« előző123következő »
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2008

státusz Vik_86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 23:04


Sziasztok,

Szeretném megosztani veletek a sztorim, amiért azt gondolom, életem legrosszabb döntését hoztam meg, amikor BMW vásárlásra adtam a fejem. Esetleg, hátha valaki küzd hasonló dolgokkal és tud tanácsot adni.

Kb 2 hónappal ezelőtt kezdődött az egész, azóta találgatások tömege és egy rakat kidobott pénz (közelít a fél millióhoz)

Túl vagyok az összes gyertya és gyújtótrafó cseréjén, egy injektor is cserélve lett, plusz a nox szenzor is és a probléma ugyanúgy fennáll.
A hiba úgy jelentkezik, hogy reggel beindítom a kocsit és elkezd rángatni és a sebváltón nagyon látványos, hogy rázkódik az egész, ehhez még jön egy traktoros hang is. Nagyjából 15m után kigyullad a hibajel (check engine-sárga-) majd 2-5 km múlva bemelegszik rendesen az autó, leállítom, újraindítom és semmi baja.

Elég sok helyen voltam már, és jóknál...maga a hiba kiolvasás szerint, gyújtáskimaradás az egyes hengerben...
Összességében már meghallgattam, hogy nox katalizátor csere (480e..), légtömegmérő vagy lambda szonda csere...
Iszonyat dühítő és mindenki tanácstalan...a kocsiban kevés a km (wallisban ellenőrzött), szóval számomra felfoghatatlan...

Valakinek valami ötlete? Esetleg valaki találkozott ilyennel vagy hallott ilyet?
Köszi
V


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17559

Elküldve: 2013. november 07. csütörtök, 06:52


Vik_86 írta: Sziasztok,
En fel eve vettem a 316i-t es semmi baja nem volt.
Viszont sajnos mostanra kiderult mi a baja...nox katalizator..
Horror aron van az eredeti.
Valaki valamilyen tipp?
Esetleg nem lehet kikotni?
Koszi a valaszt


az elmúlt időben nagyon felkapott lett ez a NOX kat. vagy mi.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2008

státusz Vik_86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. november 06. szerda, 17:24


Sziasztok,
En fel eve vettem a 316i-t es semmi baja nem volt.
Viszont sajnos mostanra kiderult mi a baja...nox katalizator..
Horror aron van az eredeti.
Valaki valamilyen tipp?
Esetleg nem lehet kikotni?
Koszi a valaszt

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1997

státusz jedematik

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2013. november 04. hétfő, 09:53


hatsokerek írta: Én tegnap vásároltam egy 316i-t és amig nem melegszik fel a motort addig gázzal tartanom kell a gázt különben szépen lassan le áll. Légtömeg mérő elött sport légszűrő található, lehet hogy ez játszik közre??????


Hali
Nekem is ingadozott. Nézd meg,hogy a légtömegmérőnek a gumi harangja,nincs e megrepedve,szakadva, ill. van alatta gumi cssső, ara is nézz rá.
A gumiharang szakadása sokszor előfordul.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1996

státusz hatsokerek

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. szeptember 10. kedd, 11:13


Én tegnap vásároltam egy 316i-t és amig nem melegszik fel a motort addig gázzal tartanom kell a gázt különben szépen lassan le áll. Légtömeg mérő elött sport légszűrő található, lehet hogy ez játszik közre??????

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Ferko

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2007. december 07. péntek, 19:20


Ne idegesítsetek. Nekem még nem csinált ilyet hála istennek.

státusz Brown

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2007. december 07. péntek, 09:17


Sziasztok!
Nekem is hasonló gondjaim vannak (316i) nem mindig, de tankolás után fordul elõ a leállás, nehezen inditás, aztán aránylag látszólag rendbejön. A fordulatszámom nekem is felszokott 1500-ra pörögni gázadás nélkül. A féket pumpálgatva szintén. Nagyon idegesítõ dolog.
Én is kiváncsi vagyok, mi lehet az ok.


státusz dante86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 20:26


Szisztok!

Errõl mi a véleményetek.
Egyszer csak üzemi hõfokon (mutató szerint,és szerintem is) fennakadt az alapjáratom 1300-on, gázadásra sem esett vissza.
Majd kocsi leállít beindít: beindítom 600 700 között ugrált az alapjárat majd elindulok és üresben fékezéskor szépen nem remegve leállt finoman leesett az alapjárat, ezt kb. megcsinálta 3-4 indításig, nem tartotta meg az alapjáratot, majd 2-3 km-et huzatva bal lábbal fékezve és jobb tartva a gázt, hogy ne álljon le elkezdett javulgatni, már csak fékezéskor üresben 500-ig esett le majd vissza játszotta magát mindig 700-800-ra. Eltellik újabb 3 km. és megjavult gyönyörû alapjárat, mintha semmi sem történt volan.
Nah megállok a célpontomba, tesóméknál mikulás party. Kb. 2 órát voltunk. Beülök a kocsiba indítok majdnem üzemi hõfok, elindulok majd megint el kezdett játszani úgy, hogy csak 500-600-ra leesik majd visszaáll, pár km. kb. újpesttõl zuglóig és megint minden rendben. Holnap veszek bele egy injektor tisztítót.
Én gondoltam még: alapjárati motorra, pillangó szelepre, légtömegmérõre, valamilyen hõgombára (ami szivatónak adhat jelet). Szerintetek? Volt már valakinek hasonló? Jah amúgy az autó szépen jár ha nem alapjáraton van, húz megy, nem torpan semmi baja.

« előző123következő »