« előző123következő »
ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. augusztus 05. hétfő, 09:14


Sziasztok!

Tudja esetleg valaki,hogy a gyári rugókon a különböző színű jelölések mit jelentenek?
pl. 3sárga csík, vagy 3 fehér.

ecr33rb25dett
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2000

státusz ecr33rb25dett

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2013. április 28. vasárnap, 14:09


Az előző piramishoz kapcsolódóan a tisztánlátás kedvéért: Csak rugócseréhez nincs szükség a stabilizátor pálca (ha úgy tetszik kutyacsont) cseréjére. És az egység sem szűnik meg... A felső rugótányérnak, toronycsapágynak, rugónak nincsen köze a stabilizátorhoz, mivel az a teleszkópra van rögzítve, az pedig a rugó milyenségétől függetlenül ugyan ott marad.
Valóban létezik rövidebb verzió, de az teleszkóp függő. Tehát a teleszkóp cseréjénél elképzelhető, hogy szükség van a stab.pálca rövidebb verziójára is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz watchati

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. április 28. vasárnap, 13:07


bmw320 írta: Nekem van 4 gyári M rugóm ha kell próbáld bele milyen!!


Szia!

E46 touring-ba jobb hátsó rugómból (M-tech) egy darab le van törve, így cserélném, de szükségem lenne egy M-es rugó gyári méretére (nyugalmi helyzetben), tudnál segíteni?


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. március 21. csütörtök, 19:27


m_attila írta:
BarG írta:
ember84 írta:
gampetibor írta:
BarG írta:
ember84 írta: Sziasztok!Ha valakinek van 4db,e46 M-es rugója,megvásárolnám!320d-alá kéne,remélem van valakinek!További jó fórumozást!


Hali,
A rugók önmagukban nem elegek. Kell, hogy a kutyacsont is a rövidebb legyen!
üdv,



Miért kell? Nem kötözködni akarok félre ne érts csak kíváncsi vagyok! Nekem 40/30 ültetésem van és nem lett cserélve kisebbre a kutyacsont.


Na ezt én sem értem,ahhoz minek kutyacsontot cserélni?Sokak szerint gátlót is muszály!Biztos jó,de megvárom,mig tönkremegy.


Érted vagy nem érted, nekem mindegy. De ha ültetett futóműves az autód, akkor gyárilag rövidebb kutyacsonttal jön ki. A gátló is más munkapontban van ültetés esetén. A futómű elemei egy rendszert képeznek, amik elvileg össze vannak hangolva. Ha kicseréled valamelyik alkatrészt, a többi nem fog kiugrani és felpofozni, hogy elhangoltad a dolgokat, csak megszűnik az egység. Ez nem biztos, hogy feltétlenül baj, csak hangolni lehet rossz irányba is, nem csak jobb lehet a végeredmény. Gyári esetben biztos, hogy a megváltoztatott munkapont végig lett tesztelve és minden körülmények között jobban fog működni, mint az eredeti.
Az enyém gyári sportfutóműves, az utólag kókányoltakkal ellentétben.




Sajnos ebben nincs igazad! Az autód futóműfüggetlenül ugyanazzal a stabilizátor rúddal jött ki!


Tavaly nyáron cseréltem. Választanom kellett kétféle méret között és a rövidebb lett a jó, az egyezett meg azzal, ami benn volt.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. március 20. szerda, 21:18


m_attila írta:
BarG írta:
ember84 írta:
gampetibor írta:
BarG írta:
ember84 írta: Sziasztok!Ha valakinek van 4db,e46 M-es rugója,megvásárolnám!320d-alá kéne,remélem van valakinek!További jó fórumozást!


Hali,
A rugók önmagukban nem elegek. Kell, hogy a kutyacsont is a rövidebb legyen!
üdv,



Miért kell? Nem kötözködni akarok félre ne érts csak kíváncsi vagyok! Nekem 40/30 ültetésem van és nem lett cserélve kisebbre a kutyacsont.


Na ezt én sem értem,ahhoz minek kutyacsontot cserélni?Sokak szerint gátlót is muszály!Biztos jó,de megvárom,mig tönkremegy.


