 
				- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
 Elküldve: 2020. december 10. csütörtök, 16:19
 Elküldve: 2020. december 10. csütörtök, 16:19
andras86 írta:YELLOW írta:andras86 írta: Sziasztok!
e60 as 2004 525I BMW lenne az alany aminek az eladója azt állítja hogy motorcsere történt 2-3 évvel ezelőtt. Ez még talán nem is lenne akkora gond, ami viszont szerintem igen hogy sikerült kisilabizálni és M52 B25 (256S4)-es motor került az e60-as bmw-be.
Ebbe a modellbe tudtommal csakis az újabb M52 B25 (256S5) S5-ös kódú motor került ami forgalmi szerint 192 LE-t tud. Amíg a régebbi S4-esből csak 170 lovast találok.
Az autó hibakódmentes, jön megy.
Létezik hogy a régi S4 es motor (ami sosem került E60 ba tudtommal) simán elkavircol az E60as motorvezérlőjével? Minden ugyanaz a két motor között csak a régebbi kisebb teljesítményű? Jól gondolom hogy a gyári teljesítményt sosem fogja ezáltal tudni az autó?Valaki aki nálam nagyobb fanatikus tudna egy kis informácóval szolgálni ezügyben?
Köszönöm
ezekbe M54-es motor került, ebben az évjáratban. később N52 majd N53.
szóval az esetedben ha 2004 év végi a gyártás, talán lehet gyárilag N52 volt benne és M54-re cserélték. vagy fordítva. AZ M54B25 190LE-s, míg az N52B25 217LE-s. a 23i-ben voltak még az N52-es motorosak kisebb teljesítményre visszafojtva.
a 170 lovas M54 az 2.2-es volt.
Szia!
Köszi hogy olvastad és reagáltál az irományomra
A tulaj abszolut nem "autós" beállítottságú, csak annyit tud hogy kb 300e ft ot fizetett ezért a mutatványért és azóta jó a kocsi.
Bekukucskálva a motorszám vége 256S4 -re végződik. Ez alapján kezdtem el kicsit informálódni, e60 as bmw ben a motor kód 256S5 -re kéne hogy végződjön. Ez az S4es végű motorkód csak M52 es motor lehet a nyomozgatásom alapján ami ugyanúgy 2.5-es.
De így akkor nagyon nem kerek a történet. Inkább elengedjük ezt a projectet
nem rossz motor az M52TUB25, sőt jobb, mint az M54B25, de régebbi és E60-ba nem építették. 2000-2001-ig voltak azok a motorok kb.
én nem tudom, hogy hozták össze. azért más a vezérlése a motornak.
 
		
	

 
 





 
  Kezd igazatok lenni.Őszinte vagyok leírom amiket javíttatni akarok.Féltengelyeket akarom cseréltetni,mert szerintem az adja a dübbenő hangot.A jobb oldali kicsit kotyog érzésre ha mozgatom kézzel...Szilentek ugye a keretben cserélve vannak már,meg a difi nagy szilent is.A lökhárítókat,az oldalsó 2 szoknyát fényeztetni akarom,illetve a csomagtérajtón van egy pici rozsdapötty,meg a motorháztetőn pár apró kavicsnyom.Jobb hátsó kerékívet is fújatni akarom,mert lejött a lakk egy kis helyen.Idővel a felniket is fényeztetni akarom majd.A fényezésre kb 200 000-et számoltam,rendszámtábla világítást a mikrokapcsolóval együtt cseréltetam,mert kicsit el van repedve.A féltengelyek párban 150 000-re jönnek ki(márkás,csak nem gyári).Gyárit nem veszek,mert darabja 150 000.Kerékcsapágyat is cseréltetnem kell,mert be van gyógyulva az egyik féltengely a szerelő szerint.Felnik fényezése darabonként 40 000 ft.Jobb oldalt hátul az ablakkeretnél is lejött a lakk egy picit,mikor feltették a króm ablak lécet...A jobb első ajtón gondolkodom,hogy fényeztessem e,hogy ne üssön el a színe ugye...Összesen 600 000 amit költök majd rá körülbelül jó esetben,és az én kocsim még csak nem is lerúgott darab.Csak kicsit sajnálom rá a pénz bevallom,de ha megmarad a kocsi,ezeket megcsináltatom rajta.Amiket láttam eddig,az enyémnél sokkal több hibájuk van,még több pénz kéne tényleg rálocsolnom.Az enyémnek csak pár apró esztétikai hibája van,amit más meg sem csináltatna,mert már ez egy 20 éves kocsi úgyis.Ezt mondaná más...De én maximalista vagyok.
 Kezd igazatok lenni.Őszinte vagyok leírom amiket javíttatni akarok.Féltengelyeket akarom cseréltetni,mert szerintem az adja a dübbenő hangot.A jobb oldali kicsit kotyog érzésre ha mozgatom kézzel...Szilentek ugye a keretben cserélve vannak már,meg a difi nagy szilent is.A lökhárítókat,az oldalsó 2 szoknyát fényeztetni akarom,illetve a csomagtérajtón van egy pici rozsdapötty,meg a motorháztetőn pár apró kavicsnyom.Jobb hátsó kerékívet is fújatni akarom,mert lejött a lakk egy kis helyen.Idővel a felniket is fényeztetni akarom majd.A fényezésre kb 200 000-et számoltam,rendszámtábla világítást a mikrokapcsolóval együtt cseréltetam,mert kicsit el van repedve.A féltengelyek párban 150 000-re jönnek ki(márkás,csak nem gyári).Gyárit nem veszek,mert darabja 150 000.Kerékcsapágyat is cseréltetnem kell,mert be van gyógyulva az egyik féltengely a szerelő szerint.Felnik fényezése darabonként 40 000 ft.Jobb oldalt hátul az ablakkeretnél is lejött a lakk egy picit,mikor feltették a króm ablak lécet...A jobb első ajtón gondolkodom,hogy fényeztessem e,hogy ne üssön el a színe ugye...Összesen 600 000 amit költök majd rá körülbelül jó esetben,és az én kocsim még csak nem is lerúgott darab.Csak kicsit sajnálom rá a pénz bevallom,de ha megmarad a kocsi,ezeket megcsináltatom rajta.Amiket láttam eddig,az enyémnél sokkal több hibájuk van,még több pénz kéne tényleg rálocsolnom.Az enyémnek csak pár apró esztétikai hibája van,amit más meg sem csináltatna,mert már ez egy 20 éves kocsi úgyis.Ezt mondaná más...De én maximalista vagyok.  A kocsit amúgy november óta nem használom.Gumicsere,meg ugye olajcsere is kellene majd ismét.Meg valahogy elállították a kéziféket,mikor cserélték a keretben a szilenteket...Egyik oldala nem nagyon fog azóta.Költhetek rá egy tonna zsét na.Sajnos nem lesz nagymotoros e46-osom valószínűleg.De azért még párat megnézek közben.De nevetséges összegekért számolnák be az enyémet,ami vicc kategória.
 A kocsit amúgy november óta nem használom.Gumicsere,meg ugye olajcsere is kellene majd ismét.Meg valahogy elállították a kéziféket,mikor cserélték a keretben a szilenteket...Egyik oldala nem nagyon fog azóta.Költhetek rá egy tonna zsét na.Sajnos nem lesz nagymotoros e46-osom valószínűleg.De azért még párat megnézek közben.De nevetséges összegekért számolnák be az enyémet,ami vicc kategória. 
				