státusz bd93

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2012. október 23. kedd, 11:46


77black77 írta: Sziasztok. Első Bmw-m megvásárlásán töröm a fejem egy e36 coupe-n.Eddig Japán autóm volt Nissan Primera 2.0 16v.De igazi álmom a Bömbi volna.
A kérdésem az lenne ,hogy 318is vagy 320i mert nagy dillemmába vagyok. 800.e Ft körül szánok rá. 1995-től felfele gondoltam évjáratba.Német papíros autókat nézegettem inkább mivel jobb állapotúak mint magyar társaik.
Tapasztalatok érdekelnénének fenti tipusokkal kapcsolatba.

Alaktrész fellelhetőség mivel az halottam ,hogy az 318is hez nehéz vagy nehezebb alkatrészt találni mint a 320i hez. Elgondolkoztam a 323i-n is csak a mai benzin árak mellett ami érdekel a fogyasztásuk leginkább .Meg ugye ha csak kevéssel eszik többet akkor inkább sor hat meg több paci.
És ahogy olvasgattam a fórumokat a morotokon belül is vannak al tipusok(pl 320i m40) mely tipusok jobbak esetleg rosszabbak típus hibák???

Segítségeteket előre is köszönöm.



Hello
nekem ez az első bmw- m és eddig nagyjából 300e van ráköltve + egy donorautó de az csak a belsőtér és tuning lámpák miatt. de ez biztos sokban különbözik nekem ennyi volt (ja és az alap h első út egy megbízható szervice) fogyasztása kb 10-12 ez nem pontos mérés és nem gyári állapotban van az autó

Matt3er
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325d
Évjárat: 2008

státusz Matt3er

Újonc

Elismertség: 9% (4 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2012. október 22. hétfő, 21:26


LAnti írta: Sziasztok!

e36 verzióban a 2000-es és 2500-as motor fogyasztása között mennyi a különbség?


Szia,
nekem 20-asból volt kettő, egyik vanos nélküli a másik vanosos. Az utóbbi 1-2 literrel kevesebbet evett. Ezeket követően lett egy 25i automatám, városban 1-1,5 literrel többet evett (szerintem az automata váltó miatt), de országúton-autópályán valamennyivel kevesebbet is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz LAnti

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2012. október 22. hétfő, 20:11


Sziasztok!

e36 verzióban a 2000-es és 2500-as motor fogyasztása között mennyi a különbség?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. szeptember 21. péntek, 09:47


77black77 írta: Sziasztok. Első Bmw-m megvásárlásán töröm a fejem egy e36 coupe-n.Eddig Japán autóm volt Nissan Primera 2.0 16v.De igazi álmom a Bömbi volna.
A kérdésem az lenne ,hogy 318is vagy 320i mert nagy dillemmába vagyok. 800.e Ft körül szánok rá. 1995-től felfele gondoltam évjáratba.Német papíros autókat nézegettem inkább mivel jobb állapotúak mint magyar társaik.
Tapasztalatok érdekelnénének fenti tipusokkal kapcsolatba.

Alaktrész fellelhetőség mivel az halottam ,hogy az 318is hez nehéz vagy nehezebb alkatrészt találni mint a 320i hez. Elgondolkoztam a 323i-n is csak a mai benzin árak mellett ami érdekel a fogyasztásuk leginkább .Meg ugye ha csak kevéssel eszik többet akkor inkább sor hat meg több paci.
És ahogy olvasgattam a fórumokat a morotokon belül is vannak al tipusok(pl 320i m40) mely tipusok jobbak esetleg rosszabbak típus hibák???

