Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. április 21. szerda, 15:13


YELLOW írta:
Hori írta:
na akkor ezt a fogadást én nyertem, én arra tippeltem hogy bizt nem jössz el debrecenbe


ha akarod elküldöm a műszakbeosztásom, én is sajnálom, de komolyan. sajnos úgy számítottam, hogy május 1. mivel amúgy is szünet, így a pihenőm tolódni fog, és akkor pont szabad lettem volna. de sajnos nem tolódik, megint velünk csesznek ki, márc 15-én ugyanez volt




nem nem kell, majd akkor Soltvadkert



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17558

Elküldve: 2010. április 21. szerda, 15:08


Hori írta:
na akkor ezt a fogadást én nyertem, én arra tippeltem hogy bizt nem jössz el debrecenbe


ha akarod elküldöm a műszakbeosztásom, én is sajnálom, de komolyan. sajnos úgy számítottam, hogy május 1. mivel amúgy is szünet, így a pihenőm tolódni fog, és akkor pont szabad lettem volna. de sajnos nem tolódik, megint velünk csesznek ki, márc 15-én ugyanez volt



Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. április 21. szerda, 14:59


YELLOW írta:
Hori írta: na ez megint egy érdekes téma, mindegyikhez kell 1 kis szerencse a dieselhez kicsit több, mert az jobban zsebbenyúlós, én 26hónapja vettem a 20d-t azóta mentem vele 138ekm-t és semmi gond vele alkatrészbe csak szűrők, olajak/15ekm-ként/, meg fékbetétek kellettek /előre 2 hátra 1 garnitúra/, mindenképpen mérlegelned kell hogy mennyit használod az autót a diesel ugyan olyan használat mellett min 2 littyivel kevesebbet eszik autópálya tempónál 3littyivel, viszont ha kipróbálod mind a 2öt arra készülj fel hogy a benyás sokkal de sokkal lomhább lesz / majd mindjárt jönnek a 316i-k hogy nem is lomha meg az is sportautó/ egy20d-vel simán körbeautózol egy 20i-t a kisebbekről nem is beszélve, ha benyást veszel sztem keress inkább 25 vagy 30i-t azok már nincsenek alulmotorizálva.


nyugi nem jövök
amúgy nekem nem jött be a dízel 20d-ből, direkt kipróbáltam. bár biztos velem van a baj. az tény benyásból sokkal kellemesebb egy 25i...

ui.: debrecen nekem nem ok, most kaptam meg a műszakbeosztást, dolgozom





na akkor ezt a fogadást én nyertem, én arra tippeltem hogy bizt nem jössz el debrecenbe


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17558

Elküldve: 2010. április 21. szerda, 14:57


Hori írta: na ez megint egy érdekes téma, mindegyikhez kell 1 kis szerencse a dieselhez kicsit több, mert az jobban zsebbenyúlós, én 26hónapja vettem a 20d-t azóta mentem vele 138ekm-t és semmi gond vele alkatrészbe csak szűrők, olajak/15ekm-ként/, meg fékbetétek kellettek /előre 2 hátra 1 garnitúra/, mindenképpen mérlegelned kell hogy mennyit használod az autót a diesel ugyan olyan használat mellett min 2 littyivel kevesebbet eszik autópálya tempónál 3littyivel, viszont ha kipróbálod mind a 2öt arra készülj fel hogy a benyás sokkal de sokkal lomhább lesz / majd mindjárt jönnek a 316i-k hogy nem is lomha meg az is sportautó/ egy20d-vel simán körbeautózol egy 20i-t a kisebbekről nem is beszélve, ha benyást veszel sztem keress inkább 25 vagy 30i-t azok már nincsenek alulmotorizálva.


nyugi nem jövök
amúgy nekem nem jött be a dízel 20d-ből, direkt kipróbáltam. bár biztos velem van a baj. az tény benyásból sokkal kellemesebb egy 25i...

ui.: debrecen nekem nem ok, most kaptam meg a műszakbeosztást, dolgozom



Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. április 21. szerda, 14:29


na ez megint egy érdekes téma, mindegyikhez kell 1 kis szerencse a dieselhez kicsit több, mert az jobban zsebbenyúlós, én 26hónapja vettem a 20d-t azóta mentem vele 138ekm-t és semmi gond vele alkatrészbe csak szűrők, olajak/15ekm-ként/, meg fékbetétek kellettek /előre 2 hátra 1 garnitúra/, mindenképpen mérlegelned kell hogy mennyit használod az autót a diesel ugyan olyan használat mellett min 2 littyivel kevesebbet eszik autópálya tempónál 3littyivel, viszont ha kipróbálod mind a 2öt arra készülj fel hogy a benyás sokkal de sokkal lomhább lesz / majd mindjárt jönnek a 316i-k hogy nem is lomha meg az is sportautó/ egy20d-vel simán körbeautózol egy 20i-t a kisebbekről nem is beszélve, ha benyást veszel sztem keress inkább 25 vagy 30i-t azok már nincsenek alulmotorizálva.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2010. április 21. szerda, 13:45


