« előző12következő »

státusz djsgfreak

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2008. január 24. csütörtök, 23:00


ok rendben, csak gondoltam a turbóról szóló topicba is beírom, így hamarabb válaszol valaki, mert oda is aktuális

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. január 24. csütörtök, 19:32


Hidd el, hogyha csak 1 topicba írod be a kérdésed, akkor is lesz rá válsz ha valaki tud rá. Miért kell egyszerre 3 helyre ugyanazt beírni : :

státusz djsgfreak

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2008. január 24. csütörtök, 18:52


Sziasztok!
Asszem ezek is tipushibák. Ha van valami ötletetek javításra örömmel venném ha mondanátok valamit.

A verdám: 2003-as 150 lovas 320d

1. A jobb elsõ futómûbõl szar úton mély kopogó hang hallatszik, gondoltam szokásos silentcsere, de a szerelõ megrángatta és szerinte a függõleges stabilizátor pálca ad hangot, de abban egyetértettünk, hogy a silent is lassan cserére szorul.Szerintetek létezik ilyen, és tényleg kell stabilizátort cserélnem?

2. most hogy alánéztem a kocsinak láttam, hogy az alján kis olajfont van a szervízpanelen. Benéztem és látom, hogy a klimakompresszorra csöpögött valahonnan az olaj. Nem nagy mennyiség, mert 3000 km-rel elöbb cseréltettem olajat, és a nívópálca még mindig maxot jelez. Valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata?
kb egy hónapja van nálam a gép, turbo , motor rendben, remélem valami szimering ereszt és nem turbócserével kell kezdenem az évet.

A kocsi a jövõ hétre van bejelentve szerelõhöz, csak addig is elég rosszul alszok...valami ötlet?
Sg

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2008. január 16. szerda, 12:57


Feszítõgörgõk,feszítõpatron,szíjjak.
Nekem ezek személyes tapasztalaim voltak

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2008. január 16. szerda, 11:10


100ezer km után mit érdemes megnézetni, esetleg a bajt megelõzendõ, cserélni a gépen? (20d 150ló) Szóval mi az ami várható, hogy elromlik, vagy ilyen tájban jön el a csere ideje? Fõtengely ékszíjtárcsáról és kuplungtárcsáról olvastam már itt, ezeken kívül van még valami?

státusz gabor330d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2008. január 11. péntek, 23:12


vxc írta: Mivel épp szerelõbácsinál van a "dönci", sokat beszélgettem egy fiatal, egész szimpatikus szerelõsráccal éppen valami hasonlóról.
Tudniillik rákérdeztem, hogy az elsõ látogatásomkor említett egyenetlen járást, motor rázkódást, okozhatta-e, hogy a késõbb szétdurrant fõtengelyékszíjtárcsa rakoncátlankodott már akkor is. Nem, hangzott a válasz. A srác mondta, hogy ha emlékszem rá, lehetett látni a pcn a kompresszió-viszonyokat, és az bizony egyenetlen volt, amibõl õ egyenesen arra következtet, hogy bajban vannak a porlasztóim. Common rail ugyebár, és szerinte részecskeszûrõs is (320d 2004 aut 150 LE).
Azt javasolta, hogy cseréljünk szûrõt, pucoljuk ki az üzemanyag-rendszert, és adalékkal tisztítsuk meg a csúcsokat, amíg nem késõ, kb 25ezerre mondta cakk-pakk.
Javasolta továbbá, hogy a literes adalék, ami 3e HUF 1-1/4-e minden tankoláskor, azaz teletöltéskor kerüljön bele, így megelõzi a magyar gázolaj "csodás" hatását a csúcsokon.

Szóval, elég az hozzá, hogy emiatt ráz szerinte a motorom kicsit, illetve óva intett tõle, hogy egy cserét (160e HUF / db) bevállaljak.
Juteszembe tempomattal, vagy anélül, nekem 50nél picit hullámzik a dönci.
van porlasztó csúcsom gyári új 4db, érdekel írj. feketebmw@freemail.hu

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2007. december 13. csütörtök, 20:34


wagusty írta: Szia BarG!

Köszi a választ!
Az említett 45e Ft-os csúcs az hol és milyen állapotban kapható?
Nekem egy 2003.01-es 320d-m van ami euro3-as.

Köszi


Próbáld meg ezt a számot: 70/536-4140


státusz vxc

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2007. december 13. csütörtök, 00:19


BarG ez jó hír, mégsem 160...

wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2007. december 13. csütörtök, 00:13


Szia BarG!

Köszi a választ!
Az említett 45e Ft-os csúcs az hol és milyen állapotban kapható?
Nekem egy 2003.01-es 320d-m van ami euro3-as.

