autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2006

státusz konkolyd

Újonc

Elismertség: 18% (11 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2019. november 12. kedd, 12:56


YELLOW írta:
Pista01 írta:
konkolyd írta:
Pista01 írta:
YELLOW írta:
konkolyd írta:
Pista01 írta: Sziasztok ! Kb 2-3 hónapja lettem tulajdonosa egy 1 es BMW-nek 120i (2005) . Volt pár hiba vele pl a hűtő könyök el volt repedve és szivárgott a hűtővíz . Ez nem volt olyan nagy hiba új hűtő cserével orvosolva lett a probléma . Viszont van vele egy nagyobb bajom is , még pedig üzem melegen füstöl ,vissza váltásnál még jobban füstöl . Az olaj fogyasztás is nagyon durva kb 100km 1 liter olaj . A gyertyákat kiszedve az tűzfal felőli hengernél a dugattyú teteje elégé fekete a másik három szép fényes. Most szerelőnél van az autó. Szerintetek mi lehet a probléma ? Mi okozhatja a füstölést és az olajfogyasztást? Ha kész lesz az autó, akkor írok róla egy beszámolót hogy mi volt a hiba és mennyibe fájt a javítása.


Szia!
Nekem is ugyanez volt, ugyanezzel a motorral. Sajnos ezekben a motorokban a szelepszár szimeringek 10 év után kikeményednek és nem látják el a funkciójukat. Filléres alkatrész de a sok munkaóra miatt drága a javítása. Ilyenkor szoktak már vezérlést is cserélni ha egyszer már szét van szedve. Ne használd így mert kinyírja a katalizátort is a sok olaj aztán az se olcsó bele. Nem tudom hová valósi vagy, de ezt a műhelyt (Garage Erste Hand Kiskunfélegyháza) mindenki dícséri, korrektek, gyorsak, nem átverős lehúzós népség


én nem akarom elszólni, de nekem 17 évesen a gyári van benne, igaz csak 122e km-ről beszélünk, de ohne olajfogyasztás. pont azt néztem faternak az új turbós Duster-nek olyan a kipufogója, hogy okádék. 100km után olyan volt. nekem az ócska EU-as kipufogóm olyan, mint egy új DPF-es dízel kipufogója. nem si értem miylen EU10ezer-ről beszélgetnek ezek, mikor az összes modern, főleg turbós és a direkt befecsis benzines kipufogója rosszabb, mint egy Tátrájé.


Köszönöm a válaszokat ! Ceglédre vittem nekem az van közel a Csentei autó szervizbe .
Jelenleg itt tart a projekt :
A link neve
A link neve
A link neve


Akkor nem szaroztak a szervízben
Én is kikaptam a motort, aztán kicseréltem benne minden tömítést, gyűrűket, hajtókarcsapágyat, vezérlést, azóta 1 gramm olajat nem eszik, és hozzá se kellett nyúlni semmihez hál istennek.


Na ma elkészült az autó mindent ki cseréltek nekem is amiket itt felsoroltál +vákumpumpa. Viszont hidegen nem egyenletes az alapjárat, állítólag szoftveresen kel mokolni hogy jó legyen, márkaszervibe. Ez az egész motorfelújítás mindennel együtt 527000huf ba került.


jó sok volt.


Vákumpumpában én csak az O gyűrűket cseréltem, mert folyt belőle az olaj, de a belseje hibátlan volt. Hát most is bebizonyosodott hogy sokkal olcsóbb ha magamnak csinálom, csak az időm megy el rá, de én szeretek bütykölni, autómat, motoromat, mindent. Nekem pontos összeg már nincs a fejemben de kb 200ezer Ft volt az alkatrész (nem gyári BMW, de minőségi gyártóktól, MAHLE, GLYCO, VICTOR REINZ stb), persze nagykedvezménnyel mindenhonnan. És ebben a 200-ban benne van az 50 ezres hengerfej felújítás, síkolás és a vezérlés rögzítő szerszám is...
De legalább mostmár neked se fogja enni az olajat a gép

