juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2015. december 09. szerda, 15:56


Sziasztok,
közeljövőben szeretnék új felnit, 18-as styling 193-ast. Tudtok valami oldalt ajánlani, ahol lehet csemegézni, nézelődni eladókat?!
Köszönöm

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. november 22. vasárnap, 07:03


BoryG írta:
YELLOW írta:
BoryG írta:
YELLOW írta:
BoryG írta: Sziasztok!

Van egy 99-es e46 320D-m. Szeretnék szép alufelniket, a szervizesem nem igazán ajánlja még a 17-es görgőket sem az ültetett futóművemhez.
Általában vegyesen használom az autót naponta, 10-20 km városban, 20-30 km főúton. Az autót munkám során minden nap használom.
Kérdésem a következő:
- Milyen véleményetek van a gyári felnitől nagyobb görgőkről? Érdemes 17-es felniket vennem, a leírtak alapján?
Köszönöm a segítségeteket, válaszotokat!
Üdv.:
Gery


16-tól nagyobbat már megérezni. 17-18 között nem igazán van különbség komfortban. 19 már megint egy fokkal jobban érezhetőbb, ugye még peresebb gumi miatt.
mindennapi használat mellett, nem kiállításos autónál felesleges 18-tól nagyobb felni. komfort romlás, sérülékenyebb, drágább a felni és gumi is.
az ültetésnek nagyon nincs köze hozzá, hacsak annyi, hogy a keményebb rugók miatt, ésa peresebb gumik miatt még feszesebb, pattogósabb lesz.
szerintem 17-18 az egészséges, és mégis mutatós.

elég 1 helyre leírnod a kérdést!


Én is a 17-re voksolok! Igaz hogy hamarabb tönkremegy a futómű, mint a 16-os gyárinál?
Gery



szerintem ez nem teljesen egzakt következtetés. inkább az útminőség függvénye ez nálunk. ha normális az ET száma a felninek, nem extrém széles és extrém széle sgumikkal megy, akkor nem feltétlen. de tény, hogy a peresebb gumi miatt kevesebb a rugózó rész, így a szilentek nagyobb terhelést kapnak. főleg ha a futómű és feszes.
a tuning lényege ez lenne, hogy hangolás, összehangolás. azaz, egymáshoz kell igazítani az egy rendszerben lévő egységeket. mert ha van egy gyengébb láncszem, akkor úgyis az húzza a rövidebbet. ugyanez igaza hifi (hangfal, erősítő, fejegység, kábelek, minőségi zene egy egység), motor (szívórész, motor, kipuufogó rész, üzemanyagellátás, chip, megint egy egészet képez) tuningra is.


Kinéztem egy M-es felnit, 225/45 R17 gumikkal et 47. Mi a véleményed? Tudom sajnos a "jó magyar utakon" nem tudok változtatni. Ahol lehet kímélem az autót, fekvőrendőröknél lassan óvatosan, még az aknafedeleket is kerülgetem
Most cseréltem lengőkart és szilenteket (Starline lengőkar, Lemfölder szilentek).
Gery



igen ez felmehet, jó méret.

BoryG
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz BoryG

Újonc

Elismertség: 11% (2 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2015. november 21. szombat, 23:13


Tomi88 írta:
BoryG írta:
YELLOW írta:
BoryG írta:
YELLOW írta:
BoryG írta: Sziasztok!

Van egy 99-es e46 320D-m. Szeretnék szép alufelniket, a szervizesem nem igazán ajánlja még a 17-es görgőket sem az ültetett futóművemhez.
Általában vegyesen használom az autót naponta, 10-20 km városban, 20-30 km főúton. Az autót munkám során minden nap használom.
Kérdésem a következő:
- Milyen véleményetek van a gyári felnitől nagyobb görgőkről? Érdemes 17-es felniket vennem, a leírtak alapján?
Köszönöm a segítségeteket, válaszotokat!
Üdv.:
Gery


16-tól nagyobbat már megérezni. 17-18 között nem igazán van különbség komfortban. 19 már megint egy fokkal jobban érezhetőbb, ugye még peresebb gumi miatt.
mindennapi használat mellett, nem kiállításos autónál felesleges 18-tól nagyobb felni. komfort romlás, sérülékenyebb, drágább a felni és gumi is.
az ültetésnek nagyon nincs köze hozzá, hacsak annyi, hogy a keményebb rugók miatt, ésa peresebb gumik miatt még feszesebb, pattogósabb lesz.
szerintem 17-18 az egészséges, és mégis mutatós.

elég 1 helyre leírnod a kérdést!


