YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. május 28. szombat, 17:05


tbadzs írta: Sziasztok!

Kinéztem egy 2000-es évjáratú 323Ci-t, a tulaj szerint az autó hengerfejes, szó szerint azt mondta, hogy "eszi a vizet". Abban kérnék segítséget, hogy ennél a motornál ez mennyire jellemző hiba, illetve ha ismert probléma a típusnál, akkor megáll egy hengerfej tömítésből ,vagy komolyabban hozzá kell nyúlni (pl.: hengerfej csere, stb.)!? Előre is köszönöm a segítséget, Üdv.


ha állat módjára használják, akkor jellemző bármelyik autónál.
azt bontás nélkül nehéz megmondani, hogy elég-e csak egy tömítés, vagy komolyabb a dolog.
de szerintem olyan 120e körül kapni motort.
én azt mondom, hogy ezt alkudd le, ha nem akarja elengedni és azt mondja, csak tömítés a baja, akkor csináltassa meg, aztán utána megveszed.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz tbadzs

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2016. május 28. szombat, 16:25


Sziasztok!

Kinéztem egy 2000-es évjáratú 323Ci-t, a tulaj szerint az autó hengerfejes, szó szerint azt mondta, hogy "eszi a vizet". Abban kérnék segítséget, hogy ennél a motornál ez mennyire jellemző hiba, illetve ha ismert probléma a típusnál, akkor megáll egy hengerfej tömítésből ,vagy komolyabban hozzá kell nyúlni (pl.: hengerfej csere, stb.)!? Előre is köszönöm a segítséget, Üdv.

státusz Whole01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2016. május 27. péntek, 20:46


Sziasztok!

Az alábbi 2 autóról kérném tisztelettel a véleményeteket:

https://www.willhaben.at/iad/g...161148458/


A másik 1 diesel:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...i-10197209

Ebben új kuplung,új turbó van szervíz számlákkal igazolva.

Kérdezném melyiket ajánljátok jobban és miért?
Évi 15-20ezer km megyek vegyes használtban.Megbízható autót keresek,amiről nem olvasom azt hogy vékony a hengerfal és elreped vagy láncszakadás stb.

Előre is köszi!


státusz Pero98

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. május 26. csütörtök, 15:03


Üdv! BMW vásárlás elött állok, és szeretném ha segítenétek nekem.
http://m.hasznaltauto.hu/auto/...t-10190155
Érdekelne hogy mit gondoltok erről az autóról, megér e ennyi pénzt, és hogy ennél a típusnál mire kell odafigyelni vásárláskor.

GNoRbY88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz GNoRbY88

Újonc

Elismertség: 10% (10 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2016. május 22. vasárnap, 15:54


Nézegetem az autókat és feltűnt, hogy némelyik 320d-nek 4500-től kezdődik a piros beosztás fordulatszámmérőn, némelyiknek pedig 5000-től. Először azt hittem, hogy fl utáni 6 sebességesek kezdődnek 5től, de láttam többet is aminek szintén 4,5től van, de fl utáni 5 sebességest is aminek meg 5től. Ez mitől függ, jelent valamit?

GNoRbY88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz GNoRbY88

Újonc

Elismertség: 10% (10 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2016. május 14. szombat, 20:32


YELLOW írta:
szerintem korábban is volt már 6-os váltó 2002.09-től valószínűbb, de már korábban is lehetett. itt voltak átmenetek, nehéz behatárolni, lehet valaki tudja konkrétan.

egy kérdést engedj már meg. milyen árban nézel autót? nem új autókról van szó, és ilyen hibák miatt aggódsz? ezt bármelyik dízelnél tapasztalhatod, aminél nem, annál valószínű nem ilyen árban fog mozogni. azért ne új autót várj egy 13-15 éves autótól.
ha hiátlant szeretnél, valós km-rel, olcsón, akkor jó hosszú idő vár rád, mire megtalálod.
ez a régi 150 lovas 6 hengeres benyás jó motor, de annyit eszik, mint egy 25i, cserébe úgy megy, mint egy 4 hengeres 1.8-as, ezt már nem egyszer tapasztaltam. a hangja csodás lesz az biztos, már ha jó a mocija.


