státusz MenyusBMW

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2009. november 10. kedd, 17:40


Tyetyi írta:
YELLOW írta: nah ez kókány munka, és finoman fogalmaztam

bmw320d4 írta: Itt is van egy "Chiptuning a gyakorlatban":

Tavaly jött javításra, alig akart indulni, ha beindult, kormolt mint állat és nem bírt menni.
A hibatároló üres volt, viszont elõtte 2 hónappal chipelték meg Gyõrben.
Dróttal és ragsztópisztollyal javította meg az ember, miután nem csak a PAD-eket, de még 2centi fóliát is leégetett.

[URL=http://kep.ivpicture.hu/223308.jpg][/URL]

Atyaúristen! Az ilyennek sündisznót a seggébe....


Akkor az ATC mégis tud valamit?


[/img]

Tyetyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz Tyetyi

BMWfanatic

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 406

Elküldve: 2009. november 10. kedd, 16:51


YELLOW írta: nah ez kókány munka, és finoman fogalmaztam

bmw320d4 írta: Itt is van egy "Chiptuning a gyakorlatban":

Tavaly jött javításra, alig akart indulni, ha beindult, kormolt mint állat és nem bírt menni.
A hibatároló üres volt, viszont elõtte 2 hónappal chipelték meg Gyõrben.
Dróttal és ragsztópisztollyal javította meg az ember, miután nem csak a PAD-eket, de még 2centi fóliát is leégetett.

[URL=http://kep.ivpicture.hu/223308.jpg][/URL]

Atyaúristen! Az ilyennek sündisznót a seggébe....

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. november 10. kedd, 14:59


rá tutti emlékeztem... nah mindegy, lehet Hori volt akkor...

Robinson írta:
YELLOW írta: neked nem volt már gond az AC-vel egyszer?

Robinson írta:
E46_M3 írta: Robinson: Hogy all az e heti ujabb upgrade?


Most éppen az AC pumpámmal szenvedek sajnos
Meg még csak kedd reggel van!


Nem, az Tiba volt


Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. november 10. kedd, 14:57


YELLOW írta: neked nem volt már gond az AC-vel egyszer?

Robinson írta:
E46_M3 írta: Robinson: Hogy all az e heti ujabb upgrade?


Most éppen az AC pumpámmal szenvedek sajnos
Meg még csak kedd reggel van!


Nem, az Tiba volt

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. november 10. kedd, 14:12


neked nem volt már gond az AC-vel egyszer?

Robinson írta:
E46_M3 írta: Robinson: Hogy all az e heti ujabb upgrade?


Most éppen az AC pumpámmal szenvedek sajnos
Meg még csak kedd reggel van!


státusz E46_M3

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2009. november 10. kedd, 11:31


Robinson írta:
E46_M3 írta: Robinson: Hogy all az e heti ujabb upgrade?


Most éppen az AC pumpámmal szenvedek sajnos
Meg még csak kedd reggel van!


Az lehet , h csak kedd van, de most mar bojgatja a fantaziam a vegerwdment!

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. november 10. kedd, 09:39


E46_M3 írta: Robinson: Hogy all az e heti ujabb upgrade?


Most éppen az AC pumpámmal szenvedek sajnos
Meg még csak kedd reggel van!


státusz E46_M3

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2009. november 10. kedd, 06:25


Robinson: Hogy all az e heti ujabb upgrade?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 19:30


nah ez kókány munka, és finoman fogalmaztam

bmw320d4 írta: Itt is van egy "Chiptuning a gyakorlatban":

Tavaly jött javításra, alig akart indulni, ha beindult, kormolt mint állat és nem bírt menni.
A hibatároló üres volt, viszont elõtte 2 hónappal chipelték meg Gyõrben.
Dróttal és ragsztópisztollyal javította meg az ember, miután nem csak a PAD-eket, de még 2centi fóliát is leégetett.

[URL=http://kep.ivpicture.hu/223308.jpg][/URL]


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 19:09


Itt is van egy "Chiptuning a gyakorlatban":

Tavaly jött javításra, alig akart indulni, ha beindult, kormolt mint állat és nem bírt menni.
A hibatároló üres volt, viszont elõtte 2 hónappal chipelték meg Gyõrben.
Dróttal és ragsztópisztollyal javította meg az ember, miután nem csak a PAD-eket, de még 2centi fóliát is leégetett.

[URL=http://kep.ivpicture.hu/223308.jpg][/URL]

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 10:49


ducati113 írta: *** mostantól az ilyen hozzászólások törölve leszenk. Nem másért, pusztán azért, mert a véleményeket normális hangnemben is el lehet mondani. A mocskolódós vagdalózós stb. tipusú hozzászólásoknak semmi értelme. Az elfogultság nem probléma, ha nem érzõdik valakinek minden szavából oly módon, hogy közben mást meg negatív fényben próbál feltüntetni. Ez nem politika, ne csináljunk úgy, mint nagyérdemû politikusaink. Ha véleményed van, írd le, de azt elfogadható formában tedd. ***


Igazad van! Bocsánat akiket megbántottam

státusz MenyusBMW

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 08:51


Szemy írta:
Zolee írta: Nem értem, viszont érdekel. Hogy kell azt érteni h "a teljesitmenygörbet egy, az origobol huzott egyenes erinti"?


Az origobol kiindulva huzol egy erintöt a teljesitmenygörbehez. Ugy lehet szemleletesen elkepzelni, mintha az y-tengelyt elkezded elforgatni az x-tengely fele. Amikor eleri (erinti) a teljesitmenygörbet, annal a fordulatszamnal kell lennie nyomatekmaximumnak.


Berajzolnád ezt egy gyári teljesítménymérésen és belinkelnéd ide? Köszi!

státusz MenyusBMW

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 08:49


gabor330d írta: sziasztok itt egy chiptuning a gyakorlatban!

330d touring aut. (gyárilag a 204 le)

http://auto.indavideo.hu/video...0-160__13s


Jól megy a kocsid!!! Ki csinálta? Hogyan tudsz autómatával kettesbõl indulni?

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2009. november 07. szombat, 23:08


Zolee írta: Nem értem, viszont érdekel. Hogy kell azt érteni h "a teljesitmenygörbet egy, az origobol huzott egyenes erinti"?


Az origobol kiindulva huzol egy erintöt a teljesitmenygörbehez. Ugy lehet szemleletesen elkepzelni, mintha az y-tengelyt elkezded elforgatni az x-tengely fele. Amikor eleri (erinti) a teljesitmenygörbet, annal a fordulatszamnal kell lennie nyomatekmaximumnak.

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2009. november 07. szombat, 22:40


Szemy írta: Sracok, egy jo tanacs amikor a teljesitmeny es nyomatek görbeket nezegetitek. A nyomatekgörbenek ott kell maximumanak lennie, ahol a teljesitmenygörbet egy, az origobol huzott egyenes erinti (nemi matematikai es mechanikai ismeretekkel differencialegyenletek segitsegevel le lehet vezetni ezt). Ha nem ott van, akkor valami turpissag van a dologban.

Szemy

Nem értem, viszont érdekel. Hogy kell azt érteni h "a teljesitmenygörbet egy, az origobol huzott egyenes erinti"?