Én is a 17-re voksolok! Igaz hogy hamarabb tönkremegy a futómű, mint a 16-os gyárinál?
Gery



szerintem ez nem teljesen egzakt következtetés. inkább az útminőség függvénye ez nálunk. ha normális az ET száma a felninek, nem extrém széles és extrém széle sgumikkal megy, akkor nem feltétlen. de tény, hogy a peresebb gumi miatt kevesebb a rugózó rész, így a szilentek nagyobb terhelést kapnak. főleg ha a futómű és feszes.
a tuning lényege ez lenne, hogy hangolás, összehangolás. azaz, egymáshoz kell igazítani az egy rendszerben lévő egységeket. mert ha van egy gyengébb láncszem, akkor úgyis az húzza a rövidebbet. ugyanez igaza hifi (hangfal, erősítő, fejegység, kábelek, minőségi zene egy egység), motor (szívórész, motor, kipuufogó rész, üzemanyagellátás, chip, megint egy egészet képez) tuningra is.


Kinéztem egy M-es felnit, 225/45 R17 gumikkal et 47. Mi a véleményed? Tudom sajnos a "jó magyar utakon" nem tudok változtatni. Ahol lehet kímélem az autót, fekvőrendőröknél lassan óvatosan, még az aknafedeleket is kerülgetem
Most cseréltem lengőkart és szilenteket (Starline lengőkar, Lemfölder szilentek).
Gery



Szia!

Egész nyáron a felnikkel szenvedtem, cserélgettem oda-vissza a 16-17-18-as kerekeket. Mivel Borsodban élek, ritkán látok sima aszfaltot. Arra jutottam, hogy ilyen utakra a 17-es a legjobb megoldás, mert az még nem idétlenül kicsi, de komfortban egész jó. Persze a 16-os télim érezhetően kényelmesebb. A 18-as lényegében megszüntette a rugózást, mert 255/35-ös méretben nem elég, hogy peremesek a gumik, de még valami 2,8 bar nyomás is kellett beléjük. Miután szétnyílt az oldalfaluk, nem is erőltettem tovább ezt a méretet.
Az természetes, hogy egy nagyobb felnivel nagyobb igénybevétel lép fel a futóműnél. Kisebb lesz a gumi oldalának magassága, ami miatt kevesebb energiát nyel el, és a rugózatlan tömeg is nagyobb lesz a nehezebb kerék miatt.

A kinézett felnit és gumit nyugodtan felteheted, nem tartozik a szélsőséges méretek közé.



Köszönöm a válaszod, tényleg nem egy extrém méret meglátásom szerint!
Üdv
Gery


Tomi88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz Tomi88

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2015. november 21. szombat, 20:59


BoryG írta:
YELLOW írta:
BoryG írta:
YELLOW írta:
BoryG írta: Sziasztok!

Van egy 99-es e46 320D-m. Szeretnék szép alufelniket, a szervizesem nem igazán ajánlja még a 17-es görgőket sem az ültetett futóművemhez.
Általában vegyesen használom az autót naponta, 10-20 km városban, 20-30 km főúton. Az autót munkám során minden nap használom.
Kérdésem a következő:
- Milyen véleményetek van a gyári felnitől nagyobb görgőkről? Érdemes 17-es felniket vennem, a leírtak alapján?
Köszönöm a segítségeteket, válaszotokat!
Üdv.:
Gery


16-tól nagyobbat már megérezni. 17-18 között nem igazán van különbség komfortban. 19 már megint egy fokkal jobban érezhetőbb, ugye még peresebb gumi miatt.
mindennapi használat mellett, nem kiállításos autónál felesleges 18-tól nagyobb felni. komfort romlás, sérülékenyebb, drágább a felni és gumi is.
az ültetésnek nagyon nincs köze hozzá, hacsak annyi, hogy a keményebb rugók miatt, ésa peresebb gumik miatt még feszesebb, pattogósabb lesz.
szerintem 17-18 az egészséges, és mégis mutatós.

elég 1 helyre leírnod a kérdést!


