státusz Gergoke

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2006. április 13. csütörtök, 21:12


Köszönöm a gyors felilágosítást, illetve a tippet! Sikeresen elkerülte a figyelmemet ez az "apróság".

U.I.:Az "1" lóerõket egyesek hozzáteszik, megjegyzik ,legalábbis én már halottam, de mellékes.

státusz Jim

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2006. április 12. szerda, 21:58


Hát a 170 gyári ló tuningja roppant egyszerû:nem kétezres,hanem 2,2 literes motor hajtja.
Belenyúlni nem nagyon érdemes,talán olvasd el a sportlégszûrõs topicot meg a chipeset is.Nem lesz látványos javulás.

UI:nem tudom honnan vetted ezeket a plusz 1 lóerõket...az enyémben nem találom.

státusz Gergoke

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2006. április 12. szerda, 18:28


Sziasztok!

Egy 2000-es évjáratú 320Ci-t szeretnék tuningolni lehetõleg a "leggyáribb módon", de minden fajta finomítás érdekelne. Ez még a 151lovas, és kiváncsi lennék, hogy mi a külömbség ezen 2000-es, és az egyel késöbbi 171 lovas motor között.
Létezik-e gyári tuning kit, amivel a 150 lovast is fel lehetne húzni 170pacira, illetve milyen egyébb egyszerübb, és kíméletesebb, de mégis hatásos finomítás ajánlotok (pl. szûrõ,chip,stb)?
A tippeket elõre is köszönöm!!!

Gergõke