gronholm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2005

státusz gronholm

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2014. május 19. hétfő, 19:27


Hello Mindenki,

Faceliftes E46 COUPE-ba rakott már valaki angel eyes-t?

Ha valaki találkozott már ilyennel segítségét szívesen várom.

Köszönöm.



Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 840

Elküldve: 2014. május 11. vasárnap, 15:27


Hali!
Melyik átmérőjű karika a jó e46-ba?!
131mm vagy 106mm-es?!
Köszi!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szicsu

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2014. május 05. hétfő, 12:47


szotakdavid írta:
YELLOW írta:
szicsu írta:
YELLOW írta:
Xanyi írta:
YELLOW írta:
Xanyi írta: Sziasztok!

Remélem jó helyre írok.
Szóval van a páromnak egy 2006-os 1-es BMW-je (E87) xenonos lámpatesttel. Friss vásárlás.
Nem igazán értem a világítás működését.
Kell lennie ebben nappali menetfénynek?

Az iDriveval a beállítások között van olyan hogy Daytime Running Light, de annak ki vagy bekapcsolása semmit sem változtat.

Ha autómata állásra fordítom a világítás kapcsolót, akkor egyfolytában ég a xenon tompított, tökmind1 hogy világos van-e.
Ha kikapcsolt állásra akkor nem világít semmi járó motornál sem.
Ha helyzetjelzőre kapcsolok ott rendben világít a négy karika halványan.

Előre is köszi!


az automata állás az a sötétedés érzékelős kapcsolást jelenti. magyarán ha sötétedik, akkor kapcsol. amit az iDrive-ban állítasz DRL, az azt jelenti, hogy autó indulásra kapcsol a lámpa. ha a DRL akítv, akkor hiába teszed automatára. az csak akkor megy, ha a DRL inaktív.
és valóban a helyzetjelző az a négy karika, ami semmiképp sem egyenlő a nappali menetfénnyel!!!



Akkor ebbe nincs az a DRL funkció hogy a belső karikák erősebben világítanak?


úgy van E46 esetében, hogy a külső karikák, ahol xenon-osak, ott a belsők halogének, amik a refik. és ez beállítható, hogy kisebb teljesítménnyel világítsanak, így megfelelnek a DRL-nek. olyankor a xenon nem világít, és a DRL gyújtásra indul, de amint eltekeres a kapcsolót a nulla állásból, lekapcsol és az világít amit a kapcsolóval állítottál. ha automatán, akkor fényre kapcsol. kell lennie ilyennek nálad is szerintem. én amire utaltam, hogy az AE karika neme gyenlő a nappali fénnyel, mert az a helyzetjelző.


Elvileg ez a funkció nálam is előhívható?
Nem AE-karikás,de Xenonos,és a refi halogén...


lámpamodultól függ, valahol volt váltás, FL előttinél nem mindegyik tudja. így fejből nem tudom sajnos. d emivel xenon-os a tiéd valószínűnek tartom, hogy igen.


Lámpamodul verzió számától függ ki kell venni és megnézni vagy géppel.

OK!Akkor megnézzük géppel...


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1806

Elküldve: 2014. május 04. vasárnap, 13:23


YELLOW írta:
szicsu írta:
YELLOW írta:
Xanyi írta:
YELLOW írta:
Xanyi írta: Sziasztok!

Remélem jó helyre írok.
Szóval van a páromnak egy 2006-os 1-es BMW-je (E87) xenonos lámpatesttel. Friss vásárlás.
Nem igazán értem a világítás működését.
Kell lennie ebben nappali menetfénynek?

Az iDriveval a beállítások között van olyan hogy Daytime Running Light, de annak ki vagy bekapcsolása semmit sem változtat.

Ha autómata állásra fordítom a világítás kapcsolót, akkor egyfolytában ég a xenon tompított, tökmind1 hogy világos van-e.
Ha kikapcsolt állásra akkor nem világít semmi járó motornál sem.
Ha helyzetjelzőre kapcsolok ott rendben világít a négy karika halványan.