Én is a 17-re voksolok! Igaz hogy hamarabb tönkremegy a futómű, mint a 16-os gyárinál?
Gery



szerintem ez nem teljesen egzakt következtetés. inkább az útminőség függvénye ez nálunk. ha normális az ET száma a felninek, nem extrém széles és extrém széle sgumikkal megy, akkor nem feltétlen. de tény, hogy a peresebb gumi miatt kevesebb a rugózó rész, így a szilentek nagyobb terhelést kapnak. főleg ha a futómű és feszes.
a tuning lényege ez lenne, hogy hangolás, összehangolás. azaz, egymáshoz kell igazítani az egy rendszerben lévő egységeket. mert ha van egy gyengébb láncszem, akkor úgyis az húzza a rövidebbet. ugyanez igaza hifi (hangfal, erősítő, fejegység, kábelek, minőségi zene egy egység), motor (szívórész, motor, kipuufogó rész, üzemanyagellátás, chip, megint egy egészet képez) tuningra is.


Kinéztem egy M-es felnit, 225/45 R17 gumikkal et 47. Mi a véleményed? Tudom sajnos a "jó magyar utakon" nem tudok változtatni. Ahol lehet kímélem az autót, fekvőrendőröknél lassan óvatosan, még az aknafedeleket is kerülgetem
Most cseréltem lengőkart és szilenteket (Starline lengőkar, Lemfölder szilentek).
Gery



Szia!

Egész nyáron a felnikkel szenvedtem, cserélgettem oda-vissza a 16-17-18-as kerekeket. Mivel Borsodban élek, ritkán látok sima aszfaltot. Arra jutottam, hogy ilyen utakra a 17-es a legjobb megoldás, mert az még nem idétlenül kicsi, de komfortban egész jó. Persze a 16-os télim érezhetően kényelmesebb. A 18-as lényegében megszüntette a rugózást, mert 255/35-ös méretben nem elég, hogy peresek a gumik, de még valami 2,8 bar nyomás is kellett beléjük. Miután szétnyílt az oldalfaluk, nem is erőltettem tovább ezt a méretet.
Az természetes, hogy egy nagyobb felnivel nagyobb igénybevétel lép fel a futóműnél. Kisebb lesz a gumi oldalának magassága, ami miatt kevesebb energiát nyel el, és a rugózatlan tömeg is nagyobb lesz a nehezebb kerék miatt.

A kinézett felnit és gumit nyugodtan felteheted, nem tartozik a szélsőséges méretek közé.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. november 22. vasárnap, 07:13

BoryG
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz BoryG

Újonc

Elismertség: 11% (2 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2015. november 21. szombat, 20:37


YELLOW írta:
BoryG írta:
YELLOW írta:
BoryG írta: Sziasztok!

Van egy 99-es e46 320D-m. Szeretnék szép alufelniket, a szervizesem nem igazán ajánlja még a 17-es görgőket sem az ültetett futóművemhez.
Általában vegyesen használom az autót naponta, 10-20 km városban, 20-30 km főúton. Az autót munkám során minden nap használom.
Kérdésem a következő:
- Milyen véleményetek van a gyári felnitől nagyobb görgőkről? Érdemes 17-es felniket vennem, a leírtak alapján?
Köszönöm a segítségeteket, válaszotokat!
Üdv.:
Gery


16-tól nagyobbat már megérezni. 17-18 között nem igazán van különbség komfortban. 19 már megint egy fokkal jobban érezhetőbb, ugye még peresebb gumi miatt.
mindennapi használat mellett, nem kiállításos autónál felesleges 18-tól nagyobb felni. komfort romlás, sérülékenyebb, drágább a felni és gumi is.
az ültetésnek nagyon nincs köze hozzá, hacsak annyi, hogy a keményebb rugók miatt, ésa peresebb gumik miatt még feszesebb, pattogósabb lesz.
szerintem 17-18 az egészséges, és mégis mutatós.

elég 1 helyre leírnod a kérdést!


Én is a 17-re voksolok! Igaz hogy hamarabb tönkremegy a futómű, mint a 16-os gyárinál?
Gery



szerintem ez nem teljesen egzakt következtetés. inkább az útminőség függvénye ez nálunk. ha normális az ET száma a felninek, nem extrém széles és extrém széle sgumikkal megy, akkor nem feltétlen. de tény, hogy a peresebb gumi miatt kevesebb a rugózó rész, így a szilentek nagyobb terhelést kapnak. főleg ha a futómű és feszes.
a tuning lényege ez lenne, hogy hangolás, összehangolás. azaz, egymáshoz kell igazítani az egy rendszerben lévő egységeket. mert ha van egy gyengébb láncszem, akkor úgyis az húzza a rövidebbet. ugyanez igaza hifi (hangfal, erősítő, fejegység, kábelek, minőségi zene egy egység), motor (szívórész, motor, kipuufogó rész, üzemanyagellátás, chip, megint egy egészet képez) tuningra is.


