladók,légtömegmérő)

Így van, plusz ha még nem tetted meg, a fojtószelepet is tisztítsd ki


A fojtó szelep hol van?? A cső az eléggé viseletes.Cserélni kéne lehet.Milyen csövel lehetne kiváltani a régit?? Az új az 11 pénz.Van valami egyszerűbb megoldás is?

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2014. április 04. péntek, 20:34


kalmaristi írta: A csövet is szokták cserélni(vagy legalább pucold át)
Azért kéne diag más problémák is lehetnek (holtponti jeladók,légtömegmérő)

Így van, plusz ha még nem tetted meg, a fojtószelepet is tisztítsd ki


kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. április 04. péntek, 20:20


A csövet is szokták cserélni(vagy legalább pucold át)
Azért kéne diag más problémák is lehetnek (holtponti jeladók,légtömegmérő)

Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2014. április 04. péntek, 16:28


kalmaristi írta:
Kristen76 írta:
kalmaristi írta:
Kristen76 írta:
kalmaristi írta:
Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta:
kalmaristi írta:
Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta:
Roland írta:
Tiba írta: Ez a kartelgáz szelep ha hibás, akkor milyen tünetek vannak?


Vákuum van a motorban, és ez által csökken a motor teljesítménye, és nő a fogyasztás.Nekem ma cserélték ki ezt a bizonyos szelepet, illetve ma volt az olajcsere is, de érezhetően dinamikusabb lett a kocsi.


Szia.Hol van benne ez a szelep??? Nekem is lusta a kocsi, nem húz, nem gyorsul.

Szia! Az 1-es számú alkatrészről van szó. A ZSU-nál 11e Ft


És olyan hibád volt már, reggel indításkor akár mennyire is nyomod a gázt nem pörög fel 3500-4000 jobban??? ilyenkor csörög, köhög majd szét esik a motor.

Meg füstöl ilyesmit produkált nekem is mikor átszakadt a membrán!



Megrendeltem 15e ft
Köszönöm

Olyan, hogy karterszűrő??? Hol van benne, ha van benne.Azt lehet tisztítani??


Szívesen, remélhetőleg érezhető lesz a javulás miután kicserélted.
A szűrő elvileg ua mint a szelep, ha sérülésmentes a membrán 1 próbát megér a tisztítás, legegyszerűbb, ha brigéciolba áztat - mos - áztat - mos, amíg tiszta nem lesz


Nos kicseréltem ezt a szelepet. Továbbra is azon gondok vannak, hogy hidegen indítás után még bent a garázsban álló helyzetben a gázra lépve 3500-4000 fordulatnál tovább nem pörög fel és elkezd durrogni és köhögni.A levegő szűrőből lehet hallanni a durrogást.És iszonyú büdös is. Amit vetteM az FEBi tipus.

Hol van benne a szürő??? Most a kartergáz szelep meg a karterszűrő az 2 külön fogalom ugye? Nem vagyok járatos ebben a témában, de ha segítetek akkor tanulékony leszek.



Tanács!? Én ha beindítom mindig hagyom alapjáraton ketyegni 2-3 percig aztán sem húzatom ész nélkül míg be nem melegszik kicsit de voltam már úgy hogy sietös volt az indulás akkor rángatott durrant is
Szürönk asszem nincs azt utólag szoktak beszerelni(én is tervezem) de van itt a fórumon ilyen olajleválasztós téma




Én sem taposom egyből.Csak amíg nem lesz a motor üzemi meleg, addig ezt játsza.
Esetleg még az EGR szelepről tudnál valamit mondani??? Merre keresem benne.
Az szerintem a dieselesek vesszöfutása nekünk nincs (ha tévedek valami szakértö kijavít)
Egyébként meg szerintem csináltass 1 normális diagnosztikát lehet vannak hibák eltárolva meg az élö adatok is sokat elárulnak



Meglesz.Köszönöm az eddigi segítséget.

Nincs mit sajna van tapasztalat



Újabb fejlemény: Ma próbáltam ki az új szelepet és még rossza a kocsi tőle.
Alapjárat abszolult nulla
4500 fordulatnál leszabályoz
teljesen más a hangja
és rángat csak rángat

valami tanácsot kérhetnék???

kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. április 02. szerda, 16:19


Kristen76 írta:
kalmaristi írta:
Kristen76 írta:
kalmaristi írta:
Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta:
kalmaristi írta:
Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta:
Roland írta:
Tiba írta: Ez a kartelgáz szelep ha hibás, akkor milyen tünetek vannak?


