autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 162

Elküldve: 2018. április 08. vasárnap, 10:38


YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Néha azon gondolkozom, hogy át-e lehetne alakítani az E46 Compactot előről dupla fényszóróra, mint ami a másik 4 karosszéria változatnál van. Néha kicsit csúnyának és "kitaszítottnak" érzem az E46 Compactomat a szétválasztott tompított és távolsági fényszórók miatt, igaz, élőben elég sportosnak tűnik, de gondolkozok azon is, hogy esetleg átalakítanám az elejét. Tudom, ez nagy munka lenne (motorháztető, sárvédő, fényszóró, lökhárító), de talán olcsóbb, mint ha egy másikat vennék, másrészt szívesen szerelem (amit kell) a kocsimat. Egyszer láttam egy filmet, amiben bemutatták az E46-osok gyártását, ott a sok Sedan között fel-fel bukkant néha egy Compact is. Ebből gondolom, hogy szerkezetileg egyforma lehet a többi E46-al, és stimmelne más karosszéria elem az eredeti helyére, fel menne másik fényszóró a mostani helyett. : :

Szerintetek ezt lehetséges lenne véghez vinni, vagy csak az lehet, hogy mindenképp próbáljam meg elfogadni így, ahogy van addig, amíg nem veszek új kocsit?


én már láttam olyat, ami át volt alakítva. és magyar volt. E46 facelift előtti coupe lámpák és sárvédők. ha jól emlékszem.
amúgy nekem sem tetszettek a compact-ok, de már most egyre jobban nem zavarnak, ahogy kinéznek, sőt...
szerk.: sőt a gyári sárvédők maradnak,csak a lámpa és a lökös cserélődik FL előtti coupe-ra.


Én úgy láttam, a sárvédőt is cserélni kellene. A Compactnál magasabbra fel ér a lökhárító. Eddig sajnos egy ilyen videót sem láttam neten. Meg talán azzal meg lehet úszni a motorháztető cseréjét, hogy a két fényszóró közé be lógó részt leszedni.








Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2018. április 08. vasárnap, 10:43

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. április 08. vasárnap, 05:21


Adriano98 írta: Sziasztok!

Néha azon gondolkozom, hogy át-e lehetne alakítani az E46 Compactot előről dupla fényszóróra, mint ami a másik 4 karosszéria változatnál van. Néha kicsit csúnyának és "kitaszítottnak" érzem az E46 Compactomat a szétválasztott tompított és távolsági fényszórók miatt, igaz, élőben elég sportosnak tűnik, de gondolkozok azon is, hogy esetleg átalakítanám az elejét. Tudom, ez nagy munka lenne (motorháztető, sárvédő, fényszóró, lökhárító), de talán olcsóbb, mint ha egy másikat vennék, másrészt szívesen szerelem (amit kell) a kocsimat. Egyszer láttam egy filmet, amiben bemutatták az E46-osok gyártását, ott a sok Sedan között fel-fel bukkant néha egy Compact is. Ebből gondolom, hogy szerkezetileg egyforma lehet a többi E46-al, és stimmelne más karosszéria elem az eredeti helyére, fel menne másik fényszóró a mostani helyett. : :

Szerintetek ezt lehetséges lenne véghez vinni, vagy csak az lehet, hogy mindenképp próbáljam meg elfogadni így, ahogy van addig, amíg nem veszek új kocsit?


én már láttam olyat, ami át volt alakítva. és magyar volt. E46 facelift előtti coupe lámpák és sárvédők. ha jól emlékszem.
amúgy nekem sem tetszettek a compact-ok, de már most egyre jobban nem zavarnak, ahogy kinéznek, sőt...
szerk.: sőt a gyári sárvédők maradnak,csak a lámpa és a lökös cserélődik FL előtti coupe-ra.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. április 08. vasárnap, 05:24

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 162

Elküldve: 2018. április 07. szombat, 22:27


Sziasztok!

Néha azon gondolkozom, hogy át-e lehetne alakítani az E46 Compactot előről dupla fényszóróra, mint ami a másik 4 karosszéria változatnál van. Néha kicsit csúnyának és "kitaszítottnak" érzem az E46 Compactomat a szétválasztott tompított és távolsági fényszórók miatt, igaz, élőben elég sportosnak tűnik, de gondolkozok azon is, hogy esetleg átalakítanám az elejét. Tudom, ez nagy munka lenne (motorháztető, sárvédő, fényszóró, lökhárító), de talán olcsóbb, mint ha egy másikat vennék, másrészt szívesen szerelem (amit kell) a kocsimat. Egyszer láttam egy filmet, amiben bemutatták az E46-osok gyártását, ott a sok Sedan között fel-fel bukkant néha egy Compact is. Ebből gondolom, hogy szerkezetileg egyforma lehet a többi E46-al, és stimmelne más karosszéria elem az eredeti helyére, fel menne másik fényszóró a mostani helyett. : :

Szerintetek ezt lehetséges lenne véghez vinni, vagy csak az lehet, hogy mindenképp próbáljam meg elfogadni így, ahogy van addig, amíg nem veszek új kocsit?