Érted vagy nem érted, nekem mindegy. De ha ültetett futóműves az autód, akkor gyárilag rövidebb kutyacsonttal jön ki. A gátló is más munkapontban van ültetés esetén. A futómű elemei egy rendszert képeznek, amik elvileg össze vannak hangolva. Ha kicseréled valamelyik alkatrészt, a többi nem fog kiugrani és felpofozni, hogy elhangoltad a dolgokat, csak megszűnik az egység. Ez nem biztos, hogy feltétlenül baj, csak hangolni lehet rossz irányba is, nem csak jobb lehet a végeredmény. Gyári esetben biztos, hogy a megváltoztatott munkapont végig lett tesztelve és minden körülmények között jobban fog működni, mint az eredeti.
Az enyém gyári sportfutóműves, az utólag kókányoltakkal ellentétben.




Sajnos ebben nincs igazad! Az autód futóműfüggetlenül ugyanazzal a stabilizátor rúddal jött ki!


Csatisék írták régebben h nagyobb ültetéshez a z3 stabját rakták bele mert az rövidebb és pont jó bele.

A gyári M-esben csak a nagy stab rúd vékonyabb 22,5mm a pálca egyforma.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. március 20. szerda, 21:14


BarG írta:
ember84 írta:
gampetibor írta:
BarG írta:
ember84 írta: Sziasztok!Ha valakinek van 4db,e46 M-es rugója,megvásárolnám!320d-alá kéne,remélem van valakinek!További jó fórumozást!


Hali,
A rugók önmagukban nem elegek. Kell, hogy a kutyacsont is a rövidebb legyen!
üdv,



Miért kell? Nem kötözködni akarok félre ne érts csak kíváncsi vagyok! Nekem 40/30 ültetésem van és nem lett cserélve kisebbre a kutyacsont.


Na ezt én sem értem,ahhoz minek kutyacsontot cserélni?Sokak szerint gátlót is muszály!Biztos jó,de megvárom,mig tönkremegy.


Érted vagy nem érted, nekem mindegy. De ha ültetett futóműves az autód, akkor gyárilag rövidebb kutyacsonttal jön ki. A gátló is más munkapontban van ültetés esetén. A futómű elemei egy rendszert képeznek, amik elvileg össze vannak hangolva. Ha kicseréled valamelyik alkatrészt, a többi nem fog kiugrani és felpofozni, hogy elhangoltad a dolgokat, csak megszűnik az egység. Ez nem biztos, hogy feltétlenül baj, csak hangolni lehet rossz irányba is, nem csak jobb lehet a végeredmény. Gyári esetben biztos, hogy a megváltoztatott munkapont végig lett tesztelve és minden körülmények között jobban fog működni, mint az eredeti.
Az enyém gyári sportfutóműves, az utólag kókányoltakkal ellentétben.




Sajnos ebben nincs igazad! Az autód futóműfüggetlenül ugyanazzal a stabilizátor rúddal jött ki!


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. március 20. szerda, 20:32


ember84 írta:
gampetibor írta:
BarG írta:
ember84 írta: Sziasztok!Ha valakinek van 4db,e46 M-es rugója,megvásárolnám!320d-alá kéne,remélem van valakinek!További jó fórumozást!


Hali,
A rugók önmagukban nem elegek. Kell, hogy a kutyacsont is a rövidebb legyen!
üdv,



Miért kell? Nem kötözködni akarok félre ne érts csak kíváncsi vagyok! Nekem 40/30 ültetésem van és nem lett cserélve kisebbre a kutyacsont.


Na ezt én sem értem,ahhoz minek kutyacsontot cserélni?Sokak szerint gátlót is muszály!Biztos jó,de megvárom,mig tönkremegy.


Érted vagy nem érted, nekem mindegy. De ha ültetett futóműves az autód, akkor gyárilag rövidebb kutyacsonttal jön ki. A gátló is más munkapontban van ültetés esetén. A futómű elemei egy rendszert képeznek, amik elvileg össze vannak hangolva. Ha kicseréled valamelyik alkatrészt, a többi nem fog kiugrani és felpofozni, hogy elhangoltad a dolgokat, csak megszűnik az egység. Ez nem biztos, hogy feltétlenül baj, csak hangolni lehet rossz irányba is, nem csak jobb lehet a végeredmény. Gyári esetben biztos, hogy a megváltoztatott munkapont végig lett tesztelve és minden körülmények között jobban fog működni, mint az eredeti.
Az enyém gyári sportfutóműves, az utólag kókányoltakkal ellentétben.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. március 20. szerda, 09:53


gampetibor írta:
BarG írta:
ember84 írta: Sziasztok!Ha valakinek van 4db,e46 M-es rugója,megvásárolnám!320d-alá kéne,remélem van valakinek!További jó fórumozást!


