YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2014. április 11. péntek, 07:58


sajtix írta:
YELLOW írta:
sajtix írta: Sziasztok,

Bicskakulcsot szeretnék "építeni", mivel amiket találtam egyik sem jó maradéktalanul.A sztori:

Adott egy bicskakulcs amit e46-hoz hirdetnek, amivel csak az a baj hogy az e46 rombusz alakú kulcsában az a transponder (immo) chip az alaplapra van forrasztva és ebbe a bicskakulcsban átrakva túl messze esik és nem indul az autó. Itt vannak a képek:

https://lh4.googleusercontent....w1254-h453

Lehet kapni külön kínai elektronikát különálló immo chippel (pcf7935) amit fel kell programozni a verdához de mivel külön van a chip talán be tudom rakni a bicskakulcs kulcsszárához legközelebb eső részébe igy szerintem elég közel lenne már a kulcslyukhoz:

https://lh5.googleusercontent....w1254-h453

https://lh6.googleusercontent....w1254-h453

A lecsupaszított kínai elektronikát (a képen a zöld cucc) a gombok működéséhez remélem meg lehet tanítani valami ilyesmi dologgal:

https://lh5.googleusercontent....w1254-h453

Key reactivate
#1 get in the car
#2 take the key and insert it in the ignition and turn all the way to the run position but do not turn on the engine.
#3 remove key
#4 press and hold the unlock button then at the same time press the lock button 3 times. (continue to hold the unlcok button)
#5 let go of all buttons on the key and the doors should lock or unlock depending thats the confirmation that it's been initalized.

Szeretném megtartani az eredeti kulcsokat, ez a bicskakulcsos megoldás csak egy plusz extra lenne.
Adjatok tanácsot működhet ez? Esetleg benéztem nem gondoltam valamire, hülyeség az egész?

Előre is köszönöm.


nekem nem jön semmi, ha a linkekre kattintok.


Javítottam az első hozzászólásban, most jobb?



jah jó. de szerintem a rombusz kulcstól nem kell szebb. én tutti nem csinálnám meg fosvágen konszernesre, nem tetszik az új BMW-k kulcsa se.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz sajtix

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. április 11. péntek, 07:43


YELLOW írta:
sajtix írta: Sziasztok,

Bicskakulcsot szeretnék "építeni", mivel amiket találtam egyik sem jó maradéktalanul.A sztori:

Adott egy bicskakulcs amit e46-hoz hirdetnek, amivel csak az a baj hogy az e46 rombusz alakú kulcsában az a transponder (immo) chip az alaplapra van forrasztva és ebbe a bicskakulcsban átrakva túl messze esik és nem indul az autó. Itt vannak a képek:

https://lh4.googleusercontent....w1254-h453

Lehet kapni külön kínai elektronikát különálló immo chippel (pcf7935) amit fel kell programozni a verdához de mivel külön van a chip talán be tudom rakni a bicskakulcs kulcsszárához legközelebb eső részébe igy szerintem elég közel lenne már a kulcslyukhoz:

https://lh5.googleusercontent....w1254-h453

https://lh6.googleusercontent....w1254-h453

A lecsupaszított kínai elektronikát (a képen a zöld cucc) a gombok működéséhez remélem meg lehet tanítani valami ilyesmi dologgal:

https://lh5.googleusercontent....w1254-h453

Key reactivate
#1 get in the car
#2 take the key and insert it in the ignition and turn all the way to the run position but do not turn on the engine.
#3 remove key
#4 press and hold the unlock button then at the same time press the lock button 3 times. (continue to hold the unlcok button)
#5 let go of all buttons on the key and the doors should lock or unlock depending thats the confirmation that it's been initalized.

Szeretném megtartani az eredeti kulcsokat, ez a bicskakulcsos megoldás csak egy plusz extra lenne.
Adjatok tanácsot működhet ez? Esetleg benéztem nem gondoltam valamire, hülyeség az egész?

Előre is köszönöm.


nekem nem jön semmi, ha a linkekre kattintok.