Segítségeteket előre is köszönöm.



az iS keveebb alkatrészből épül fel, így nyílván olcsóbb, ha scerélni kell valamit, hidrotőke, gyertya, stb... ha 320i a másik, akkor inkább az iS. jó nem elsz 6 hengeres hangja, de jobban megy. alkatrész van, hisz pont az ilyen elgondolás miatt, kintről hoznak be bontani azért sokat.
a 323i nem sokkal eszik többet mint a 20i. az M52-es blokkok elég jók, bár szeretik az olajat, persze ez is attól függ milyen állapotút fog ki az ember. ha számít a fogyasztás, és aze gyéb üzembehelyezési költség, vagy a későbbi adók, akkor az 1.8 iS jobb választás. szerintem. ebből van M42 és M44-es blokk is, talán az M44 jobb egy picit.

státusz 77black77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2012. szeptember 21. péntek, 09:41


Sziasztok. Első Bmw-m megvásárlásán töröm a fejem egy e36 coupe-n.Eddig Japán autóm volt Nissan Primera 2.0 16v.De igazi álmom a Bömbi volna.
A kérdésem az lenne ,hogy 318is vagy 320i mert nagy dillemmába vagyok. 800.e Ft körül szánok rá. 1995-től felfele gondoltam évjáratba.Német papíros autókat nézegettem inkább mivel jobb állapotúak mint magyar társaik.
Tapasztalatok érdekelnénének fenti tipusokkal kapcsolatba.

Alaktrész fellelhetőség mivel az halottam ,hogy az 318is hez nehéz vagy nehezebb alkatrészt találni mint a 320i hez. Elgondolkoztam a 323i-n is csak a mai benzin árak mellett ami érdekel a fogyasztásuk leginkább .Meg ugye ha csak kevéssel eszik többet akkor inkább sor hat meg több paci.
És ahogy olvasgattam a fórumokat a morotokon belül is vannak al tipusok(pl 320i m40) mely tipusok jobbak esetleg rosszabbak típus hibák???

Segítségeteket előre is köszönöm.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. szeptember 21. péntek, 09:42

státusz Sagat

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2012. szeptember 05. szerda, 19:05


szasztok,srácok! szerintetek melyik éri meg jobban?



http://www.hasznaltauto.hu/aut...so-5981661



vagy



http://www.hasznaltauto.hu/aut...bo-6043769



piros bömbi tuningolt és nincs benne kipörgésgátló,viszont jó árba van.



ezüst bömbi nem tuningolt,teljesen gyári és van benne kipörgésgátló.

státusz dtibi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2012. június 18. hétfő, 09:43


Sziasztok,

tervezek venni egy e36-os 316i compactot. Egy olyan kérdésem lenne, hogy mennyivel megy jobban az 1,9es 105 lovas a régebbi 1,6os 102 lovasnál? Fogyasztása melyiknek mennyi? Meg melyik motor strapabíróbb? Sokat olvasgattam ilyet is olyat is.
Előre is köszönöm.


ZoliE36Compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz ZoliE36Compact

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 158

Elküldve: 2012. május 30. szerda, 14:58


DBalazs írta:
ZoliE36Compact írta:
DBalazs írta:
csbalu írta:
don80 írta: sziasztok!!véleményeket kérnék e36 325-328-rol.1millio körül.320-am volt már de véleményem szerint kevés a kasztnihoz az a motor.van e valami komoly tipushiba stb???


Nekem régi álmom volt gy 328i copue. Megy is, jól is fogyaszt, szép is Alkatrész van hozzá dögivel, sokmindenbe szerelték a 28as motort.




Szia!

Szóval 328i 1 milla körül reális lehet? Mennyi gondod volt vele? Itthon vagy külföldön vetted?

Bocsi, hogy így letámadtalak... )

Balázs


hola.

1 forintért már nagyon jót kell hogy adjanak.
nézesd át alaposan (akár több helyen is)
az enyém az utolsó darabok egyike de már biztos van 1.2-1.3 ban... (bár más motorral, de az sztem mind1. a nagyobb fogyasztású benzines olcsóbb gondolom)
(egyébként én kintről hoztam. magamnak. egy osztrák bmw-buzi magánembertől!!! mint a mesében! )




Áhám, magyarul 1 milla reális ár, és olyan 2-300 ezret kell még kb rászámolni, amit rá kell még költeni. Ez így nagyon korrektül hangzik, amúgy kb. évi 8-10 ezret fog menni max nálam, mivel második autónak szeretném. Gondolom, ilyen használat mellett pár évet kibír

Külföld, magánember.. legjobb vétel lehet.. Véletlenül találtad?