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. november 12. kedd, 09:38


Pista01 írta:
konkolyd írta:
Pista01 írta:
YELLOW írta:
konkolyd írta:
Pista01 írta: Sziasztok ! Kb 2-3 hónapja lettem tulajdonosa egy 1 es BMW-nek 120i (2005) . Volt pár hiba vele pl a hűtő könyök el volt repedve és szivárgott a hűtővíz . Ez nem volt olyan nagy hiba új hűtő cserével orvosolva lett a probléma . Viszont van vele egy nagyobb bajom is , még pedig üzem melegen füstöl ,vissza váltásnál még jobban füstöl . Az olaj fogyasztás is nagyon durva kb 100km 1 liter olaj . A gyertyákat kiszedve az tűzfal felőli hengernél a dugattyú teteje elégé fekete a másik három szép fényes. Most szerelőnél van az autó. Szerintetek mi lehet a probléma ? Mi okozhatja a füstölést és az olajfogyasztást? Ha kész lesz az autó, akkor írok róla egy beszámolót hogy mi volt a hiba és mennyibe fájt a javítása.


Szia!
Nekem is ugyanez volt, ugyanezzel a motorral. Sajnos ezekben a motorokban a szelepszár szimeringek 10 év után kikeményednek és nem látják el a funkciójukat. Filléres alkatrész de a sok munkaóra miatt drága a javítása. Ilyenkor szoktak már vezérlést is cserélni ha egyszer már szét van szedve. Ne használd így mert kinyírja a katalizátort is a sok olaj aztán az se olcsó bele. Nem tudom hová valósi vagy, de ezt a műhelyt (Garage Erste Hand Kiskunfélegyháza) mindenki dícséri, korrektek, gyorsak, nem átverős lehúzós népség


én nem akarom elszólni, de nekem 17 évesen a gyári van benne, igaz csak 122e km-ről beszélünk, de ohne olajfogyasztás. pont azt néztem faternak az új turbós Duster-nek olyan a kipufogója, hogy okádék. 100km után olyan volt. nekem az ócska EU-as kipufogóm olyan, mint egy új DPF-es dízel kipufogója. nem si értem miylen EU10ezer-ről beszélgetnek ezek, mikor az összes modern, főleg turbós és a direkt befecsis benzines kipufogója rosszabb, mint egy Tátrájé.


Köszönöm a válaszokat ! Ceglédre vittem nekem az van közel a Csentei autó szervizbe .
Jelenleg itt tart a projekt :
A link neve
A link neve
A link neve


Akkor nem szaroztak a szervízben
Én is kikaptam a motort, aztán kicseréltem benne minden tömítést, gyűrűket, hajtókarcsapágyat, vezérlést, azóta 1 gramm olajat nem eszik, és hozzá se kellett nyúlni semmihez hál istennek.


Na ma elkészült az autó mindent ki cseréltek nekem is amiket itt felsoroltál +vákumpumpa. Viszont hidegen nem egyenletes az alapjárat, állítólag szoftveresen kel mokolni hogy jó legyen, márkaszervibe. Ez az egész motorfelújítás mindennel együtt 527000huf ba került.


jó sok volt.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 120i
Évjárat: 2005

státusz Pista01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2019. november 11. hétfő, 22:22


konkolyd írta:
Pista01 írta:
YELLOW írta:
konkolyd írta:
Pista01 írta: Sziasztok ! Kb 2-3 hónapja lettem tulajdonosa egy 1 es BMW-nek 120i (2005) . Volt pár hiba vele pl a hűtő könyök el volt repedve és szivárgott a hűtővíz . Ez nem volt olyan nagy hiba új hűtő cserével orvosolva lett a probléma . Viszont van vele egy nagyobb bajom is , még pedig üzem melegen füstöl ,vissza váltásnál még jobban füstöl . Az olaj fogyasztás is nagyon durva kb 100km 1 liter olaj . A gyertyákat kiszedve az tűzfal felőli hengernél a dugattyú teteje elégé fekete a másik három szép fényes. Most szerelőnél van az autó. Szerintetek mi lehet a probléma ? Mi okozhatja a füstölést és az olajfogyasztást? Ha kész lesz az autó, akkor írok róla egy beszámolót hogy mi volt a hiba és mennyibe fájt a javítása.