Igen, azt én is olvastam már itt fórumon, hogy 25i sokkal dinamikusabb vagy fl utáni 320i is már 170ló, de azoknak már regisztráció+műszaki is 500eu, amit nálunk minden évben kell.. Nem várom, hogy új autó legyen, meg nézegetem már őket lassan fél éve, csak tudom, hogy a kettőstömegű meg a porlasztók azok nagy tételek ha cserélni kell, és nem szeretném rögtön azzal kezdeni. Meg nem szeretnék valami hulladékot venni, inkább akkor várok.. Árkategória az olyan max 5ezerig, ha Fiatot sikerül eladnom. Most jár le regisztrációm. Nézegettem ausztriai meg német autókat, de ott is megkérik az árát annak ami valamire való, meg +még egy ezres a hazahozás és a vám.. Na de hátha sikerül valamit kifogni

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. május 14. szombat, 10:07


GNoRbY88 írta: Múlt hétvégén sikerült megnéznem egy 2003-as 320d-t sötétszürke 6os váltóvalm kivül-belül gyönyörű volt, ment mint az állat csak úgy tapadtam az ülésbe de elment a kedvem mikor álló helyzetben benyomtam a kuplungot, dettó ugyanilyen hangja volt neki, Csávó meg mondja hogy már így használja egy éve. Másik, hogy bmw scannert rádugva +40e km eltérés(240e össz). De ami végleg eltántorított az meg amit inpában láttam. Első porlasztó ok, második is még elment de 3. és 4. -5 értéket mutatott, és gázadás után alapjáraton észre is lehetett venni, hogy ingadozik, plusz még első lengéscsillapítót is cserélni kellett volna, meg mást már nem is néztem Azt honnan lehet megállapítani, hogy rossz porlasztó mennyi gondot csinált már? Olvastam hogy dugattyú is tud olvadni tőle, meg hengerfal is. Csak bontással lehetne látni? Esetleg kompresszió mérés?
Erről vélemény? Nekem nagyon tetszik. Ebből csak 6os váltó hiányzik.. Amúgy 6os váltót csak 2003tól 320d-be raktak meg 330asokba?

ui: 320i-vel is szemezek nagyon. Csak nem volt még szerencsém kipróbálni egy 6hengerest, ez meg 200km-re van kb. Most is egy 2000köbös benzines autóm van szintén 150lóval csak 5hengerrel(bravo), ahogy nézem spritmonitor.de-n ez is 600km-t megy el egy tankkal kb, szintén mint a mostani autóm.


szerintem korábban is volt már 6-os váltó 2002.09-től valószínűbb, de már korábban is lehetett. itt voltak átmenetek, nehéz behatárolni, lehet valaki tudja konkrétan.

egy kérdést engedj már meg. milyen árban nézel autót? nem új autókról van szó, és ilyen hibák miatt aggódsz? ezt bármelyik dízelnél tapasztalhatod, aminél nem, annál valószínű nem ilyen árban fog mozogni. azért ne új autót várj egy 13-15 éves autótól.
ha hiátlant szeretnél, valós km-rel, olcsón, akkor jó hosszú idő vár rád, mire megtalálod.
ez a régi 150 lovas 6 hengeres benyás jó motor, de annyit eszik, mint egy 25i, cserébe úgy megy, mint egy 4 hengeres 1.8-as, ezt már nem egyszer tapasztaltam. a hangja csodás lesz az biztos, már ha jó a mocija.