....ha most állnék vásárlás előtt, csakis sor6 benya (minél nagyobb ccm-el ), pedig egész jó kis 20d-t sikerült kifognom, leszámítva a porlasztók cseréjét.

petike

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17558

Elküldve: 2010. április 21. szerda, 13:33


Robinson írta:
Én viszont azt mondom, komolyan gondold meg, hogy merre húz a szíved: benzin vagy dízel...
Nekem az első dízelem, rábeszéltek. Azóta is fáj a szívem a sorhatos benzines miatt
Nem azt mondom, hogy rossz, vagy ilyesmi. De ha az embert a benzines üzem élteti, sose fog tudni megbarátkozni egy dízellel, hiába a kevés fogyasztás, nagyobb nyomaték, olcsóbb nafta. Megaztán jobban kell vigyázni rá, mint egy benzinesre, hiába mondja bárki is, hogy ez nem igaz. Azért az ember csak félti a 200.000 forintos turbót, a ki tudja hány tízezres porlasztókat (70khuf darabja?), az ugyancsak 200e körüli kettőstömegűt ésatöbbi. Nem akarok itt is benzin vs dízel vitát indítani. Ezt neked kell eldöntened már az elején.

Amúgy nekem is pl dízelem van, még nem hibásodott meg, de már füytül a turbó, arra beza félre kell rakni egy kis pénzt... Viszont 800km-t városban elmegyek vele, erre nem lennék képes benzinessel. A dízelt nagyon nézd meg, csörög-e zörög-e a motor, milyen füstöt ereszt gázadásra, mennyire van hangja a turbónak stb.


az első részét de nagyon osztom. végre valaki beismeri




Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. április 21. szerda, 12:47


spyker írta: sziasztok fiuk
nemsokara megvasarolom magamnak az elso automat,amit ugy dontottem h egy 3-as bmw lesz. e46-os 2002-tol.Sok-Sok embertol kerdeztem h melyik kozuluk a legjobb.ugy hataroztam h 2 literes motorral veszek. vagy 320d 110kw-150LE vagy 320i 125kw-170L. esetleg meg szoba johetne a 318i.De nemtudom eldonteni h melyiket.Melyik a jobb,melyik a megbizhatobb??foleg rovidebb utakra fogom hasznalni.szamit a fogyasztas,de azert menjen valahogy.azt halottam h a benzin joo rovid utakra,de sokat eszik.a dizel meg hogy keveset eszik,de keson melegszik fel a motorja,es ha egyszer elromlik,akkor sokat fogok fizetni.melyik az elonyosebb??
minden velemenyt szivesen fogadok,akar ide,akar privat levelbe.e-mail miro1111111111@gmail.com koszi.....


Én viszont azt mondom, komolyan gondold meg, hogy merre húz a szíved: benzin vagy dízel...
Nekem az első dízelem, rábeszéltek. Azóta is fáj a szívem a sorhatos benzines miatt
Nem azt mondom, hogy rossz, vagy ilyesmi. De ha az embert a benzines üzem élteti, sose fog tudni megbarátkozni egy dízellel, hiába a kevés fogyasztás, nagyobb nyomaték, olcsóbb nafta. Megaztán jobban kell vigyázni rá, mint egy benzinesre, hiába mondja bárki is, hogy ez nem igaz. Azért az ember csak félti a 200.000 forintos turbót, a ki tudja hány tízezres porlasztókat (70khuf darabja?), az ugyancsak 200e körüli kettőstömegűt ésatöbbi. Nem akarok itt is benzin vs dízel vitát indítani. Ezt neked kell eldöntened már az elején.

Amúgy nekem is pl dízelem van, még nem hibásodott meg, de már füytül a turbó, arra beza félre kell rakni egy kis pénzt... Viszont 800km-t városban elmegyek vele, erre nem lennék képes benzinessel. A dízelt nagyon nézd meg, csörög-e zörög-e a motor, milyen füstöt ereszt gázadásra, mennyire van hangja a turbónak stb.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Macsek

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2010. április 21. szerda, 12:09


spyker írta: sziasztok fiuk
nemsokara megvasarolom magamnak az elso automat,amit ugy dontottem h egy 3-as bmw lesz. e46-os 2002-tol.Sok-Sok embertol kerdeztem h melyik kozuluk a legjobb.ugy hataroztam h 2 literes motorral veszek. vagy 320d 110kw-150LE vagy 320i 125kw-170L. esetleg meg szoba johetne a 318i.De nemtudom eldonteni h melyiket.Melyik a jobb,melyik a megbizhatobb??foleg rovidebb utakra fogom hasznalni.szamit a fogyasztas,de azert menjen valahogy.azt halottam h a benzin joo rovid utakra,de sokat eszik.a dizel meg hogy keveset eszik,de keson melegszik fel a motorja,es ha egyszer elromlik,akkor sokat fogok fizetni.melyik az elonyosebb??
minden velemenyt szivesen fogadok,akar ide,akar privat levelbe.e-mail miro1111111111@gmail.com koszi.....