Szia!
Nekem is ugyanez volt, ugyanezzel a motorral. Sajnos ezekben a motorokban a szelepszár szimeringek 10 év után kikeményednek és nem látják el a funkciójukat. Filléres alkatrész de a sok munkaóra miatt drága a javítása. Ilyenkor szoktak már vezérlést is cserélni ha egyszer már szét van szedve. Ne használd így mert kinyírja a katalizátort is a sok olaj aztán az se olcsó bele. Nem tudom hová valósi vagy, de ezt a műhelyt (Garage Erste Hand Kiskunfélegyháza) mindenki dícséri, korrektek, gyorsak, nem átverős lehúzós népség


én nem akarom elszólni, de nekem 17 évesen a gyári van benne, igaz csak 122e km-ről beszélünk, de ohne olajfogyasztás. pont azt néztem faternak az új turbós Duster-nek olyan a kipufogója, hogy okádék. 100km után olyan volt. nekem az ócska EU-as kipufogóm olyan, mint egy új DPF-es dízel kipufogója. nem si értem miylen EU10ezer-ről beszélgetnek ezek, mikor az összes modern, főleg turbós és a direkt befecsis benzines kipufogója rosszabb, mint egy Tátrájé.


Köszönöm a válaszokat ! Ceglédre vittem nekem az van közel a Csentei autó szervizbe .
Jelenleg itt tart a projekt :
A link neve
A link neve
A link neve


Akkor nem szaroztak a szervízben
Én is kikaptam a motort, aztán kicseréltem benne minden tömítést, gyűrűket, hajtókarcsapágyat, vezérlést, azóta 1 gramm olajat nem eszik, és hozzá se kellett nyúlni semmihez hál istennek.


Na ma elkészült az autó mindent ki cseréltek nekem is amiket itt felsoroltál +vákumpumpa. Viszont hidegen nem egyenletes az alapjárat, állítólag szoftveresen kel mokolni hogy jó legyen, márkaszervibe. Ez az egész motorfelújítás mindennel együtt 527000huf ba került.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. november 11. hétfő, 22:23

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2006

státusz konkolyd

Újonc

Elismertség: 18% (11 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2019. november 04. hétfő, 07:03


Pista01 írta:
YELLOW írta:
konkolyd írta:
Pista01 írta: Sziasztok ! Kb 2-3 hónapja lettem tulajdonosa egy 1 es BMW-nek 120i (2005) . Volt pár hiba vele pl a hűtő könyök el volt repedve és szivárgott a hűtővíz . Ez nem volt olyan nagy hiba új hűtő cserével orvosolva lett a probléma . Viszont van vele egy nagyobb bajom is , még pedig üzem melegen füstöl ,vissza váltásnál még jobban füstöl . Az olaj fogyasztás is nagyon durva kb 100km 1 liter olaj . A gyertyákat kiszedve az tűzfal felőli hengernél a dugattyú teteje elégé fekete a másik három szép fényes. Most szerelőnél van az autó. Szerintetek mi lehet a probléma ? Mi okozhatja a füstölést és az olajfogyasztást? Ha kész lesz az autó, akkor írok róla egy beszámolót hogy mi volt a hiba és mennyibe fájt a javítása.


Szia!
Nekem is ugyanez volt, ugyanezzel a motorral. Sajnos ezekben a motorokban a szelepszár szimeringek 10 év után kikeményednek és nem látják el a funkciójukat. Filléres alkatrész de a sok munkaóra miatt drága a javítása. Ilyenkor szoktak már vezérlést is cserélni ha egyszer már szét van szedve. Ne használd így mert kinyírja a katalizátort is a sok olaj aztán az se olcsó bele. Nem tudom hová valósi vagy, de ezt a műhelyt (Garage Erste Hand Kiskunfélegyháza) mindenki dícséri, korrektek, gyorsak, nem átverős lehúzós népség


én nem akarom elszólni, de nekem 17 évesen a gyári van benne, igaz csak 122e km-ről beszélünk, de ohne olajfogyasztás. pont azt néztem faternak az új turbós Duster-nek olyan a kipufogója, hogy okádék. 100km után olyan volt. nekem az ócska EU-as kipufogóm olyan, mint egy új DPF-es dízel kipufogója. nem si értem miylen EU10ezer-ről beszélgetnek ezek, mikor az összes modern, főleg turbós és a direkt befecsis benzines kipufogója rosszabb, mint egy Tátrájé.


