autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2006

státusz Hede

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2014. augusztus 26. kedd, 18:50


Sziasztok!

E90 (ha össszejön LCI) vásárlás előtt állok, és érdeklődnék, hogy kinek milyen tapasztalata van 320d 177, vagy 184 le-s motorral? Mire kell figyelni konkrétabban? Vezérműlánc szakadás mennyire jellemző? Én úgy hallottam, hogy ezek a hátul vezérelt motorok ha lehet, még könnyebben szaggatják a vezérműláncot. Benzines E90-ből ülök át, a típust ismerem, csak kicsit tartok a dízeltől. Esetleg 325d/330d vélemény/tapasztalat?

státusz BuszManPedro

Újonc

Elismertség: 100% (1 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. augusztus 25. hétfő, 22:53


Sziasztok! Még új vagyok köztetek, ezért is kérem a segítségetek! Autóvásárlás előtt állok, a kiszemelt autók közt van a 320d kombi is, 163 Le-vel, már a faceliftes modell!
Olyan kérdésem lenne, h szeretnék rá vonóhorgot és nem tudja véletlenül valaki, h mennyit vontathat? Néha kéne húznom vele egy trailert, de ez miatt nem szeretnék nagyobb kocsit, mert ez bőven elég lenne a hétköznapokra... Válaszotokat előre is köszönöm!

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2014. augusztus 22. péntek, 11:52


Idézet:
Változott a helyzet 2 ugyanolyan felszereltségű autó a célpont:
- egyik 195.000KM bézsbőr, francia-német szervizkönyvel angol navival
- másik 290.000KM nagyon-nagyon gondozva, részecskeszűrő kiiktatva, eddigi legjobb állapotú
A kevesebb km-es jobban vonz kicsit félek a 290ezer km elég sok.


A "sok km" ne tartson vissza viszont a részecskeszűrő kiszedése még okozhat gondokat. ("herélés"-nek hívják szakberkekben..)
Ha volt benne, eleve ahhoz lett minden hangolva szerintem. Meg lehet oldani, de ez nem az igazi megoldás.. Vagy olyat nézz, ha a DPF tisztogatás és drága csere zavar, amiben nincs. Pl. az enyémben nincs gyárilag, belga, holland autókban nem volt előírás.



Zolee01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Zolee01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2014. augusztus 22. péntek, 11:22


Prof írta:
Zolee01 írta:
lalada írta:
Zolee01 írta: Sziasztok. Kis segítségre lenne szükségem e91 vásárlással kapcsolatban. Jelenleg egy e46 touring van amit szeretnék egy 2006-2007-es e91-re lecserélni.
Amiket eddig találtam 2 van ami közül választanék:
- 1. 320D manuális, 163le, kevesebb extrával, próba után azt mondom kuplung kuka+kettőstömegű, szervízkönyv van 225.000KM
- 2. 320D automata, 163Le, nagyobb felszereltség, szervízkönyv nincs 195.000KM.

Igazából ugyanannyit kérnek mind2re, de én az automatától félek kicsit, a másikra meg kapásból 2-300at rá kell költeni. Szerintetek?

Valamint mi az amit fontos nézni egy e91 320D vásárlásánál. A computert lecsekkoltam mind2be szervíznél OK volt minden.

Köszi előre is a válaszokat.


üdv. milyen árban vannak? az enyém is úgy néz ki, hogy eladó lesz..



2.650.000 körül tartják. Egyébként megkérdezhetem miért adod el?
Valamint milyen tapasztalataid vannak az autóval? Mennyivel jobb mint az e46?


ebben az árkategóriába, ne várj költség mentes darabot.



Változott a helyzet 2 ugyanolyan felszereltségű autó a célpont:
- egyik 195.000KM bézsbőr, francia-német szervizkönyvel angol navival
- másik 290.000KM nagyon-nagyon gondozva, részecskeszűrő kiiktatva, eddigi legjobb állapotú
A kevesebb km-es jobban vonz kicsit félek a 290ezer km elég sok.