Vákuum van a motorban, és ez által csökken a motor teljesítménye, és nő a fogyasztás.Nekem ma cserélték ki ezt a bizonyos szelepet, illetve ma volt az olajcsere is, de érezhetően dinamikusabb lett a kocsi.


Szia.Hol van benne ez a szelep??? Nekem is lusta a kocsi, nem húz, nem gyorsul.

Szia! Az 1-es számú alkatrészről van szó. A ZSU-nál 11e Ft


És olyan hibád volt már, reggel indításkor akár mennyire is nyomod a gázt nem pörög fel 3500-4000 jobban??? ilyenkor csörög, köhög majd szét esik a motor.

Meg füstöl ilyesmit produkált nekem is mikor átszakadt a membrán!



Megrendeltem 15e ft
Köszönöm

Olyan, hogy karterszűrő??? Hol van benne, ha van benne.Azt lehet tisztítani??


Szívesen, remélhetőleg érezhető lesz a javulás miután kicserélted.
A szűrő elvileg ua mint a szelep, ha sérülésmentes a membrán 1 próbát megér a tisztítás, legegyszerűbb, ha brigéciolba áztat - mos - áztat - mos, amíg tiszta nem lesz


Nos kicseréltem ezt a szelepet. Továbbra is azon gondok vannak, hogy hidegen indítás után még bent a garázsban álló helyzetben a gázra lépve 3500-4000 fordulatnál tovább nem pörög fel és elkezd durrogni és köhögni.A levegő szűrőből lehet hallanni a durrogást.És iszonyú büdös is. Amit vetteM az FEBi tipus.

Hol van benne a szürő??? Most a kartergáz szelep meg a karterszűrő az 2 külön fogalom ugye? Nem vagyok járatos ebben a témában, de ha segítetek akkor tanulékony leszek.



Tanács!? Én ha beindítom mindig hagyom alapjáraton ketyegni 2-3 percig aztán sem húzatom ész nélkül míg be nem melegszik kicsit de voltam már úgy hogy sietös volt az indulás akkor rángatott durrant is
Szürönk asszem nincs azt utólag szoktak beszerelni(én is tervezem) de van itt a fórumon ilyen olajleválasztós téma




Én sem taposom egyből.Csak amíg nem lesz a motor üzemi meleg, addig ezt játsza.
Esetleg még az EGR szelepről tudnál valamit mondani??? Merre keresem benne.
Az szerintem a dieselesek vesszöfutása nekünk nincs (ha tévedek valami szakértö kijavít)
Egyébként meg szerintem csináltass 1 normális diagnosztikát lehet vannak hibák eltárolva meg az élö adatok is sokat elárulnak



Meglesz.Köszönöm az eddigi segítséget.

Nincs mit sajna van tapasztalat



Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2014. április 02. szerda, 13:46


kalmaristi írta:
Kristen76 írta:
kalmaristi írta:
Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta:
kalmaristi írta:
Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta:
Roland írta:
Tiba írta: Ez a kartelgáz szelep ha hibás, akkor milyen tünetek vannak?


Vákuum van a motorban, és ez által csökken a motor teljesítménye, és nő a fogyasztás.Nekem ma cserélték ki ezt a bizonyos szelepet, illetve ma volt az olajcsere is, de érezhetően dinamikusabb lett a kocsi.


Szia.Hol van benne ez a szelep??? Nekem is lusta a kocsi, nem húz, nem gyorsul.

Szia! Az 1-es számú alkatrészről van szó. A ZSU-nál 11e Ft


És olyan hibád volt már, reggel indításkor akár mennyire is nyomod a gázt nem pörög fel 3500-4000 jobban??? ilyenkor csörög, köhög majd szét esik a motor.

Meg füstöl ilyesmit produkált nekem is mikor átszakadt a membrán!



Megrendeltem 15e ft
Köszönöm

Olyan, hogy karterszűrő??? Hol van benne, ha van benne.Azt lehet tisztítani??


