BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2015. november 28. szombat, 21:42


Mauser írta: Sziasztok!

2010-es E91-es 320d Touring-om van. 120ezer km-ben.
ezt a hábát adja: Engine fault! Reduced power. Full engine power no longer available. Possible to continue journey. Drive moderately. Have the problem checked by the nearest BMW Service.

a bentmaradt kód: boost pressure actuator
Szerintetek nagy a baj?





Ha van zsebben 300e Ft-od, akkor nem, ha nincs, akkor igen.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Mauser

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2015. november 28. szombat, 19:29


Sziasztok!

2010-es E91-es 320d Touring-om van. 120ezer km-ben.
ezt a hábát adja: Engine fault! Reduced power. Full engine power no longer available. Possible to continue journey. Drive moderately. Have the problem checked by the nearest BMW Service.

a bentmaradt kód: boost pressure actuator
Szerintetek nagy a baj?





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. november 28. szombat, 19:33

Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2015. augusztus 12. szerda, 17:13


wizzaerr írta:
Methos írta:
arra készülj, hogy nagyon elbaszott 56-os mérete van a csöveknek ezért az 57 picit lötyögős rajta, de ha nem aba bilinccsel, hanem a vastag szilikon csőhöz tartozó bilinccsel rakod fel semmi gond nem lesz vele


Nekem 55 ös lett méret szerint, mindkét vévén. 16.kerületben csinálták (Dinamit Kipufugó), meg kb 30 perc alatt. Ilyen lett:


Figyelj, hogy lehetőleg ne érintkezzen a motorborító műanyagokkal, mert hosszú távon kidörzsölheti!
[/quote]

Szia,

köszi ránézek, de ahogy láttam pár centivel alatta van .... de másnak legalább infó lehet hogy van megoldás nem kell kompletten cserélni, mint ahogy azt néhány helyen hallottam vissza.

A másik érdekesség, hogy gyári megoldás felül bilincs, alul viszont csak egy karika volt, szó szerint karika, csak kisflexel jött le.... Érdekes megoldás a bmw-től....Most már bilincs van , de hogy rakták rá a gyában, ugy hogy rá is szoruljon, azt nem tudom.....

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz wizzaerr

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2015. augusztus 12. szerda, 14:59


Methos írta:
arra készülj, hogy nagyon elbaszott 56-os mérete van a csöveknek ezért az 57 picit lötyögős rajta, de ha nem aba bilinccsel, hanem a vastag szilikon csőhöz tartozó bilinccsel rakod fel semmi gond nem lesz vele


Nekem 55 ös lett méret szerint, mindkét vévén. 16.kerületben csinálták (Dinamit Kipufugó), meg kb 30 perc alatt. Ilyen lett:
[/quote]

Figyelj, hogy lehetőleg ne érintkezzen a motorborító műanyagokkal, mert hosszú távon kidörzsölheti!


SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. augusztus 12. szerda, 14:49


zsír

nekem az 55 sehogy se akart felmenni így lett 57
viszont az enyém a rövidebb csöves, nem ez a hosszú fajta

Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2015. augusztus 12. szerda, 14:11



arra készülj, hogy nagyon elbaszott 56-os mérete van a csöveknek ezért az 57 picit lötyögős rajta, de ha nem aba bilinccsel, hanem a vastag szilikon csőhöz tartozó bilinccsel rakod fel semmi gond nem lesz vele[/quote]

Nekem 55 ös lett méret szerint, mindkét vévén. 16.kerületben csinálták (Dinamit Kipufugó), meg kb 30 perc alatt. Ilyen lett:


SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. augusztus 12. szerda, 09:57


Methos írta:
SP_323i írta:
Methos írta:
wizzaerr írta:
Methos írta:
SP_323i írta: cső szakadásra FBS ragasztó és powertape vagy szigetelő szalag megoldás
persze ragasztás előtt érdemes alaposan zsírmentesíteni a csövet

amikor nekem karácsonykor szállt el a csövem így oldottam meg mivel olyankor megáll az élet esélyem sem volt alkatrészt találni ...
kb 4 hetet jártam így gond nélkül



sajnos nem megoldás nekem. Én szeretnék egy másik csövet, annélül hogy az egész egységet kelljen megvennem.... MIvel ezzel ilyesztegetnwk engem most... Olyan nincs hogy nincs alternativa!
Valami hőálló szilikonos kevláros erősítésú csöveket láttam, de még nem az enyémhez .....


