« előző12következő »
Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. október 23. vasárnap, 18:30


katonaza írta: Mivel a "Turbo" topik nem elérhető, itt szeretném megkérdezni:

Honnan tudja a facelift E46 330D, hogy mekkora a töltőnyomás?


Onnan, hogy a beömlő végén van egy nyomásszenzor és annak az értékéből számol. 17-es elem.

katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 12% (10 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2016. október 23. vasárnap, 18:08


Mivel a "Turbo" topik nem elérhető, itt szeretném megkérdezni:

Honnan tudja a facelift E46 330D, hogy mekkora a töltőnyomás?

státusz jpinter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2007. április 16. hétfő, 12:10


Szevasz Kinya!

Pont itt "futunk" össze?

Sajnálom a kocsid, de tudok segíteni:

Régebbi 3-as és 5-ösnél is elõfordul, hogy szinte ok nélkül szétmegy a turbo. Ennek okai a következõk lehetnek:

- ritkán cserélt, kevés, vagy nem megfelelõ motorolaj
- magas fordulaton ment szét és nem volt megfelelõ olajnyomás
- a turbo elõtt van egy flexibilis csõ ami a motorolajat vezeti a turboba, ezt illik 2-3 évente cserélni (original BMW ára 4500HUF kb.), mert belül a teflon réteg a rázkódástól szétmegy, ráadásúl nem egyenes az útja, hanem van benne egy kis törés, leszûkül a keresztmetszete a csõnek, és nem kap megfelelõ olajat magas fordulaton és szétmegy, vagy széttörik a turbo-tengely, aztán olaj be a kipufogó rendszerve és füst szerintem ez a történt nálad is...

- BMW nem gyárt turbot, valamilyen olasz gyártmányt raknak bele, ha kell teljesen újat (nem felújítottat!) tudok szerezni viszonylag olcsón, de Wallisnál tudnod kell, hogy 300.000 korul mozog az ára!

Üdv: Jocó



kyncza írta: Sziasztok,

4 napja vettem egy 2002es csodaszép ezüst m-paketes E46 330d Touringet.
Full extrás, bõr sportülés, navi(igaz kicsi)...Hát nem sokáig örülhettem
tegnapelõtt szétment benne a turbó. az autóban 147.000km van, Németországba mentem ki érte, nem látszik rajta ez a viszonylag "sok" kilométer. Lenne pár kérdésem:
-Elképzelhetõ e, hogy tudok valamilyen garanciát érvényesíteni?
-Hol tudok bele turbót kapni? érdemes e felújítatni?
-Mitõl mehetett tönkre? (ahogy olvastam fórumokon, elképzelhetõ, hogy már megtette a magáét és "öreg" volt?)
-Automata váltó van benne. Tud e valaki bármit mondani, ami rossz benne, érdemes figyelni...
Természetsen most megrendeltem az összes szûrõt, olajcserét, mert nekem gyanúsan nem úgy tûnik, hogy pl. levegõszûrõt egyaltalán cserélve lett volna...
A turbó tengelye nem törött el, de a közepét tuti kiette, mert nagyon lafog a tengely, a lapátok itt-tt bele is értek a házba...

Elõre is köszönöm a válaszokat, jelenleg eléggé magam alatt vagyok

KynczA


státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2007. április 12. csütörtök, 20:46


peetie írta: Vásárlás elõtt meg lehet valahogy állapítani, hogy milyen állapotban van a turbó? Akár szétszedéssel? Ha jól értelmezem aki a kollegának eladta a gépet,az már tudott a turbó gondról...


a turbot én ugy tudom, hogy rá lehet kötni computerre, és az alapján lehet nyilatkozni hogy milyen állapotban van..

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. április 11. szerda, 20:01


Talán már úton van az új turbina, aztán talán 7végére meg is lesz a gép.
2óráig, amíg szét lett szedve, addig nem is láttuk a turbót...
Hallani sem hallottam semmit egészen addig, amig meg nem adta magát... tényleg az lenne a legjobb, hogy levenni a szívócsövet aztán megpiszkálni a tengelyt, mennyire lafog...de hát ez kivitelezhetetlen...