Köszi a választ!

Balázs



ez olyan volt mint a lottóhúzás.
véletlen szerencse.
nekem az is pl alap volt, hogy nem veszek törött autót( vagyis javítottat)
nem lesz könnyű olyat találni, de nem lehetetlen.
sztem a lényeg, hogy sokat nézz meg és próbálj ki, és te magad is érezni fogod a különbséget akár két egyforma autó között is. szánnj rá időt és légy türelmes!

üdw
z

autója adatai
Széria: 3
Típus: E21
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1982

státusz DBalazs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 18:39


ZoliE36Compact írta:
DBalazs írta:
csbalu írta:
don80 írta: sziasztok!!véleményeket kérnék e36 325-328-rol.1millio körül.320-am volt már de véleményem szerint kevés a kasztnihoz az a motor.van e valami komoly tipushiba stb???


Nekem régi álmom volt gy 328i copue. Megy is, jól is fogyaszt, szép is Alkatrész van hozzá dögivel, sokmindenbe szerelték a 28as motort.




Szia!

Szóval 328i 1 milla körül reális lehet? Mennyi gondod volt vele? Itthon vagy külföldön vetted?

Bocsi, hogy így letámadtalak... )

Balázs


hola.

1 forintért már nagyon jót kell hogy adjanak.
nézesd át alaposan (akár több helyen is)
az enyém az utolsó darabok egyike de már biztos van 1.2-1.3 ban... (bár más motorral, de az sztem mind1. a nagyobb fogyasztású benzines olcsóbb gondolom)
(egyébként én kintről hoztam. magamnak. egy osztrák bmw-buzi magánembertől!!! mint a mesében! )




Áhám, magyarul 1 milla reális ár, és olyan 2-300 ezret kell még kb rászámolni, amit rá kell még költeni. Ez így nagyon korrektül hangzik, amúgy kb. évi 8-10 ezret fog menni max nálam, mivel második autónak szeretném. Gondolom, ilyen használat mellett pár évet kibír

Külföld, magánember.. legjobb vétel lehet.. Véletlenül találtad?

Köszi a választ!

Balázs

ZoliE36Compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz ZoliE36Compact

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 158

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 17:55


DBalazs írta:
csbalu írta:
don80 írta: sziasztok!!véleményeket kérnék e36 325-328-rol.1millio körül.320-am volt már de véleményem szerint kevés a kasztnihoz az a motor.van e valami komoly tipushiba stb???


Nekem régi álmom volt gy 328i copue. Megy is, jól is fogyaszt, szép is Alkatrész van hozzá dögivel, sokmindenbe szerelték a 28as motort.




Szia!

Szóval 328i 1 milla körül reális lehet? Mennyi gondod volt vele? Itthon vagy külföldön vetted?

Bocsi, hogy így letámadtalak... )

Balázs


hola.

1 forintért már nagyon jót kell hogy adjanak.
nézesd át alaposan (akár több helyen is)
az enyém az utolsó darabok egyike de már biztos van 1.2-1.3 ban... (bár más motorral, de az sztem mind1. a nagyobb fogyasztású benzines olcsóbb gondolom)
(egyébként én kintről hoztam. magamnak. egy osztrák bmw-buzi magánembertől!!! mint a mesében! )




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 29. kedd, 17:56

autója adatai
Széria: 3
Típus: E21
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1982

státusz DBalazs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 12:28


csbalu írta:
don80 írta: sziasztok!!véleményeket kérnék e36 325-328-rol.1millio körül.320-am volt már de véleményem szerint kevés a kasztnihoz az a motor.van e valami komoly tipushiba stb???