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2018. április 07. szombat, 22:32

Sparta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Sparta

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 95

Elküldve: 2017. december 28. csütörtök, 21:55


Sziasztok!
Valaki nem bont orientblau fl elotti e46-ot?
Bal első sárvédőre lenne szükségem

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. július 20. csütörtök, 13:41


Hangzavar írta:
YELLOW írta:
Hangzavar írta: Jó reggelt.

Esetleg valaki tudna adni pár tanácsot, hátsó lökös leszereléshez?
Amint láttam, mindenki merevítéssel együtt szedi le. Touringom van, a csomagteret kell megbontanom hozzá, hogy le tudjam venni? És vagy még?

Köszönöm.


attól függ mi a cél. mi célból akarod levenni.
a műanyag betéteket kell leszedni először, ami körbe fut 3 részből áll. erősen bele van pattanva a héjba. alatta pedig tiplis patentek lesznek, aminek a közepét ki lehet húzni, aztán magát a tiplit (patentot) kiszedni, és a háj lejön a merevítésről. bár két oldalt a sárvédő mögött van 1-1 tartókonzol, ilyen patentos, vagy hogy is mondjam, azt kifelé le lehet húzni ha a kerék felől benyúlsz. illetve műanyag dobbetét is lesz hozzáfogatva, vagy csavarral vagy patenttel.
szerk.: ja és ha van tolatóradar, akkor azokat is ki kell pattintani, lekötni


A gyári bmw vonóhorgot szeretném leszedni és ahhoz előbb le kéne szednem a lökhárítót.
Ahogy aláfeküdtem, alulról is láttam patentokat, ahol a merevítéshez van hozzá patentolva a lökös. ahhoz pedig nem igazán fértem hozzá. Ezért gondoltam, hogy egyszerűbb lenne merevítéssel együtt levenni.


igen mindenképp merevítéssel együtt ajánlom leszedni akkor.
10-es dugókulcs is jó hozzá nem kell E-kulcs fej hozzá. két csavar fogja aztán kész. illetve a dobbetétnél kell elengedni, aztán lehúzni. bár a vonófej nem engedi akkor szerintem. de a vonófej levételéhez biztos le kell venni a lököst?

Hangzavar
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2005

státusz Hangzavar

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2017. július 20. csütörtök, 09:00


YELLOW írta:
Hangzavar írta: Jó reggelt.

Esetleg valaki tudna adni pár tanácsot, hátsó lökös leszereléshez?
Amint láttam, mindenki merevítéssel együtt szedi le. Touringom van, a csomagteret kell megbontanom hozzá, hogy le tudjam venni? És vagy még?

Köszönöm.


attól függ mi a cél. mi célból akarod levenni.
a műanyag betéteket kell leszedni először, ami körbe fut 3 részből áll. erősen bele van pattanva a héjba. alatta pedig tiplis patentek lesznek, aminek a közepét ki lehet húzni, aztán magát a tiplit (patentot) kiszedni, és a háj lejön a merevítésről. bár két oldalt a sárvédő mögött van 1-1 tartókonzol, ilyen patentos, vagy hogy is mondjam, azt kifelé le lehet húzni ha a kerék felől benyúlsz. illetve műanyag dobbetét is lesz hozzáfogatva, vagy csavarral vagy patenttel.
szerk.: ja és ha van tolatóradar, akkor azokat is ki kell pattintani, lekötni


A gyári bmw vonóhorgot szeretném leszedni és ahhoz előbb le kéne szednem a lökhárítót.
Ahogy aláfeküdtem, alulról is láttam patentokat, ahol a merevítéshez van hozzá patentolva a lökös. ahhoz pedig nem igazán fértem hozzá. Ezért gondoltam, hogy egyszerűbb lenne merevítéssel együtt levenni.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. július 20. csütörtök, 08:17


Hangzavar írta: Jó reggelt.

Esetleg valaki tudna adni pár tanácsot, hátsó lökös leszereléshez?
Amint láttam, mindenki merevítéssel együtt szedi le. Touringom van, a csomagteret kell megbontanom hozzá, hogy le tudjam venni? És vagy még?

Köszönöm.


attól függ mi a cél. mi célból akarod levenni.
a műanyag betéteket kell leszedni először, ami körbe fut 3 részből áll. erősen bele van pattanva a héjba. alatta pedig tiplis patentek lesznek, aminek a közepét ki lehet húzni, aztán magát a tiplit (patentot) kiszedni, és a háj lejön a merevítésről. bár két oldalt a sárvédő mögött van 1-1 tartókonzol, ilyen patentos, vagy hogy is mondjam, azt kifelé le lehet húzni ha a kerék felől benyúlsz. illetve műanyag dobbetét is lesz hozzáfogatva, vagy csavarral vagy patenttel.
szerk.: ja és ha van tolatóradar, akkor azokat is ki kell pattintani, lekötni

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. július 20. csütörtök, 08:20


Hangzavar
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2005

státusz Hangzavar

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2017. július 20. csütörtök, 08:07


Jó reggelt.

