autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz markooo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2008. május 17. szombat, 11:00


Hali!

Én 2 hónapja vettem a '04 20d-t és a kedves eladó EURO 4-es részecskeszûrõs motorral hirdette. De mint késõbb kiderült nem EURO 4-es. Én ezt úgy állapítottam meg, hogy a forgalmiban benne van a környezetvédelmi osztályba sorolás száma. Ha ez a szám 10-es, akkor benne van, ha 8-as akkor nincs. Ja is az eladó késõbb azt mondta hogy még akkor jól jártam hogy nem részecskeszûrõs mert ha annak valami baja lessz 200e Ft-om bánja, mondta õ én ehhez nem értek.

http://www.euvonal.hu/index.ph...asz_id=786
ezt az oldalt is nézd meg.

üdv: Márkó

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz mazeee

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2008. május 17. szombat, 09:56


Sziasztok!

Nem tudja véletlenül vki, hogy a 2003 és 2005 között gyártott automata váltós e46 320d touring euro4 vagy euro3-as kategóriás?

Próbáltam használható infót keresni a neten, de nem sok sikerrel. Hasonlóan jártam a magyarországi BMW kékszám tárcsázásával. Bár segítõkészek voltak, mondták adjam meg az alváz v. motorszámot...
Az egyelõre nincs, mert még csak most nézegetem a kínálatot és ez nagyban befolyásolná a döntésemet...

A segítségeteket elõre is kösz!
M

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2008. április 20. vasárnap, 20:07


Doen írta: A festékvastagságmérés sem mérvadó.
Mikor az enyém összetört, és kapott új hátsóajtót, a festõ kérdezte, hogy gyári legyen a festégvastagság, az 20%-al megemeli az árat.
Mondom nem számít, csináld úgy!
Mikor eladtam, átnázette az új tulaj a C-mobilnál, és azt mondták minden elemén gyári a rétegvastagság, kivéve a bal elsõ sárvédõn, de én is úgy vettem ezek szerint.
Ennyit a vastagságmérésrõl!


Azért nem tudta megálapítani mert nem evvel foglalkozik.
Én ált. festékréteg mérõ nélkül meg szoktam mondani meik elem nem gyári.
Az elem fényezésének a strukúrájából látni lehet csak jó szem és pár év gyakorlat szükséges hozzá...

státusz Doen

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2008. április 20. vasárnap, 14:54


A festékvastagságmérés sem mérvadó.
Mikor az enyém összetört, és kapott új hátsóajtót, a festõ kérdezte, hogy gyári legyen a festégvastagság, az 20%-al megemeli az árat.
Mondom nem számít, csináld úgy!
Mikor eladtam, átnázette az új tulaj a C-mobilnál, és azt mondták minden elemén gyári a rétegvastagság, kivéve a bal elsõ sárvédõn, de én is úgy vettem ezek szerint.
Ennyit a vastagságmérésrõl!

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2008. április 19. szombat, 10:00


Nem a szervízkönyv dominál egy autó vásárlásánál, 10e egy új szervízkönyv és oda írja ahova akarja.
Mostanában megin elkezdték a BMW-k meghamisítását.
Egy vásárlásnál nagyon fontos hogy festékréteget tudj mérni.
Nagyon fontos dolog amit szükséges megnézni és szabadszemmel is látni jobb elsõ tornon az alvázszám betüi gyárilag ezüst vagy fémszinü kell hogy legyen! Nem lehet festék a betükben miven a kar. festése után gravírozzák bele. Sokesetben még a védõfólia is rajta van.
Ha eltér a gyáritól az még nem biztos hogy manipulált azonosítóval rendelkezik de biztos hogy valami nem ok.
Motorsám: Ha a forgálmitokban csak a motorkód van bejegyezve az még nem biztos hogy nincs motorszáma csak a lusta eredetiségvizgáló vem vettele a fémkartert és nem írta be, inkább azt írják hogy természetes elhasználódás miatt nem azonosítható (kikorrodált), és ezért típuskódot írnak bele.
Ez annyiból jó ha nagyobb gáz van a motorral csak kicseréled egy másikra és késsz! Semmi adminisztráció nem szükséges hozzá.

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2008. április 19. szombat, 09:46


El_Magnifico írta: sziasztok!

a 2 autóról vélemény?


http://www.hasznaltauto.hu/1978526_bmw_320_2003

http://www.hasznaltauto.hu/1980895_bmw_320d_2003


Mindkettõ nagyonszép, de nekem nem érne meg semmiképp 1 millával többet a coupé hiszen ugyan az az évjárat.
Az enyém 320d T, 2002.10. havi és 2,5m-be van.
De ha hitelre veszed akkor kifizetsz érte kb 6 millát mire az autó ér 1,5-2 m-t
Meggondolandó.
Ha van a környéketeken eredetvizsgáló megbeszéled vele egy kis apróért lehet hogy el is megy...