Nekem régi álmom volt gy 328i copue. Megy is, jól is fogyaszt, szép is Alkatrész van hozzá dögivel, sokmindenbe szerelték a 28as motort.




Szia!

Szóval 328i 1 milla körül reális lehet? Mennyi gondod volt vele? Itthon vagy külföldön vetted?

Bocsi, hogy így letámadtalak... )

Balázs

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 19:55


don80 írta: sziasztok!!véleményeket kérnék e36 325-328-rol.1millio körül.320-am volt már de véleményem szerint kevés a kasztnihoz az a motor.van e valami komoly tipushiba stb???


Nekem régi álmom volt gy 328i copue. Megy is, jól is fogyaszt, szép is Alkatrész van hozzá dögivel, sokmindenbe szerelték a 28as motort.

státusz don80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 18:41


sziasztok!!véleményeket kérnék e36 325-328-rol.1millio körül.320-am volt már de véleményem szerint kevés a kasztnihoz az a motor.van e valami komoly tipushiba stb???

autója adatai
Széria: 3
Típus: E21
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1982

státusz DBalazs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2012. május 25. péntek, 22:43


Sziasztok!

Új vagyok itt, és tanácsot szeretnék kérni.
Sokáig egy cápaorrú 323i -m volt, amit imádtam, de sokat kellett rá költenem, és szükségem volt egy tényleg megbízható autóra.
Persze, azóta is hiányzik a hathenger, hátsókerék, a BMW feeling. Szeretnék újra BMW tulaj lenni, és amennyire saját kútfőből kiokoskodtam, egy E36-os, kétajtóst szeretnék, hat hengerrel természetesen. Nézegettem a használtautós oldalakat, olvastam sok okosságot.. és egyre inkább úgy érzem, fogalmam nincs, hol kezdjek hozzá.

Extrák, fabetét, stb.. nem érdekelnek, a lényeg, hogy esztétikailag rendben legyen (belső tér kulturált, kívül nincs rozsda, nincs tele horpadásokkal, sérülésekkel), műszakilag rendben legyen (mármint nem akarom havonta szerelőhöz vinni) és menjen, ahogy kell. Évi 8 ezer km-nél nem menne többet, mivel második-hobbi autónak szeretném.. és mondjuk 4-5 évet bírjon ki alattam.

Hol érdemes keresni? Itthon, vagy külföldön (Németország)?
Egyáltalán mi a reális ára egy ilyen gépnek?

Ha tudtok pár tanáccsal szolgálni, előre is nagyon megköszönöm.

Balázs

MikiEger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1995

státusz MikiEger

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. március 12. hétfő, 10:12


bgercsi írta: Sziasztok!

Pár napja boldog tulajdonosa vagyok egy E36 compactnak, az autó még forgalomba helyezés alatt áll, így használni még nem sikerült, de a próba során gyönyörűen működik minden, leszámítva egy két apróságot. Az lenne a kérdésem, hogy az alapvető dolgokon kívül (olajak, szűrők, szíjak) mit érdemes még átnézni az autón?
Váltóolaj? Difiolaj? Milyen időközönként kell ezeket cserélni?
Az autó oldalsó indexénél van egy M Power felirat, eléggé gyárinak néz ki, ez mire utal?
Állítólag sper difi van az autó alatt, ezt hogy tudom ellenőrizni?

Előre is Köszi a segítségeteket, amatőr vagyok még, kérdezek
Üdv!


Ha megakarod tartani mindenféleképpen cseréld le az olajakat!
Ne nézegesd őket cseréld le és kész kitudja mikor cserélték és hogy egyáltalán megfelelő olajat e töltöttek bele.Szíjak ha repedezettek csere! a váltóolajt 2 évente érdemes a motorolajt 10 ezrenként! difibe is 2 évente illik. Az M-es felirat nem tudom mire utal de rakj fel képeket a kocsiról a motortérről is stb!
üdv