Kinéztem egy M-es felnit, 225/45 R17 gumikkal et 47. Mi a véleményed? Tudom sajnos a "jó magyar utakon" nem tudok változtatni. Ahol lehet kímélem az autót, fekvőrendőröknél lassan óvatosan, még az aknafedeleket is kerülgetem
Most cseréltem lengőkart és szilenteket (Starline lengőkar, Lemfölder szilentek).
Gery



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. november 21. szombat, 17:09


BoryG írta:
YELLOW írta:
BoryG írta: Sziasztok!

Van egy 99-es e46 320D-m. Szeretnék szép alufelniket, a szervizesem nem igazán ajánlja még a 17-es görgőket sem az ültetett futóművemhez.
Általában vegyesen használom az autót naponta, 10-20 km városban, 20-30 km főúton. Az autót munkám során minden nap használom.
Kérdésem a következő:
- Milyen véleményetek van a gyári felnitől nagyobb görgőkről? Érdemes 17-es felniket vennem, a leírtak alapján?
Köszönöm a segítségeteket, válaszotokat!
Üdv.:
Gery


16-tól nagyobbat már megérezni. 17-18 között nem igazán van különbség komfortban. 19 már megint egy fokkal jobban érezhetőbb, ugye még peresebb gumi miatt.
mindennapi használat mellett, nem kiállításos autónál felesleges 18-tól nagyobb felni. komfort romlás, sérülékenyebb, drágább a felni és gumi is.
az ültetésnek nagyon nincs köze hozzá, hacsak annyi, hogy a keményebb rugók miatt, ésa peresebb gumik miatt még feszesebb, pattogósabb lesz.
szerintem 17-18 az egészséges, és mégis mutatós.

elég 1 helyre leírnod a kérdést!


Én is a 17-re voksolok! Igaz hogy hamarabb tönkremegy a futómű, mint a 16-os gyárinál?
Gery



szerintem ez nem teljesen egzakt következtetés. inkább az útminőség függvénye ez nálunk. ha normális az ET száma a felninek, nem extrém széles és extrém széle sgumikkal megy, akkor nem feltétlen. de tény, hogy a peresebb gumi miatt kevesebb a rugózó rész, így a szilentek nagyobb terhelést kapnak. főleg ha a futómű és feszes.
a tuning lényege ez lenne, hogy hangolás, összehangolás. azaz, egymáshoz kell igazítani az egy rendszerben lévő egységeket. mert ha van egy gyengébb láncszem, akkor úgyis az húzza a rövidebbet. ugyanez igaza hifi (hangfal, erősítő, fejegység, kábelek, minőségi zene egy egység), motor (szívórész, motor, kipuufogó rész, üzemanyagellátás, chip, megint egy egészet képez) tuningra is.

BoryG
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz BoryG

Újonc

Elismertség: 11% (2 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2015. november 21. szombat, 16:56


YELLOW írta:
BoryG írta: Sziasztok!

Van egy 99-es e46 320D-m. Szeretnék szép alufelniket, a szervizesem nem igazán ajánlja még a 17-es görgőket sem az ültetett futóművemhez.
Általában vegyesen használom az autót naponta, 10-20 km városban, 20-30 km főúton. Az autót munkám során minden nap használom.
Kérdésem a következő:
- Milyen véleményetek van a gyári felnitől nagyobb görgőkről? Érdemes 17-es felniket vennem, a leírtak alapján?
Köszönöm a segítségeteket, válaszotokat!
Üdv.:
Gery


16-tól nagyobbat már megérezni. 17-18 között nem igazán van különbség komfortban. 19 már megint egy fokkal jobban érezhetőbb, ugye még peresebb gumi miatt.
mindennapi használat mellett, nem kiállításos autónál felesleges 18-tól nagyobb felni. komfort romlás, sérülékenyebb, drágább a felni és gumi is.
az ültetésnek nagyon nincs köze hozzá, hacsak annyi, hogy a keményebb rugók miatt, ésa peresebb gumik miatt még feszesebb, pattogósabb lesz.
szerintem 17-18 az egészséges, és mégis mutatós.

elég 1 helyre leírnod a kérdést!


Én is a 17-re voksolok! Igaz hogy hamarabb tönkremegy a futómű, mint a 16-os gyárinál?
Gery




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. november 21. szombat, 16:51


BoryG írta: Sziasztok!

