« előző123456következő »
YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. augusztus 16. vasárnap, 16:00


az enyémnél õ lenne a kartergázszûrõ? 1-es?

http://bmwfans.info/parts/cata...separator/

státusz Steeef

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2009. augusztus 16. vasárnap, 15:53


Sziasztok.Az M43-as motoron itt található a kartergáz szûrõ
1.jelõlésû alkatrész a motor hátsó részén található.

http://bmwfans.info/parts/cata...ntilation/

Üdv.Steeef.

rabbit
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz rabbit

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2009. augusztus 16. vasárnap, 15:36


nekem 2003- 316-í van de az elmondottak vészesen hasonlitanak az én problémáimra is. valaki tudja hol és hogy nézki ez a kartergázszûrõ.....

státusz maserati1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2009. augusztus 16. vasárnap, 12:55


Köszönöm!Nékem nem olyan van benn.Bár lehet,hogy a kartelgáz szûrõ hiba mindegyik fajtánál ugyanúgy jelentkezik,majd meglátjuk v.inkább ne is Üdv:VILGA

státusz danbal

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2009. augusztus 16. vasárnap, 11:20


Üdv!

Konkrétan egy 1.6 - os 105 lovas motor. A motorkódja elvileg:M 43 B 16 (16 4 E3).

Pontosan nem tudom, hogy hol van, de elvileg szabadon látható a motor tetején. Szóval nem eldugott alkatrészrõl van szó.

státusz maserati1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2009. augusztus 16. vasárnap, 09:37


Danbal! Egyébként hol van ez a bizonyos kartelgáz szûrõ?Sose lehet tudni.

státusz maserati1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2009. augusztus 16. vasárnap, 09:26


Szia Dandal!!! Rendes vagy,hogy megosztottad a problémád és annak megoldását.Kösz mindenki nevében Egyébként milyen tipusú motor van az autóban(motorkód)? Üdv:VILGA


státusz Steeef

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2009. augusztus 15. szombat, 20:36


Szia.A kartergáz szûrõ hibája típushiba a membrán szétszakad benne.
Hibatûnetek hogy rángat dadog kihagynak a hengerek.
Ilyenkor elszegényedik a keverék amelyet a DME azonnal felismer hibaként a monitor szonda jele alapján.Amugy ha kihúzod a nívó páláct akkor is befullad.Üdv.Steeef.

státusz danbal

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2009. augusztus 14. péntek, 21:56


Kedves sorstársak!

Egy számomra igen érdekes hibát produkált az autóm. Konkrétan egy 2000-es évjáratú 316-os BMW-rõl van szó.

Kezdetben ingadozott a fordulatszám 600 és 1000 között. Így mentem vele kb 3000 kilómétert. Ez a hiba nem mindig jött elõ, de egyre gyakrabban.

Folytatódott azzal, hogy ha 100-200 métert gurultam üresben, akkor lefulladt. Ha 50 métert, akkor nem. Néha szaggatott, megtorpant, de még mindig mûködött.

A legutolsó hiba az volt, hogy eltûnt az alapjárat, állandóan leállt. Amikor állt az autó, folyamatosan nyomni kellet a gázpedált így sikerült tartani a kb. 700-as alapjáratot, viszont fél perc után felugrott 1200-ra és ott maradt úgy, hogy nem nyomtam erõsebben a pedált.

Az állandó lefulladás volt a legnagyobb gond, mert egy szûk helyre való parkolás azzal járt, hogy vagy egyszerre nyomom a féket, a gázt és a kuplungot, vagy állandóan újraindítgatom.

Keresgéltem itt a fórumon, hogy mi lehet a baj. A légtömegmérõre gondoltam. Kaptam kölcsön egy kb. 30ezret futott légtömegmérõt, de nem az volt a hibás.

Végül beadtam a derekam és elvittem egy szakemberhez. A szerelõ letekerte a tanksapkát és rögtön tudta, hogy mi a hiba.
A kartergáz szelep romlott el. Nehezen jött le a tanksapka és így tudta, hogy túl nagy a vákum a motorban ezért nincs alapjárat. Az alkatrész kb. 20e ft. Megrendelte, beszerelte és a kocsi azóta tökéletesen megy. Stabil az alapjárat és már csak az asszony alatt fullad le.

Remélem tudtam segíteni, ha esetleg másnak is van ilyen gondja.

« előző123456következő »