Szívesen, remélhetőleg érezhető lesz a javulás miután kicserélted.
A szűrő elvileg ua mint a szelep, ha sérülésmentes a membrán 1 próbát megér a tisztítás, legegyszerűbb, ha brigéciolba áztat - mos - áztat - mos, amíg tiszta nem lesz


Nos kicseréltem ezt a szelepet. Továbbra is azon gondok vannak, hogy hidegen indítás után még bent a garázsban álló helyzetben a gázra lépve 3500-4000 fordulatnál tovább nem pörög fel és elkezd durrogni és köhögni.A levegő szűrőből lehet hallanni a durrogást.És iszonyú büdös is. Amit vetteM az FEBi tipus.

Hol van benne a szürő??? Most a kartergáz szelep meg a karterszűrő az 2 külön fogalom ugye? Nem vagyok járatos ebben a témában, de ha segítetek akkor tanulékony leszek.



Tanács!? Én ha beindítom mindig hagyom alapjáraton ketyegni 2-3 percig aztán sem húzatom ész nélkül míg be nem melegszik kicsit de voltam már úgy hogy sietös volt az indulás akkor rángatott durrant is
Szürönk asszem nincs azt utólag szoktak beszerelni(én is tervezem) de van itt a fórumon ilyen olajleválasztós téma




Én sem taposom egyből.Csak amíg nem lesz a motor üzemi meleg, addig ezt játsza.
Esetleg még az EGR szelepről tudnál valamit mondani??? Merre keresem benne.
Az szerintem a dieselesek vesszöfutása nekünk nincs (ha tévedek valami szakértö kijavít)
Egyébként meg szerintem csináltass 1 normális diagnosztikát lehet vannak hibák eltárolva meg az élö adatok is sokat elárulnak



Meglesz.Köszönöm az eddigi segítséget.

kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. április 02. szerda, 12:14


Kristen76 írta:
kalmaristi írta:
Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta:
kalmaristi írta:
Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta:
Roland írta:
Tiba írta: Ez a kartelgáz szelep ha hibás, akkor milyen tünetek vannak?


Vákuum van a motorban, és ez által csökken a motor teljesítménye, és nő a fogyasztás.Nekem ma cserélték ki ezt a bizonyos szelepet, illetve ma volt az olajcsere is, de érezhetően dinamikusabb lett a kocsi.


Szia.Hol van benne ez a szelep??? Nekem is lusta a kocsi, nem húz, nem gyorsul.

Szia! Az 1-es számú alkatrészről van szó. A ZSU-nál 11e Ft


És olyan hibád volt már, reggel indításkor akár mennyire is nyomod a gázt nem pörög fel 3500-4000 jobban??? ilyenkor csörög, köhög majd szét esik a motor.

Meg füstöl ilyesmit produkált nekem is mikor átszakadt a membrán!



Megrendeltem 15e ft
Köszönöm

Olyan, hogy karterszűrő??? Hol van benne, ha van benne.Azt lehet tisztítani??


Szívesen, remélhetőleg érezhető lesz a javulás miután kicserélted.
A szűrő elvileg ua mint a szelep, ha sérülésmentes a membrán 1 próbát megér a tisztítás, legegyszerűbb, ha brigéciolba áztat - mos - áztat - mos, amíg tiszta nem lesz


Nos kicseréltem ezt a szelepet. Továbbra is azon gondok vannak, hogy hidegen indítás után még bent a garázsban álló helyzetben a gázra lépve 3500-4000 fordulatnál tovább nem pörög fel és elkezd durrogni és köhögni.A levegő szűrőből lehet hallanni a durrogást.És iszonyú büdös is. Amit vetteM az FEBi tipus.

Hol van benne a szürő??? Most a kartergáz szelep meg a karterszűrő az 2 külön fogalom ugye? Nem vagyok járatos ebben a témában, de ha segítetek akkor tanulékony leszek.



Tanács!? Én ha beindítom mindig hagyom alapjáraton ketyegni 2-3 percig aztán sem húzatom ész nélkül míg be nem melegszik kicsit de voltam már úgy hogy sietös volt az indulás akkor rángatott durrant is
Szürönk asszem nincs azt utólag szoktak beszerelni(én is tervezem) de van itt a fórumon ilyen olajleválasztós téma




Én sem taposom egyből.Csak amíg nem lesz a motor üzemi meleg, addig ezt játsza.
Esetleg még az EGR szelepről tudnál valamit mondani??? Merre keresem benne.
Az szerintem a dieselesek vesszöfutása nekünk nincs (ha tévedek valami szakértö kijavít)
Egyébként meg szerintem csináltass 1 normális diagnosztikát lehet vannak hibák eltárolva meg az élö adatok is sokat elárulnak