státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2008. június 21. szombat, 11:30


nangunartista írta: nekem a hatos hengernél begyógyult a gyertyám a fenébe... 3napig csavarlazítóztuk, rozsdaoldóztuk... küzdöttünk vele mint a buzi a hasmenéssel... majdnem bele is rotyogott a furatba... az még faxa lett volna... block szét, stb stb stb...

Na pl ezért sem szabad megvárni a 100ezret.

státusz nangunartista

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2008. június 20. péntek, 22:02


nekem a hatos hengernél begyógyult a gyertyám a fenébe... 3napig csavarlazítóztuk, rozsdaoldóztuk... küzdöttünk vele mint a buzi a hasmenéssel... majdnem bele is rotyogott a furatba... az még faxa lett volna... block szét, stb stb stb...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2008. június 12. csütörtök, 20:06


Ferko írta:
YELLOW írta: én annyit nem nagyon megyek le szerintem 5 év múlva se... amit néztem gyertyát, arra 100ezer km-t ír a cserére, én annyit sose érek el...

Tiba írta: Nekem azt mondták, hogy minden második olajcserénél érdemes, szóval olyan 45 ezrenként.


Mibõl derül ki, hogy melyik csereperiódus az érvényes ?
Nem mindegy, hogy 100 000 km vagy 45 000 km.
Tényleg 10-es gyertya kulcs kell hozzá ?
Én még nem is láttam olyan kicsi gyertya kulcsot.



elvileg amelyik ilyen irridiumos, vagy ittrium, valahol így valahol amúgy írják, azok már bírnak 100ezer km-t... igaz áruk is majdnem duplája a 45ezreshez képest

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Ferko

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2008. június 12. csütörtök, 19:43


YELLOW írta: én annyit nem nagyon megyek le szerintem 5 év múlva se... amit néztem gyertyát, arra 100ezer km-t ír a cserére, én annyit sose érek el...

Tiba írta: Nekem azt mondták, hogy minden második olajcserénél érdemes, szóval olyan 45 ezrenként.


Mibõl derül ki, hogy melyik csereperiódus az érvényes ?
Nem mindegy, hogy 100 000 km vagy 45 000 km.
Tényleg 10-es gyertya kulcs kell hozzá ?
Én még nem is láttam olyan kicsi gyertya kulcsot.

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2008. június 11. szerda, 22:45


alfatone írta: Elég vicceset fordított:
Következõ tevés, amit tapogatsz, beletolat a csipeszbe (#2) az és megállítja azt hogy emelje fel az Ignition Coilt, (#1). Képes voltam, hogy meglehetõsen könnyen megállítsak közülük 2-t, de 2 kicsit merev volt. Forgasd azt balra és jobbra, ha ez merev és ez húzni fogja az Ignition Coilt, azután oldottá fogja tenni õt (gumikötél-dolog, ami sokáig 7 hüvelykrõl szól és hozzáerõsítik a szikradugóhoz, #3) a lyukból.


Hát igen. Néha jó móka. Biztosan azért mert szó szerint fordít. De néha azért vannak jó dolgai is.

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2008. június 11. szerda, 19:34


Elég vicceset fordított:
Következõ tevés, amit tapogatsz, beletolat a csipeszbe (#2) az és megállítja azt hogy emelje fel az Ignition Coilt, (#1). Képes voltam, hogy meglehetõsen könnyen megállítsak közülük 2-t, de 2 kicsit merev volt. Forgasd azt balra és jobbra, ha ez merev és ez húzni fogja az Ignition Coilt, azután oldottá fogja tenni õt (gumikötél-dolog, ami sokáig 7 hüvelykrõl szól és hozzáerõsítik a szikradugóhoz, #3) a lyukból.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2008. június 11. szerda, 19:06


én annyit nem nagyon megyek le szerintem 5 év múlva se... amit néztem gyertyát, arra 100ezer km-t ír a cserére, én annyit sose érek el...

Tiba írta: Nekem azt mondták, hogy minden második olajcserénél érdemes, szóval olyan 45 ezrenként.



Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. június 11. szerda, 18:49


Nekem azt mondták, hogy minden második olajcserénél érdemes, szóval olyan 45 ezrenként.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2008. június 11. szerda, 18:47


köszönöm a segítségeket, sikerült a pipát kivennem... amúgy a gyári gyertyát, amivel szerelik, mikor szokták cserélni? mennyi az a km amit tud futni?

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2008. június 11. szerda, 18:06


Van egy klips amit kézzel (az ujjaddal) kell kipattintani, ekkor jön le a vezeték, és utána kell felfelé húzni. A 6 hengeresnél két darab csavar tartotta a trafót (gyertyapipát) a helyén. Amennyiben nem jön le akkor kell jobbra-balra elfordítani a pipát és úgy lehúzni. A gyertyát mindig hidegen kell kivenni és berakni, ez örök szabály. Betekeréskor annyi trükk van, hogy kézzel kell betekerni ütközésig, akkor nem történhet olyan, hogy félrte kap bele a menet.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2008. június 11. szerda, 17:53


közben találtam egy másik oldlat, ott egy hathengeresen mutatja, és több képpel és hasonló csatlakozókkal, stb, megyek megpróbálom

Robin68 írta: Ha nagyon nem boldogulsz az angollal akkor próbáld meg itt lefordítani: http://www.webforditas.hu/ . Nem a legtökéletesebb de sokat segít ha nagyon el vagy akadva.
A gyertyával kapcsolatban pedig ha jól tudom akkor a BMW-nél eleve szorul a menet és ha sikerül kivenni, a betekerésnél nagyon kell vigyázni nehogy megszakítsd, mert esetleg nem érzed annyira hogy hol a végpont. Én is meg akartam próbálni de inkább szerelõre bíztam.

Üdv: Rob


Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2008. június 11. szerda, 17:50


Ha nagyon nem boldogulsz az angollal akkor próbáld meg itt lefordítani: http://www.webforditas.hu/ . Nem a legtökéletesebb de sokat segít ha nagyon el vagy akadva.
A gyertyával kapcsolatban pedig ha jól tudom akkor a BMW-nél eleve szorul a menet és ha sikerül kivenni, a betekerésnél nagyon kell vigyázni nehogy megszakítsd, mert esetleg nem érzed annyira hogy hol a végpont. Én is meg akartam próbálni de inkább szerelõre bíztam.

Üdv: Rob

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2008. június 11. szerda, 17:45


amúgy 68ezer km van benne még lehet nem is fontos a csere, de jobb szeretem ha kivan, sé tudom mi megy bele

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2008. június 11. szerda, 17:36


köszi nagyon jó a link, csak pont a lényeget nem mutatja hogy jön ki...leírja, de nem teljesen értem, nem vagyok nagy angolos...

ezt kellene lefordítani:

"3) Next put you finger back into the clip (#2) on the and pull it up to raise the Ignition Coil (#1). I was able to pull 2 of them up rather easy, but 2 were a little stiff. Rotate it left and right if it is stiff and it will loosen up then pull the Ignition Coil (rubber cord thing which is about 7 inches long and is attached to the spark plug #3) out of the hole."

valami olyasmi lehet hogy a lyukba bele kell nyúlni és felfelé húzni... de nekem úgy nem jön...vagy rosszul értelmezem?

Iceman írta: Lehet hogy ez segít.

http://www.impee.co.uk/sparkplug_change.htm


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Iceman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2008. június 11. szerda, 17:11