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2014. augusztus 22. péntek, 09:23


Zolee01 írta:
lalada írta:
Zolee01 írta: Sziasztok. Kis segítségre lenne szükségem e91 vásárlással kapcsolatban. Jelenleg egy e46 touring van amit szeretnék egy 2006-2007-es e91-re lecserélni.
Amiket eddig találtam 2 van ami közül választanék:
- 1. 320D manuális, 163le, kevesebb extrával, próba után azt mondom kuplung kuka+kettőstömegű, szervízkönyv van 225.000KM
- 2. 320D automata, 163Le, nagyobb felszereltség, szervízkönyv nincs 195.000KM.

Igazából ugyanannyit kérnek mind2re, de én az automatától félek kicsit, a másikra meg kapásból 2-300at rá kell költeni. Szerintetek?

Valamint mi az amit fontos nézni egy e91 320D vásárlásánál. A computert lecsekkoltam mind2be szervíznél OK volt minden.

Köszi előre is a válaszokat.


üdv. milyen árban vannak? az enyém is úgy néz ki, hogy eladó lesz..



2.650.000 körül tartják. Egyébként megkérdezhetem miért adod el?
Valamint milyen tapasztalataid vannak az autóval? Mennyivel jobb mint az e46?


egy 5-ösre pályázok (F10). szerintem az E91 jobb mint az E46, futóművileg, elektronikában, kényelemben főleg, meg hát kinézet eleve (de a külső szubjektív). persze a típushibákat ki kell küszöbölni itt is, nekem a 163 lovas van. (szívósor pillangók, termosztátok, turbó) bár én 10e-ként szervizeltem, előző tulaja is hasonlóan, szóval egész jó bőrben van. 260e km van benne de olyan mint az új belül, kívül meg majdhogynem karcmentes, csak a lámpák mutatják a múló éveket. a futómű sokkal stabilabb. meg új kettőstömegűvel az egész hajtómű olyan mint az álom.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. augusztus 22. péntek, 09:24

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2014. augusztus 21. csütörtök, 20:18


Zolee01 írta:
lalada írta:
Zolee01 írta: Sziasztok. Kis segítségre lenne szükségem e91 vásárlással kapcsolatban. Jelenleg egy e46 touring van amit szeretnék egy 2006-2007-es e91-re lecserélni.
Amiket eddig találtam 2 van ami közül választanék:
- 1. 320D manuális, 163le, kevesebb extrával, próba után azt mondom kuplung kuka+kettőstömegű, szervízkönyv van 225.000KM
- 2. 320D automata, 163Le, nagyobb felszereltség, szervízkönyv nincs 195.000KM.

Igazából ugyanannyit kérnek mind2re, de én az automatától félek kicsit, a másikra meg kapásból 2-300at rá kell költeni. Szerintetek?

Valamint mi az amit fontos nézni egy e91 320D vásárlásánál. A computert lecsekkoltam mind2be szervíznél OK volt minden.

Köszi előre is a válaszokat.


üdv. milyen árban vannak? az enyém is úgy néz ki, hogy eladó lesz..



2.650.000 körül tartják. Egyébként megkérdezhetem miért adod el?
Valamint milyen tapasztalataid vannak az autóval? Mennyivel jobb mint az e46?


ebben az árkategóriába, ne várj költség mentes darabot.



Zolee01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Zolee01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2014. augusztus 21. csütörtök, 17:41


lalada írta:
Zolee01 írta: Sziasztok. Kis segítségre lenne szükségem e91 vásárlással kapcsolatban. Jelenleg egy e46 touring van amit szeretnék egy 2006-2007-es e91-re lecserélni.
Amiket eddig találtam 2 van ami közül választanék:
- 1. 320D manuális, 163le, kevesebb extrával, próba után azt mondom kuplung kuka+kettőstömegű, szervízkönyv van 225.000KM
- 2. 320D automata, 163Le, nagyobb felszereltség, szervízkönyv nincs 195.000KM.

