- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2001
Elküldve: 2018. március 15. csütörtök, 07:22
Üdv valaki tudd Sz.fehérvár vagy Győr környékén diesel(136le) specialistát?
Elküldve: 2018. március 15. csütörtök, 07:22
Elküldve: 2016. december 16. péntek, 21:26
Elküldve: 2015. december 19. szombat, 16:31
Peti1012 írta: Hello! Tud valaki megbizható adagolost bèkès megye ès környèkèn, az se baj ha nem millios áron dolgozik!
Elküldve: 2015. december 19. szombat, 08:50
Elküldve: 2015. november 20. péntek, 05:30
Elküldve: 2015. október 26. hétfő, 20:18
Tano írta:Hondras írta: Sziasztok!
136 Le-s adagolo leszerelesi utmutatot tudtok mondani? Mit, hova kell jelre allitani?
Koszonom.
Itt a gyári leírás. Fent a Next-re kattintva tudsz lapozni.
Elküldve: 2015. október 26. hétfő, 19:16
Hondras írta: Sziasztok!
136 Le-s adagolo leszerelesi utmutatot tudtok mondani? Mit, hova kell jelre allitani?
Koszonom.
Elküldve: 2015. október 26. hétfő, 19:07
Elküldve: 2015. augusztus 30. vasárnap, 19:23
Elküldve: 2015. augusztus 26. szerda, 04:32
papamaci199 írta: Sziasztok!
Valaki tudja esetleg hol tudom megmérni az előtöltés nagyságát és annak mennyinek kell lennie? VP44-es adagoló van rajta.
Elküldve: 2015. augusztus 25. kedd, 21:47
Elküldve: 2015. június 18. csütörtök, 21:18
lantika írta:Bluesman írta:lantika írta:Bluesman írta: HELP....
1200 km-re vagyok otthonról, gyors segítségre volna szükségem.
A gondom: A résolaj csövek a porlasztóházaknál tegnap megadták magukat. Párat kicseréltem újra, tök száraz a moci, ennek ellenére a rendszer azóta fellevegősödik, és pár óra állás után az indítás rendkívül nehéz. Ha elindul, utána pöcc-röff, ha rövid ideig áll a motor. A fogyasztásom rendkívül jó, a kocsi megy, mint álom, az adagoló tömítéseit fél éve cseréltem.
A kocsi egy Range Rover P38. BMW diesel motoros, HDK fejes adagoló van benne. Mint az 525tds mocija.
Az indítási jelenség: első indításra azonnal beindul, forog párat, és leáll. Utána sokat kell köszörülni, mire újra beindul. Akár hidegen, akár melegen. Ha elindul akkor jól megy.
Hol keressem a levegősödés okát?
Nem lehetseges,hogy legteleniteni kell a rendszert ugyan ugy,mint amikor teljesen kifogy a gäzolaj?
Tulajdonképpen lehet, hogy a tankban lévő üzemanyag szivattyú nem tolja a gázolajat, nem hallom a hangját.... Ha nyomná, akkor a visszatérő csövön át légtelenedne az adagoló alacsony nyomású háza. Mivel azonban (szerintem) nem nyom, az adagolónak kell felszívnia. Sajnos nincs a rendszerben visszacsapó szelep, (eddíg nem kellett) Amikor az adagolóba levegő kerül, akkor a nagynyomású rész is levegős lesz, amig ki nem dolgozza. Mondjuk erre van lehetősége, mert egy etapban kb 1000 km-t nyomok le.
Csak nem Oldenburg mellett vagy?
Elküldve: 2015. június 18. csütörtök, 19:57
Bluesman írta:lantika írta:Bluesman írta: HELP....
1200 km-re vagyok otthonról, gyors segítségre volna szükségem.
A gondom: A résolaj csövek a porlasztóházaknál tegnap megadták magukat. Párat kicseréltem újra, tök száraz a moci, ennek ellenére a rendszer azóta fellevegősödik, és pár óra állás után az indítás rendkívül nehéz. Ha elindul, utána pöcc-röff, ha rövid ideig áll a motor. A fogyasztásom rendkívül jó, a kocsi megy, mint álom, az adagoló tömítéseit fél éve cseréltem.
A kocsi egy Range Rover P38. BMW diesel motoros, HDK fejes adagoló van benne. Mint az 525tds mocija.
Az indítási jelenség: első indításra azonnal beindul, forog párat, és leáll. Utána sokat kell köszörülni, mire újra beindul. Akár hidegen, akár melegen. Ha elindul akkor jól megy.
Hol keressem a levegősödés okát?
Nem lehetseges,hogy legteleniteni kell a rendszert ugyan ugy,mint amikor teljesen kifogy a gäzolaj?
Tulajdonképpen lehet, hogy a tankban lévő üzemanyag szivattyú nem tolja a gázolajat, nem hallom a hangját.... Ha nyomná, akkor a visszatérő csövön át légtelenedne az adagoló alacsony nyomású háza. Mivel azonban (szerintem) nem nyom, az adagolónak kell felszívnia. Sajnos nincs a rendszerben visszacsapó szelep, (eddíg nem kellett) Amikor az adagolóba levegő kerül, akkor a nagynyomású rész is levegős lesz, amig ki nem dolgozza. Mondjuk erre van lehetősége, mert egy etapban kb 1000 km-t nyomok le.
Elküldve: 2015. június 18. csütörtök, 19:12
Elküldve: 2015. június 18. csütörtök, 16:35
lantika írta:Bluesman írta: HELP....
1200 km-re vagyok otthonról, gyors segítségre volna szükségem.
A gondom: A résolaj csövek a porlasztóházaknál tegnap megadták magukat. Párat kicseréltem újra, tök száraz a moci, ennek ellenére a rendszer azóta fellevegősödik, és pár óra állás után az indítás rendkívül nehéz. Ha elindul, utána pöcc-röff, ha rövid ideig áll a motor. A fogyasztásom rendkívül jó, a kocsi megy, mint álom, az adagoló tömítéseit fél éve cseréltem.
A kocsi egy Range Rover P38. BMW diesel motoros, HDK fejes adagoló van benne. Mint az 525tds mocija.
Az indítási jelenség: első indításra azonnal beindul, forog párat, és leáll. Utána sokat kell köszörülni, mire újra beindul. Akár hidegen, akár melegen. Ha elindul akkor jól megy.
Hol keressem a levegősödés okát?
Nem lehetseges,hogy legteleniteni kell a rendszert ugyan ugy,mint amikor teljesen kifogy a gäzolaj?