Köszi

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2007. december 12. szerda, 23:51


vxc írta: Mivel épp szerelõbácsinál van a "dönci", sokat beszélgettem egy fiatal, egész szimpatikus szerelõsráccal éppen valami hasonlóról.
Tudniillik rákérdeztem, hogy az elsõ látogatásomkor említett egyenetlen járást, motor rázkódást, okozhatta-e, hogy a késõbb szétdurrant fõtengelyékszíjtárcsa rakoncátlankodott már akkor is. Nem, hangzott a válasz. A srác mondta, hogy ha emlékszem rá, lehetett látni a pcn a kompresszió-viszonyokat, és az bizony egyenetlen volt, amibõl õ egyenesen arra következtet, hogy bajban vannak a porlasztóim. Common rail ugyebár, és szerinte részecskeszûrõs is (320d 2004 aut 150 LE).
Azt javasolta, hogy cseréljünk szûrõt, pucoljuk ki az üzemanyag-rendszert, és adalékkal tisztítsuk meg a csúcsokat, amíg nem késõ, kb 25ezerre mondta cakk-pakk.
Javasolta továbbá, hogy a literes adalék, ami 3e HUF 1-1/4-e minden tankoláskor, azaz teletöltéskor kerüljön bele, így megelõzi a magyar gázolaj "csodás" hatását a csúcsokon.

Szóval, elég az hozzá, hogy emiatt ráz szerinte a motorom kicsit, illetve óva intett tõle, hogy egy cserét (160e HUF / db) bevállaljak.
Juteszembe tempomattal, vagy anélül, nekem 50nél picit hullámzik a dönci.


Bocs, de a Te autódba a csúcs (a Bosch szám vége 216) 45 pénz, az enyémbe is ilyen van, csak több , ha elegendõ energiával keresed. Amúgy én is adalékpárti vagyok, a mendemondákkal ellentétben szerintem inkább használnak, mint ártanak.

státusz vxc

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2007. december 12. szerda, 21:21


Mivel épp szerelõbácsinál van a "dönci", sokat beszélgettem egy fiatal, egész szimpatikus szerelõsráccal éppen valami hasonlóról.
Tudniillik rákérdeztem, hogy az elsõ látogatásomkor említett egyenetlen járást, motor rázkódást, okozhatta-e, hogy a késõbb szétdurrant fõtengelyékszíjtárcsa rakoncátlankodott már akkor is. Nem, hangzott a válasz. A srác mondta, hogy ha emlékszem rá, lehetett látni a pcn a kompresszió-viszonyokat, és az bizony egyenetlen volt, amibõl õ egyenesen arra következtet, hogy bajban vannak a porlasztóim. Common rail ugyebár, és szerinte részecskeszûrõs is (320d 2004 aut 150 LE).
Azt javasolta, hogy cseréljünk szûrõt, pucoljuk ki az üzemanyag-rendszert, és adalékkal tisztítsuk meg a csúcsokat, amíg nem késõ, kb 25ezerre mondta cakk-pakk.
Javasolta továbbá, hogy a literes adalék, ami 3e HUF 1-1/4-e minden tankoláskor, azaz teletöltéskor kerüljön bele, így megelõzi a magyar gázolaj "csodás" hatását a csúcsokon.

Szóval, elég az hozzá, hogy emiatt ráz szerinte a motorom kicsit, illetve óva intett tõle, hogy egy cserét (160e HUF / db) bevállaljak.
Juteszembe tempomattal, vagy anélül, nekem 50nél picit hullámzik a dönci.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2007. december 11. kedd, 23:14


WAGUSTY
Szia BarG!

Kérlek ird meg ,hogy mit jelent az ,hogy "korrekciós tényezõ kezdett kilógni" ?

Nekem Igaz egy 320d-m van de azt produkálja idöként egyre gyakrabban ,hogy ha megyek a kocsival és üresbe teszem és csak gurulok vele akkor fel le járkál az alapjárat aztán egyszercsak beáll a korrektre kb.~850-900-ra. Nem tudom ,hogy ennek köze van e ahoz amit irtál de gyanítom.

Sorry ha most elrontottam ezzel a topik témáját.
De ha valakit zavar akkor nyugodtan törölheti és megjegyzem probáltam küldeni PÜ-t de nem megy.
Köszi


Szia!

Ha elviszed a gépedet egy mûszeres bevizsgálásra, akkor a computerébõl kiolvashatóak a csúcsokra jellemzõ számok, amik megmondják, hogy a csúcsok mennyire egyformák, meg hogy van-e valami bajuk. Valami 2 táján állítólag megérezni, hogy problémák kezdõdnek. Nekem az amit cseréltettem, 1 fölé ment, míg a többi messze 1 alatt maradt. Állítólag az égési fázisoknál a szöggyorsulások különbségeibõl számítódik ez a szám. Az egyik jele a csúcshibának hallomásom szerint az alapjárat ingadozása.
üdv

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. december 11. kedd, 22:11


elvileg a faceliftesekben javítva van.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Ferko

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2007. december 11. kedd, 19:45


Légyszi írjátok be amirõl korábban valamikor szó volt a 316-os vezérmûlánc átugrása.
Azóta állandóan csak félek mióta olvastam.
Tényleg kell valamit csináltatni vele vagy csak egyedi eset volt.

státusz vxc

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2007. december 11. kedd, 18:54


jaja, a másikba a hibák pusztán, itt meg kitárgyalni, így igaz

« előző12következő »