GNoRbY88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz GNoRbY88

Újonc

Elismertség: 10% (10 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2016. május 14. szombat, 00:40


Múlt hétvégén sikerült megnéznem egy 2003-as 320d-t sötétszürke 6os váltóvalm kivül-belül gyönyörű volt, ment mint az állat csak úgy tapadtam az ülésbe de elment a kedvem mikor álló helyzetben benyomtam a kuplungot, dettó ugyanilyen hangja volt neki, Csávó meg mondja hogy már így használja egy éve. Másik, hogy bmw scannert rádugva +40e km eltérés(240e össz). De ami végleg eltántorított az meg amit inpában láttam. Első porlasztó ok, második is még elment de 3. és 4. -5 értéket mutatott, és gázadás után alapjáraton észre is lehetett venni, hogy ingadozik, plusz még első lengéscsillapítót is cserélni kellett volna, meg mást már nem is néztem Azt honnan lehet megállapítani, hogy rossz porlasztó mennyi gondot csinált már? Olvastam hogy dugattyú is tud olvadni tőle, meg hengerfal is. Csak bontással lehetne látni? Esetleg kompresszió mérés?
Erről vélemény? Nekem nagyon tetszik. Ebből csak 6os váltó hiányzik.. Amúgy 6os váltót csak 2003tól 320d-be raktak meg 330asokba?

ui: 320i-vel is szemezek nagyon. Csak nem volt még szerencsém kipróbálni egy 6hengerest, ez meg 200km-re van kb. Most is egy 2000köbös benzines autóm van szintén 150lóval csak 5hengerrel(bravo), ahogy nézem spritmonitor.de-n ez is 600km-t megy el egy tankkal kb, szintén mint a mostani autóm.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. május 14. szombat, 07:59

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. április 21. csütörtök, 11:07


Matex89 írta: Sziasztok.Elso bmw vasarlasa elott allok.Viszont egyaltalan nem vagyok egy rutinos autovasarlo,elso autom lenne.Rengeteg mindent olvastam forumokon igy kicsit nagy a zavar a fejemben nem igazan latom at h az adott szerianal mire ugyeljek mik lehetnek az igazan nagy buktatok.Angliaban elek,igy ebbol kifolyolag itt is neztem autokat.Kiszemeltem 2007es evjaratu 320i coupe vagy 325i coupe.Barmilyen tanacsot szivesen fogadok,akar sajat tapasztalatott h mennyire megbizhatoak a kinti kereskedok vagy ugyanugy rafinaltan megprobalnak atvagni,hiaba a garancia es a hiteles szervizkonyv?

http://www.autotrader.co.uk/cl...;logcode=p

http://www.autotrader.co.uk/cl...;logcode=p


Nem tudom a szigeten mi a helyzet,de szönyegkereskedötöl ne vegyel autot. Inkäbb fizess többet erte es vedd meg angoltol. Itt is a török,arab,beduin,nyenyec kereskedök olyan dolgokat csinälnak,hogy az ember haja egnek äll.

státusz Matex89

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. április 21. csütörtök, 10:57


Sziasztok.Elso bmw vasarlasa elott allok.Viszont egyaltalan nem vagyok egy rutinos autovasarlo,elso autom lenne.Rengeteg mindent olvastam forumokon igy kicsit nagy a zavar a fejemben nem igazan latom at h az adott szerianal mire ugyeljek mik lehetnek az igazan nagy buktatok.Angliaban elek,igy ebbol kifolyolag itt is neztem autokat.Kiszemeltem 2007es evjaratu 320i coupe vagy 325i coupe.Barmilyen tanacsot szivesen fogadok,akar sajat tapasztalatott h mennyire megbizhatoak a kinti kereskedok vagy ugyanugy rafinaltan megprobalnak atvagni,hiaba a garancia es a hiteles szervizkonyv?