Van egy 99-es e46 320D-m. Szeretnék szép alufelniket, a szervizesem nem igazán ajánlja még a 17-es görgőket sem az ültetett futóművemhez.
Általában vegyesen használom az autót naponta, 10-20 km városban, 20-30 km főúton. Az autót munkám során minden nap használom.
Kérdésem a következő:
- Milyen véleményetek van a gyári felnitől nagyobb görgőkről? Érdemes 17-es felniket vennem, a leírtak alapján?
Köszönöm a segítségeteket, válaszotokat!
Üdv.:
Gery


16-tól nagyobbat már megérezni. 17-18 között nem igazán van különbség komfortban. 19 már megint egy fokkal jobban érezhetőbb, ugye még peresebb gumi miatt.
mindennapi használat mellett, nem kiállításos autónál felesleges 18-tól nagyobb felni. komfort romlás, sérülékenyebb, drágább a felni és gumi is.
az ültetésnek nagyon nincs köze hozzá, hacsak annyi, hogy a keményebb rugók miatt, ésa peresebb gumik miatt még feszesebb, pattogósabb lesz.
szerintem 17-18 az egészséges, és mégis mutatós.

elég 1 helyre leírnod a kérdést!

BoryG
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz BoryG

Újonc

Elismertség: 11% (2 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2015. november 21. szombat, 16:47


Sziasztok!

Van egy 99-es e46 320D-m. Szeretnék szép alufelniket, a szervizesem nem igazán ajánlja még a 17-es görgőket sem az ültetett futóművemhez.
Általában vegyesen használom az autót naponta, 10-20 km városban, 20-30 km főúton. Az autót munkám során minden nap használom.
Kérdésem a következő:
- Milyen véleményetek van a gyári felnitől nagyobb görgőkről? Érdemes 17-es felniket vennem, a leírtak alapján?
Köszönöm a segítségeteket, válaszotokat!
Üdv.:
Gery

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz hgabor1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2015. október 27. kedd, 15:15


Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek, tapasztalatotok a következő témában:
Jelenleg gyári 16os felnit használok az E90es LCImen.
Azonban ez nem szép , szeretném nagyobbra cserélni, de vacillálok a 17es és 18as között, mert ugyan a 18as szebb, de nem tudom mennyire kényelmetlen a használata, illetve mennyire biztonságos. Mert ugye a magyar utak még Budapesten is elég rosszak, nem tudom mennyire viselne jól a 18as felni.

Köszi,
Üdv. Gábor

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2001

státusz Medo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2015. szeptember 28. hétfő, 14:51


Robin68 írta:
Medo írta:
Hát akkor ez így bukta sajna.Nem fogok kinlodni vele. Pedig reméltem hogy hátha jó lesz.
Azt megtudnád esetleg mondani, hogy e39 520i 2000 es évjáratú -nak milyen ET száma van? Vagy hol tudnék utána járni?



BMW5 (E39)
Felni: 5/120
Agyméret: 74
ET 20
7J x 15coll a legkisebb szerelhető felni
"Vagy hol tudnék utána járni?"
-Google-


Így egyszerűbb volt

Köszi a segítségeteket

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2015. szeptember 28. hétfő, 14:42


Medo írta:
Hát akkor ez így bukta sajna.Nem fogok kinlodni vele. Pedig reméltem hogy hátha jó lesz.
Azt megtudnád esetleg mondani, hogy e39 520i 2000 es évjáratú -nak milyen ET száma van? Vagy hol tudnék utána járni?



BMW5 (E39)
Felni: 5/120
Agyméret: 74
ET 20
7J x 15coll a legkisebb szerelhető felni
"Vagy hol tudnék utána járni?"
-Google-


b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2015. szeptember 28. hétfő, 14:42


Medo írta:

Hát akkor ez így bukta sajna.Nem fogok kinlodni vele. Pedig reméltem hogy hátha jó lesz.
Azt megtudnád esetleg mondani, hogy e39 520i 2000 es évjáratú -nak milyen ET száma van? Vagy hol tudnék utána járni?


E39 520i (2000) felni

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2001

státusz Medo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2015. szeptember 28. hétfő, 13:44


YELLOW írta:
Medo írta:
YELLOW írta:
Medo írta:
YELLOW írta:
Medo írta: Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy e39 520i-re fel lehet -e rakni 225/45 r17.A felnin 8jx17 volt feltüntetve. Az et számát nem tudom.
Azt tudom hogy gyárilag 235/45 r17.
Csak megtetszett ez a felni és nem tudom pontosan, hogy rá lehet rakni vagy nem.