Javítottam az első hozzászólásban, most jobb?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2014. április 11. péntek, 07:06


sajtix írta: Sziasztok,

Bicskakulcsot szeretnék "építeni", mivel amiket találtam egyik sem jó maradéktalanul.A sztori:

Adott egy bicskakulcs amit e46-hoz hirdetnek, amivel csak az a baj hogy az e46 rombusz alakú kulcsában az a transponder (immo) chip az alaplapra van forrasztva és ebbe a bicskakulcsban átrakva túl messze esik és nem indul az autó. Itt vannak a képek:

https://lh4.googleusercontent....w1254-h453

Lehet kapni külön kínai elektronikát különálló immo chippel (pcf7935) amit fel kell programozni a verdához de mivel külön van a chip talán be tudom rakni a bicskakulcs kulcsszárához legközelebb eső részébe igy szerintem elég közel lenne már a kulcslyukhoz:

https://lh5.googleusercontent....w1254-h453

https://lh6.googleusercontent....w1254-h453

A lecsupaszított kínai elektronikát (a képen a zöld cucc) a gombok működéséhez remélem meg lehet tanítani valami ilyesmi dologgal:

https://lh5.googleusercontent....w1254-h453

Key reactivate
#1 get in the car
#2 take the key and insert it in the ignition and turn all the way to the run position but do not turn on the engine.
#3 remove key
#4 press and hold the unlock button then at the same time press the lock button 3 times. (continue to hold the unlcok button)
#5 let go of all buttons on the key and the doors should lock or unlock depending thats the confirmation that it's been initalized.

Szeretném megtartani az eredeti kulcsokat, ez a bicskakulcsos megoldás csak egy plusz extra lenne.
Adjatok tanácsot működhet ez? Esetleg benéztem nem gondoltam valamire, hülyeség az egész?

Előre is köszönöm.


nekem nem jön semmi, ha a linkekre kattintok.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz sajtix

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. április 10. csütörtök, 23:37


Sziasztok,

Bicskakulcsot szeretnék "építeni", mivel amiket találtam egyik sem jó maradéktalanul.A sztori:

Adott egy bicskakulcs amit e46-hoz hirdetnek, amivel csak az a baj hogy az e46 rombusz alakú kulcsában az a transponder (immo) chip az alaplapra van forrasztva és ebbe a bicskakulcsban átrakva túl messze esik és nem indul az autó. Itt vannak a képek:

flip3.jpg
https://drive.google.com/folde...sp=sharing

Lehet kapni külön kínai elektronikát különálló immo chippel (pcf7935) amit fel kell programozni a verdához de mivel külön van a chip talán be tudom rakni a bicskakulcs kulcsszárához legközelebb eső részébe igy szerintem elég közel lenne már a kulcslyukhoz:
flip1.jpg,flip4.jpg
https://drive.google.com/folde...sp=sharing



A lecsupaszított kínai elektronikát (a képen a zöld cucc) a gombok működéséhez remélem meg lehet tanítani valami ilyesmi dologgal:

china-jpg
https://drive.google.com/folde...sp=sharing

Key reactivate
#1 get in the car
#2 take the key and insert it in the ignition and turn all the way to the run position but do not turn on the engine.
#3 remove key
#4 press and hold the unlock button then at the same time press the lock button 3 times. (continue to hold the unlcok button)
#5 let go of all buttons on the key and the doors should lock or unlock depending thats the confirmation that it's been initalized.

Szeretném megtartani az eredeti kulcsokat, ez a bicskakulcsos megoldás csak egy plusz extra lenne.
Adjatok tanácsot működhet ez? Esetleg benéztem nem gondoltam valamire, hülyeség az egész?

Előre is köszönöm.










Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2014. április 11. péntek, 07:42

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. március 31. hétfő, 20:32


seti71 írta:
Tano írta:
seti71 írta: Sziasztok!
Következő problémába ütköztem : a kulcs nyitja - zárja az autót gyújtást rátudom adni de az autó nem indul.Másik kulcs tökéletesen működik!Mi lehet az első kulcs baja?
Válaszokat előre is köszönöm !


Próbáld meg párosítani az autóval, korábban már le lett írva sokszor hogyan.


Sajna nem segített.Más ötlet elképzelés?Lehet , hogy meghalt a kulcs ?


Ütögesd meg a kulcsot finoman pl. a szőnyeghez függőlegesen tartsd és a zár részével lefelé, lehet kontakt hibás belül a kulcsban a nyáklapon az egyik alkatrész.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz seti71

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2014. március 31. hétfő, 19:58


Tano írta:
seti71 írta: Sziasztok!
Következő problémába ütköztem : a kulcs nyitja - zárja az autót gyújtást rátudom adni de az autó nem indul.Másik kulcs tökéletesen működik!Mi lehet az első kulcs baja?
Válaszokat előre is köszönöm !