Előre is köszi!


az automata állás az a sötétedés érzékelős kapcsolást jelenti. magyarán ha sötétedik, akkor kapcsol. amit az iDrive-ban állítasz DRL, az azt jelenti, hogy autó indulásra kapcsol a lámpa. ha a DRL akítv, akkor hiába teszed automatára. az csak akkor megy, ha a DRL inaktív.
és valóban a helyzetjelző az a négy karika, ami semmiképp sem egyenlő a nappali menetfénnyel!!!



Akkor ebbe nincs az a DRL funkció hogy a belső karikák erősebben világítanak?


úgy van E46 esetében, hogy a külső karikák, ahol xenon-osak, ott a belsők halogének, amik a refik. és ez beállítható, hogy kisebb teljesítménnyel világítsanak, így megfelelnek a DRL-nek. olyankor a xenon nem világít, és a DRL gyújtásra indul, de amint eltekeres a kapcsolót a nulla állásból, lekapcsol és az világít amit a kapcsolóval állítottál. ha automatán, akkor fényre kapcsol. kell lennie ilyennek nálad is szerintem. én amire utaltam, hogy az AE karika neme gyenlő a nappali fénnyel, mert az a helyzetjelző.


Elvileg ez a funkció nálam is előhívható?
Nem AE-karikás,de Xenonos,és a refi halogén...


lámpamodultól függ, valahol volt váltás, FL előttinél nem mindegyik tudja. így fejből nem tudom sajnos. d emivel xenon-os a tiéd valószínűnek tartom, hogy igen.


Lámpamodul verzió számától függ ki kell venni és megnézni vagy géppel.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15154 pont) | Hozzászólások: 16337

Elküldve: 2014. május 04. vasárnap, 10:41


szicsu írta:
YELLOW írta:
Xanyi írta:
YELLOW írta:
Xanyi írta: Sziasztok!

Remélem jó helyre írok.
Szóval van a páromnak egy 2006-os 1-es BMW-je (E87) xenonos lámpatesttel. Friss vásárlás.
Nem igazán értem a világítás működését.
Kell lennie ebben nappali menetfénynek?

Az iDriveval a beállítások között van olyan hogy Daytime Running Light, de annak ki vagy bekapcsolása semmit sem változtat.

Ha autómata állásra fordítom a világítás kapcsolót, akkor egyfolytában ég a xenon tompított, tökmind1 hogy világos van-e.
Ha kikapcsolt állásra akkor nem világít semmi járó motornál sem.
Ha helyzetjelzőre kapcsolok ott rendben világít a négy karika halványan.

Előre is köszi!


az automata állás az a sötétedés érzékelős kapcsolást jelenti. magyarán ha sötétedik, akkor kapcsol. amit az iDrive-ban állítasz DRL, az azt jelenti, hogy autó indulásra kapcsol a lámpa. ha a DRL akítv, akkor hiába teszed automatára. az csak akkor megy, ha a DRL inaktív.
és valóban a helyzetjelző az a négy karika, ami semmiképp sem egyenlő a nappali menetfénnyel!!!



Akkor ebbe nincs az a DRL funkció hogy a belső karikák erősebben világítanak?


úgy van E46 esetében, hogy a külső karikák, ahol xenon-osak, ott a belsők halogének, amik a refik. és ez beállítható, hogy kisebb teljesítménnyel világítsanak, így megfelelnek a DRL-nek. olyankor a xenon nem világít, és a DRL gyújtásra indul, de amint eltekeres a kapcsolót a nulla állásból, lekapcsol és az világít amit a kapcsolóval állítottál. ha automatán, akkor fényre kapcsol. kell lennie ilyennek nálad is szerintem. én amire utaltam, hogy az AE karika neme gyenlő a nappali fénnyel, mert az a helyzetjelző.


