Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2007. szeptember 26. szerda, 22:34


Hm. Márpedig a 136 lovas 20d még NEM common railes. A BMW a CR technológiát gondolom egybõl a 2. generációval kezdte. Biztos tanultak más gyártók elsõ generációs tapasztalataiból

Itt írnak pár különbséget, igaz angolul. A régebbire a Bosch VP44 (2-es) vonatkozik, az újabbra a CR (3-as)

http://www.kueberl.com/eng/einsys.html

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2007. szeptember 26. szerda, 21:29


Na bár én kérdeztem, de sikerült kicsit utánajárogatnom, és valójában a motorkódból, meg ezekbõl az oldalakból ítélve, úgy tûnik az összes "d" végzõdésû már common rail-es! (csak a 150 lovas 20d már a második generációs common rail tachnológiát alkalmazza, elsõként a világon)

http://www.bmwworld.com/models/e65_diesel.htm

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M47

remélem mást is érdekelt

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2007. szeptember 26. szerda, 20:48


singletrack írta: Köszi nagyon!

Csak valahol meg azt olvastam, hogy a 150 lovas már egy második generációs volt az új fejlesztések terén... A 30d-bõl meg még több változat van, ott végképp nem tudok kiigazodni.

Mi az az ETK :


http://www.realoem.com/bmw/select.do

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2007. szeptember 26. szerda, 20:26


Köszi nagyon!

Csak valahol meg azt olvastam, hogy a 150 lovas már egy második generációs volt az új fejlesztések terén... A 30d-bõl meg még több változat van, ott végképp nem tudok kiigazodni.

Mi az az ETK :

státusz Doen

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2007. szeptember 26. szerda, 12:30


Úgy bizony, ahogy Tano mondja.
2001/09 E46 facelift, akkor változtak a 20D-k közös nyomócsöves befecskezésre.
A 18D maradt az elõzõ technikán.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2007. szeptember 26. szerda, 08:54


Nos ami 98-tól volt az még régi TD. Ezek a 136 lovas 20d-k.

A modellfrissítéskor, vagyis 2001 végén jöttek a CR-ek a 150 lóerõvel 20d fronton.
A nagyobb 30d-k terén nem vagyok otthon, de más valaki pontosan meg tudja mondani. Vagy marad az ETK böngészése

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2007. szeptember 26. szerda, 07:34


Én úgy tudom a 320d megjelenésétõl ilyen. Az meg ~98 kb.

De ha böngészed az ETK, ott kiderül szerintem mibe van ilyen...


státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2007. szeptember 25. kedd, 22:28


Sziasztok!

Csak egy gyors kérdés:

Mióta Common Railesek a BMW dieselmotorok? közvetlen nagy nyomású befecskendezés...
Ami nem TD-re hanem d-re végzõdik (pl. 2000-es 530d vagy 320d) azok már erre az új technikára épülnek?

Köszi elõre is!