Ahogy mondtam, felhívtam 2 bontót és megkérdeztem, hogy van-e bmw e46 320d-hez olyan intercooler utáni turbócső, ami az egr szelepre csatlakozik. A válasz mindkét helyen az volt, hogy nincs náluk bmw... Aztán elmentem a helyi bontóba pedig tudtam, hogy nem bontottak bmw-t. Megmutattam a főnök úrnak a szakadt csövet, ő pedig megmutatta a csőkupacot ahol keresgélhetek. 2 percen belül találtam egyet, amiben volt olyan "kanyar" mint ami nekem kellett, csak hosszabb volt. Abból meg ugye nem nehéz rövidebbet csinálni...szerintem ne telefonálj, menj el a legközelebbi bontóba és mutasd meg azt a csövet. Ha nem, akkor a schmiedmann.hu-n is találsz felső részt!


elmentem, sajnos nem volt a nagytétényin semmi hozzá való... most szilikon csövet próbálok hajlittatni rá hátha beválik, erről van valakinek véleménye?


Ha az EGR előtti cső az, akkor én 57-es 45fokos szilikon csövet vettem oda a hozzá tartozó bilincsel. Eddig tökéletesen műxik


Köszönöm, pont erre voltam kíváncsi
11 re megyek 16 kerbe ott lehet tudnak egyet adni 1-2 perce jeleztek, hogy lehetséges!
Ha kész dobok képet és tapasztalatot....hátha más is jár így.....


arra készülj, hogy nagyon elbaszott 56-os mérete van a csöveknek ezért az 57 picit lötyögős rajta, de ha nem aba bilinccsel, hanem a vastag szilikon csőhöz tartozó bilinccsel rakod fel semmi gond nem lesz vele


Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2015. augusztus 12. szerda, 09:09


SP_323i írta:
Methos írta:
wizzaerr írta:
Methos írta:
SP_323i írta: cső szakadásra FBS ragasztó és powertape vagy szigetelő szalag megoldás
persze ragasztás előtt érdemes alaposan zsírmentesíteni a csövet

amikor nekem karácsonykor szállt el a csövem így oldottam meg mivel olyankor megáll az élet esélyem sem volt alkatrészt találni ...
kb 4 hetet jártam így gond nélkül



sajnos nem megoldás nekem. Én szeretnék egy másik csövet, annélül hogy az egész egységet kelljen megvennem.... MIvel ezzel ilyesztegetnwk engem most... Olyan nincs hogy nincs alternativa!
Valami hőálló szilikonos kevláros erősítésú csöveket láttam, de még nem az enyémhez .....


Ahogy mondtam, felhívtam 2 bontót és megkérdeztem, hogy van-e bmw e46 320d-hez olyan intercooler utáni turbócső, ami az egr szelepre csatlakozik. A válasz mindkét helyen az volt, hogy nincs náluk bmw... Aztán elmentem a helyi bontóba pedig tudtam, hogy nem bontottak bmw-t. Megmutattam a főnök úrnak a szakadt csövet, ő pedig megmutatta a csőkupacot ahol keresgélhetek. 2 percen belül találtam egyet, amiben volt olyan "kanyar" mint ami nekem kellett, csak hosszabb volt. Abból meg ugye nem nehéz rövidebbet csinálni...szerintem ne telefonálj, menj el a legközelebbi bontóba és mutasd meg azt a csövet. Ha nem, akkor a schmiedmann.hu-n is találsz felső részt!


elmentem, sajnos nem volt a nagytétényin semmi hozzá való... most szilikon csövet próbálok hajlittatni rá hátha beválik, erről van valakinek véleménye?


Ha az EGR előtti cső az, akkor én 57-es 45fokos szilikon csövet vettem oda a hozzá tartozó bilincsel. Eddig tökéletesen műxik


Köszönöm, pont erre voltam kíváncsi
11 re megyek 16 kerbe ott lehet tudnak egyet adni 1-2 perce jeleztek, hogy lehetséges!
Ha kész dobok képet és tapasztalatot....hátha más is jár így.....


SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. augusztus 12. szerda, 08:57


Methos írta:
wizzaerr írta:
Methos írta:
SP_323i írta: cső szakadásra FBS ragasztó és powertape vagy szigetelő szalag megoldás
persze ragasztás előtt érdemes alaposan zsírmentesíteni a csövet

amikor nekem karácsonykor szállt el a csövem így oldottam meg mivel olyankor megáll az élet esélyem sem volt alkatrészt találni ...
kb 4 hetet jártam így gond nélkül



sajnos nem megoldás nekem. Én szeretnék egy másik csövet, annélül hogy az egész egységet kelljen megvennem.... MIvel ezzel ilyesztegetnwk engem most... Olyan nincs hogy nincs alternativa!
Valami hőálló szilikonos kevláros erősítésú csöveket láttam, de még nem az enyémhez .....