Elvileg ez a funkció nálam is előhívható?
Nem AE-karikás,de Xenonos,és a refi halogén...


lámpamodultól függ, valahol volt váltás, FL előttinél nem mindegyik tudja. így fejből nem tudom sajnos. d emivel xenon-os a tiéd valószínűnek tartom, hogy igen.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szicsu

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2014. május 04. vasárnap, 10:40


YELLOW írta:
Xanyi írta:
YELLOW írta:
Xanyi írta: Sziasztok!

Remélem jó helyre írok.
Szóval van a páromnak egy 2006-os 1-es BMW-je (E87) xenonos lámpatesttel. Friss vásárlás.
Nem igazán értem a világítás működését.
Kell lennie ebben nappali menetfénynek?

Az iDriveval a beállítások között van olyan hogy Daytime Running Light, de annak ki vagy bekapcsolása semmit sem változtat.

Ha autómata állásra fordítom a világítás kapcsolót, akkor egyfolytában ég a xenon tompított, tökmind1 hogy világos van-e.
Ha kikapcsolt állásra akkor nem világít semmi járó motornál sem.
Ha helyzetjelzőre kapcsolok ott rendben világít a négy karika halványan.

Előre is köszi!


az automata állás az a sötétedés érzékelős kapcsolást jelenti. magyarán ha sötétedik, akkor kapcsol. amit az iDrive-ban állítasz DRL, az azt jelenti, hogy autó indulásra kapcsol a lámpa. ha a DRL akítv, akkor hiába teszed automatára. az csak akkor megy, ha a DRL inaktív.
és valóban a helyzetjelző az a négy karika, ami semmiképp sem egyenlő a nappali menetfénnyel!!!



Akkor ebbe nincs az a DRL funkció hogy a belső karikák erősebben világítanak?


úgy van E46 esetében, hogy a külső karikák, ahol xenon-osak, ott a belsők halogének, amik a refik. és ez beállítható, hogy kisebb teljesítménnyel világítsanak, így megfelelnek a DRL-nek. olyankor a xenon nem világít, és a DRL gyújtásra indul, de amint eltekeres a kapcsolót a nulla állásból, lekapcsol és az világít amit a kapcsolóval állítottál. ha automatán, akkor fényre kapcsol. kell lennie ilyennek nálad is szerintem. én amire utaltam, hogy az AE karika neme gyenlő a nappali fénnyel, mert az a helyzetjelző.


Elvileg ez a funkció nálam is előhívható?
Nem AE-karikás,de Xenonos,és a refi halogén...

státusz Xanyi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2014. május 03. szombat, 17:00


bmw320d4 írta:
Xanyi írta:
Akkor ebbe nincs az a DRL funkció hogy a belső karikák erősebben világítanak?


Nincs


Köszönöm!


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. május 03. szombat, 13:36


Xanyi írta:
Akkor ebbe nincs az a DRL funkció hogy a belső karikák erősebben világítanak?


Nincs

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15154 pont) | Hozzászólások: 16337

Elküldve: 2014. május 03. szombat, 13:25


Xanyi írta:
YELLOW írta:
Xanyi írta: Sziasztok!

Remélem jó helyre írok.
Szóval van a páromnak egy 2006-os 1-es BMW-je (E87) xenonos lámpatesttel. Friss vásárlás.
Nem igazán értem a világítás működését.
Kell lennie ebben nappali menetfénynek?

Az iDriveval a beállítások között van olyan hogy Daytime Running Light, de annak ki vagy bekapcsolása semmit sem változtat.

Ha autómata állásra fordítom a világítás kapcsolót, akkor egyfolytában ég a xenon tompított, tökmind1 hogy világos van-e.
Ha kikapcsolt állásra akkor nem világít semmi járó motornál sem.
Ha helyzetjelzőre kapcsolok ott rendben világít a négy karika halványan.