Köszi előre is a segítségeteket!


az a baj, hogy ennyiből mi sem tudjuk
mert ha mondjuk 3-asra való felni, akkor felrakható, de kell nyomtávszélesító, amin ráadásul nagyobb a tehermentesítő mérete.
tehát legalább egy ET szám kell, és mondjuk egy kép is segíthet, hogy meg tudjuk mondani.



3-on volt fent azt elfelejtettem leírni.
3-an kerestük az et számot, de nem találtuk.
Legalábbis a felnin belül nem volt feltüntetve.
Máshol meg nem tudtuk megnèzni, mert ahhoz le kellet volna szedni a gumit.
Amit letudtunk olvasni azt leirtam.
Elmegyek gumishoz és megérdeklődöm hátha tudnak rá mondani valamit. Nem vagyok nagyon jártas az ilyen dolgokban
Képet nem tudok küldeni mert nem fényképeztem le sajnos

Azért köszönöm a válaszodat és a segítségedet


a kérdés, hogy a 3-ason tehermentesítő gyűrűvel volt-e fent. ha a közepe 72,5mm átmérő, akkor az 3-asra való.
az ET számot szokás IS-el is feltüntetni. ET35 = IS35


Látod ezt nem tudtam, hogy az ET számot IS-el is feltüntetik
Most kérdeztem meg a tulajt hogy nincs e IS feltüntetve a felnin.
Azt mondta hogy IS 34


hát igen ez alapján ez 3-asra való felni. neked az E39-re kell majd egy 15mm-es nyomtávszélesítő és egy nagyobb tehermentesítő gyűrűvel kell megcsinálni. ha van anyagod akkor jó és ismerős esztergályos. más különben, legalább egy 20ezret rá kell számolni plusszban.
nem biztos, hogy megéri kínlódni vele. de ezt neked kell tudni. a nyomtávszélesítést egyéként büntetik, ha külön pogácsa van betéve.


Hát akkor ez így bukta sajna.Nem fogok kinlodni vele. Pedig reméltem hogy hátha jó lesz.
Azt megtudnád esetleg mondani, hogy e39 520i 2000 es évjáratú -nak milyen ET száma van? Vagy hol tudnék utána járni?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. szeptember 28. hétfő, 13:32


Medo írta:
YELLOW írta:
Medo írta:
YELLOW írta:
Medo írta: Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy e39 520i-re fel lehet -e rakni 225/45 r17.A felnin 8jx17 volt feltüntetve. Az et számát nem tudom.
Azt tudom hogy gyárilag 235/45 r17.
Csak megtetszett ez a felni és nem tudom pontosan, hogy rá lehet rakni vagy nem.

Köszi előre is a segítségeteket!


az a baj, hogy ennyiből mi sem tudjuk
mert ha mondjuk 3-asra való felni, akkor felrakható, de kell nyomtávszélesító, amin ráadásul nagyobb a tehermentesítő mérete.
tehát legalább egy ET szám kell, és mondjuk egy kép is segíthet, hogy meg tudjuk mondani.



3-on volt fent azt elfelejtettem leírni.
3-an kerestük az et számot, de nem találtuk.
Legalábbis a felnin belül nem volt feltüntetve.
Máshol meg nem tudtuk megnèzni, mert ahhoz le kellet volna szedni a gumit.
Amit letudtunk olvasni azt leirtam.
Elmegyek gumishoz és megérdeklődöm hátha tudnak rá mondani valamit. Nem vagyok nagyon jártas az ilyen dolgokban
Képet nem tudok küldeni mert nem fényképeztem le sajnos

Azért köszönöm a válaszodat és a segítségedet


a kérdés, hogy a 3-ason tehermentesítő gyűrűvel volt-e fent. ha a közepe 72,5mm átmérő, akkor az 3-asra való.
az ET számot szokás IS-el is feltüntetni. ET35 = IS35


Látod ezt nem tudtam, hogy az ET számot IS-el is feltüntetik
Most kérdeztem meg a tulajt hogy nincs e IS feltüntetve a felnin.
Azt mondta hogy IS 34


hát igen ez alapján ez 3-asra való felni. neked az E39-re kell majd egy 15mm-es nyomtávszélesítő és egy nagyobb tehermentesítő gyűrűvel kell megcsinálni. ha van anyagod akkor jó és ismerős esztergályos. más különben, legalább egy 20ezret rá kell számolni plusszban.
nem biztos, hogy megéri kínlódni vele. de ezt neked kell tudni. a nyomtávszélesítést egyéként büntetik, ha külön pogácsa van betéve.