autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz sve21

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2018. március 15. csütörtök, 07:22


Üdv valaki tudd Sz.fehérvár vagy Győr környékén diesel(136le) specialistát?

punavirag
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2003

státusz punavirag

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2016. december 16. péntek, 21:26


Sziasztok! Van egy 318d-m ami adagoló (vp 44) hibás volt. Vettem egy másik bontott adagolót. Az lenne a kérdésem, hogy mit kell még tennem az adagolóval mielőtt felrakja a szerelő? Azt is mondták, hogy kezdő állásba kell rakatni, meg tanítani, aztán valamit bütykölni az immon. De mindenki mást mond. Szóval aki tud tuti infót az legyen szíves írjon akár privátban is telszámmal és visszahívnám. Előre isköszönöm

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. december 19. szombat, 16:31


Peti1012 írta: Hello! Tud valaki megbizható adagolost bèkès megye ès környèkèn, az se baj ha nem millios áron dolgozik!


Kecel

Peti1012
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz Peti1012

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2015. december 19. szombat, 08:50


Hello! Tud valaki megbizható adagolost bèkès megye ès környèkèn, az se baj ha nem millios áron dolgozik!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2006

státusz roofus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2015. november 20. péntek, 05:30


Sziasztok . Kollegam 530 as e39 es bmweje olyat csinal amikor felkapcsolja a vilagitast az auto leáll magatol. Ujrainditja es egy nagyob gaz adas mellet kapcsolja be müködik. A rendszer ilyenkor általában az adagolora panaszkodik. Valami ötletetek van milehet a gond?? Üdv Roland

Köszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz Hondras

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2015. október 26. hétfő, 20:18


Tano írta:
Hondras írta: Sziasztok!

136 Le-s adagolo leszerelesi utmutatot tudtok mondani? Mit, hova kell jelre allitani?

Koszonom.


Itt a gyári leírás. Fent a Next-re kattintva tudsz lapozni.



Koszi


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. október 26. hétfő, 19:16


Hondras írta: Sziasztok!

136 Le-s adagolo leszerelesi utmutatot tudtok mondani? Mit, hova kell jelre allitani?

Koszonom.


Itt a gyári leírás. Fent a Next-re kattintva tudsz lapozni.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz Hondras

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2015. október 26. hétfő, 19:07


Sziasztok!

136 Le-s adagolo leszerelesi utmutatot tudtok mondani? Mit, hova kell jelre allitani?

Koszonom.

Peti1012
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz Peti1012

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2015. augusztus 30. vasárnap, 19:23


http://www.bmwfanatics.hu/foru...?tema=652#

itt könnyezik az adagolom. mi lehet a baja?
valaki azt mondja, hogy 1 réz alátét más azt hogy ujitasam fel 100 e-ért!
segitsetek pls!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. augusztus 26. szerda, 04:32


papamaci199 írta: Sziasztok!

Valaki tudja esetleg hol tudom megmérni az előtöltés nagyságát és annak mennyinek kell lennie? VP44-es adagoló van rajta.


Gyàri programmal lehet megnézni. Meleg motornàl 1.5 és 3 fok között a jó.

Dunakeszin megtudom nézni Neked.

papamaci199
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz papamaci199

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2015. augusztus 25. kedd, 21:47


Sziasztok!

Valaki tudja esetleg hol tudom megmérni az előtöltés nagyságát és annak mennyinek kell lennie? VP44-es adagoló van rajta.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 525tds
Évjárat: 1998

státusz Bluesman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. június 18. csütörtök, 21:18


lantika írta:
Bluesman írta:
lantika írta:
Bluesman írta: HELP....

1200 km-re vagyok otthonról, gyors segítségre volna szükségem.
A gondom: A résolaj csövek a porlasztóházaknál tegnap megadták magukat. Párat kicseréltem újra, tök száraz a moci, ennek ellenére a rendszer azóta fellevegősödik, és pár óra állás után az indítás rendkívül nehéz. Ha elindul, utána pöcc-röff, ha rövid ideig áll a motor. A fogyasztásom rendkívül jó, a kocsi megy, mint álom, az adagoló tömítéseit fél éve cseréltem.

A kocsi egy Range Rover P38. BMW diesel motoros, HDK fejes adagoló van benne. Mint az 525tds mocija.

Az indítási jelenség: első indításra azonnal beindul, forog párat, és leáll. Utána sokat kell köszörülni, mire újra beindul. Akár hidegen, akár melegen. Ha elindul akkor jól megy.

Hol keressem a levegősödés okát?


Nem lehetseges,hogy legteleniteni kell a rendszert ugyan ugy,mint amikor teljesen kifogy a gäzolaj?