Próbáld meg párosítani az autóval, korábban már le lett írva sokszor hogyan.


Sajna nem segített.Más ötlet elképzelés?Lehet , hogy meghalt a kulcs ?

Tomesz00
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 328i
Évjárat: 1998

státusz Tomesz00

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2014. március 31. hétfő, 11:46


YELLOW írta:
Tomesz00 írta: Sziasztok remélem jó helyre írom a problémámat. Ma ki akartam nyitni a kocsit és a táv irányító nem reagált a gomb nyomásra aztán hoztam a másik kulcsot de az sem. Reggel mikor haza értem munkából még táv irányítóval zártam be az autót de aztán dél utánra meg már nem nyitotta csak úgy tudtam ki nyitni az autót hogy bedugtam és el fordítottam a kulcsot. Tud valaki ebben segíteni hogy miért lehet ez? Azóta sem nyit zár az autó táv irányítóról!
A biztosítékokat néztem mindegyik jó!
Köszönöm


gyenge az elem a kulcsokban.
cseréld ki. aztán csere után be kell tanítani a kulcsot. itt rá tudsz kersni párszor le lett bár írva a "kulcstanítás"


Köszi! Ma le mentem mondom meg nézem még se elem csere nem volt se semmi. Megyek a kocsihoz vittem mind a két kulcsot és láss csodát mint ha mi sem történt volna nyitotta zárta mind a két kulcs!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2014. március 31. hétfő, 07:06


Tomesz00 írta: Sziasztok remélem jó helyre írom a problémámat. Ma ki akartam nyitni a kocsit és a táv irányító nem reagált a gomb nyomásra aztán hoztam a másik kulcsot de az sem. Reggel mikor haza értem munkából még táv irányítóval zártam be az autót de aztán dél utánra meg már nem nyitotta csak úgy tudtam ki nyitni az autót hogy bedugtam és el fordítottam a kulcsot. Tud valaki ebben segíteni hogy miért lehet ez? Azóta sem nyit zár az autó táv irányítóról!
A biztosítékokat néztem mindegyik jó!
Köszönöm


gyenge az elem a kulcsokban.
cseréld ki. aztán csere után be kell tanítani a kulcsot. itt rá tudsz kersni párszor le lett bár írva a "kulcstanítás"

Tomesz00
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 328i
Évjárat: 1998

státusz Tomesz00

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2014. március 30. vasárnap, 21:34


Sziasztok remélem jó helyre írom a problémámat. Ma ki akartam nyitni a kocsit és a táv irányító nem reagált a gomb nyomásra aztán hoztam a másik kulcsot de az sem. Reggel mikor haza értem munkából még táv irányítóval zártam be az autót de aztán dél utánra meg már nem nyitotta csak úgy tudtam ki nyitni az autót hogy bedugtam és el fordítottam a kulcsot. Tud valaki ebben segíteni hogy miért lehet ez? Azóta sem nyit zár az autó táv irányítóról!
A biztosítékokat néztem mindegyik jó!
Köszönöm

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. március 29. szombat, 19:40


seti71 írta: Sziasztok!
Következő problémába ütköztem : a kulcs nyitja - zárja az autót gyújtást rátudom adni de az autó nem indul.Másik kulcs tökéletesen működik!Mi lehet az első kulcs baja?
Válaszokat előre is köszönöm !


Próbáld meg párosítani az autóval, korábban már le lett írva sokszor hogyan.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz seti71

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2014. március 29. szombat, 18:51


Sziasztok!
Következő problémába ütköztem : a kulcs nyitja - zárja az autót gyújtást rátudom adni de az autó nem indul.Másik kulcs tökéletesen működik!Mi lehet az első kulcs baja?
Válaszokat előre is köszönöm !

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1999

státusz paleszb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2014. február 28. péntek, 09:46


Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy beázott a kocsi. Kulccsal nem indul, csak behúzásra, akkor viszont minden működik.

Indítózásnál kattog a blendix, akksi jó ellenőrizve, önindító bemérve, tesztelve, jó az is.

