laksa
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2002

státusz laksa

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. május 21. hétfő, 08:23


laksa írta: 2002-es E46 Coupe-ra angel eye-t szeretnék vásárolni gyári Xenon lámpára (projektoros)
A kőr mérete mindegy,hogy coupe,vagy limuzin?




Senki nem tudja


laksa
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2002

státusz laksa

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. május 20. vasárnap, 17:27


2002-es E46 Coupe-ra angel eye-t szeretnék vásárolni gyári Xenon lámpára (projektoros)
A kőr mérete mindegy,hogy coupe,vagy limuzin?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 20. vasárnap, 17:27

VojtechBMW
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2006

státusz VojtechBMW

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. május 18. péntek, 11:04


kacsorjanika írta: Sziasztok!

Délután felkapcsoltam a lámpát és arra lettem figyelmes, hogy a bal oldali xenon égőm lilásan a jobb oldali viszont szépen fehéren ég mi lehet a baj?


Itt találsz a legolcsóbban xenon izzót ha még nem sikerült:
http://www.facebook.com/xenonizzo

Sokan azt mondják, h a 4300k-es a jobb, de szerintem a szebb az jobb Én 8000K-est választottam, és nagyon tetszik és ugyan úgy látok vele mint a 4300-assal. A 10000K-esről engem is lebeszéltek, hogy az ár túlzás

Ha pedig ANGEL EYE-be kellene led izzó ide látogassatok el:
http://www.facebook.com/BMW.ANGEL.EYE




jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. május 12. szombat, 13:29


Nemrég irtam a közlekedési minisztériumba (nem tudom,hogy ez e a pontos magyar megnevezés),hogy mi a helyzet pontosan ezzel a paragrafussal amit lejebb irtam már.
Ha visszairnak és megerösitik a dolgot,akkor bátran lehet majd igy közlekedni nappal.
De remélem igaz,nem beszélt hülyeségeket a fakabát


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 12. szombat, 12:53


jokerface írta: Tegnap kicsit utána érdeklődtem a nappali világítás követelményeinek Szlovákiában. Tudom,ez titeket nem nagyon érint,de azért hátha valakit mégis érdekel.
Szóval tegnap belefutottam egy közlekedési igazoltatásba (inkább oda hívtak,de a részletek lényegtelenek) és akkor rákérdeztünk,hogy használhatom e magában az AE-ket magában,mint nappali világítás.
A válasz "nem" volt,mivel nem felel meg a törvényileg megkövetelt dolgoknak stb. De,nemrég változtattak kicsit a rendeleten a xenon lámpával rendelkező gépjárművek végett. Lényege az lenne,mint tudjuk a xenon nem nagyon szereti a sok on-off kapcsolgatást,gyorsan taccsra tudja vágni a rendszert. (persze nem napok,hetek)
Ezért megengedett lett a parkoló és a ködfényszóró használata egyszerre. De csak parkolóval,ezt külön kihangsúlyozta többször is,mert ha bekapcsolom mellé a tompitott fényszórót is akkor a helyszíni birság 60€ is lehet.


Nálunk: (van hova fejlődni)

44§(4) bekezdése szerint „Tompított vagy távolsági fényszóró helyett vagy mellett ködfényszórót, továbbá hátsó helyzetjelző ködlámpát abban az esetben szabad használni, ha a látási viszonyok ezt indokolják.“

Ha a látási viszonyok nem indokolják, nem helyettesíthető a tompított a ködlámpával és helyzetjelzővel..

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. május 12. szombat, 12:33


Tegnap kicsit utána érdeklődtem a nappali világítás követelményeinek Szlovákiában. Tudom,ez titeket nem nagyon érint,de azért hátha valakit mégis érdekel.
Szóval tegnap belefutottam egy közlekedési igazoltatásba (inkább oda hívtak,de a részletek lényegtelenek) és akkor rákérdeztünk,hogy használhatom e magában az AE-ket magában,mint nappali világítás.
A válasz "nem" volt,mivel nem felel meg a törvényileg megkövetelt dolgoknak stb. De,nemrég változtattak kicsit a rendeleten a xenon lámpával rendelkező gépjárművek végett. Lényege az lenne,mint tudjuk a xenon nem nagyon szereti a sok on-off kapcsolgatást,gyorsan taccsra tudja vágni a rendszert. (persze nem napok,hetek)
Ezért megengedett lett a parkoló és a ködfényszóró használata egyszerre. De csak parkolóval,ezt külön kihangsúlyozta többször is,mert ha bekapcsolom mellé a tompitott fényszórót is akkor a helyszíni birság 60€ is lehet.


jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. március 26. hétfő, 19:22


Hali.
Nem tudja valaki,hogy az én verdámhoz milyen LED angel eyes passzol,hogy teljesítse a nappali világitás követelményeit?

Erröl nem tudom passzolna e. Itt azt irják 2006-tól,de máshol meg,hogy csak 2007-töl. Az enyém 2006 szeptemberi.



ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. január 31. kedd, 16:03


nate írta: Nem tudja valaki hol lehet kapni olcsón ccfl-hez invertert? 5 rugóba vettem anno egyet de sokallok újra kiadni érte ennyit.


http://novoparts.hu/ccfl-inver...=arukereso

Nekem ez lett belerakva. Otthon kellett kicsit forrasztgatni, de már több mint egy éve stabil és működőképes. Pápán egy villamossági boltban ugyanez 800 Ft.

Üdv.

nate
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz nate

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2012. január 31. kedd, 14:35


Nem tudja valaki hol lehet kapni olcsón ccfl-hez invertert? 5 rugóba vettem anno egyet de sokallok újra kiadni érte ennyit.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. január 28. szombat, 21:42


jons írta:
Centurion534 írta:
Holnap megnézem feszmérővel, de biztosra veszem, hogy nem lesz az inverter bemeneti pontjain 12V. Hisz épp ez a baj. Ezért nem világít az AE.
És így már vissza is kanyarodtunk a legelőször beírt kérdésemhez, miszerint nem tudom, hogy kell-e BC-ben állítani valamit, esetleg hibakódot kiütni ahhoz, hogy a helyzetjelző csatlakozó (ezáltal az inverter) kapjon áramot, miután felkapcsolom. Mert úgy tűnik, a hiba fizikai helyreállítása nem oldotta meg a problémát.
De ha kiderül mi lesz a baj, biztos megírom itt.


Nem kell hozzá hibát kiütni. De egy diagra kiváncsi lennék, hogy mit mond a DIS vagy az INPA.
Ha feszmérőt tettem annak idején a csati pontjaira, akkor volt fesz. Amikor összedugtam a csatlakozókat, akkor meg nem volt. Mái napig nem tudom mi volt a gond, de ki lett iktatva a xenon. Ezért mondtam, hogy feszmérő mellett, helyett, után ahogy gondolod köss rá egy helyzetjelző izzót. Lehet butaság és majd jön bmw320d4 és bemondja egyből a megoldást, de egyelőre ennyi az ötlet.



khhm

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. január 28. szombat, 21:25


Centurion534 írta:
Holnap megnézem feszmérővel, de biztosra veszem, hogy nem lesz az inverter bemeneti pontjain 12V. Hisz épp ez a baj. Ezért nem világít az AE.
És így már vissza is kanyarodtunk a legelőször beírt kérdésemhez, miszerint nem tudom, hogy kell-e BC-ben állítani valamit, esetleg hibakódot kiütni ahhoz, hogy a helyzetjelző csatlakozó (ezáltal az inverter) kapjon áramot, miután felkapcsolom. Mert úgy tűnik, a hiba fizikai helyreállítása nem oldotta meg a problémát.
De ha kiderül mi lesz a baj, biztos megírom itt.


Nem kell hozzá hibát kiütni. De egy diagra kiváncsi lennék, hogy mit mond a DIS vagy az INPA.
Ha feszmérőt tettem annak idején a csati pontjaira, akkor volt fesz. Amikor összedugtam a csatlakozókat, akkor meg nem volt. Mái napig nem tudom mi volt a gond, de ki lett iktatva a xenon. Ezért mondtam, hogy feszmérő mellett, helyett, után ahogy gondolod köss rá egy helyzetjelző izzót. Lehet butaság és majd jön bmw320d4 és bemondja egyből a megoldást, de egyelőre ennyi az ötlet.