Az a rövid út mit takar mert van akinek a 200km is rövid de van akinek a 20km is sok!Mitöl melegszik későn a diesel?Nekem városban télen max 5km!Ha ennél kevesebbre használod a benzines sem fog bemelegedni!Ha rendebe van tartva egy autó akkor nincs vele semmi ilyen jellegű probléma!Itt az oldalon ha olvasgatsz sok mindent megtudhatsz!És ne úgy állj hozzá hogy elfog romlani!!!!Ez is csak használat és karbantartás dolga!Én spaciel nem vennék benzinest!De ez csak az én véleményem!Ha vanrá módod menj egy 2.0 benzinessel és egy diesellel is!Szerintem segíteni fog a döntésben!!!



státusz spyker

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2010. április 21. szerda, 11:28


sziasztok fiuk
nemsokara megvasarolom magamnak az elso automat,amit ugy dontottem h egy 3-as bmw lesz. e46-os 2002-tol.Sok-Sok embertol kerdeztem h melyik kozuluk a legjobb.ugy hataroztam h 2 literes motorral veszek. vagy 320d 110kw-150LE vagy 320i 125kw-170L. esetleg meg szoba johetne a 318i.De nemtudom eldonteni h melyiket.Melyik a jobb,melyik a megbizhatobb??foleg rovidebb utakra fogom hasznalni.szamit a fogyasztas,de azert menjen valahogy.azt halottam h a benzin joo rovid utakra,de sokat eszik.a dizel meg hogy keveset eszik,de keson melegszik fel a motorja,es ha egyszer elromlik,akkor sokat fogok fizetni.melyik az elonyosebb??
minden velemenyt szivesen fogadok,akar ide,akar privat levelbe.e-mail miro1111111111@gmail.com koszi.....

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b0gar

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 310

Elküldve: 2008. május 20. kedd, 21:07


Ha Euro4 van a papíron akkor biztos az. Örülj neki. Egyébként a 2004-es 20d-k azok olyanok, nem kell meglepõdni. Amúgy a tartály amit keresel szerintem a leömlõ után van de az még a motorblokk mellet van eléggé elburkolva.

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2008. május 20. kedd, 16:28


Hali!
Az én autóm euro4 papír szerint a zöld kártyában 10-es szám van viszont azt mondták hogy alul a kipufogó rendszer kürül valami tartálynak kellene lenni?? Akkor csak papíron euro4? Hogy lehet ezt megtudni? Ja egyébként 2004-es 320D 6 manuál!

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2008. május 18. vasárnap, 20:11


mazeee írta: Sziasztok!

Nem tudja véletlenül vki, hogy a 2003 és 2005 között gyártott automata váltós e46 320d touring euro4 vagy euro3-as kategóriás?

Próbáltam használható infót keresni a neten, de nem sok sikerrel. Hasonlóan jártam a magyarországi BMW kékszám tárcsázásával. Bár segítõkészek voltak, mondták adjam meg az alváz v. motorszámot...
Az egyelõre nincs, mert még csak most nézegetem a kínálatot és ez nagyban befolyásolná a döntésemet...

A segítségeteket elõre is kösz!
M


Szia.
Ezeknél a típusoknál van hogy ugyan az a motortípus a man. váltóval EURO4, és aut. váltóval EURO3!
Vigyázz vele.
Én hoztam be egy jópár autót de a jó autó kint is drága, és nem igazán olyan mint amit hirdetnek és potyára méssz, vagy megveszed a szart.
Az viszont mellettük szól hogy inkább veszek egy kinti 200e. km-s autót mint egy magyar 100e.-km-s autók mert a kinti jobb állapotú.

státusz dealerdon

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2008. május 18. vasárnap, 12:49


Nem mondom, hogy ne menj ki autót venni, de itthon olcsóbban is vehetsz az ÁFÁ-t benyelõ kereskedõktõl... Csak a km-re kell odafigyelni, néha csal az óra

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz mazeee

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2008. május 17. szombat, 18:59


Hi,

Az a helyzet, hogy Németo.-ból szeretném behozatni az autót, de nem vagyok biztos abban, hogy a helyi nepper nem trükközne az e3 e4-el.
Annyit azért találtam egy német fórumon, hogy egy részecske szûrõt ha kicserélnek rajta, akkor lehet e4-es. A kérdés az, hogy a motor ugyan az-e vagy sem? Meg, h itthon az elfogaható-e már vagy sem.
Lehet, h totál hülyeséget írtam, de eddig csak ennyi infó állt a rendelkezésemre...

Üdv,
M

UI: azért kösz!
markooo írta: Hali!

Én 2 hónapja vettem a '04 20d-t és a kedves eladó EURO 4-es részecskeszûrõs motorral hirdette. De mint késõbb kiderült nem EURO 4-es. Én ezt úgy állapítottam meg, hogy a forgalmiban benne van a környezetvédelmi osztályba sorolás száma. Ha ez a szám 10-es, akkor benne van, ha 8-as akkor nincs. Ja is az eladó késõbb azt mondta hogy még akkor jól jártam hogy nem részecskeszûrõs mert ha annak valami baja lessz 200e Ft-om bánja, mondta õ én ehhez nem értek.

http://www.euvonal.hu/index.ph...asz_id=786
ezt az oldalt is nézd meg.

üdv: Márkó