A biztosíték dobozban úgy tudom van egy relé, aminek köze van az indítózáshoz, aminek köze van az ews-hez is. Annyit olvastam róla hogy ez tartja a kapcsolatot az ews kütyük között.
A neten néztem valami rajzot, hogy ez adja ki az engedélyt az önindítónak is.
Ha jól olvastam vezeték nélkül tartja a kapcsolatot az ews-s kiegészítők között.
Arra gondoltam, mi van ha ez nem adja ki, vagy csak szakaszosan a jelet az önindító felé, vagy esetleg a beázástól rövidre záródott és tönkrement.
Ez egy 1999-es 325 tds. elvileg esw II van benne, de kellene valaki aki ért hozzá és megnézné, persze honorálnám.

Tudtok valaki ilyet? Már kimértem a testkábeleket is, pozitív kábeleket is, stb. de már csak erre tudok gondolni.
Az óracsoporton se világít minden rendesen, és pont ezt olvastam már hogy ez a relé enged mindennek mindent ha rendben találja a dolgokat.

Köszi ha írtok.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. február 27. csütörtök, 19:47


YELLOW írta:
rece65 írta:
Tudsz rá vkit konkrétan aki ilyennel foglakozik és megcsinálná?
Hivatalos szervízbe nem szívesen mennék,mert úgyis újat vetetnének velem...


konkrétan nem. hacsak innen elvállalja valaki.
mondhatnám, hogy megcsinálom, bár nem szedtém még szét ilyen kulcsot, röntgenezni tudok, forrasztani, alkatrészt cserélni tudok. viszont 100%-osan nem tudom mondnai, hogy a szétszedésnél tökéletes munkát végeznék, mivel még nem szedtem szét.

Ha közelebb nem találok szakembert akkor megkeresnélek majd privátban,OK?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2014. február 27. csütörtök, 16:42


rece65 írta:
Tudsz rá vkit konkrétan aki ilyennel foglakozik és megcsinálná?
Hivatalos szervízbe nem szívesen mennék,mert úgyis újat vetetnének velem...


konkrétan nem. hacsak innen elvállalja valaki.
mondhatnám, hogy megcsinálom, bár nem szedtém még szét ilyen kulcsot, röntgenezni tudok, forrasztani, alkatrészt cserélni tudok. viszont 100%-osan nem tudom mondnai, hogy a szétszedésnél tökéletes munkát végeznék, mivel még nem szedtem szét.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. február 27. csütörtök, 16:39


YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta: OK,holnap kipróbálom!
200 km-en megmutatja hogy tölti-e vagy nem?
Ha nem tölti akkor merre keresgéljek tovább?



a 200km után tantísd be, ahogy lentebb írtam. ha akkor sem jó, majd beszélünk utána, addig ne jártassuk a kezünket feleslegesen.

Sajnos a 200 km után sem tanul a kulcs,jöhet a második verzió!
Most jobban megnéztem a kulcsot van hibája is.
Vmikor rámehettek vmivel mert a kulcs szára kissé hátradől,nem egyenes.
Tehát fizikai problémája is lehet mint ahogy mondtad!

Mit tegyek,mert 100%-os 2. kulcs kellene ha vmi történik az 1. számúval!



nem tudom milyen körülményeid vannak, vagy van-e olyan melóhely felétek.
de én megröntgenezném a kulcsot mielőtt szétszedném. szerencsére melóhelyen van gép.
ha már szét kell bontani valami miatt, ugye látszana rajta valami, akkor mivel nagyon szépen úgysem lehet bontani a kulcsot, így vennék egy utángyártott házat, aztán abba szerelném össze. persze miután a hiba ki lett javítva.

aképen felül a sötét rész a kulcs tollának a vége. ha az feszül, akkor a kis nyáklaphoz hozzáér, ahol sérülhet. ott van a nyitó nyomógomb is, lehet annak a forrasztása is elpattant. vagy kitudja így nem tudom megmondani.


Milyen munkahelyen lehet röntgenezni?
Orvosi is jó lehet?
Ezt már nem úszom meg 20.000 alatt ha még után gyártott kulcsot is kell venni + javítás stb..


mondjuk elektronikai gyárban. X-ray-es gép jó.
mondjuk kis szikével, lehet szét lehet vágni a gyári kulcsot, talán finoman összeragasztani, de nem tudom. valaki csinálta már így. óvatos munkát igényel. akkor végülis nem kell új kulcsot venni. meg neked csak egy ház kell, aztán abba át tenni.

Tudsz rá vkit konkrétan aki ilyennel foglakozik és megcsinálná?
Hivatalos szervízbe nem szívesen mennék,mert úgyis újat vetetnének velem...