Előre is köszi!


az automata állás az a sötétedés érzékelős kapcsolást jelenti. magyarán ha sötétedik, akkor kapcsol. amit az iDrive-ban állítasz DRL, az azt jelenti, hogy autó indulásra kapcsol a lámpa. ha a DRL akítv, akkor hiába teszed automatára. az csak akkor megy, ha a DRL inaktív.
és valóban a helyzetjelző az a négy karika, ami semmiképp sem egyenlő a nappali menetfénnyel!!!



Akkor ebbe nincs az a DRL funkció hogy a belső karikák erősebben világítanak?


úgy van E46 esetében, hogy a külső karikák, ahol xenon-osak, ott a belsők halogének, amik a refik. és ez beállítható, hogy kisebb teljesítménnyel világítsanak, így megfelelnek a DRL-nek. olyankor a xenon nem világít, és a DRL gyújtásra indul, de amint eltekeres a kapcsolót a nulla állásból, lekapcsol és az világít amit a kapcsolóval állítottál. ha automatán, akkor fényre kapcsol. kell lennie ilyennek nálad is szerintem. én amire utaltam, hogy az AE karika neme gyenlő a nappali fénnyel, mert az a helyzetjelző.

státusz Xanyi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2014. május 03. szombat, 13:18


YELLOW írta:
Xanyi írta: Sziasztok!

Remélem jó helyre írok.
Szóval van a páromnak egy 2006-os 1-es BMW-je (E87) xenonos lámpatesttel. Friss vásárlás.
Nem igazán értem a világítás működését.
Kell lennie ebben nappali menetfénynek?

Az iDriveval a beállítások között van olyan hogy Daytime Running Light, de annak ki vagy bekapcsolása semmit sem változtat.

Ha autómata állásra fordítom a világítás kapcsolót, akkor egyfolytában ég a xenon tompított, tökmind1 hogy világos van-e.
Ha kikapcsolt állásra akkor nem világít semmi járó motornál sem.
Ha helyzetjelzőre kapcsolok ott rendben világít a négy karika halványan.

Előre is köszi!


az automata állás az a sötétedés érzékelős kapcsolást jelenti. magyarán ha sötétedik, akkor kapcsol. amit az iDrive-ban állítasz DRL, az azt jelenti, hogy autó indulásra kapcsol a lámpa. ha a DRL akítv, akkor hiába teszed automatára. az csak akkor megy, ha a DRL inaktív.
és valóban a helyzetjelző az a négy karika, ami semmiképp sem egyenlő a nappali menetfénnyel!!!



Akkor ebbe nincs az a DRL funkció hogy a belső karikák erősebben világítanak?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15154 pont) | Hozzászólások: 16337

Elküldve: 2014. május 02. péntek, 20:01


Xanyi írta: Sziasztok!

Remélem jó helyre írok.
Szóval van a páromnak egy 2006-os 1-es BMW-je (E87) xenonos lámpatesttel. Friss vásárlás.
Nem igazán értem a világítás működését.
Kell lennie ebben nappali menetfénynek?

Az iDriveval a beállítások között van olyan hogy Daytime Running Light, de annak ki vagy bekapcsolása semmit sem változtat.

Ha autómata állásra fordítom a világítás kapcsolót, akkor egyfolytában ég a xenon tompított, tökmind1 hogy világos van-e.
Ha kikapcsolt állásra akkor nem világít semmi járó motornál sem.
Ha helyzetjelzőre kapcsolok ott rendben világít a négy karika halványan.

Előre is köszi!


az automata állás az a sötétedés érzékelős kapcsolást jelenti. magyarán ha sötétedik, akkor kapcsol. amit az iDrive-ban állítasz DRL, az azt jelenti, hogy autó indulásra kapcsol a lámpa. ha a DRL akítv, akkor hiába teszed automatára. az csak akkor megy, ha a DRL inaktív.
és valóban a helyzetjelző az a négy karika, ami semmiképp sem egyenlő a nappali menetfénnyel!!!

státusz Xanyi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2014. május 02. péntek, 19:53


Sziasztok!