Köszönöm a válaszokat ! Ceglédre vittem nekem az van közel a Csentei autó szervizbe .
Jelenleg itt tart a projekt :
A link neve
A link neve
A link neve


Akkor nem szaroztak a szervízben
Én is kikaptam a motort, aztán kicseréltem benne minden tömítést, gyűrűket, hajtókarcsapágyat, vezérlést, azóta 1 gramm olajat nem eszik, és hozzá se kellett nyúlni semmihez hál istennek.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz luluka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. november 02. szombat, 15:08


Sziasztok. Nem rég vettem egy E91es 320D 2008 as kombit. Az a gondom vele hogy kicsit torpant néha bele dadogott aztán hibakódot jelzett motorral kapcsolatba. Ki olvastuk üzemanyag vissza áramlást P0402 jelzett ami lehet erg szűrő vagy gázolaj szűrő vagy részecske szűrő. Azt ajánlották első lépésbe spuri jobb disel bele aztán meglátjuk.Ezt vére hajtottuk kicsit jobb lett aztán alig akart menni erő semmi nem volt benne és a motor aljáról nagyon füstölt ez kb 2 óra leforgása alatt aztán jobb lett de nem az igazi a kipufogó tiszta fekete lett előtte szép szürke volt. Egy érdekes szuszogó hang van gázadásnál és leállításnál nagyon beráz a motor. Menni megy hibakód nincs rajta de nem az igazi előtte jobb volt. Előre is köszi a jó tanácsokat.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 120i
Évjárat: 2005

státusz Pista01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2019. október 24. csütörtök, 12:15


YELLOW írta:
konkolyd írta:
Pista01 írta: Sziasztok ! Kb 2-3 hónapja lettem tulajdonosa egy 1 es BMW-nek 120i (2005) . Volt pár hiba vele pl a hűtő könyök el volt repedve és szivárgott a hűtővíz . Ez nem volt olyan nagy hiba új hűtő cserével orvosolva lett a probléma . Viszont van vele egy nagyobb bajom is , még pedig üzem melegen füstöl ,vissza váltásnál még jobban füstöl . Az olaj fogyasztás is nagyon durva kb 100km 1 liter olaj . A gyertyákat kiszedve az tűzfal felőli hengernél a dugattyú teteje elégé fekete a másik három szép fényes. Most szerelőnél van az autó. Szerintetek mi lehet a probléma ? Mi okozhatja a füstölést és az olajfogyasztást? Ha kész lesz az autó, akkor írok róla egy beszámolót hogy mi volt a hiba és mennyibe fájt a javítása.


Szia!
Nekem is ugyanez volt, ugyanezzel a motorral. Sajnos ezekben a motorokban a szelepszár szimeringek 10 év után kikeményednek és nem látják el a funkciójukat. Filléres alkatrész de a sok munkaóra miatt drága a javítása. Ilyenkor szoktak már vezérlést is cserélni ha egyszer már szét van szedve. Ne használd így mert kinyírja a katalizátort is a sok olaj aztán az se olcsó bele. Nem tudom hová valósi vagy, de ezt a műhelyt (Garage Erste Hand Kiskunfélegyháza) mindenki dícséri, korrektek, gyorsak, nem átverős lehúzós népség


én nem akarom elszólni, de nekem 17 évesen a gyári van benne, igaz csak 122e km-ről beszélünk, de ohne olajfogyasztás. pont azt néztem faternak az új turbós Duster-nek olyan a kipufogója, hogy okádék. 100km után olyan volt. nekem az ócska EU-as kipufogóm olyan, mint egy új DPF-es dízel kipufogója. nem si értem miylen EU10ezer-ről beszélgetnek ezek, mikor az összes modern, főleg turbós és a direkt befecsis benzines kipufogója rosszabb, mint egy Tátrájé.


Köszönöm a válaszokat ! Ceglédre vittem nekem az van közel a Csentei autó szervizbe .
Jelenleg itt tart a projekt :
A link neve
A link neve
A link neve


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. október 24. csütörtök, 12:17

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. október 24. csütörtök, 10:50


konkolyd írta:
Pista01 írta: Sziasztok ! Kb 2-3 hónapja lettem tulajdonosa egy 1 es BMW-nek 120i (2005) . Volt pár hiba vele pl a hűtő könyök el volt repedve és szivárgott a hűtővíz . Ez nem volt olyan nagy hiba új hűtő cserével orvosolva lett a probléma . Viszont van vele egy nagyobb bajom is , még pedig üzem melegen füstöl ,vissza váltásnál még jobban füstöl . Az olaj fogyasztás is nagyon durva kb 100km 1 liter olaj . A gyertyákat kiszedve az tűzfal felőli hengernél a dugattyú teteje elégé fekete a másik három szép fényes. Most szerelőnél van az autó. Szerintetek mi lehet a probléma ? Mi okozhatja a füstölést és az olajfogyasztást? Ha kész lesz az autó, akkor írok róla egy beszámolót hogy mi volt a hiba és mennyibe fájt a javítása.