Igazából ugyanannyit kérnek mind2re, de én az automatától félek kicsit, a másikra meg kapásból 2-300at rá kell költeni. Szerintetek?

Valamint mi az amit fontos nézni egy e91 320D vásárlásánál. A computert lecsekkoltam mind2be szervíznél OK volt minden.

Köszi előre is a válaszokat.


üdv. milyen árban vannak? az enyém is úgy néz ki, hogy eladó lesz..



2.650.000 körül tartják. Egyébként megkérdezhetem miért adod el?
Valamint milyen tapasztalataid vannak az autóval? Mennyivel jobb mint az e46?



lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2014. augusztus 21. csütörtök, 13:40


Zolee01 írta: Sziasztok. Kis segítségre lenne szükségem e91 vásárlással kapcsolatban. Jelenleg egy e46 touring van amit szeretnék egy 2006-2007-es e91-re lecserélni.
Amiket eddig találtam 2 van ami közül választanék:
- 1. 320D manuális, 163le, kevesebb extrával, próba után azt mondom kuplung kuka+kettőstömegű, szervízkönyv van 225.000KM
- 2. 320D automata, 163Le, nagyobb felszereltség, szervízkönyv nincs 195.000KM.

Igazából ugyanannyit kérnek mind2re, de én az automatától félek kicsit, a másikra meg kapásból 2-300at rá kell költeni. Szerintetek?

Valamint mi az amit fontos nézni egy e91 320D vásárlásánál. A computert lecsekkoltam mind2be szervíznél OK volt minden.

Köszi előre is a válaszokat.


üdv. milyen árban vannak? az enyém is úgy néz ki, hogy eladó lesz..



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. augusztus 21. csütörtök, 13:41

Zolee01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Zolee01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2014. augusztus 21. csütörtök, 13:28


Sziasztok. Kis segítségre lenne szükségem e91 vásárlással kapcsolatban. Jelenleg egy e46 touring van amit szeretnék egy 2006-2007-es e91-re lecserélni.
Amiket eddig találtam 2 van ami közül választanék:
- 1. 320D manuális, 163le, kevesebb extrával, próba után azt mondom kuplung kuka+kettőstömegű, szervízkönyv van 225.000KM
- 2. 320D automata, 163Le, nagyobb felszereltség, szervízkönyv nincs 195.000KM.

Igazából ugyanannyit kérnek mind2re, de én az automatától félek kicsit, a másikra meg kapásból 2-300at rá kell költeni. Szerintetek?

Valamint mi az amit fontos nézni egy e91 320D vásárlásánál. A computert lecsekkoltam mind2be szervíznél OK volt minden.

Köszi előre is a válaszokat.

státusz SteveIron

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. június 20. péntek, 20:48


SteveIron írta: Hello Mindenkinek!
Frissen csatlakoztam az oldalhoz mert egy ideje tanács nélkül maradtam! Úgy döntöttem, félredobok minden racionalitást és a szívemre hallgatok. Így jutottam arra, hogy kell egy erős Bajor! Eleinte e46 m3-ra gondoltam, de azt majd később hobbyautónak, ha bejön az élet. Egy gondolattal lágyabb, de frissebb modellre esett a választás, de a dilemma megmaradt.
e90, vagy e92 (ez igazából mindegy) 335i, vagy 335d?
Mindkettőről nagyon pozitív teszteket olvastam, viszont nem szeretnék olyan kocsit, ami 3 havonta a szervizben pihen.
Nagyon hálás lennék, ha tudnátok tanácsot adni, hogy mire figyeljek illetve, melyik modellt ajánljátok!
Előre is köszönöm





Valaki esetleg tudna tanácsot adni?



Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2014. június 17. kedd, 21:12


Prof írta:
attila100 írta: Sziasztok.

E90 vásárlás előtt állok,és olyan kérdésem lenne,320d és 320i között szeretnék dönteni,mivel keveset járok évente autóval ezért a benzines is megfelelne,csak olvastam olyanokat hogy ezeknél az injektor és a gyújtótrafó gyakori hiba,igaz-e?
A dizelnél meg nem tudom,hogy ez a pillangószelep beszippantás jellemző-e még az e90-nnél??



négyhengeres benzines BMW -ért egy forintot nem adnék BMW specifikus autószerelők nem sok jó véleményt mondanak róla.