http://www.autotrader.co.uk/cl...;logcode=p

http://www.autotrader.co.uk/cl...;logcode=p

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. március 29. kedd, 09:30


szotakdavid írta:
YELLOW írta:

nem vita ez... de most abból alapozunk, ami pár videó van a youtube-on? mert sokan azokra hivatkoznak. nagy része orosz, meg egyéb balkáni videó. valószínű megbecsült tulajok lehetnek. én is láttam az összes ezzel kapcsolatos videót, de nem paráztat egyáltalán. több olyan eset van, ahol a szokásos bajra gyanakodnak, aztán látszik több videón keresztül, hogy semmi köze az "általánosan" megalapozott lánc problémához.
érdekes, mert tudok egy 300ezret futott N42-ről és nem volt még bontva a motor. igaz nem is volt 6 tulaja, nem ment át 4 kereskedőn, stb. ha ven 1db ilyen, akkor van több is.
leírtam visszább ezt is, hogy most 12-15 évesen én sem vennék ilyen motoros E46-ot, de semmi mást, talán valami régi 6 hengeres blokkost (de annak lesz egyéb kasztni, futómű baja). vagy kintről egy valóban 1 tulajost, valami akármilyen motorost.
itthonról BMW-t? kizárt, max fanatikustól. bár sokan itt a forumon is titkolóznak, később nehogy nyoma legyen bárminek is. pedig mondjuk számomra érték lenne, ha látnám, hogy valaki próbált megoldást találni a bajára. bár sokszor a megvalósítást jobb nem olvasni
viszont ha valaki odafigyel, mondjuk megoldja, hogy ne ugorjon a lánc, odafigyel a megfelelő olajra és cserére (nem 20ezrenként), akkor egy nagyon jó motor ez az N42/N46 (bár én azt gondolom az N46 már nem olyan, hiába szinte ugyanarról a motorról beszélünk, ebből többet láttam bontva), takarékos is tud lenni, de elég az ereje a normál használathoz. akinek kevés, az ne ezzel járjon gyorsulásira


Nem orosz videokból alkotok véleményt..







hát a videós részt sem rád írtam...
de most ha azt kérdezem meg, hogy egy akármilyen szerelőtől, hogy mégis melyik motoros fordul meg nála több, akkor az lesz a válasz, hogy hát jó, de abból adtak el a legtöbbet így a nagy számok alapján
egyébként most látok 2db képet. egyéb infó? hány km-nél? hanyadik tulajdonosa az illető? hogyan használta? stb... ezekre úgysem fogunk kapna valós, vagy az igazsághoz közel álló adatot. mondom adjon ide valaki egy 20d-t előidézem ezt a problémát annál is. megnyújtom én azt a láncot
ha megugrik a lánc történik valami nagyobb gond? ha minden igaz szelepbe nem fog beleverni semmi.
ez legyen a legnagyobb baja ennek a motornak, hogy kb 2x7ezerért venni kell bele feszítőpatront, meg láncátugrás gátlót (már amibe nem tették még bele), meg ha kell kb 25zereért láncot.
kicsit jobban kell bontani egy pillangószelep beszívás miatt, kicsit nagyobb a kár. majd egyszer azon is kell ugyanúőgy láncot cserélni, ott vannak a hibás porlasztók, és egyéb nyalánkságok.
valószínű ezekkel nem az első tulajdonos fog szívni, hanem a sokadik, hogy annak is mi a valódi oka, a hanyag karbantartás, vagy annak elmulasztása vagy valóban anniytbírnak a dolgok azt kitudja.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. március 29. kedd, 06:59


YELLOW írta:

nem vita ez... de most abból alapozunk, ami pár videó van a youtube-on? mert sokan azokra hivatkoznak. nagy része orosz, meg egyéb balkáni videó. valószínű megbecsült tulajok lehetnek. én is láttam az összes ezzel kapcsolatos videót, de nem paráztat egyáltalán. több olyan eset van, ahol a szokásos bajra gyanakodnak, aztán látszik több videón keresztül, hogy semmi köze az "általánosan" megalapozott lánc problémához.
érdekes, mert tudok egy 300ezret futott N42-ről és nem volt még bontva a motor. igaz nem is volt 6 tulaja, nem ment át 4 kereskedőn, stb. ha ven 1db ilyen, akkor van több is.
leírtam visszább ezt is, hogy most 12-15 évesen én sem vennék ilyen motoros E46-ot, de semmi mást, talán valami régi 6 hengeres blokkost (de annak lesz egyéb kasztni, futómű baja). vagy kintről egy valóban 1 tulajost, valami akármilyen motorost.
itthonról BMW-t? kizárt, max fanatikustól. bár sokan itt a forumon is titkolóznak, később nehogy nyoma legyen bárminek is. pedig mondjuk számomra érték lenne, ha látnám, hogy valaki próbált megoldást találni a bajára. bár sokszor a megvalósítást jobb nem olvasni
viszont ha valaki odafigyel, mondjuk megoldja, hogy ne ugorjon a lánc, odafigyel a megfelelő olajra és cserére (nem 20ezrenként), akkor egy nagyon jó motor ez az N42/N46 (bár én azt gondolom az N46 már nem olyan, hiába szinte ugyanarról a motorról beszélünk, ebből többet láttam bontva), takarékos is tud lenni, de elég az ereje a normál használathoz. akinek kevés, az ne ezzel járjon gyorsulásira


Nem orosz videokból alkotok véleményt..







YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. március 28. hétfő, 22:29


szotakdavid írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
atomanti86 írta:
lalada írta:
Idézet: Sziasztok!


Mindenképp a 318i-t ajánlom,ugyanúgy 2 literes de 4 hengeres(a 320i 6 henger) kb 1,5l-el kevesebb a fogyasztása és papiron jobban is gyorsul és a javitása is olcsóbb(ugye 16 szelep nem 24) a 320i-nek csak a hangja az előnye....sorhat mégiscsak


ha 4 henger akkor nem kell BMW neki..
vannak a BMW-nél jobb 4 hengeres benzinmotorok abból a korszakból is ..a maiakról meg ne is beszéljünk..szóval csak nyugodtan 6 hengeres benzinest.. no para. 1,5 liter? mekkora pénz úristen..


Persze ez km függő,ha hétvégi kocsinak veszed akkor 6 henger de akkor már 330i-t vennék alig fogyaszt többet a 320i-nél..ha sok km-re a 318i(143 ló) a legjobb választás E46-ból


N42,N46-nàl bàrmi jobb vàlasztàs főleg első bmw-nek mert utàna csak a màrka lesz köpködve.



persze egy szanaszét hullott 20d mindentől jobb nem?


Részben igazad van,de egy széthajtott 20d-ben nem ugrik át a vezérlés és nem eszik 1000km/1L olajat persze van más amire lehet költeni egy dízelnél ezért nem is szeretnék vitát kezdeni a dologról. Leírtam a véleményemet ennyi.


nem vita ez... de most abból alapozunk, ami pár videó van a youtube-on? mert sokan azokra hivatkoznak. nagy része orosz, meg egyéb balkáni videó. valószínű megbecsült tulajok lehetnek. én is láttam az összes ezzel kapcsolatos videót, de nem paráztat egyáltalán. több olyan eset van, ahol a szokásos bajra gyanakodnak, aztán látszik több videón keresztül, hogy semmi köze az "általánosan" megalapozott lánc problémához.
érdekes, mert tudok egy 300ezret futott N42-ről és nem volt még bontva a motor. igaz nem is volt 6 tulaja, nem ment át 4 kereskedőn, stb. ha ven 1db ilyen, akkor van több is.
leírtam visszább ezt is, hogy most 12-15 évesen én sem vennék ilyen motoros E46-ot, de semmi mást, talán valami régi 6 hengeres blokkost (de annak lesz egyéb kasztni, futómű baja). vagy kintről egy valóban 1 tulajost, valami akármilyen motorost.
itthonról BMW-t? kizárt, max fanatikustól. bár sokan itt a forumon is titkolóznak, később nehogy nyoma legyen bárminek is. pedig mondjuk számomra érték lenne, ha látnám, hogy valaki próbált megoldást találni a bajára. bár sokszor a megvalósítást jobb nem olvasni
viszont ha valaki odafigyel, mondjuk megoldja, hogy ne ugorjon a lánc, odafigyel a megfelelő olajra és cserére (nem 20ezrenként), akkor egy nagyon jó motor ez az N42/N46 (bár én azt gondolom az N46 már nem olyan, hiába szinte ugyanarról a motorról beszélünk, ebből többet láttam bontva), takarékos is tud lenni, de elég az ereje a normál használathoz. akinek kevés, az ne ezzel járjon gyorsulásira

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. március 28. hétfő, 22:17


atomanti86 írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
atomanti86 írta:
lalada írta:
Idézet: Sziasztok!