Szia!
Nekem is ugyanez volt, ugyanezzel a motorral. Sajnos ezekben a motorokban a szelepszár szimeringek 10 év után kikeményednek és nem látják el a funkciójukat. Filléres alkatrész de a sok munkaóra miatt drága a javítása. Ilyenkor szoktak már vezérlést is cserélni ha egyszer már szét van szedve. Ne használd így mert kinyírja a katalizátort is a sok olaj aztán az se olcsó bele. Nem tudom hová valósi vagy, de ezt a műhelyt (Garage Erste Hand Kiskunfélegyháza) mindenki dícséri, korrektek, gyorsak, nem átverős lehúzós népség


én nem akarom elszólni, de nekem 17 évesen a gyári van benne, igaz csak 122e km-ről beszélünk, de ohne olajfogyasztás. pont azt néztem faternak az új turbós Duster-nek olyan a kipufogója, hogy okádék. 100km után olyan volt. nekem az ócska EU-as kipufogóm olyan, mint egy új DPF-es dízel kipufogója. nem si értem miylen EU10ezer-ről beszélgetnek ezek, mikor az összes modern, főleg turbós és a direkt befecsis benzines kipufogója rosszabb, mint egy Tátrájé.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2006

státusz konkolyd

Újonc

Elismertség: 18% (11 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2019. október 24. csütörtök, 07:46


Pista01 írta: Sziasztok ! Kb 2-3 hónapja lettem tulajdonosa egy 1 es BMW-nek 120i (2005) . Volt pár hiba vele pl a hűtő könyök el volt repedve és szivárgott a hűtővíz . Ez nem volt olyan nagy hiba új hűtő cserével orvosolva lett a probléma . Viszont van vele egy nagyobb bajom is , még pedig üzem melegen füstöl ,vissza váltásnál még jobban füstöl . Az olaj fogyasztás is nagyon durva kb 100km 1 liter olaj . A gyertyákat kiszedve az tűzfal felőli hengernél a dugattyú teteje elégé fekete a másik három szép fényes. Most szerelőnél van az autó. Szerintetek mi lehet a probléma ? Mi okozhatja a füstölést és az olajfogyasztást? Ha kész lesz az autó, akkor írok róla egy beszámolót hogy mi volt a hiba és mennyibe fájt a javítása.


Szia!
Nekem is ugyanez volt, ugyanezzel a motorral. Sajnos ezekben a motorokban a szelepszár szimeringek 10 év után kikeményednek és nem látják el a funkciójukat. Filléres alkatrész de a sok munkaóra miatt drága a javítása. Ilyenkor szoktak már vezérlést is cserélni ha egyszer már szét van szedve. Ne használd így mert kinyírja a katalizátort is a sok olaj aztán az se olcsó bele. Nem tudom hová valósi vagy, de ezt a műhelyt (Garage Erste Hand Kiskunfélegyháza) mindenki dícséri, korrektek, gyorsak, nem átverős lehúzós népség

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 120i
Évjárat: 2005

státusz Pista01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2019. október 22. kedd, 14:36


Sziasztok ! Kb 2-3 hónapja lettem tulajdonosa egy 1 es BMW-nek 120i (2005) . Volt pár hiba vele pl a hűtő könyök el volt repedve és szivárgott a hűtővíz . Ez nem volt olyan nagy hiba új hűtő cserével orvosolva lett a probléma . Viszont van vele egy nagyobb bajom is , még pedig üzem melegen füstöl ,vissza váltásnál még jobban füstöl . Az olaj fogyasztás is nagyon durva kb 100km 1 liter olaj . A gyertyákat kiszedve az tűzfal felőli hengernél a dugattyú teteje elégé fekete a másik három szép fényes. Most szerelőnél van az autó. Szerintetek mi lehet a probléma ? Mi okozhatja a füstölést és az olajfogyasztást? Ha kész lesz az autó, akkor írok róla egy beszámolót hogy mi volt a hiba és mennyibe fájt a javítása.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2006

státusz konkolyd

Újonc

Elismertség: 18% (11 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2018. július 30. hétfő, 07:56


