
Elküldve: 2007. július 13. péntek, 16:42
Elsõ szervíz 80e Ft. (2ekm: váltó, difi, motorolaj)
Második szervíz 17,5 e km kb 40 e Ft. ez is csak olajcsere
5,5 liter motorolaj kell bele, a maradék fél litert megette kétezertõl tizenötezerig.
Állítólag akár egy liter olajat is ehet ezer km-en.
Fogyasztás tíz és húsz között, de inkább 12-18 a reálisabb.
Városba nem használd, semmi értelme, amúgy 18 alatt nem lehet kijönni, és ez nem Bp, hanem átlagos vidéki dugómentes városi használat.
Az enyém kabrió, szinte kizárólag nyitott tetõvel járok
így kb 13 körül jön ki a fogyasztása
Ha fenn a tetõ, szerintem reménytelen 15 alatt tartani a fogyaszását.
(úgyse tudsz parancsolni a jobb lábadnak)
Hátsó gumi szerintem 25e km után cserélendõk (igaz a gyári Conti sport contact elég kemény keverék).
(Hozzátenném az e36 318 is-en is 22 e km.t bírt hátul egy P Zero Rosso)
Fékbetétek, tárcsák gondolom majd még egy vagyonba fognak kerülni
Kötelezõ 60/év
Súlyadó 75/év
Casco kb 50/hó
Egyenlõre ennyi látszik a költségekbõl.
Mindezek ellenére szerintem az M3 még viszonylag alacsonyabb fenntartású sportkocsi
Csak és kizárólag SMG-vel szabad megvenni.
Én ki nem állhatom az automata váltós autókat,
féltem, hogy óriási baklövés lesz az SMG
(pláne a ródsó és az elsõ néhány száz km bénázásai után)
de nagyon elégedett vagyok vele.
Elképesztõ módon kanyarodik, igaz asszony ezt nem nagyon bírja
Vigyázni kell vele, mert az autó klasszikus függõségi tüneteket produkál.
Nagykanizsán a márkakereskedésben árulnak egy ha jól emlékszem kéziváltós fekete kupét 19 ZCP kerekekkel, olyan 90 e km lehet benne.