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. január 28. szombat, 21:01


Centurion534 írta: Holnap megnézem feszmérővel, de biztosra veszem, hogy nem lesz az inverter bemeneti pontjain 12V. Hisz épp ez a baj. Ezért nem világít az AE.
És így már vissza is kanyarodtunk a legelőször beírt kérdésemhez, miszerint nem tudom, hogy kell-e BC-ben állítani valamit, esetleg hibakódot kiütni ahhoz, hogy a helyzetjelző csatlakozó (ezáltal az inverter) kapjon áramot, miután felkapcsolom. Mert úgy tűnik, a hiba fizikai helyreállítása nem oldotta meg a problémát.
De ha kiderül mi lesz a baj, biztos megírom itt.


Azért írtam a 9 és a 32 a light modul biztosítéka. Nem tudom van-e további biztosíték.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Centurion534

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2012. január 28. szombat, 20:49


jons írta:
Bero írta:
De figyi már! Biztos,hogy neked nem csak invertered van! Van az előtt egy másik 'szerkezet' is! Lehet az ment szét! Abból jön ki a sárga meg a fehér vezeték is! Bár nem értem igazán még mindig a problémád


Biztosan elbeszélünk egymás mellett a kollegával.

Én nem akartam, hogy szétszedje, csak annyira gondoltam, hogy a csatira tenni két vezetéket meg hozzáerősíteni az izzót és úgy megnézni. Vagy simán a csatira tenni feszmérőt és úgy megnézni akkor mit ad ki.

Annak idején volt e34-gyel egy olyan gondom, hogy a xenont nem gyújtotta ki, a normál halogén meg okés volt. Nyilván ez ide most nem kapcsolódik, csak úgy megjegyeztem.


Holnap megnézem feszmérővel, de biztosra veszem, hogy nem lesz az inverter bemeneti pontjain 12V. Hisz épp ez a baj. Ezért nem világít az AE.
És így már vissza is kanyarodtunk a legelőször beírt kérdésemhez, miszerint nem tudom, hogy kell-e BC-ben állítani valamit, esetleg hibakódot kiütni ahhoz, hogy a helyzetjelző csatlakozó (ezáltal az inverter) kapjon áramot, miután felkapcsolom. Mert úgy tűnik, a hiba fizikai helyreállítása nem oldotta meg a problémát.
De ha kiderül mi lesz a baj, biztos megírom itt.


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. január 28. szombat, 19:59


Bero írta:
De figyi már! Biztos,hogy neked nem csak invertered van! Van az előtt egy másik 'szerkezet' is! Lehet az ment szét! Abból jön ki a sárga meg a fehér vezeték is! Bár nem értem igazán még mindig a problémád


Biztosan elbeszélünk egymás mellett a kollegával.

Én nem akartam, hogy szétszedje, csak annyira gondoltam, hogy a csatira tenni két vezetéket meg hozzáerősíteni az izzót és úgy megnézni. Vagy simán a csatira tenni feszmérőt és úgy megnézni akkor mit ad ki.

Annak idején volt e34-gyel egy olyan gondom, hogy a xenont nem gyújtotta ki, a normál halogén meg okés volt. Nyilván ez ide most nem kapcsolódik, csak úgy megjegyeztem.

seta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz seta

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (11 pont) | Hozzászólások: 323

Elküldve: 2012. január 28. szombat, 19:51


hil írta:
Centurion534 írta:

Hála istennek nem, alább írtam, hogy beszerelés előtt kipróbáltam, és 12V-ot ráadva, rendben égtek a karikák. Most is rendben égnek, ha kiveszem, és kipróbálom, mert a kudarc után ismét ez volt az első reakcióm...


Szia! Akkor egy fesz mérővel rá kéne mérni az inverter bemeneti pontjaira: kap-e 12V-ot?



hil, teccccikk a avatáárod, he!




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 28. szombat, 19:51