Mindenképp a 318i-t ajánlom,ugyanúgy 2 literes de 4 hengeres(a 320i 6 henger) kb 1,5l-el kevesebb a fogyasztása és papiron jobban is gyorsul és a javitása is olcsóbb(ugye 16 szelep nem 24) a 320i-nek csak a hangja az előnye....sorhat mégiscsak


ha 4 henger akkor nem kell BMW neki..
vannak a BMW-nél jobb 4 hengeres benzinmotorok abból a korszakból is ..a maiakról meg ne is beszéljünk..szóval csak nyugodtan 6 hengeres benzinest.. no para. 1,5 liter? mekkora pénz úristen..


Persze ez km függő,ha hétvégi kocsinak veszed akkor 6 henger de akkor már 330i-t vennék alig fogyaszt többet a 320i-nél..ha sok km-re a 318i(143 ló) a legjobb választás E46-ból


N42,N46-nàl bàrmi jobb vàlasztàs főleg első bmw-nek mert utàna csak a màrka lesz köpködve.



persze egy szanaszét hullott 20d mindentől jobb nem?


nincs széthullva ha az enyémre gondolsz,akár az új 1-2 karctól eltekintve,igazolt 180 000 km..egyébként nem vagyok annyira dizel párti de mindenképp gyári m-paket volt a cél és azok közül nem tetszett 1 benzines sem az eladók közül..


nem a tiédre gondoltam, hanem általánosságban.
visszább leírtam (talán még ezen az oldalon lentebb van, vagy a második oldalon), hogy azért a konkrétan hibás motorok vannak, de azokkal hiába bánsz jól, nem segít. na szerintem az N42/N46 nem ez a fajta. persze, hogy rossz, ha olyan a gazdája. de az ilyen egy megbízható 25i-t is tönkre vágna.

atomanti86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz atomanti86

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2016. március 28. hétfő, 21:59


YELLOW írta:
szotakdavid írta:
atomanti86 írta:
lalada írta:
Idézet: Sziasztok!


Mindenképp a 318i-t ajánlom,ugyanúgy 2 literes de 4 hengeres(a 320i 6 henger) kb 1,5l-el kevesebb a fogyasztása és papiron jobban is gyorsul és a javitása is olcsóbb(ugye 16 szelep nem 24) a 320i-nek csak a hangja az előnye....sorhat mégiscsak


ha 4 henger akkor nem kell BMW neki..
vannak a BMW-nél jobb 4 hengeres benzinmotorok abból a korszakból is ..a maiakról meg ne is beszéljünk..szóval csak nyugodtan 6 hengeres benzinest.. no para. 1,5 liter? mekkora pénz úristen..


Persze ez km függő,ha hétvégi kocsinak veszed akkor 6 henger de akkor már 330i-t vennék alig fogyaszt többet a 320i-nél..ha sok km-re a 318i(143 ló) a legjobb választás E46-ból


N42,N46-nàl bàrmi jobb vàlasztàs főleg első bmw-nek mert utàna csak a màrka lesz köpködve.



persze egy szanaszét hullott 20d mindentől jobb nem?


nincs széthullva ha az enyémre gondolsz,akár az új 1-2 karctól eltekintve,igazolt 180 000 km..egyébként nem vagyok annyira dizel párti de mindenképp gyári m-paket volt a cél és azok közül nem tetszett 1 benzines sem az eladók közül..