Viktormb írta:
Geree85 írta: Sziasztok!
Elég furcsa jelenség miatt fordulnék hozzátok. Adott egy 2006-os E90 320i N45B20B. Reggeli hidegindításnál semmi probléma semmi füst, üzemmeleg motornál ha állok a lámpánál kb egy fél percet az első elindulásnál nem egyszerű kék pamacsot lő. Menet közben meg semmi nincs mögötte. Másnapi hidegindításkor szintén nincs füst csak ha újra üzemmeleg állapot közelébe ér. Meg lett bontva a szívó sor és állt benne az olaj. Azt mondták ebben a szériában 2005 és 2007 között próbálkoztak egy olaj szeparátoros kartergáz szűrővel. Ki lett cserélve mind a 3 csővel együtt ( gyári alkatrészek) ,de a tünet ugyan az. Olajfogyasztást nem érzékelek bár nem tudom mennyire megbízható a digitális kijelzés, mert ebben nincs nivopálca van esetleg valakinek valami ötlete ????
A válaszokat előre is köszönöm !!!!


Szia

Mi volt a problèma?? Ugyan ez van nàlam is


Nálam is ugyanez volt! Énis először a kartergáz szűrővel próbálkoztam, nem sok sikerrel. Sok fórumot olvastam és mindenki egyértelműen a szelepszár szimeringek elöregedését, kikeményedését írta, mint típushiba. Az enyémben ki lett cserélve(sok más dologgal együtt) de valóban beton keményre voltak égve, meg el is voltak kopva. Ezeknek a cseréje 90% hogy megoldja a problémádat. Annyi hogy a cseréje nem egyszerű, olyanhoz kell vinni aki ért is hozzá, meg csinált már ilyet.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Viktormb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. július 27. péntek, 11:19


Geree85 írta: Sziasztok!
Elég furcsa jelenség miatt fordulnék hozzátok. Adott egy 2006-os E90 320i N45B20B. Reggeli hidegindításnál semmi probléma semmi füst, üzemmeleg motornál ha állok a lámpánál kb egy fél percet az első elindulásnál nem egyszerű kék pamacsot lő. Menet közben meg semmi nincs mögötte. Másnapi hidegindításkor szintén nincs füst csak ha újra üzemmeleg állapot közelébe ér. Meg lett bontva a szívó sor és állt benne az olaj. Azt mondták ebben a szériában 2005 és 2007 között próbálkoztak egy olaj szeparátoros kartergáz szűrővel. Ki lett cserélve mind a 3 csővel együtt ( gyári alkatrészek) ,de a tünet ugyan az. Olajfogyasztást nem érzékelek bár nem tudom mennyire megbízható a digitális kijelzés, mert ebben nincs nivopálca van esetleg valakinek valami ötlete ????
A válaszokat előre is köszönöm !!!!


Szia

Mi volt a problèma?? Ugyan ez van nàlam is

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Viktormb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. július 27. péntek, 11:17


Geree85 írta: Sziasztok!
Elég furcsa jelenség miatt fordulnék hozzátok. Adott egy 2006-os E90 320i N45B20B. Reggeli hidegindításnál semmi probléma semmi füst, üzemmeleg motornál ha állok a lámpánál kb egy fél percet az első elindulásnál nem egyszerű kék pamacsot lő. Menet közben meg semmi nincs mögötte. Másnapi hidegindításkor szintén nincs füst csak ha újra üzemmeleg állapot közelébe ér. Meg lett bontva a szívó sor és állt benne az olaj. Azt mondták ebben a szériában 2005 és 2007 között próbálkoztak egy olaj szeparátoros kartergáz szűrővel. Ki lett cserélve mind a 3 csővel együtt ( gyári alkatrészek) ,de a tünet ugyan az. Olajfogyasztást nem érzékelek bár nem tudom mennyire megbízható a digitális kijelzés, mert ebben nincs nivopálca van esetleg valakinek valami ötlete ????
A válaszokat előre is köszönöm !!!!


Szia.. mi volt a problèma??

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2005

státusz imreandris

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2017. február 05. vasárnap, 17:11


Sziasztok!
A problémám a következő. Egy e 90 320i autóm van. indításkor, illetve meleg motornál elinduláskor kékes füstöt dob az autó, máskor nem. Most lettem az autó tulajdonosa. Az olajszintnél maximumot mutat a kijelző. Mivel az autó nemrég van nálam, most kezdtem figyelni az olajszintet de még nem jelez csökkenést.

Dankesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Dankesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2017. február 01. szerda, 19:54


Dankesz írta:
Bitu79 írta:
Dankesz írta:
YELLOW írta:
Dankesz írta:
YELLOW írta:
Dankesz írta: Üdvözlök mindenkit. Az én problémám az,hogy ha kicsit húzatom a kocsit,ami egy( E46 320 d touring ) akkor fekete füst jön belőlle. Már sokszor egy sima elindulás után második fokozat és egy kis fekete füstöt lök. Szerintetek ennek mi lehet az oka? ( Porlasztók vagy turbó)?


lehet több minden. de ha sokat jársz vele alacsony fordulaton, akkor nem nyomja ki rendesen. állítólag ez tipikus jelenség. néha meg kell hajtani melegen az autót. itt olyanra gondolok, hogy pályán 130-nál a 6. helyett 4-5-ben mész egy szakaszt, vagy sima 90-es tempónál 3-4-ben. néha oda kell neki padlózni. ha ezek után is kormol, akkor érdemes ránézni a dolgokra.


Ez különben 2003 as technika,de igen főleg kis távokat megyek vele mindig 40-50 es sebességgel. Néha szoktam műúton padlózni. olyankor egy kicsit jobb. Bár én nem látom a füstjét,mert benne űlök. Csak az ismerőseim mondják. De lehet csak irigységből


meg kellene kergetni egy kicsit, ahogy írtam. rövid távra meg tök felesleges a dízel.

Köszönöm !


Leírom újra.Mivel már kérdezted.Ezekben nincs részecskeszűrő,tehát ha tolod neki,akkor füstölni fog valamennyire,ami látszik.A részecskeszűrő nélküli dieselek ilyenek...Ha nem padlózod neki,nem fog látványosan kormolni.Ha chiptuningolva van,az is okozhatja.Esetleg egr koszos,vagy légtömegmérő hiba.Lehet porlasztócsúcs is.De a diesel füstöl,ha padlózod neki.Mindegyik,amiben nincs részecskeszűrő!!!Ezt el kell fogadni,vagy vegyél benzinest.


Frissítés:Fórumban többen írták,hogy lyukas turbócső miatt is lehet.









Köszönöm szépen a válaszod !

Köszi



Dankesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Dankesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2016. december 02. péntek, 22:28


Bitu79 írta:
Dankesz írta:
YELLOW írta:
Dankesz írta:
YELLOW írta:
Dankesz írta: Üdvözlök mindenkit. Az én problémám az,hogy ha kicsit húzatom a kocsit,ami egy( E46 320 d touring ) akkor fekete füst jön belőlle. Már sokszor egy sima elindulás után második fokozat és egy kis fekete füstöt lök. Szerintetek ennek mi lehet az oka? ( Porlasztók vagy turbó)?


lehet több minden. de ha sokat jársz vele alacsony fordulaton, akkor nem nyomja ki rendesen. állítólag ez tipikus jelenség. néha meg kell hajtani melegen az autót. itt olyanra gondolok, hogy pályán 130-nál a 6. helyett 4-5-ben mész egy szakaszt, vagy sima 90-es tempónál 3-4-ben. néha oda kell neki padlózni. ha ezek után is kormol, akkor érdemes ránézni a dolgokra.


Ez különben 2003 as technika,de igen főleg kis távokat megyek vele mindig 40-50 es sebességgel. Néha szoktam műúton padlózni. olyankor egy kicsit jobb. Bár én nem látom a füstjét,mert benne űlök. Csak az ismerőseim mondják. De lehet csak irigységből


meg kellene kergetni egy kicsit, ahogy írtam. rövid távra meg tök felesleges a dízel.

Köszönöm !


Leírom újra.Mivel már kérdezted.Ezekben nincs részecskeszűrő,tehát ha tolod neki,akkor füstölni fog valamennyire,ami látszik.A részecskeszűrő nélküli dieselek ilyenek...Ha nem padlózod neki,nem fog látványosan kormolni.Ha chiptuningolva van,az is okozhatja.Esetleg egr koszos,vagy légtömegmérő hiba.Lehet porlasztócsúcs is.De a diesel füstöl,ha padlózod neki.Mindegyik,amiben nincs részecskeszűrő!!!Ezt el kell fogadni,vagy vegyél benzinest.


Frissítés:Fórumban többen írták,hogy lyukas turbócső miatt is lehet.









Köszönöm szépen a válaszod !