Csak hogy legyen egy ellenvelemeny is: Nalam a jövöben elkepzelhetö, hogy akar 30.000-40.000 eurot is fogok adni egy 4 hengeres benzines BMW-ert.

Szemy

m87z
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz m87z

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. június 17. kedd, 19:54


Prof írta:
attila100 írta: Sziasztok.

E90 vásárlás előtt állok,és olyan kérdésem lenne,320d és 320i között szeretnék dönteni,mivel keveset járok évente autóval ezért a benzines is megfelelne,csak olvastam olyanokat hogy ezeknél az injektor és a gyújtótrafó gyakori hiba,igaz-e?
A dizelnél meg nem tudom,hogy ez a pillangószelep beszippantás jellemző-e még az e90-nnél??



négyhengeres benzines BMW -ért egy forintot nem adnék BMW specifikus autószerelők nem sok jó véleményt mondanak róla.


N47D20 motorkódos 320d-ben nincs pillangószelep és kartergázszűrő sem, azoknál azt hiszem a vezérlés szokott tönkremenni de az kb. az első 100 ezer km alkalmával

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2014. június 17. kedd, 19:18


attila100 írta: Sziasztok.

E90 vásárlás előtt állok,és olyan kérdésem lenne,320d és 320i között szeretnék dönteni,mivel keveset járok évente autóval ezért a benzines is megfelelne,csak olvastam olyanokat hogy ezeknél az injektor és a gyújtótrafó gyakori hiba,igaz-e?
A dizelnél meg nem tudom,hogy ez a pillangószelep beszippantás jellemző-e még az e90-nnél??



négyhengeres benzines BMW -ért egy forintot nem adnék BMW specifikus autószerelők nem sok jó véleményt mondanak róla.


státusz SteveIron

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. június 17. kedd, 19:07


Hello Mindenkinek!
Frissen csatlakoztam az oldalhoz mert egy ideje tanács nélkül maradtam! Úgy döntöttem, félredobok minden racionalitást és a szívemre hallgatok. Így jutottam arra, hogy kell egy erős Bajor! Eleinte e46 m3-ra gondoltam, de azt majd később hobbyautónak, ha bejön az élet. Egy gondolattal lágyabb, de frissebb modellre esett a választás, de a dilemma megmaradt.
e90, vagy e92 (ez igazából mindegy) 335i, vagy 335d?
Mindkettőről nagyon pozitív teszteket olvastam, viszont nem szeretnék olyan kocsit, ami 3 havonta a szervizben pihen.
Nagyon hálás lennék, ha tudnátok tanácsot adni, hogy mire figyeljek illetve, melyik modellt ajánljátok!
Előre is köszönöm





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. június 19. csütörtök, 16:14

státusz attila100

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. április 16. szerda, 19:08


YELLOW írta:
attila100 írta: Sziasztok.

E90 vásárlás előtt állok,és olyan kérdésem lenne,320d és 320i között szeretnék dönteni,mivel keveset járok évente autóval ezért a benzines is megfelelne,csak olvastam olyanokat hogy ezeknél az injektor és a gyújtótrafó gyakori hiba,igaz-e?
A dizelnél meg nem tudom,hogy ez a pillangószelep beszippantás jellemző-e még az e90-nnél??


szerintem akkor benzines. gyakori hiba a trafó? igen votl egy széria, de azok már nincsennek. ha tönkre megy, akkor 7-8ezerért is lehet venni darabját, veszel négyet és utána jó darabig nem lesz gond. ha ez visszatartó neked, hogy ekkora összeget esetleg kellhet rá költeni, akkor ne vegyél BMW-t


Az nem nagy pénz,de injektor meg trafócserére ilyen 4-5ezres tételeket irkáltak,de akkor ez baromság nyilván,de maradok a benzinesnél.