Esetleg valaki tudna adni pár tanácsot, hátsó lökös leszereléshez?
Amint láttam, mindenki merevítéssel együtt szedi le. Touringom van, a csomagteret kell megbontanom hozzá, hogy le tudjam venni? És vagy még?

Köszönöm.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2001

státusz jeas

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2017. május 23. kedd, 08:39


YELLOW írta:
jeas írta: Sziasztok!
E46 coupe gyári merevítője azonos az m-pakettos merevítővel? Vagy ha m-pakettos hátsó lököst szeretnék hátulra, akkor kell hozzá a merevítője is?
Válaszokat előre is köszönöm!


a merevítők passzolnak én úgy tudom.
eltérés a két oldalon lévő műanyag tartókban lehet, amire rácsúszik a lökhárító héj.
de dereng valami olyan, hogy a coupe-n a nagy fajta van, ami az M-eshez is kell.


Huuu köszönöm a gyors választ! Csak egyik ismerősömnek lenne szettje, viszont merevítő nélkül szeretné átadni, így kicsit aggályaim voltak

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. május 23. kedd, 08:31


jeas írta: Sziasztok!
E46 coupe gyári merevítője azonos az m-pakettos merevítővel? Vagy ha m-pakettos hátsó lököst szeretnék hátulra, akkor kell hozzá a merevítője is?
Válaszokat előre is köszönöm!


a merevítők passzolnak én úgy tudom.
eltérés a két oldalon lévő műanyag tartókban lehet, amire rácsúszik a lökhárító héj.
de dereng valami olyan, hogy a coupe-n a nagy fajta van, ami az M-eshez is kell.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2001

státusz jeas

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2017. május 23. kedd, 08:27


Sziasztok!
E46 coupe gyári merevítője azonos az m-pakettos merevítővel? Vagy ha m-pakettos hátsó lököst szeretnék hátulra, akkor kell hozzá a merevítője is?
Válaszokat előre is köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz lacos76

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2017. január 05. csütörtök, 15:33


sbalazs22 írta:
lacos76 írta: Sziasztok,

Hol tudok jobb hátsó javítóívet vásárolni gyorsba!Volt egy koccanásom kötelezőre megkezdték a javítást de akkor már a másik oldalon is megcsináltatnám a javítóívet viszont most hívtak a műhelyből, hogy Bárdi, Láng, nincs Unix kb 1-1,5 hét.



Szakál metálnál van.
üdv.Balázs


Köszi, közben én is találtam igaz kicsit drágábban de annyit megér, egy hét.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz sbalazs22

Újonc

Elismertség: 27% (10 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2017. január 05. csütörtök, 11:53


lacos76 írta: Sziasztok,

Hol tudok jobb hátsó javítóívet vásárolni gyorsba!Volt egy koccanásom kötelezőre megkezdték a javítást de akkor már a másik oldalon is megcsináltatnám a javítóívet viszont most hívtak a műhelyből, hogy Bárdi, Láng, nincs Unix kb 1-1,5 hét.



Szakál metálnál van.
üdv.Balázs


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz lacos76

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2017. január 05. csütörtök, 10:32


Sziasztok,

Hol tudok jobb hátsó javítóívet vásárolni gyorsba!Volt egy koccanásom kötelezőre megkezdték a javítást de akkor már a másik oldalon is megcsináltatnám a javítóívet viszont most hívtak a műhelyből, hogy Bárdi, Láng, nincs Unix kb 1-1,5 hét.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. április 19. kedd, 18:24


b_imi írta:
TomyMU írta: Üdv mindenkinek! Le szeretném cserélni a gépen a hátsó lámpákat, az oldalindexeket, meg a két első indexet. (mindegyik sárga, és fehéret akarok) Érdemes utángyártottat venni? Befog illeszkedni rendesen? Erre gondoltam először:

http://www.tuning-tec.hu/BMW-E...a-d791.htm

De néztem gyárit is:

http://racingbazar.hu/alkatres...k._e46_bmw

Akinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban, szivesen meghallgatnám.


Általában az utángyártott lámpáknál a párásodás és a minőség szokott problémát okozni. Van amiből hiányzik az E jelzés is.
Én a gyári szettet venném meg. Persze meg kell azt is nézni.

Szia!
Nekem fehérek vannak (2003. touring, cserebere???? Útállom a fehéret, de most látom, hogy Neked sedanod van, így nem megy a csere





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. április 19. kedd, 18:25