Ahogy mondtam, felhívtam 2 bontót és megkérdeztem, hogy van-e bmw e46 320d-hez olyan intercooler utáni turbócső, ami az egr szelepre csatlakozik. A válasz mindkét helyen az volt, hogy nincs náluk bmw... Aztán elmentem a helyi bontóba pedig tudtam, hogy nem bontottak bmw-t. Megmutattam a főnök úrnak a szakadt csövet, ő pedig megmutatta a csőkupacot ahol keresgélhetek. 2 percen belül találtam egyet, amiben volt olyan "kanyar" mint ami nekem kellett, csak hosszabb volt. Abból meg ugye nem nehéz rövidebbet csinálni...szerintem ne telefonálj, menj el a legközelebbi bontóba és mutasd meg azt a csövet. Ha nem, akkor a schmiedmann.hu-n is találsz felső részt!


elmentem, sajnos nem volt a nagytétényin semmi hozzá való... most szilikon csövet próbálok hajlittatni rá hátha beválik, erről van valakinek véleménye?


Ha az EGR előtti cső az, akkor én 57-es 45fokos szilikon csövet vettem oda a hozzá tartozó bilincsel. Eddig tökéletesen műxik

Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2015. augusztus 12. szerda, 08:49


wizzaerr írta:
Methos írta:
SP_323i írta: cső szakadásra FBS ragasztó és powertape vagy szigetelő szalag megoldás
persze ragasztás előtt érdemes alaposan zsírmentesíteni a csövet

amikor nekem karácsonykor szállt el a csövem így oldottam meg mivel olyankor megáll az élet esélyem sem volt alkatrészt találni ...
kb 4 hetet jártam így gond nélkül



sajnos nem megoldás nekem. Én szeretnék egy másik csövet, annélül hogy az egész egységet kelljen megvennem.... MIvel ezzel ilyesztegetnwk engem most... Olyan nincs hogy nincs alternativa!
Valami hőálló szilikonos kevláros erősítésú csöveket láttam, de még nem az enyémhez .....


Ahogy mondtam, felhívtam 2 bontót és megkérdeztem, hogy van-e bmw e46 320d-hez olyan intercooler utáni turbócső, ami az egr szelepre csatlakozik. A válasz mindkét helyen az volt, hogy nincs náluk bmw... Aztán elmentem a helyi bontóba pedig tudtam, hogy nem bontottak bmw-t. Megmutattam a főnök úrnak a szakadt csövet, ő pedig megmutatta a csőkupacot ahol keresgélhetek. 2 percen belül találtam egyet, amiben volt olyan "kanyar" mint ami nekem kellett, csak hosszabb volt. Abból meg ugye nem nehéz rövidebbet csinálni...szerintem ne telefonálj, menj el a legközelebbi bontóba és mutasd meg azt a csövet. Ha nem, akkor a schmiedmann.hu-n is találsz felső részt!


elmentem, sajnos nem volt a nagytétényin semmi hozzá való... most szilikon csövet próbálok hajlittatni rá hátha beválik, erről van valakinek véleménye?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz wizzaerr

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2015. augusztus 11. kedd, 19:15


Methos írta:
SP_323i írta: cső szakadásra FBS ragasztó és powertape vagy szigetelő szalag megoldás
persze ragasztás előtt érdemes alaposan zsírmentesíteni a csövet

amikor nekem karácsonykor szállt el a csövem így oldottam meg mivel olyankor megáll az élet esélyem sem volt alkatrészt találni ...
kb 4 hetet jártam így gond nélkül



sajnos nem megoldás nekem. Én szeretnék egy másik csövet, annélül hogy az egész egységet kelljen megvennem.... MIvel ezzel ilyesztegetnwk engem most... Olyan nincs hogy nincs alternativa!
Valami hőálló szilikonos kevláros erősítésú csöveket láttam, de még nem az enyémhez .....


Ahogy mondtam, felhívtam 2 bontót és megkérdeztem, hogy van-e bmw e46 320d-hez olyan intercooler utáni turbócső, ami az egr szelepre csatlakozik. A válasz mindkét helyen az volt, hogy nincs náluk bmw... Aztán elmentem a helyi bontóba pedig tudtam, hogy nem bontottak bmw-t. Megmutattam a főnök úrnak a szakadt csövet, ő pedig megmutatta a csőkupacot ahol keresgélhetek. 2 percen belül találtam egyet, amiben volt olyan "kanyar" mint ami nekem kellett, csak hosszabb volt. Abból meg ugye nem nehéz rövidebbet csinálni...szerintem ne telefonálj, menj el a legközelebbi bontóba és mutasd meg azt a csövet. Ha nem, akkor a schmiedmann.hu-n is találsz felső részt!


Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2015. augusztus 11. kedd, 18:33


SP_323i írta: cső szakadásra FBS ragasztó és powertape vagy szigetelő szalag megoldás
persze ragasztás előtt érdemes alaposan zsírmentesíteni a csövet

amikor nekem karácsonykor szállt el a csövem így oldottam meg mivel olyankor megáll az élet esélyem sem volt alkatrészt találni ...
kb 4 hetet jártam így gond nélkül



sajnos nem megoldás nekem. Én szeretnék egy másik csövet, annélül hogy az egész egységet kelljen megvennem.... MIvel ezzel ilyesztegetnwk engem most... Olyan nincs hogy nincs alternativa!
Valami hőálló szilikonos kevláros erősítésú csöveket láttam, de még nem az enyémhez .....

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. augusztus 11. kedd, 14:33


cső szakadásra FBS ragasztó és powertape vagy szigetelő szalag megoldás
persze ragasztás előtt érdemes alaposan zsírmentesíteni a csövet

amikor nekem karácsonykor szállt el a csövem így oldottam meg mivel olyankor megáll az élet esélyem sem volt alkatrészt találni ...
kb 4 hetet jártam így gond nélkül

Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2015. augusztus 11. kedd, 14:18


Sziasztok,
nekem is ez a cső a gondom most 2-3 centis repedés.

Bontóknak írtam, voltam is személyesen, de semmi, webshopokban rövid verzió van, de ami nekem kell az nincs 2004 150Le touring 320d hez kéne de nem találok

Ötlet tanács?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz wizzaerr

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2015. augusztus 10. hétfő, 11:58


YELLOW írta:
wizzaerr írta:
wizzaerr írta: Sziasztok!

Múlt héten elmentem egy haverommal szerencsét próbálni, mert szeretne venni egy e46 320d-t. Az egyik kiszemelt kupét ki is próbáltuk. Elég jól ment, észrevehetően jobban húzott mint az én 320d-m. Mivel az enyém gyorsításkor kormol is, a hétvégén rátettem diagra hátha kiderül valami az élő adatokból. Csak sajnos kevés vagyok hozzá, hogy megállapítsam hol a hiba.
1-2-3 sebességben még gyorsul, de 4-5-6-ban már nem olyan fürge mint régen volt. Nem szoktam versenyezni, de a múltkor siettem és nem szerettem volna, ha a mögöttem haladó kombi 4-es golf megelőz, úgyhogy padlót nyomtam. Erre körbeautózott...mondanom sem kell, hogy félreállt a szám. Feltettem a diagról egy videót, amiből nekem úgy tűnik, hogy a mért turbónyomás csak cammog a referenciaérték után. Szerintetek is a turbónál kell keresni a hibát, vagy ez így rendben van? Előre is köszönöm a segítséget!

https://drive.google.com/open?...DZoNndEU1E


7végén szétszedtem a kocsit, leírom a tapasztalatokat, hátha segít valakinek. A fenti linken elérhető video jól szemlélteti, hogy egy 3-4cm-es repedés a turbócsövön milyen módon befolyásolja a turbónyomást...azért épült fel lassan a turbónyomás és ezzel együtt azért nem akart rendesen gyorsulni az autó, mert a levegő az egr-re csatlakozó turbócső alján található résen keresztül a motortérbe távozott. Még pénteken próbáltam újat rendelni a lángnál (14e Ft), de külső raktáron sem volt. Hívtam környékbeli bontókat,(Győrújbarát, Sümeg) de nem bontottak bmw-t. Úgyhogy végül elmentem a helyi bontóba, keresgéltem az összegyűjtött csövek között és találtam egyet, amiből kb.7 cm-t levágva az eredetihez nagyban hasonlító csövet kaptam. Ezen kívül levettem az intercoolert és nekiestem sterimóval. Ajánlom mindenkinek, mert a többévnyi bogár, levél, mocsok ami a hűtő és az intercooler között megbújt meglepő volt. Összeraktam, érezhetően jobban húz és bár sokat nem autóztam még azóta, úgy tűnik, hogy a kormolás is megszűnt.


pedig a sterimo-val óvatosan kell, mert könnyen hajlítja a lemezeket, aztán nem olyan lesz a hűtés...


Jogos! Néhány elhajolt nálam is (szerencsére nem sok) úgyhogy ésszel...