Tulajdonképpen lehet, hogy a tankban lévő üzemanyag szivattyú nem tolja a gázolajat, nem hallom a hangját.... Ha nyomná, akkor a visszatérő csövön át légtelenedne az adagoló alacsony nyomású háza. Mivel azonban (szerintem) nem nyom, az adagolónak kell felszívnia. Sajnos nincs a rendszerben visszacsapó szelep, (eddíg nem kellett) Amikor az adagolóba levegő kerül, akkor a nagynyomású rész is levegős lesz, amig ki nem dolgozza. Mondjuk erre van lehetősége, mert egy etapban kb 1000 km-t nyomok le.


Csak nem Oldenburg mellett vagy?



Nem, a Pireneusoknál jártam, már hazafelé tartok, Genova környékén..



lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. június 18. csütörtök, 19:57


Bluesman írta:
lantika írta:
Bluesman írta: HELP....

1200 km-re vagyok otthonról, gyors segítségre volna szükségem.
A gondom: A résolaj csövek a porlasztóházaknál tegnap megadták magukat. Párat kicseréltem újra, tök száraz a moci, ennek ellenére a rendszer azóta fellevegősödik, és pár óra állás után az indítás rendkívül nehéz. Ha elindul, utána pöcc-röff, ha rövid ideig áll a motor. A fogyasztásom rendkívül jó, a kocsi megy, mint álom, az adagoló tömítéseit fél éve cseréltem.

A kocsi egy Range Rover P38. BMW diesel motoros, HDK fejes adagoló van benne. Mint az 525tds mocija.

Az indítási jelenség: első indításra azonnal beindul, forog párat, és leáll. Utána sokat kell köszörülni, mire újra beindul. Akár hidegen, akár melegen. Ha elindul akkor jól megy.

Hol keressem a levegősödés okát?


Nem lehetseges,hogy legteleniteni kell a rendszert ugyan ugy,mint amikor teljesen kifogy a gäzolaj?


Tulajdonképpen lehet, hogy a tankban lévő üzemanyag szivattyú nem tolja a gázolajat, nem hallom a hangját.... Ha nyomná, akkor a visszatérő csövön át légtelenedne az adagoló alacsony nyomású háza. Mivel azonban (szerintem) nem nyom, az adagolónak kell felszívnia. Sajnos nincs a rendszerben visszacsapó szelep, (eddíg nem kellett) Amikor az adagolóba levegő kerül, akkor a nagynyomású rész is levegős lesz, amig ki nem dolgozza. Mondjuk erre van lehetősége, mert egy etapban kb 1000 km-t nyomok le.


Csak nem Oldenburg mellett vagy?

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 18. csütörtök, 19:12


most hívott a szerelő ,hogy mentek probaútra és szétpukkant az adagoló és a porlasztó köszti cső,és oda nyomot üzemanyagot.eltud rontani ott valamit az üzemanyag a motrtérbe?


autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 525tds
Évjárat: 1998

státusz Bluesman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. június 18. csütörtök, 16:35


lantika írta:
Bluesman írta: HELP....

1200 km-re vagyok otthonról, gyors segítségre volna szükségem.
A gondom: A résolaj csövek a porlasztóházaknál tegnap megadták magukat. Párat kicseréltem újra, tök száraz a moci, ennek ellenére a rendszer azóta fellevegősödik, és pár óra állás után az indítás rendkívül nehéz. Ha elindul, utána pöcc-röff, ha rövid ideig áll a motor. A fogyasztásom rendkívül jó, a kocsi megy, mint álom, az adagoló tömítéseit fél éve cseréltem.

A kocsi egy Range Rover P38. BMW diesel motoros, HDK fejes adagoló van benne. Mint az 525tds mocija.

Az indítási jelenség: első indításra azonnal beindul, forog párat, és leáll. Utána sokat kell köszörülni, mire újra beindul. Akár hidegen, akár melegen. Ha elindul akkor jól megy.

Hol keressem a levegősödés okát?


Nem lehetseges,hogy legteleniteni kell a rendszert ugyan ugy,mint amikor teljesen kifogy a gäzolaj?


Tulajdonképpen lehet, hogy a tankban lévő üzemanyag szivattyú nem tolja a gázolajat, nem hallom a hangját.... Ha nyomná, akkor a visszatérő csövön át légtelenedne az adagoló alacsony nyomású háza. Mivel azonban (szerintem) nem nyom, az adagolónak kell felszívnia. Sajnos nincs a rendszerben visszacsapó szelep, (eddíg nem kellett) Amikor az adagolóba levegő kerül, akkor a nagynyomású rész is levegős lesz, amig ki nem dolgozza. Mondjuk erre van lehetősége, mert egy etapban kb 1000 km-t nyomok le.