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. április 18. péntek, 22:37


Loti írta: Nekem is az van különben nem lennék itt. De ez szerelõ függõ inkább úgy gondolom. Vannak nem csak márkakereskedések megfelelõ mûszerekkel és szakértelemmel.
Ez biztos így van, csak meg kell találni a megbízható embert.


státusz Loti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2008. április 18. péntek, 22:34


Nekem is az van különben nem lennék itt. De ez szerelõ függõ inkább úgy gondolom. Vannak nem csak márkakereskedések megfelelõ mûszerekkel és szakértelemmel.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. április 18. péntek, 22:30


Loti írta: Hát ezt mindenkinek magának kell eldönteni, de azért igazán húzósnak tartom, hogy ennyi pénzt költsön egy átnézésre. Nem hiszem, hogy máshol minimum a feléért nem tudják korrektül átvizsgálni. Tudom most azt fogja mindenki írni, hogy inkább ezt fizesse ki mint utána százezreket de azért ez gátlástalanul sok pénz...

Itt sajnos ilyen árak vannak Csak egy BMW-rõl beszélünk.

státusz Loti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2008. április 18. péntek, 22:25


Hát ezt mindenkinek magának kell eldönteni, de azért igazán húzósnak tartom, hogy ennyi pénzt költsön egy átnézésre. Nem hiszem, hogy máshol minimum a feléért nem tudják korrektül átvizsgálni. Tudom most azt fogja mindenki írni, hogy inkább ezt fizesse ki mint utána százezreket de azért ez gátlástalanul sok pénz...

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. április 18. péntek, 22:18


Szerintem beszélj meg egy találkozót egy BMW szervízben. Ha elhozza az autót, akkor az már fél siker. Az átvizsgálás díja 23E körül van. Egy festékmérés se árt. Ott az is kiderülhet, hogy a szervízkönyv valóban eredeti. Célszerû átvizsgálni a hézagokat, tömítõ anyagokat az illesztéseknél, üvegek feliratait, fékfolyadék színe, féktárcsák, ülések stb...

státusz El_Magnifico

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. április 18. péntek, 19:29

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2008. április 18. péntek, 16:54


Ha nincs is szervízkönyv, akkor alvázszám alapján tuti lekérdezhetõ, csakhát az utánajárás, idõ, költség. És mivel tudja az ember hogy mi lesz a vége, nembiztos hogy érdemes, kell keresni olyat aminek megvannak a papírjai, akkor 1 telefonnal el lehet intézni. Erre majd csak rájönnek egyszer a tekergetõs kereskedõk is.

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2008. április 18. péntek, 16:33


Én mikor felhívtam a tulajt hogy érdekelne az autó, és mondjon el mindent mert erdedetiségvizsgáló + autószerelõ vagyok és mûszerekkel megyek megnézni az autót akkor legtöbjük az mondta hogy ez nem a te autód lessz....
Már az 5. autónál tartottam mikor azt mondta a kereskedõ hogy az nagyonjó ha értek hozzá mert nem kell feleslegesen beszélnie, és mehetek!
Azóta megvan az autó

Persze volt vele egy kis gubanc a klímával de elég olcsón megoldottam.

wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2008. április 18. péntek, 00:54


Sziasztok!

Nekem egy 2003.01-as 320d Touring-om van és kb. másfél éve vettem akkor olcsónak tünt és rendben is volt bár mondjuk én nagyjából tisztában voltam azzal, hogy kb.:200eKm van benne bár az óra 94eKm-t mutatott és a Könyves kálmán körúti Wallis-nál simán rávágták a bevizsgálásnál, hogy ez a valós kilóméter . Csakhogy kikötöttem a kereskedönek, hogy csak akkor veszem meg ha odaadja a szervíz könyvet. Hát pik-pak meglett a szervizkönyv és kiderült, hogy 8hónappal elötte volt utoljára szervizben még Németben és 198000km volt akkor benne. Hát ennyit a tekergetésröl és ennyit a méreg drága bevizsgálásról is. A Németek a céges autókat kb:200eKm-nél leváltják teljesen új járgányokra mindegy ,hogy az adott autó 2-3 vagy esetleg 4 éves de addigra nekik ez már nullában van és számukra elérte azt a km-t amit szerintük ezek a járgányok minden hiba nélkül tudnak. Ha nincs meg a szerviz könyv legalábbis azt állítja a magyar kereskedõ akkor az biztos nem igaz mivel neki az garancia gondoljatok bele ha esetleg végkép nem tudja eladni akkor egyszercsak pár hónappal késöbb visszapörgeti az órát 200eKm-re és egyszercsak az szerepel a hirdetésben ,hogy végéig szervizelt járgány és csak egy 100-ast enged az árból , már mindjárt szimpatikusabb ha tudja a kedves vevõ ,hogy német országban a hibátlan utakon autópájáztak vele nem pedig itthon dugóban araszolgatva 1-2ig váltogatva érte el a 200eKm-t. Szerintem még mindig jobb tudni valamit mint a teljes tudatlanságban lenni. Ha esetleg valahol találsz egy jelet arra ,hogy hol vették ezt a kocsit legelöször akkor azon a vonalon el lehet indulni és akár még egy szervizkönyv másolatot is küldenek.

Bocsi egy kicsit hosszura sikerült.

Most a kocsiban 260eKm van és külalakra simán le lehet 100-150eKm-t tagadni.
(amúgy idõ közben sikerült megtalálnom azt az emberkét aki annó visszatekerte a járgányom óráját és visszaállíttattam vele az eredeti óra állását.)

Üdv mindenkinek!