Remélem jó helyre írok.
Szóval van a páromnak egy 2006-os 1-es BMW-je (E87) xenonos lámpatesttel. Friss vásárlás.
Nem igazán értem a világítás működését.
Kell lennie ebben nappali menetfénynek?

Az iDriveval a beállítások között van olyan hogy Daytime Running Light, de annak ki vagy bekapcsolása semmit sem változtat.

Ha autómata állásra fordítom a világítás kapcsolót, akkor egyfolytában ég a xenon tompított, tökmind1 hogy világos van-e.
Ha kikapcsolt állásra akkor nem világít semmi járó motornál sem.
Ha helyzetjelzőre kapcsolok ott rendben világít a négy karika halványan.

Előre is köszi!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz vasi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2014. április 20. vasárnap, 22:14


Sziasztok,

akármerre keresgéltem, semmit nem találtam arról, hogy 2005 E90be hogy lehet (lehet egyáltalán?) utólagosan AEt rakni?. Gyárilag nincs benne. Felvilágosítana vki?

Köszi,
Laci

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz ans777

Újonc

Elismertség: 9% (7 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2014. április 16. szerda, 21:18


Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
ans777 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy akarok a kocsiba angel eye karikát és hogy mind a négy karikának egyforma méretűnek kell lenni vagy nem?! ( E46 )
És melyik fajta a jó, melyiket érdemes bele tenni!?
Köszi!


Ezt a kettőt szokták ajánlani, sokak által kipróbált és bevált.
Egyébként a lámpádtól függ. (Projektoros vagy nem)

http://autohifi-tuning.shp.hu/...D%20LED-es


Aham, köszi!
És azt honnan tudom meg, hogy projektoros vagy nem?!


uhhh... biztos BMW-d van neked?
nem tudod, hogy néz ki egy projektor lencse? gyári xenon-os az autód? vazze googliba beírod projektoros lámpa kidob, oszt össze tudod hasonlítani...
remélem komolyabb kérdésed nem lesz az autóval kapcsolatban, mert azt elmagyraázni, itt öregszünk meg


Nem rég vettem, így még rengeteg újdonság van nekem amit meg kell tudnom, tanulnom ezzel kapcsolatba!
Ha értenék hozzá nem kérdeznék hülyeséget, nem!?
Na mindegy nekem simán a foncsor van meg 2 db H7-s izzó úgy hogy gondolom akkor nem projektoros!
Remélem jól tippelem.....



Jól tippeled.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 840

Elküldve: 2014. április 16. szerda, 19:20


YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
ans777 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy akarok a kocsiba angel eye karikát és hogy mind a négy karikának egyforma méretűnek kell lenni vagy nem?! ( E46 )
És melyik fajta a jó, melyiket érdemes bele tenni!?
Köszi!


Ezt a kettőt szokták ajánlani, sokak által kipróbált és bevált.
Egyébként a lámpádtól függ. (Projektoros vagy nem)

http://autohifi-tuning.shp.hu/...D%20LED-es


Aham, köszi!
És azt honnan tudom meg, hogy projektoros vagy nem?!


uhhh... biztos BMW-d van neked?
nem tudod, hogy néz ki egy projektor lencse? gyári xenon-os az autód? vazze googliba beírod projektoros lámpa kidob, oszt össze tudod hasonlítani...
remélem komolyabb kérdésed nem lesz az autóval kapcsolatban, mert azt elmagyraázni, itt öregszünk meg


Nem rég vettem, így még rengeteg újdonság van nekem amit meg kell tudnom, tanulnom ezzel kapcsolatba!
Ha értenék hozzá nem kérdeznék hülyeséget, nem!?
Na mindegy nekem simán a foncsor van meg 2 db H7-s izzó úgy hogy gondolom akkor nem projektoros!
Remélem jól tippelem.....


akár lottózhatnál is


Az sajna nem jönne be.....