Hali,
A rugók önmagukban nem elegek. Kell, hogy a kutyacsont is a rövidebb legyen!
üdv,



Miért kell? Nem kötözködni akarok félre ne érts csak kíváncsi vagyok! Nekem 40/30 ültetésem van és nem lett cserélve kisebbre a kutyacsont.


Na ezt én sem értem,ahhoz minek kutyacsontot cserélni?Sokak szerint gátlót is muszály!Biztos jó,de megvárom,mig tönkremegy.

gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2013. március 19. kedd, 20:57


BarG írta:
ember84 írta: Sziasztok!Ha valakinek van 4db,e46 M-es rugója,megvásárolnám!320d-alá kéne,remélem van valakinek!További jó fórumozást!


Hali,
A rugók önmagukban nem elegek. Kell, hogy a kutyacsont is a rövidebb legyen!
üdv,



Miért kell? Nem kötözködni akarok félre ne érts csak kíváncsi vagyok! Nekem 40/30 ültetésem van és nem lett cserélve kisebbre a kutyacsont.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. március 19. kedd, 20:28


ember84 írta: Sziasztok!Ha valakinek van 4db,e46 M-es rugója,megvásárolnám!320d-alá kéne,remélem van valakinek!További jó fórumozást!


Hali,
A rugók önmagukban nem elegek. Kell, hogy a kutyacsont is a rövidebb legyen!
üdv,



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz tbadzs

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2013. március 19. kedd, 20:18


Sziasztok! Hol találhatok egy kis összefoglalást, hogy a BMW (e46) rugókon található jelölések mit jelentenek (pl. 3 fehér csík, vagy 1 piros 1 zöld)? illetve, hogy mi mivel kompatibilis (pl. coupe rugó touringba)? Köszi



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 19. kedd, 20:19

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. március 19. kedd, 10:11


Sziasztok!Ha valakinek van 4db,e46 M-es rugója,megvásárolnám!320d-alá kéne,remélem van valakinek!További jó fórumozást!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz sve21

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 12:47


Zolee írta:
sve21 írta: Hello!Egy oan kérdésem lenne hogy,eltörött a jobb első rugom megrendeltem mindkét oldara az új rugot de a hagyományos rugóösszehuzóval nem bírjuk összehúzni annyira hogy össze tudjuk szerelni van erre valami spéci rugóösszehúzó vagy van valami spéci megoldás a rugó visszaszerelésére?Köszönöm!

A spéci megoldás a spanifer, sokkal hatékonyabb mint a rugóösszehúzó.


Akkor azt mondod probáljam meg spaniferrel összehúzni?Meg még az a nagy baj hogy a lengéscsillapító oda vissza játszik és így kb 10cm kell a rugót összehúzni hogy a tetején rá tudjam kapatni az anyát!Remélem valahogy összehozzuk!Köszönöm még egyszer!

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 09:30


sve21 írta: Hello!Egy oan kérdésem lenne hogy,eltörött a jobb első rugom megrendeltem mindkét oldara az új rugot de a hagyományos rugóösszehuzóval nem bírjuk összehúzni annyira hogy össze tudjuk szerelni van erre valami spéci rugóösszehúzó vagy van valami spéci megoldás a rugó visszaszerelésére?Köszönöm!

A spéci megoldás a spanifer, sokkal hatékonyabb mint a rugóösszehúzó.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz sve21

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 08:54


Hello!Egy oan kérdésem lenne hogy,eltörött a jobb első rugom megrendeltem mindkét oldara az új rugot de a hagyományos rugóösszehuzóval nem bírjuk összehúzni annyira hogy össze tudjuk szerelni van erre valami spéci rugóösszehúzó vagy van valami spéci megoldás a rugó visszaszerelésére?Köszönöm!

« előző123következő »