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2007. április 11. szerda, 18:29


Vásárlás elõtt meg lehet valahogy állapítani, hogy milyen állapotban van a turbó? Akár szétszedéssel? Ha jól értelmezem aki a kollegának eladta a gépet,az már tudott a turbó gondról...

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2007. április 10. kedd, 14:19


kyncza írta: Helló,

frankó
Na, mind1, nem sajnáltatom tovább magam, más is jár(t) hasonló cipõben.
Legalább most majd tudom, hogy minden szûrõ, meg olaj új.
Meg turbó.


Próbáld elfelejteni, bár ekkora kiadásokat nehéz lesz. Nagyf***kalap az illetõ, de ezek után még sok jó élményt okozhat a gép!


státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. április 10. kedd, 13:24


Helló,

frankó
Na, mind1, nem sajnáltatom tovább magam, más is jár(t) hasonló cipõben.
Legalább most majd tudom, hogy minden szûrõ, meg olaj új.
Meg turbó.

státusz ricsimeister

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2007. április 10. kedd, 12:53


Hello!
Én most vagyok túl a turbócserén, a 200+áfát fogadd el ,nincs olcsóbban nekem is ennyi volt...
Részvétem.

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. április 10. kedd, 12:42


Hát asszem ezt be kell nyelnem. Felhívtuk az autókereskedõt, tudja, hogy van kötelezzetsége, tudja, hogy kellene fizetnie, mégsem fog, azt mondta, nyugodtan küldjük az ügyvédi papírt...
Tudja, hogy nem fogjuk, mert nincs magyar, aki meg tudna fizetni egy 3-4éves pert külföldön,m eg kijárkálni 1000kmre tárgyalásokra.

Ennyit az EU-ról, meg a fogyasztóvedelemrõl, meg az emberi jogokról.

Engem azért a parkolás miatt érdekes módon elég hamar meg tudnak büntetni, ha nem fizetem idõben, akkor pótlékokkal együtt elég hamar behajtják és itt nem százezrekrõl van szó...na mind1.

Turbóval nem játszok, újat kap...

köszi Mindenki tanácsát, véleményét, asszem elmegyek sírni valahova...

státusz bvanko1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2007. április 10. kedd, 11:11


Elõször is részvétem , ez az incidens biztos nem csinált sok kedvet a Bmw-hez. De azt tudnod kell, hogy átlagos használat mellett /turbóra szarva/ azt mondják kb 130-150 ezret megy el egy turbó. Ha megfelelõen odafigyelsz rá ennek a többszörösét is ki kell bírnia.

Felújított turbóban semmiképpen ne gondolkodj, mert a Bmw turbókat, nem lehet rendesen felújítani, ezt konkrétan turbó specialista mesélte, de a szerelõm is pontosan ugyanezt mondta!

Sok sikert és kitartást, majd írj hogy állsz az üggyel!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. április 10. kedd, 10:26


...ja, és Rhantos kollégát is kérdezd meg, nagy mágus

petike

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. április 10. kedd, 10:25


kyncza írta: ...most hívott a faszi Pestrõl, 199.000+Áfa a turbó csereleadás mellett...frankó...

Peti, Te tudnál olcsóbban ennél?

Joc82: Karterszûrõt a szelepdekni alatt találtuk meg, ha minden igaz...


..hívd fel a tagot, akinek a számát elküldtem pü-ben, én is csak õt tudnám megkérdezni, hál Istennek, ilyen ügyben még nem vagyok tájékozott.

petike

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. április 10. kedd, 10:19


...most hívott a faszi Pestrõl, 199.000+Áfa a turbó csereleadás mellett...frankó...

Peti, Te tudnál olcsóbban ennél?

Joc82: Karterszûrõt a szelepdekni alatt találtuk meg, ha minden igaz...

státusz Joc82

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2007. április 10. kedd, 09:51


Sziasztok!

A kartergáz szûrõ hol található?
Esetleg nem tudtok egy azonosító számot, amivel a realoem-en meg lehetne nézni?

Köszi!

« előző12következő »